kill v dung zone
- King
- Pencil Master
- Příspěvky: 534
- Registrován: 01 bře 2009 05:14
- Bydliště: Kapr
- Kontaktovat uživatele:
kill v dung zone
- pokud nonpk postava zabije jinou nonpk postavu v dungeon zóně, je zvýšen počet killů z +1 na +3 a stává se tedy automaticky PK. V případě napomáhání této postavě od nonpk postav bude uplatňováno pravidlo o napomáhání pk.
opravdu tleskam za tohle rozhodnuti ...
opravdu tleskam za tohle rozhodnuti ...
Hunter:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Acarus:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Acarus:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Re: kill v dung zone
Tiez chvalim Taketo "RP" zmeny sa mi celkom pacia.. Dalo sa proste blue vs blue v dung zone zakazat, ale takto je to urcite lepsie
Re: kill v dung zone
Prosim o reviziu tohoto. Uz viackrat som si musel vykupit kill ked som v dungu za prska omylom zabil ineho clena vypravy napr. resnem niekoho hodim na neho stenu, pride ku mne da mi ranu a ja mu vratim ranu a zabijem alebo napr. v ankhu ked mam zabit clena vypravy aby klikol gate na hb (pocas dungu mu hodim sipku a som pre neho sedy a aj ked sa krimne tak mam kill). Skôr to zakazte ako davat taketo tresty, ktore postihnu normalnych hračov. A ak to budu ludia chciet spravit a najdu niekoho s TOPkom tak im 3 killy vadit nebudu a sme tam kde sme boli ...
Re: kill v dung zone
Ale preber sa mihal zase by si chcel upravovat vsetko podla seba takze nic sa reviziovat nebude a mas smolu.
PVP - http://www.fire.websnadno.cz
PVM - http://www.egolego.weblahko.sk
( Firestorm / Icestorm / Cherry Kisska /// Strigwyr / Agrael / Ego / Nelly Wayne / Raid Trooper )
PVM - http://www.egolego.weblahko.sk
( Firestorm / Icestorm / Cherry Kisska /// Strigwyr / Agrael / Ego / Nelly Wayne / Raid Trooper )
Re: kill v dung zone
Konečně me nebudou pojíždet harpagoni (doufám)
Re: kill v dung zone
Také jsem si říkal že by to mohlo dělat neplechu zabití omylem, ale nepřišel jsem moc na názorný příklad. Ankh můžeš vyřešit tím, že mu ubereš na 10hp, a on udelá suicide přes lava bombu. A také existují guildy. V guildě se hráči můžou zabíjet mezi sebou. To, že nejsou v guildě je trochu rozmlsanost, stejně jako chodit smíšená parta.
Re: kill v dung zone
[quote="Raona"][/quote]
Ano samozrejme ze sa da opatrnostou killu predist ale niekedy to nie je mozne ... Anhk (kvoli tomuto som si vykupoval asi 2-3 killy a raz nebol dovod aby som ho dostal a predsa mi ho pripocitalo) sa da riesit zabitie sumom ale blbe nahody sa stavaju ...
Idealny priklad. Resnes cloveka v parapasciach (napr. bez tela) a aby sa dostal k vam napise si o sipku lebo nema manu alebo je to destro a sipky mu fizly. Hodi mu sipku viac ludi a zaibjete ho ... mas 3 killy. Ked chcete nechat tie 3 killy tak to spravte ako postih/trest na page ak niekto nahlasi zabitie v dungu ... ak je to zabitie omylom tak ostane ten 1 kill popripadne ziadny. Davnejsie som stretol par NBikov co mali cervene postavy alebo boli pk, co zabili hraca v dungu najcastejsie tym, ze mu hodili sipku a on neskor omylom ( masskuzlom, bugnutou stenou ked skoci pasca, ...) na nich zautocil a oni ho zabili.
Strigwire: je mi jasne ze utocis len kvoli tomu ze som to napisal a este si sa nad tym nezamyslal ... vlastne ty nemyslis stale . Jasne ze teba a niektorych to netrapi, ked odbugovanie killu je vam dobre zname a pouzívané ... ale niektorí proste tie killy normalne vykupuju a stoji nas to 500k
Ano samozrejme ze sa da opatrnostou killu predist ale niekedy to nie je mozne ... Anhk (kvoli tomuto som si vykupoval asi 2-3 killy a raz nebol dovod aby som ho dostal a predsa mi ho pripocitalo) sa da riesit zabitie sumom ale blbe nahody sa stavaju ...
