Ten je v pořádku.Joewar píše:Aha! Takže dáš doporiadku timer u medica pri 80mgr z 13s na 4s?
Specializace - Diskuze [Beta]
Re: Specializace - Diskuze [Beta]
- Shadowsong
- Death Litographer
- Příspěvky: 1695
- Registrován: 08 zář 2006 17:56
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Specializace - Diskuze [Beta]
ja by som tu rad trosku stuchol do monka.
jeho bojova stranka je zvladnuta pekne, boost do magery a mf zo zbrane je parada. tak trosku ma ale zavadza jeho oznacenie "booster", alebo teda support. moja predstava monka je solo kler do mensich grup, kde si s manou vystaci na nahodenie boostov, par sumov a moze pomahat s mlatenim. do vacsich dungov pojde ako nahadzovac statov s moznostou zaujimaveho suma, v pripade velkej nudy niekoho pretiahne staffkou po chrbte. parada...
problem? manapool.
pri grupe 4+ ludi v situaciach s castejsim zhadzovanim statov (ako to uz dnes byva na kazdom druhom rohu: furt) sa jednoducho neuchytil. healovanie nehrozi, pretoze s plnou manou dam 3 ivmka, vypijem manaref, dam dalsie 3 a skoncil som na dalsich 20 sekund. a staty padaju a monk stoji a caka na timer. summenie presne to iste. s plnou manou 3 summonov, manarefom si doplnim manu na dalsie 3 kuzla a zas okno. iba nahadzovat staty to pri vyssom tempe tiez nestiha, pretoze proste zas dojde mana a idealne v tomto momente monk schyta aj znizenie int a moze si pytat staty od vampa...
v sucasnom stave by som asi monka nevzal do nicoho vacsieho ako covetous, len cisto z frustracie ze som booster kler kt stoji bokom bez many zatial co vsetci maju zhodene staty. mlatenie super ale 50 int je malo. dalo by sa to zvladnut, vedel by som si prihadzovat silu/int podla potreby mlatenia/boostenia, ale iba s manarefmi asi ee.
options:
postavit silu, int a dex mimo manapool, dat im manacost 2 many... jeho boostiaca stranka by sa tak mohla plno prejavit, a zostalo by nieco aj na tych sumov a snad obcasny heal/ort...
/
naspat povolit tmr. bezny priechod dungom by monk mohol zvladat aj s 50int, a v pripade zvysenej potreby kuzlenia by si dal cunning a s moznostou tmr by mohol tuto zvysenu int aj konecne patricne vyuzit.
a ten znizeny heal mozem potvrdit aj u mna
jeho bojova stranka je zvladnuta pekne, boost do magery a mf zo zbrane je parada. tak trosku ma ale zavadza jeho oznacenie "booster", alebo teda support. moja predstava monka je solo kler do mensich grup, kde si s manou vystaci na nahodenie boostov, par sumov a moze pomahat s mlatenim. do vacsich dungov pojde ako nahadzovac statov s moznostou zaujimaveho suma, v pripade velkej nudy niekoho pretiahne staffkou po chrbte. parada...
problem? manapool.
pri grupe 4+ ludi v situaciach s castejsim zhadzovanim statov (ako to uz dnes byva na kazdom druhom rohu: furt) sa jednoducho neuchytil. healovanie nehrozi, pretoze s plnou manou dam 3 ivmka, vypijem manaref, dam dalsie 3 a skoncil som na dalsich 20 sekund. a staty padaju a monk stoji a caka na timer. summenie presne to iste. s plnou manou 3 summonov, manarefom si doplnim manu na dalsie 3 kuzla a zas okno. iba nahadzovat staty to pri vyssom tempe tiez nestiha, pretoze proste zas dojde mana a idealne v tomto momente monk schyta aj znizenie int a moze si pytat staty od vampa...
v sucasnom stave by som asi monka nevzal do nicoho vacsieho ako covetous, len cisto z frustracie ze som booster kler kt stoji bokom bez many zatial co vsetci maju zhodene staty. mlatenie super ale 50 int je malo. dalo by sa to zvladnut, vedel by som si prihadzovat silu/int podla potreby mlatenia/boostenia, ale iba s manarefmi asi ee.
options:
postavit silu, int a dex mimo manapool, dat im manacost 2 many... jeho boostiaca stranka by sa tak mohla plno prejavit, a zostalo by nieco aj na tych sumov a snad obcasny heal/ort...
