Nevyváženost Upírů.
Re: Nevyváženost Upírů.
Tremera vidím užitečného jen na low a medium dungy při malém počtu lidí. V takovým high dungu (konkrétně pride) si moc nezakouzlím a dmg oproti ostatním naprd. To samý když jde velká skupina low a medium dung.
Ale třeba je to daný jen mým omezeným vnímáním/hraním? Jaký máte ostatní tremeři zkušenosti/pocity s high dungem a užitečností? Nebo low+med dung, kde jde velká skupina?
Ale třeba je to daný jen mým omezeným vnímáním/hraním? Jaký máte ostatní tremeři zkušenosti/pocity s high dungem a užitečností? Nebo low+med dung, kde jde velká skupina?
Re: Nevyváženost Upírů.
Sice nechodím úplně top a high dungy, ale abych byl co k čemu, tak jdu ve stonovi, kterej ve Tremere specce podle mě supr. Jinak human dmg je obyč wamp, tam člověk ani nemůže chtít nějaký boost, všechno jen pogovat samozřejěm jde, ale je to zanedbatelná dmg v dobách destru/gangrelů. Jinak s dostatkem krve a vlastnitcví stone nevidím důvod morfovat Klanovej morf.
Re: Nevyváženost Upírů.
No , je pravda , že jsem dost dlouho dobu nehrál. Ale myslím si ,že vampíra umím/či jsem uměl hrát. Vybral jsem si specku Tremer a nelituji toho. Vím ,že má hodně možností a multifunkcí.
- Každopadně si myslím že , Gangreloj a Brujahoj se nemělo brát světlo.
- U Tremmer Vampíra nepochopím proč , když je to upír specializovaný více na Maggi tak má Buff - Aggillity. Vyměnil bych ho rád za Cunning - Inteligence (Aspon by toto kouzlo mělo využití). Popřípadě jako nadstavbu Firreballu - Explosion (další kouzlo).
-Na víc Tremer Vampír má kouzlo Mana Vampire - které je ůplně k ničemu.
Na víc bylo slíbeno ,že eventuelně bude quest pro Tremera a Brujaha na +10 healing.
- Každopadně si myslím že , Gangreloj a Brujahoj se nemělo brát světlo.
- U Tremmer Vampíra nepochopím proč , když je to upír specializovaný více na Maggi tak má Buff - Aggillity. Vyměnil bych ho rád za Cunning - Inteligence (Aspon by toto kouzlo mělo využití). Popřípadě jako nadstavbu Firreballu - Explosion (další kouzlo).
-Na víc Tremer Vampír má kouzlo Mana Vampire - které je ůplně k ničemu.
Na víc bylo slíbeno ,že eventuelně bude quest pro Tremera a Brujaha na +10 healing.
Re: Nevyváženost Upírů.
Výměna agil za cunning by se mi líbila. Otázka, vedla by k většímu využítí tohoto sublasu?
Re: Nevyváženost Upírů.
včera jsem vyzkoušel tremera, připadne mi to jako docela vtipná trubka
mana vampire nefunguje jak ma = nesaje manu a neprida ji vampovi ... po zvyseni poctu nutných nabiti krve temneho se tento vamp stava pomalu nehratelným... 4 krve na jeden morf
docela sranda, kdyz ji je vsude min a min


- Shadowsong
- Death Litographer
- Příspěvky: 1695
- Registrován: 08.09.2006 17:56:03
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nevyváženost Upírů.
manavamp ze nefunguje? vy ste odkial spadli? skuste si dat solo titana bleskami a pravidelne mu sat manu. vasa spotreba tmr sa zmensi o polovicu a hp si drzite na 200/120 a stoji vas to trochu karmy, nemoznost pouzivat normalny manavamp a nemoznost pouzivat popri tom bleskzvitky. mocne vysatie JE skutocne mocne, nacute sa ho pouzivat.
co sa cunningu tyka tak som za vsetkymi 10. myslim ze tremere ten boost do int potrebuje a zefektivnelo by sa jeho pouzivanie.
a ked ide o vyuzitie v high end dungoch, tak to trosku zaostava za ostatnymi. keby vsak neslapal pasce a vedel si dat to int sam, tak si myslim ze by ho to moznostami vedelo celkom vyvazit s ostatnymi. tremere predsalen chodi v tych tazsich dungoch skor v morfe a nemoznost pouzivat mocne vysatie, co je podla mna jeho najdolezitejsia abilita, je dost obmedzujuce.