Idealny priklad. Resnes cloveka v parapasciach (napr. bez tela) a aby sa dostal k vam napise si o sipku lebo nema manu alebo je to destro a sipky mu fizly. Hodi mu sipku viac ludi a zaibjete ho ... mas 3 killy. Ked chcete nechat tie 3 killy tak to spravte ako postih/trest na page ak niekto nahlasi zabitie v dungu ... ak je to zabitie omylom tak ostane ten 1 kill popripadne ziadny. Davnejsie som stretol par NBikov co mali cervene postavy alebo boli pk, co zabili hraca v dungu najcastejsie tym, ze mu hodili sipku a on neskor omylom ( masskuzlom, bugnutou stenou ked skoci pasca, ...) na nich zautocil a oni ho zabili.
Strigwire: je mi jasne ze utocis len kvoli tomu ze som to napisal a este si sa nad tym nezamyslal ... vlastne ty nemyslis stale . Jasne ze teba a niektorych to netrapi, ked odbugovanie killu je vam dobre zname a pouzívané ... ale niektorí proste tie killy normalne vykupuju a stoji nas to 500k
Re: kill v dung zone
Sorry za OTRaona píše:Také jsem si říkal že by to mohlo dělat neplechu zabití omylem, ale nepřišel jsem moc na názorný příklad. Ankh můžeš vyřešit tím, že mu ubereš na 10hp, a on udelá suicide přes lava bombu. A také existují guildy. V guildě se hráči můžou zabíjet mezi sebou. To, že nejsou v guildě je trochu rozmlsanost, stejně jako chodit smíšená parta.
To by ale Mihal nemohol byt potulna prskavka, a nevystriedat uz kazdeho na dp Ako sa hovori ... za tri kompoty.
Imma keep it real with ya.
Casho (Scorp (Scorponok, Antagonist, La Muerte, Jack The Lad, Talnir, Percival, Saraqael, La Perra Loca, Annihilation))
Casho (Scorp (Scorponok, Antagonist, La Muerte, Jack The Lad, Talnir, Percival, Saraqael, La Perra Loca, Annihilation))
Re: kill v dung zone
Opět nešťastně vyřešená situace zbytečným způsobem, přestože se to dalo vyřešit jednoduchým zákazem blue vs blue a předešlo by se jakýmkoliv problémům, které teď budou vznikat díky novinkám. Nic se tím v podstatě ani nevyřešilo, akorát se teď budou výpravy pojíždět navzájem, pokud se někde potkají v topku, tak se to nádherně vyplatí polotit topko a vykoupit killy za 1,5M. Když to tak vemu, tak to vlastně není vůbec špatné pro PKčka, na co je logovat, když se může pojíždět za blue .
Re: kill v dung zone
no utocnik musi ist sam a bez boostov, inak je tam napomahanie pk trest Tipujem, ze tento trest sa neaplikuje, ak napadnuteho brani kopa kamaratov a jeden z nich utocnika zabije a dostane 3 killy... (Ak hej, tak je dovolene max 1v1, pricom kamarati napadnuteho ho mozu max boostit/healit)Igelit píše:Opět nešťastně vyřešená situace zbytečným způsobem, přestože se to dalo vyřešit jednoduchým zákazem blue vs blue a předešlo by se jakýmkoliv problémům, které teď budou vznikat díky novinkám. Nic se tím v podstatě ani nevyřešilo, akorát se teď budou výpravy pojíždět navzájem, pokud se někde potkají v topku, tak se to nádherně vyplatí polotit topko a vykoupit killy za 1,5M. Když to tak vemu, tak to vlastně není vůbec špatné pro PKčka, na co je logovat, když se může pojíždět za blue .
Ale inak mas v podstate pravdu..
Re: kill v dung zone
Clovek udela chybu s kamarady v dungu a bum, 1,5 m papa
Omlouvam se za svuj dobry humor...