/
naspat povolit tmr. bezny priechod dungom by monk mohol zvladat aj s 50int, a v pripade zvysenej potreby kuzlenia by si dal cunning a s moznostou tmr by mohol tuto zvysenu int aj konecne patricne vyuzit.
a ten znizeny heal mozem potvrdit aj u mna
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Re: Specializace - Diskuze [Beta]
nevim jak moc si hral monka, ale uz sem prosel par dungu, jak solo, tak prozatim aj pride ( +druhy cler byl zaklad). Problem s manou sem nemel zvladal sem se doplnovat i gs, porad mas na heal i bandy? summonu kolem behalo porad dost ... kdyz te neco shodi natolik aby si se sam nemohl nahodit? (nevidim zadny omezeny harfy,ryby,necklak) . Vetsi dungy vetsinou chodi 2x cler a jak se pise monk je booster(vysoka mgr) a to oceni magove a hlavni chary kdyz jim nahodis o mnohem vetsi str a ar nez jiny cler...Shadowsong píše:...
jedinou nevyhodu v monkovi bych videl ze si musi udrzet famu aby uzvedl do ruky staffku...
ma vybornyho suma jako drzaka co dokaze nahradit ve vetsine pripadu absenci pary
Bozsky NooB [True Order] .....
Lady PRASAK Alassea [Tlupa].... po smrti
Lady PRASAK Alassea [Tlupa].... po smrti
- Shadowsong
- Death Litographer
- Příspěvky: 1695
- Registrován: 08 zář 2006 17:56
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Specializace - Diskuze [Beta]
mal si s druhym klerom rozdelenych ludi na boosty, alebo si boostil vsetkych? a co bol ten druhy kler?
resp takto aby si ma nechapal zle: vacsinou ano, vsetko v pohode, mana akurat vychadza... ale pri healovacej harpyji napr, co dava stale vds za desiatky, by som cakal prave od toho monka ze bude excelovat a ze ludom tie staty udrzi... bishop ma ako main vlastnost healovanie, dostal kvm a zvacseny manapool. medic ma ako main vlastnost bandy, dostal instantcast flam a ar z band, skvely ress, zlacneny normalny ress a krabicku. monk ma byt vraj booster, dostal skvely dmg a suma...
resp takto aby si ma nechapal zle: vacsinou ano, vsetko v pohode, mana akurat vychadza... ale pri healovacej harpyji napr, co dava stale vds za desiatky, by som cakal prave od toho monka ze bude excelovat a ze ludom tie staty udrzi... bishop ma ako main vlastnost healovanie, dostal kvm a zvacseny manapool. medic ma ako main vlastnost bandy, dostal instantcast flam a ar z band, skvely ress, zlacneny normalny ress a krabicku. monk ma byt vraj booster, dostal skvely dmg a suma...
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Re: Specializace - Diskuze [Beta]
Po resyncu dojde k úpravě Bandany of Guarding Angel:
- pokud něco shodí, přepíše, dispelne Monkovu Agilitu/Strength/Cunning je mu okamžitě vráceno 4 many (do hodnoty Int). Pro snadnější tracking kdo má/nemá stat buffy je to oznamováno sysmessage s jménem cíle který o daný buff přišel.
a přidá se fame náročnost staffek:
+1 500 / +3 1500 / +5 2500 / +7 3500 / +9 4500 / +11 5000 / +13 5500 / +15 6000 / +17 6500
Staffky by neměli padat na zem pokud po ressu nebudete mít dostatek fame.
- pokud něco shodí, přepíše, dispelne Monkovu Agilitu/Strength/Cunning je mu okamžitě vráceno 4 many (do hodnoty Int). Pro snadnější tracking kdo má/nemá stat buffy je to oznamováno sysmessage s jménem cíle který o daný buff přišel.
a přidá se fame náročnost staffek:
+1 500 / +3 1500 / +5 2500 / +7 3500 / +9 4500 / +11 5000 / +13 5500 / +15 6000 / +17 6500
Staffky by neměli padat na zem pokud po ressu nebudete mít dostatek fame.
Re: Specializace - Diskuze [Beta]
Nějak jsem zatím nepochopil, jak to s tou sys msg bude vypadat, ale ok.
Co se týče bandany z angelic helmy... a nemůže to náhodou dopadnout i tak, že monk dostane velkej debuff jak píše song, nebo od falcona, kterej taky umí -80 nebo kolik, že tímhl debuffem se monk dostane s manou na příklad 50/5 int, tzn ma 50 many přes intu, ale touhle fcí mu to stáhne manu na 5/5? stejna situace, jako když při debuffu člověk dostane in mani/ivm, jakože přijde o hp....
