Herní cíle/Sochy
Server je zalidněn povětšinou staršími hráči a většina z nich už tak nějak nemá do čeho píchnout ... ano, člověk si může kompletovat topka, robit skládačky na dalších postavách či stavět
další domky.
Ale pokud v topku nechodí dungy a pravidelně ho tam nenechává, tak kompletovat Xtý komplet není nijak zvlášť zajímavé, pokud má skládačku na své hl. postavě, tak skládat si věci na postavy
co klikne jednou za měsíc nemá význam a díky velmi dlouhé historii serveru už není zrovna co stavět. Jsou tu několik let staré guildy, co mají postavené a propojené domky po celém serveru a
hráči samotní vlastní baráky za několik soch.
Moc rád si zaklikám, ale hra bez cíle je bezpředmětná ... GM by měli hráčům/guildám zdostupnit nějaké alternativy pro další rozvoj. Nemluvě o tom, že socha se pomalu ale jistě stává item
jen do skladu, nikoli na použití.
Možnosti, za které bych chtěl lobovat:
1) Možnost vykoupit nájemní barák do vlastnictví
- věřím, že sposta guild by to uvítala, cena by mohla být stanovena na dvojnásobek tržní hodnoty domu například
2) Možnost postavit si gaty i na nemarkovatelnou pozici
- nevím zda i jiné guildy budují portoviště, ale naší guildu to nadchlo i když je to běh na dlouho trať
3) Možnost nákupu cenných, dnes již neziskatelných itemů za sochy
- jsou itemy jenž by hráči chtěli, ale získat nejdou, možnost jejich zisku za sochy by určitě spousta lidí ocenila (NB mystiky, Krabka, Rare jezdítka, ...)
Ceny můžou být vysoké, ale dá to nám (old hráčům) nějaký další smysl/cíl hry.
Šaman
Musím se přiznat, že tuto postavu nehraji, ale je na ní pár věcí co mi nepřjdou úplně v pořádku.
Šamani se mnou nebudou souhlasit, ale síla šamana by měla být spíše střední ... neměl by v damage zastínit wara, klamákovat stejně jako druid, nebo být oddolnější než wamp ... pořád je to
rang a cena jeho equipu je v porovnání s ostaními chary směšná.
Damage by měl být srovnatelný s paladinem, ale neměl by předčít destra nebo gangrela (povolání specializováné only na damage)
Obrana - neměl by mít armor vyššíš než plechovky v topku či KVF imunitu.
Klamákování - neměl by být stejně dobrý klamákovač jako druid, měl by být zhruba na úrovni ostra.
Kouzlení - tu je naopak třeba přidat, aby tento morf nebyl jen jako forma na ressování.
Návrh korekce:
Polárního medvěda: Snížit damage
Polární medvěd by měl být imuní vůči chladu (přece mu nebude zima, když žije na pólu, to nedává smysl)
Zvýšit time na klamáky na 6s
Medvěd Grizzly: 1. forma - Odebrat KVF imunitu a Snížit Ar 110
Jelen: 2. forma - Přidat kouzla Para Field, Ijs, Explozi, PCW
Šaman je krásný charakter a já ho do dungu beru převážně kůli jeho skvělému poisu a tamingu, a tak mi příjde zcestné aby měl takové výhody a to ještě bez finanční náročnosti.
Gangrel
Gangrel je krásná postava a oceňuji, že GM mu konečně vrátili světlo ... ale trochu nevidím smysl v tom, že si hráč sám po smrti nemůže ani lootnout tělo, typuji, že úmyslem je aby si
člověk nemorfnul top morf a krystal nenechal doma.
Top morf ... no úpřimně za 1 část topka může hráč morfnout 3-4x ... to znamená že jeden tento morf výjde tak na 300k. V současném nastavení mám +10 hp, ar a bojovky oproti stounce, kterou
sice musím nabíjet po dungách ale její morf ho stojí jen trochu času. Když TOP morf tak bych chtěl něco kůli čemu těch 300k bude mít smysl vyhodit, jinak to nemá smysl používat.
Návrh korekce:
Mystic Drawer sebere Horizit/Gangrel krystal do backpacku.