Pod vlivem Mamonstva
Pod vlivem Mamonstva
Re: kill v dung zone
No dle pravidel a z toho co se píše v novinkách usuzuju, že jednotlivce dejme tomu v TOPku, může napadnout jeden člověk, kterej ho i dorazí (stane se z něj PK), ale ostatní ho můžou beztrestně podporovat ať už healem nebo parou. V té době totiž nikdo PK není, takže se o žádné napomáhání PK nemůže jednat.Polarka píše:no utocnik musi ist sam a bez boostov, inak je tam napomahanie pk trest Tipujem, ze tento trest sa neaplikuje, ak napadnuteho brani kopa kamaratov a jeden z nich utocnika zabije a dostane 3 killy... (Ak hej, tak je dovolene max 1v1, pricom kamarati napadnuteho ho mozu max boostit/healit)Igelit píše:Opět nešťastně vyřešená situace zbytečným způsobem, přestože se to dalo vyřešit jednoduchým zákazem blue vs blue a předešlo by se jakýmkoliv problémům, které teď budou vznikat díky novinkám. Nic se tím v podstatě ani nevyřešilo, akorát se teď budou výpravy pojíždět navzájem, pokud se někde potkají v topku, tak se to nádherně vyplatí polotit topko a vykoupit killy za 1,5M. Když to tak vemu, tak to vlastně není vůbec špatné pro PKčka, na co je logovat, když se může pojíždět za blue .
Ale inak mas v podstate pravdu..
Re: kill v dung zone
A co sa vlastne zmenilo okrem ceny za kill?
Imma keep it real with ya.
Casho (Scorp (Scorponok, Antagonist, La Muerte, Jack The Lad, Talnir, Percival, Saraqael, La Perra Loca, Annihilation))
Casho (Scorp (Scorponok, Antagonist, La Muerte, Jack The Lad, Talnir, Percival, Saraqael, La Perra Loca, Annihilation))
Re: kill v dung zone
Kesemot: Ja som stale v jednej guilde, tak neviem kto tu strieda co ako ponozky ... Ty co viem minimalne v 2 ... A odchod bol kvoli mamonu , tak kto je tu predajna "lahka deva"?
Presne ako sa píše, PVP bude teraz rozsirene ked niekto bude mat TOPKO. 6 clenna vyprava proste zautoci na cloveka s TOPkom, zabije ho, kopne. Jedna cast co je 1/6 topka sa da na vykup killov a 5/6 je čistý zisk. Načo sa trepať do dungu kde nie je isty poklad, ked staci v PVP equipe pojet jedneho hrača s TOPkom a mat zarobene ako za 5 dungov? Nova era PVP. Blue PVP!
A ak by chcela napadnuta vyprava branit svojho hrača, tak ak sa jej podari zabit utočníka "zarobí" si 1,5M navyše a ak by vyvraždila všetkych utočníkov tak je to vlastne to isté ako keby nechali to TOPko utočnikom a dokonca neriskuju, ze dostanu dalsí bonus napomahanie PK (ak obranca zabije utočnika a ostatní obrancovia mu budu pomahat). Takže ak niekto berie TOPko do dungu, nech si ho da do pytliku a ak uvidi cudziu vypravu, hodi pytlik na zem, vyjde ho to lacnejsie. Super pravidlo ako potrestat slusných hráčov a dat prasiatkam este viac mamonu. Uz mi to pripadá ako v politike, kde vacsina zákonov chráni útočníkov a obete dostanú trest za to, že boli napadnuté. No nekúp to.
PS: moje topka radsej necham v securke, lebo pri obrane v dungu by som mohol dostat aj delete za to, ze sa budem branit ...
Presne ako sa píše, PVP bude teraz rozsirene ked niekto bude mat TOPKO. 6 clenna vyprava proste zautoci na cloveka s TOPkom, zabije ho, kopne. Jedna cast co je 1/6 topka sa da na vykup killov a 5/6 je čistý zisk. Načo sa trepať do dungu kde nie je isty poklad, ked staci v PVP equipe pojet jedneho hrača s TOPkom a mat zarobene ako za 5 dungov? Nova era PVP. Blue PVP!
A ak by chcela napadnuta vyprava branit svojho hrača, tak ak sa jej podari zabit utočníka "zarobí" si 1,5M navyše a ak by vyvraždila všetkych utočníkov tak je to vlastne to isté ako keby nechali to TOPko utočnikom a dokonca neriskuju, ze dostanu dalsí bonus napomahanie PK (ak obranca zabije utočnika a ostatní obrancovia mu budu pomahat). Takže ak niekto berie TOPko do dungu, nech si ho da do pytliku a ak uvidi cudziu vypravu, hodi pytlik na zem, vyjde ho to lacnejsie. Super pravidlo ako potrestat slusných hráčov a dat prasiatkam este viac mamonu. Uz mi to pripadá ako v politike, kde vacsina zákonov chráni útočníkov a obete dostanú trest za to, že boli napadnuté. No nekúp to.