Add funkce boostera, chápu, že chcete, aby mohl pořád boostit, když je to avizovanej booster, ale to by musel mít hodně many, což zase ale zapříčiní to, že by hazel ivmka ve velkým, který podle magery budou asi i silnější (byť jsem to moc nepozoroval a je to stejně dost random a není na to spoleh). Což se asi vylučuje, uí hodit velkej buff, ale nemůže mít many na to, aby jej držel nonstop všem no....
Add staffky, mno chtěl jsem napsat něco o tom, že může i kamenky a chtěl jsem možná navrhnout možnost mf zbraní z forem a třeba i s funkci šutru jako wh (jiné šutry než u WH), ale radši nic zmiňovat nebudu, koukám že jsem fame upravu prvně špatně pochopil a tohle je proti monkovi:)
Co se týče bandany z angelic helmy... a nemůže to náhodou dopadnout i tak, že monk dostane velkej debuff jak píše song, nebo od falcona, kterej taky umí -80 nebo kolik, že tímhl debuffem se monk dostane s manou na příklad 50/5 int, tzn ma 50 many přes intu, ale touhle fcí mu to stáhne manu na 5/5? stejna situace, jako když při debuffu člověk dostane in mani/ivm, jakože přijde o hp....
Add funkce boostera, chápu, že chcete, aby mohl pořád boostit, když je to avizovanej booster, ale to by musel mít hodně many, což zase ale zapříčiní to, že by hazel ivmka ve velkým, který podle magery budou asi i silnější (byť jsem to moc nepozoroval a je to stejně dost random a není na to spoleh). Což se asi vylučuje, uí hodit velkej buff, ale nemůže mít many na to, aby jej držel nonstop všem no....
Add staffky, mno chtěl jsem napsat něco o tom, že může i kamenky a chtěl jsem možná navrhnout možnost mf zbraní z forem a třeba i s funkci šutru jako wh (jiné šutry než u WH), ale radši nic zmiňovat nebudu, koukám že jsem fame upravu prvně špatně pochopil a tohle je proti monkovi:)
- Xorine
- Orc Writer
- Příspěvky: 72
- Registrován: 26 pro 2012 03:34
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Specializace - Diskuze [Beta]
Zdravim... neuvazuje se o moznosti rozemlit tez i Stunning Warmace na KBZ kdyz to je +5 ?
Re: Specializace - Diskuze [Beta]
621 191 516, nějaký +5 ti za ty stuny rád vyměním
Re: Specializace - Diskuze [Beta]
Bude to přidávat 4 many pouze tehdy, pokud hráči minimálně 4 many chybí do maxu. Samozřejmě to bude manu vracet i když si ten boost monk přepíše sám.Xan píše:Nějak jsem zatím nepochopil, jak to s tou sys msg bude vypadat, ale ok.
Co se týče bandany z angelic helmy... a nemůže to náhodou dopadnout i tak, že monk dostane velkej debuff jak píše song, nebo od falcona, kterej taky umí -80 nebo kolik, že tímhl debuffem se monk dostane s manou na příklad 50/5 int, tzn ma 50 many přes intu, ale touhle fcí mu to stáhne manu na 5/5? stejna situace, jako když při debuffu člověk dostane in mani/ivm, jakože přijde o hp....
Add funkce boostera, chápu, že chcete, aby mohl pořád boostit, když je to avizovanej booster, ale to by musel mít hodně many, což zase ale zapříčiní to, že by hazel ivmka ve velkým, který podle magery budou asi i silnější (byť jsem to moc nepozoroval a je to stejně dost random a není na to spoleh). Což se asi vylučuje, uí hodit velkej buff, ale nemůže mít many na to, aby jej držel nonstop všem no....
Add staffky, mno chtěl jsem napsat něco o tom, že může i kamenky a chtěl jsem možná navrhnout možnost mf zbraní z forem a třeba i s funkci šutru jako wh (jiné šutry než u WH), ale radši nic zmiňovat nebudu, koukám že jsem fame upravu prvně špatně pochopil a tohle je proti monkovi:)
Pouze obyčejné +MF zbraně, včetně jejich enchantnutých verzí.Xorine píše:Zdravim... neuvazuje se o moznosti rozemlit tez i Stunning Warmace na KBZ kdyz to je +5 ?
- Shadowsong
- Death Litographer
- Příspěvky: 1695
- Registrován: 08 zář 2006 17:56
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Specializace - Diskuze [Beta]
tak som skusal enchantnut monkovu staffku, a nejak to nejde :/ musime enchantovat iba pred prerobenim?