co sa brujaha tyka tak nevidim absolutne ziadny problem v tom ze si nevie normalne posvietit. mozno to niekomu pride menej pohodlne, ale nieje to nic co by nejak extremne ovplyvnovalo jeho funkcnost. skor by som viac ocenil keby sa napr hidovacia schopnost dyky dala viac pouzivat. pichaciu abilitu vyuzivam cely dung, vsade kde sa to hodi. hidnut ale mozem, v ramci efektivneho vyuzivania abilit svojho charu, iba na konci dungu v poslednej miestnosti ked uz ma posledny mob polku hp. je to akoze pekna myslienka, ze v nejakej krizovke pocas dungu si dam invisku, s ktorou ale aj tak nemozem nic moc robit. nieje to ale tak uzasna vyhoda aby som koli tomu obetoval dmg abilitu po zvysok dungu. pride mi v sucasnom nastaveni ta abilita tazko vyuzitelna a aplikovatelna v praxi. keby vedela dyka hidnut vampa do invisu z normalneho stavu a bez obmedzenia dalsieho pichania, napriklad za cenu 3k karmy a 1k fame, to by mi uz prislo skor ako nejaka realne vyuzitelna abilita pre upira.
co sa cunningu tyka tak som za vsetkymi 10. myslim ze tremere ten boost do int potrebuje a zefektivnelo by sa jeho pouzivanie.
a ked ide o vyuzitie v high end dungoch, tak to trosku zaostava za ostatnymi. keby vsak neslapal pasce a vedel si dat to int sam, tak si myslim ze by ho to moznostami vedelo celkom vyvazit s ostatnymi. tremere predsalen chodi v tych tazsich dungoch skor v morfe a nemoznost pouzivat mocne vysatie, co je podla mna jeho najdolezitejsia abilita, je dost obmedzujuce.
co sa brujaha tyka tak nevidim absolutne ziadny problem v tom ze si nevie normalne posvietit. mozno to niekomu pride menej pohodlne, ale nieje to nic co by nejak extremne ovplyvnovalo jeho funkcnost. skor by som viac ocenil keby sa napr hidovacia schopnost dyky dala viac pouzivat. pichaciu abilitu vyuzivam cely dung, vsade kde sa to hodi. hidnut ale mozem, v ramci efektivneho vyuzivania abilit svojho charu, iba na konci dungu v poslednej miestnosti ked uz ma posledny mob polku hp. je to akoze pekna myslienka, ze v nejakej krizovke pocas dungu si dam invisku, s ktorou ale aj tak nemozem nic moc robit. nieje to ale tak uzasna vyhoda aby som koli tomu obetoval dmg abilitu po zvysok dungu. pride mi v sucasnom nastaveni ta abilita tazko vyuzitelna a aplikovatelna v praxi. keby vedela dyka hidnut vampa do invisu z normalneho stavu a bez obmedzenia dalsieho pichania, napriklad za cenu 3k karmy a 1k fame, to by mi uz prislo skor ako nejaka realne vyuzitelna abilita pre upira.
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
- Mephist
- Pencil Master
- Příspěvky: 541
- Registrován: 16.10.2006 12:04:13
- Bydliště: Templar's Town
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nevyváženost Upírů.
Tremere a Brujah by chteli trosku posilit, temer se tyhle povolani v dungach nevyskytujou. Tremere mi prijde dobrej jen do low dungu do 2-3 clennejch skupin. Z lepsich dungu pak vynikne asi jen v EP1.
Tremere:
Pridat Cunning
Pridat Explosion
Fire imunka za cenu 1 (max 2) krve
Pridat moznost Time rewind artefaktu
Manavamp upravit, aby pridaval i manu/nebo zvysit manu z TMR
---------------------------------
k diskuzi:
Slapani pasti - Jediny, kdy by melo smysl rusit, je v morfu, kdy potrebuje odbihat
Pridat neco, co by ho podporilo jakozto support caster povolani.. VAO+VAN ?
Energy bolt(pouze hlava) by mohl byt vyuzitelnej do low AR mobu.. Energy Wortex(vzhledem k malymu mnozstvi slotu a bugovani slotu E.Wortama by jich mel jen omezeny mnozstvi)...