Bug fix - stone morf 125 bojovky ne 120
Bug fix - možnost vyměnit krev v imunce i s gangrelovou kádí u sebe
Umožnit v Top Morfu kopat Horizit ore
Top Morf 50 many
RC Brnka
Brnka jsou to krásná ale přijde mi, že to GM hráčům trochu moc zjednodušili ... Před érou těch brnění si hráč před dungem musel položit otázky: Kam jdu? Udžím si fámu? Budu potřebovat vyšší
Ar nebo mi stačí staty? a podle toho pak vzal buďto plusové brnko nebo brnko z kovu ... ak zvolil špatně tak celý dung pak litoval nebo na to vylehnul. GM za hráče tento problém vyřešili a
navíc mu ještě dali obě dvě alternativy najednou.
Když se zamyslím nad brnkami z RC jsou to brnění dělaná na míru pro povolání, něměli by konkurovat invulu v ar a ani by jejich vlastnosti nemuseli být non-fame ale měli by postavě přidávat
skilly, kůli kterým bude hráč zvažovat zda si do dungu vezme plusové brnko, kovové, nebo RCčkové.
Návrh korekce:
Ar a staty RC brnek na úrovni +10 - +15 brnek
Bez specky brnko nedává skilly
Isk efekt posvěceného brnění
Magic +10 Magery, 10 Music
Tauton +10 Paring, +10 Resist
Destro +5 Sw, Mf, Fenc, Tact
Guard +10 Paring +10 Resist
Clerik +10 magery +10 heal
Druid +10 Magery +10 AL
Ostro +10 Stealth +10 Tackika
Kůže/Kosti
Znáte to jak ressnete prska a on má pod sebou celý svůj šatník? No i když se mi to nestává

+kůže a kosti heroik vlastnoti jako ostaní brnění
Quest book
QB byl skvělý tah od GM, řada hráčů našla spoustu hodin zábavy nad vybarvováním této knížečky, nebylo od věci doplnit chybějící questíky a dungeony, popřípadě aktualizovat book of
inspection.
NB Questy:
Vílí prach
Sběratelé
Tree of Knowledge
Klidný večer v hostinci
Unicorn
Stříbrné salvy
Ztracene vino
Olin, hladovy ranger
Balaam
Quest na zbraň zadávaný -> Polcer
Quest na zbraň zadávaný -> Gybyn
Quest na zbraň zadávaný -> Gardan
Questy:
Daily quesp na sillehu
Vysvobození ducha Shaunyho
Cloak of Virtues
Cloak of Chaos
Cloak of Dungeon Master
Wherewolf
Dungy:
Dest 2
Maze
Tajuplná jeskyně
Wisp 2
Elemetal Plane 1
Elemntal Plane 2
Cove of Madness - Hard boos
Tajuplná jeskyně
Zajímavý dung ale trochu nedomyšlený. Pro vstup je třeba získat klíček, jenž je téměř bez výskytu a dung pak není nejsnadnější a i když cestou je pár level 10tek tak odměnou je lokáč.
Výsledkem toho stavu je, že do dungu nikdo nechodí a ani chodit nemůže.
Návrh korekce:
Přidat klíč jako pravidelný item do konkrétního pokladu - například Citadela (stejně jako Sorc a klíček do ratmanů)
Přidat do dungu odměnný poklad podobně jako u ratmanů.
PvP
PvP se na DP posunulo někam úplně jinam, nevím zda je to zrovna dobře bo myslím, že díky tomu se prakticky neběhá. Jednotlivec nemá šanci účinně se bránit skupině pronásledovatelů. Takže
běhají jen skupiny a nějaký bežný lov na PK po PvP zónách úplně odpadá

Nicméně DP PvP nikdy nepatřilo IK, PvP by mělo být o bojí ne o jedné ráně ...
Návrh korekce:
Obnovit normální prodlevu na IJS svitky
Oslabit efekt destro zbraní do Hummanů
Zrušit Destrovy a Guardovy omezení ohledně šipky
Witch Hunter
Zajímavý char, ale to že ho nedetekuje angel je podivné, může tak hidnout v místnostech, kde by hid jít neměl.
Návrh korekce:
Odebrat ressistenci na reveal
Sesedání z jezdítka
Omezení této vlastnosti ublíží jen a jen lidem na solo questech a těm co běhají PvP. Co se týče výpravy, tak ve skupině si vždy poradíme i jinak. Jezdítka nejsou zadarmo, nemyslím si že by
to byl problém, který byl třeba řešit.
Návrh korekce:
Nechat původní nastavení