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Re: Specializace - Diskuze [Beta]
Ja to teda nezkousel, ale nejak jsem to bral jako samozrejmost, ze kdyz se inscribed staffka dela z +zbrane a ma to takovy +, takze musis delat enchat na puvodni zbrani. Ja si tak udelal +17... Nevidel bych to jako zasadni problem, kdyz to neni hulka, co dropuje
- Shadowsong
- Death Litographer
- Příspěvky: 1695
- Registrován: 08 zář 2006 17:56
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Specializace - Diskuze [Beta]
ja by som ako samozrejmost nebral ani to, ze pri prerabani bude mat staffka +ovost podla +zbrane a nie iba podla pripony :p
inak skusali ste si niekto opravovat staffku? s craftom, gm arms lore, a davalo to iba damaged z durabky 108 az na 68 a tam som radsej prestal...
inak skusali ste si niekto opravovat staffku? s craftom, gm arms lore, a davalo to iba damaged z durabky 108 az na 68 a tam som radsej prestal...
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Re: Specializace - Diskuze [Beta]
Hodíte tu Bandanu i na Bless?Ocroc píše:Po resyncu dojde k úpravě Bandany of Guarding Angel:
- pokud něco shodí, přepíše, dispelne Monkovu Agilitu/Strength/Cunning je mu okamžitě vráceno 4 many (do hodnoty Int). Pro snadnější tracking kdo má/nemá stat buffy je to oznamováno sysmessage s jménem cíle který o daný buff přišel.
a přidá se fame náročnost staffek:
+1 500 / +3 1500 / +5 2500 / +7 3500 / +9 4500 / +11 5000 / +13 5500 / +15 6000 / +17 6500
Staffky by neměli padat na zem pokud po ressu nebudete mít dostatek fame.
Btw proč tak velká náročnost na fame?
Re: Specializace - Diskuze [Beta]
Protože of Frenzy staffa je silnější a rychlejší jak of Vanq hala.
Re: Specializace - Diskuze [Beta]
Nesmíš se vztekat. Všechno ještě bude ve výsledku jinak, tohle jsou jen počáteční nástřely. Zanedlouho bude i banda a IVM na fame. Poté si to zase sedne do normálu.Ale musím pochválit GM, že mění specky docela rychle. Takže ted to neberte nikdo jako urážku ale cca v březnu/dubnu možná poznáme reálnou podobu specializací na clerika. Nynější specky je spíš "obohacení" hry clerika o něco jiného.Leesil píše:Btw proč tak velká náročnost na fame?
Re: Specializace - Diskuze [Beta]
Nikdo se nevzteká...normálně sem se zeptal a dostal sem normální odpověď, za což sem rádBejkal píše:Nesmíš se vztekat. Všechno ještě bude ve výsledku jinak, tohle jsou jen počáteční nástřely. Zanedlouho bude i banda a IVM na fame. Poté si to zase sedne do normálu.Ale musím pochválit GM, že mění specky docela rychle. Takže ted to neberte nikdo jako urážku ale cca v březnu/dubnu možná poznáme reálnou podobu specializací na clerika. Nynější specky je spíš "obohacení" hry clerika o něco jiného.Leesil píše:Btw proč tak velká náročnost na fame?
Akorát by mě zajímalo, jestli ta bandana bude vracet manu i za bless - je to boost jako každý jiný
Re: Specializace - Diskuze [Beta]
A ta bandana přidávala 10 AR, ne?
Re: Specializace - Diskuze [Beta]
Tak jo zkusím zabojovat také za Bishopa
1) Bless je ukrutně pomalý a dosahuje i menších hodnot než STR u obyč clerika a stále gangrel čumí jak puk a má 1/1 many.
2) Ress za 35 many je docela darda a pokud resnu 4 lidi tak už jim nedám ani IVM, natož boost(pokud mi za tech 30s co jim ho budu nahazovat bless nedoplní).
Ano zkouším lobovat za lepší postavu protože to je jediná specializace, která připadá mně v úvahu. Nemusím kontrolovat zda jsem 6 nebo 7 políček nebo chlastat manarefy.
Zatím jediná výhoda je že neutratím v dungu tolik TMR
1) Bless je ukrutně pomalý a dosahuje i menších hodnot než STR u obyč clerika a stále gangrel čumí jak puk a má 1/1 many.
2) Ress za 35 many je docela darda a pokud resnu 4 lidi tak už jim nedám ani IVM, natož boost(pokud mi za tech 30s co jim ho budu nahazovat bless nedoplní).
Ano zkouším lobovat za lepší postavu protože to je jediná specializace, která připadá mně v úvahu. Nemusím kontrolovat zda jsem 6 nebo 7 políček nebo chlastat manarefy.
Zatím jediná výhoda je že neutratím v dungu tolik TMR