Brujah:
Fire imunka za cenu 1 (max 2) krve
Pridat +5(10?) % bojovek
Hidovani z dyky rovnou, jako z invizky a zvysit pocet nabiti (3-5? za cenu 1. nabiti 40k, 2. nabiti 80k, 3. 160k atd.. pripadne 1x low horizite)
Tremere:
Pridat Cunning
Pridat Explosion
Fire imunka za cenu 1 (max 2) krve
Pridat moznost Time rewind artefaktu
Manavamp upravit, aby pridaval i manu/nebo zvysit manu z TMR
---------------------------------
k diskuzi:
Slapani pasti - Jediny, kdy by melo smysl rusit, je v morfu, kdy potrebuje odbihat
Pridat neco, co by ho podporilo jakozto support caster povolani.. VAO+VAN ?
Energy bolt(pouze hlava) by mohl byt vyuzitelnej do low AR mobu.. Energy Wortex(vzhledem k malymu mnozstvi slotu a bugovani slotu E.Wortama by jich mel jen omezeny mnozstvi)...
Brujah:
Fire imunka za cenu 1 (max 2) krve
Pridat +5(10?) % bojovek
Hidovani z dyky rovnou, jako z invizky a zvysit pocet nabiti (3-5? za cenu 1. nabiti 40k, 2. nabiti 80k, 3. 160k atd.. pripadne 1x low horizite)
Mephist|Phenom|Hammer Maiden|Fanatik|Sin|Ryla|Carokrasna|Amanita|Anicka
True victory is victory over oneself.
True victory is victory over oneself.
- Shadowsong
- Death Litographer
- Příspěvky: 1695
- Registrován: 08.09.2006 17:56:03
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nevyváženost Upírů.
meph v zasade ano, len niektore veci o kt hovoris mi pridu fakt zbytocne. explosion ani vao ta nijako nezefektivnia. radsej zoberies tremera ktory bude davat explozie na mirrora, alebo gangrela co ich proste vymlati? v tomto to netkvie. a manavamp hp, manu aj fame pridava a funguje VELMI dobre a tremere uz MA zvyseny ucinok tmr. v tomto si to musis podla mna este trosku ujasnit. dufam ze to teda nepises len v egovom style, alebo ako ben: mam tremera dve a pol hodiny a pride mi slaby. dolan plz 
tremerova hlavna specialna abilita je mocne vysatie. z toho tazi jeho castovacia stranka a z toho tazi aj jeho mlatiaca stranka a mocne vysatie je prave to, co robi tremera specialnym a na co by malo byt zamerane jeho pouzitie. obmedzenie v pouzivani je hlavne nedostatocne zvysena int v morfe, co ako zaklad mi pride ok, ale to cunning z hlavy by mu velmi pomohlo. zvysit dmg, ar, pridat dalsie dmg spelly, nic take nepotrebuje. na low ar mobov mas fireball, na high ar mobov mas pog. na nicenie bordelu, jed, ort, na to vsetko mas alchemku. ide len o to aby si to najdolezitejsie vedel pouzit z morfu, a to je ten manavamp. koniec koncov aj ten chudacik gangrel si vie to najpotrebnejsie pre seba-horizit zaobstarat v morfe. tremere by tiez mohol svoju main abilitu vediet pouzit aj v morfe. a myslim ze sa zhodeme na tom ze do narocnejsich dungov svedci tremerovi viac morf ako brnko.
brujahovi dalsie bojovky uz podla mna netreba pridavat. na to ze je to vamp ma velmi slusnu bojeschopnost. oproti abilitam ostatnych to je sice trosku chudobne, ale tak brujah ma dyku. pichacia abilita je fakt super, len to hidnutie je nedoladene. tym ze musim najprv hidnut a navyse po inviske z dyky uz nemozem pichat, mi to z hidovacej ability robi nepouzitelnu vec.
co sa nabitia imunky tyka: 2 nabitia za aktivaciu by mi prislo pre brujaha aj tremera optimalne. ale da sa to jakz takz prezit aj teraz...
resp. ak hra clovek iba v jednej forme, tak si nabitia este vie ustrazit. aspon tak ze ho moc nebude srat krv do jednej formy, kym mu zostane krv do druhej. keby som vsak chcel, tak ako by to malo byt podla mna optimalne, striedat formy, tak zistujem ze spotreba krvi je fakt dost velka. ale to by chcelo skor zahustit krv v dungoch vo vseobecnosti...