PS: moje topka radsej necham v securke, lebo pri obrane v dungu by som mohol dostat aj delete za to, ze sa budem branit ...
- Helloween
- Pencil Master
- Příspěvky: 591
- Registrován: 07 zář 2006 23:17
- Bydliště: Nekde blizko hospody :P
- Kontaktovat uživatele:
Re: kill v dung zone
S tímhle musím souhlasit.....člověk ve výbavě odpovídající hodnoty killu = vyšší úspěch, že tě pojedou blue vs blue.Mihal píše:...
Je úžasné si představit, jak já v top půjdu dung, naběhne na mě nějakej socan v +5 kůži +5 róbě a já vlastně když se budu bránit, tak přijdu o 1,5M protože jeho výbava mi nepokryje nic.
Samozdřejmě tu je to, že když zaůtočí první tak ho můžu bez killu zabít, ale jistě všichní víme, jak to nesmírně buguje.
Takže zavedení tohohle pravidla je fakt směšný.....
Proč to dělat jednoduše a pro všechny, než to udělat pro jedince a složitě....Nad některými rozhodnuími kolikrát zůstává rozum stát....
Re: kill v dung zone
http://www.darkparadise.cz/Forum/viewto ... 68#p180068Mihal píše:Kesemot: Ja som stale v jednej guilde, tak neviem kto tu strieda co ako ponozky ... Ty co viem minimalne v 2 ... A odchod bol kvoli mamonu ;), tak kto je tu predajna "lahka deva"?
Presne ako sa píše, PVP bude teraz rozsirene ked niekto bude mat TOPKO. 6 clenna vyprava proste zautoci na cloveka s TOPkom, zabije ho, kopne. Jedna cast co je 1/6 topka sa da na vykup killov a 5/6 je čistý zisk. Načo sa trepať do dungu kde nie je isty poklad, ked staci v PVP equipe pojet jedneho hrača s TOPkom a mat zarobene ako za 5 dungov? Nova era PVP. Blue PVP!
A ak by chcela napadnuta vyprava branit svojho hrača, tak ak sa jej podari zabit utočníka "zarobí" si 1,5M navyše a ak by vyvraždila všetkych utočníkov tak je to vlastne to isté ako keby nechali to TOPko utočnikom a dokonca neriskuju, ze dostanu dalsí bonus napomahanie PK (ak obranca zabije utočnika a ostatní obrancovia mu budu pomahat). Takže ak niekto berie TOPko do dungu, nech si ho da do pytliku a ak uvidi cudziu vypravu, hodi pytlik na zem, vyjde ho to lacnejsie. Super pravidlo ako potrestat slusných hráčov a dat prasiatkam este viac mamonu. Uz mi to pripadá ako v politike, kde vacsina zákonov chráni útočníkov a obete dostanú trest za to, že boli napadnuté. No nekúp to.
PS: moje topka radsej necham v securke, lebo pri obrane v dungu by som mohol dostat aj delete za to, ze sa budem branit ...
Tam snad najdeš proč se jim to nevyplatí ať je cena jakákoliv. Pointa této úpravy je, že daného PK lze ihned zpětně pojet a lootnout. Stejně jako criminaly kteří by případně daného pojetého "TOP modráka" lootili. Aby měli nějakou možnost něco udělat ti v výpravě na kterou někdo útočí, než to vyřeší GM.
btw, toho topicu jsi se účastnil....
Re: kill v dung zone
Ano učastnil. Ok tak aky trest dostane? 500 logov? 2k logov? Ale stale ma zisk cca 7,5M ... ak to pocitam tak za hodinu dam cca 200 logov takze za 10 hodin mam 7,5M co je 750k za hodinu. Tolko nikto nevyharvi ...