tremerova hlavna specialna abilita je mocne vysatie. z toho tazi jeho castovacia stranka a z toho tazi aj jeho mlatiaca stranka a mocne vysatie je prave to, co robi tremera specialnym a na co by malo byt zamerane jeho pouzitie. obmedzenie v pouzivani je hlavne nedostatocne zvysena int v morfe, co ako zaklad mi pride ok, ale to cunning z hlavy by mu velmi pomohlo. zvysit dmg, ar, pridat dalsie dmg spelly, nic take nepotrebuje. na low ar mobov mas fireball, na high ar mobov mas pog. na nicenie bordelu, jed, ort, na to vsetko mas alchemku. ide len o to aby si to najdolezitejsie vedel pouzit z morfu, a to je ten manavamp. koniec koncov aj ten chudacik gangrel si vie to najpotrebnejsie pre seba-horizit zaobstarat v morfe. tremere by tiez mohol svoju main abilitu vediet pouzit aj v morfe. a myslim ze sa zhodeme na tom ze do narocnejsich dungov svedci tremerovi viac morf ako brnko.
brujahovi dalsie bojovky uz podla mna netreba pridavat. na to ze je to vamp ma velmi slusnu bojeschopnost. oproti abilitam ostatnych to je sice trosku chudobne, ale tak brujah ma dyku. pichacia abilita je fakt super, len to hidnutie je nedoladene. tym ze musim najprv hidnut a navyse po inviske z dyky uz nemozem pichat, mi to z hidovacej ability robi nepouzitelnu vec.
co sa nabitia imunky tyka: 2 nabitia za aktivaciu by mi prislo pre brujaha aj tremera optimalne. ale da sa to jakz takz prezit aj teraz...
resp. ak hra clovek iba v jednej forme, tak si nabitia este vie ustrazit. aspon tak ze ho moc nebude srat krv do jednej formy, kym mu zostane krv do druhej. keby som vsak chcel, tak ako by to malo byt podla mna optimalne, striedat formy, tak zistujem ze spotreba krvi je fakt dost velka. ale to by chcelo skor zahustit krv v dungoch vo vseobecnosti...
Naposledy upravil(a) Shadowsong dne 01.03.2013 11:56:46, celkem upraveno 1 x.
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Re: Nevyváženost Upírů.
Maximalne cunning a explozku..Mephist píše: Pridat Cunning
Pridat Explosion
Pridat neco, co by ho podporilo jakozto support caster povolani.. VAO+VAN ?
Ale zase uz neblaznite s ostatnymi vecami... Jednoducho tak ako je gangrel pouzitelny do pvp, tak asi ma byt pouzitelny tremer do dungu... Jednoducho i ked vas netrapi aky je do pvp tak to jednoducho musite brat do uvahy a koli tomu mu nebude pridane na sile do pvm...
Zase dost nevdacnosti vzhladom na to aky bol vamp pred speckami... a tiez nikto neplace ze guardiana nikto nerobi do pvp...
(Pre porovnanie, tak aky je tremer do dungu, je shaman, guardian, gangrel do pvp...Nehraju sa ale ludia to chapu preco je to tak...)
PVP - http://www.fire.websnadno.cz
PVM - http://www.egolego.weblahko.sk
( Firestorm / Icestorm / Cherry Kisska /// Strigwyr / Agrael / Ego / Nelly Wayne / Raid Trooper )
PVM - http://www.egolego.weblahko.sk
( Firestorm / Icestorm / Cherry Kisska /// Strigwyr / Agrael / Ego / Nelly Wayne / Raid Trooper )
- Shadowsong
- Death Litographer
- Příspěvky: 1695
- Registrován: 08.09.2006 17:56:03
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nevyváženost Upírů.
to co sa berie alebo neberie do pvp je len o style, resp o lenivosti hracov. ja som hral vampa v morfe aj v pvp a bolo to super. a nechceme, alebo aspon ja nechcem pridavat vampovi viac toho co ma, ani mu pridavat nieco co nema. ide mi o to aby mohol viac a lepsie pouzivat to co uz ma. tzn tremere aby mohol cucat morfu a popri odbiehani aby neslapal pasce a brujah aby sa mohol svojou dykou skryvat a nie len raz skryt a obetovat tak celu specializaciu az do prejdenia dungu a nabitia v cechu.
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Re: Nevyváženost Upírů.