Takze verim ze sa ten system prepracuje ... 3/6 zautocia a zabiju hraca v TOPku. Nasledne vylootia casti a napadnutá strana ich zabije (ak nestihnu kopnut alebo casti dat do pytliku a hodit na zem kde ich kamarati zoberu), pak si ich kumpani (utociacej strany) vylootia tie casti a ak chcu napadnuty topko spat musia si spravit zas kill ak medzicasom nepokopu s topkom prec. Jedine co sa stane, ze náhodne killy vlastne zdrazeli z 500k na 1,5M. A to sa mi nepaci. Ak chcete zamedzit ucelovemu PVP v dungu zakazte ho, alebo dajte taky trest, ze sa to neoplati (povedzme 10k+ logov). Tu zmenu s bandenim PK chvalim. Ale to PVP modrak vs modrak sposobi len prasenie v dungu a napadnuta strana nema moc moznosti sa branit. Idealny priklad bol pojezd modrych hatedov kedysi davno so snowerom, bidasom a wrallom kedy nas dobehli v Drovoch a vo fire miestnosti mi gravli steny cim ma zabili a polootili ma. GMka to vtedy neriesili (resp. nebolo to porusenie pravidiel) ... Takze teraz sa bude hrat blue pvp tymto stylom ... Namiesto toho aby sa tu drzala ista moralka davate moznost spravat sa amoralne naco doplatia slusní hraci, ktorych to prestane bavit a mate odliv zo servera ...
Takze verim ze sa ten system prepracuje ... 3/6 zautocia a zabiju hraca v TOPku. Nasledne vylootia casti a napadnutá strana ich zabije (ak nestihnu kopnut alebo casti dat do pytliku a hodit na zem kde ich kamarati zoberu), pak si ich kumpani (utociacej strany) vylootia tie casti a ak chcu napadnuty topko spat musia si spravit zas kill ak medzicasom nepokopu s topkom prec. Jedine co sa stane, ze náhodne killy vlastne zdrazeli z 500k na 1,5M. A to sa mi nepaci. Ak chcete zamedzit ucelovemu PVP v dungu zakazte ho, alebo dajte taky trest, ze sa to neoplati (povedzme 10k+ logov). Tu zmenu s bandenim PK chvalim. Ale to PVP modrak vs modrak sposobi len prasenie v dungu a napadnuta strana nema moc moznosti sa branit. Idealny priklad bol pojezd modrych hatedov kedysi davno so snowerom, bidasom a wrallom kedy nas dobehli v Drovoch a vo fire miestnosti mi gravli steny cim ma zabili a polootili ma. GMka to vtedy neriesili (resp. nebolo to porusenie pravidiel) ... Takze teraz sa bude hrat blue pvp tymto stylom ... Namiesto toho aby sa tu drzala ista moralka davate moznost spravat sa amoralne naco doplatia slusní hraci, ktorych to prestane bavit a mate odliv zo servera ...
Re: kill v dung zone
Mihal má pravdu, tímto opravdu potrestáte pouze slušné hráče. Ruku na srdce komu někdy nestalo že se překlikl (stál jsem u monstra mág něco napsal do hry, v ten moment jsem klikal na monstrum a jeho text byl pod kurzorem otočil jsem se na něj a šlehnul mágovi spearou - měl jediné štěstí že byl totál přeboostěnej protože mu zbylo ani ne 10% hp) nebo díky bugu dostal kill za zabití (např. v tom ankhu). Tahle změna je prostě k nasrání akorát pro slušné hráče.
Re: kill v dung zone
Ocroc to je sice pekny plan, ze ked niekoho blue zabije a lootne mu topko, tak sa z neho stane pk, cize ho moze zvysok poskodenej vypravy sundat, lenze to pk moze kludne stihnut hodit tie top casti svojim modrym kamaratom, s ktorymi prisiel...alebo sa mu podari utiect portom, alebo aj umre a kedze je pk, tak ho mozu lootit vsetci, cize nikde nie je zarucene, ze sa veci dostanu tej strane, ktorej patrili...kludne ich mozu vylootit kamarati toho utocnika....A co s tym potom moze poskodena strana urobit? Nic, jedine ak sundat uplne celu vypravu, ktora tam za nimi dosla a nejakym zazrakom s tym nestihla utiect a hor sa vsetci vykupovat killy jak o zivot...
- Rod Sacketts II
- Paper Elemental
- Příspěvky: 387
- Registrován: 04 dub 2009 22:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: kill v dung zone
Pod to bych se podepsal... už jsem viděl že i Craft zabyl omylem mága když se ho snažil odparnout.....erunno píše:Mihal má pravdu, tímto opravdu potrestáte pouze slušné hráče. Ruku na srdce komu někdy nestalo že se překlikl (stál jsem u monstra mág něco napsal do hry, v ten moment jsem klikal na monstrum a jeho text byl pod kurzorem otočil jsem se na něj a šlehnul mágovi spearou - měl jediné štěstí že byl totál přeboostěnej protože mu zbylo ani ne 10% hp) nebo díky bugu dostal kill za zabití (např. v tom ankhu). Tahle změna je prostě k nasrání akorát pro slušné hráče.