Ja nevim, co jste tak nemocni s tou explozi pro tremere, slaby mirky ukouses a na silnejsi ti to taky nepomuze, to chcete neco explodovat pres stenu neco kde je zakopanej pes:-) to uz mu dejte vogy:-)jinak cunning urco supr, ale znamenalo by to zadarmo bez potreby klera/itemu mit porad preboost. Byl by z nej aspon survival char, jde o to jestli je to chteny
Re: Nevyváženost Upírů.
jo, to zní pěkně. Třeba by pak začli být tremeři a brujahové pro skupinu užitečnější než jen do low/med dungu o 3 lidech.Mephist píše:Tremere a Brujah by chteli trosku posilit, temer se tyhle povolani v dungach nevyskytujou. Tremere mi prijde dobrej jen do low dungu do 2-3 clennejch skupin. Z lepsich dungu pak vynikne asi jen v EP1.
Tremere:
Pridat Cunning
Pridat Explosion
Fire imunka za cenu 1 (max 2) krve
Pridat moznost Time rewind artefaktu
Manavamp upravit, aby pridaval i manu/nebo zvysit manu z TMR
---------------------------------
k diskuzi:
Slapani pasti - Jediny, kdy by melo smysl rusit, je v morfu, kdy potrebuje odbihat
Pridat neco, co by ho podporilo jakozto support caster povolani.. VAO+VAN ?
Energy bolt(pouze hlava) by mohl byt vyuzitelnej do low AR mobu.. Energy Wortex(vzhledem k malymu mnozstvi slotu a bugovani slotu E.Wortama by jich mel jen omezeny mnozstvi)...
Brujah:
Fire imunka za cenu 1 (max 2) krve
Pridat +5(10?) % bojovek
Hidovani z dyky rovnou, jako z invizky a zvysit pocet nabiti (3-5? za cenu 1. nabiti 40k, 2. nabiti 80k, 3. 160k atd.. pripadne 1x low horizite)
Nebo přidání nějakýho suma?
Re: Nevyváženost Upírů.
Ja mam presne opacny nazor na tremera a brujaha a to, ze patria do high dungov idealne despu. Problem nie je v nastaveni tychto specie ale v tom, ze hraci co to hraju nie su dostatocne skill aby boli pre danu vypravu pouzitelny z toho sa teda odvodilo, ze tie specky su slabe a nanic atd...
Je pravda, ze tremer zaostava asi najviac ale ma ress svitok co je mocna zbran. Naucte sa svoje chary pouzivat a posilnovanie nie je potrebne a rozhodne nie znizovanie spotreby krvi...
Je pravda, ze tremer zaostava asi najviac ale ma ress svitok co je mocna zbran. Naucte sa svoje chary pouzivat a posilnovanie nie je potrebne a rozhodne nie znizovanie spotreby krvi...
Re: Nevyváženost Upírů.
Když jdu třeba pride, tak můj res svitek je tam k prdu, pže resovat umí ještě spousta dalších charů. Takže pro výpravu je výhodnější pozvat něco na dmg.Joewar píše:tremera a brujaha a to, ze patria do high dungov idealne despu.
Je pravda, ze tremer zaostava asi najviac ale ma ress svitok co je mocna zbran.
Re: Nevyváženost Upírů.
Je pravda, ze pre pride tremer moc nema vyuzitie tj to iste ako WH do destardu. Preto som tam spominal desp, pride mi nepripada ani ako high dung... Treba pochopit 1 vec a to, ze brujah s tremerom sa neberu za ucelom dmg.
Re: Nevyváženost Upírů.
Ano nejsou primárně DMG, souhlas, stejně jako souhlasím, že bych jim nic moc nepřidával, to se tu stejěn můžem zaobírat dalšíma charama, kkdy by každej potřeboval to a ten tamto... U Brujaha je asi fakt naprd, když si člověk hidne dýkou a pak už nepíchne, jinak je to lepší human mlátička s dobrýma statama (nezávislá na klerovi) než obyč wamp + mlátička s parou, res z hlavy s 75 mgr apod... nebejt omezení na světlo, jdu do toho možná taky. Tremer nemá v podstatě jediný mínus + má věci navíc a ano Mana Wamp funguje jak má a je skutečně mocný a asi nebude chtěný, aby si většinu dungu držel tolik HP i když se 100 bojovkou moc neuškodí.
-> poupravil bych možná Brujah dýku, zauvažoval nad světlem.
-> bohužel Joe ale kolikrát je lepší, když dáš partě vybrat, jestli vemou Gangrela/Destra a nebo Tremere/Brujah, troufnu si říct, že většina lidí ti řekne ten DMG char, protože takový dmg je kolikrát lepší než využitelnost po jiných stránkách jiné specky...
-> poupravil bych možná Brujah dýku, zauvažoval nad světlem.
-> bohužel Joe ale kolikrát je lepší, když dáš partě vybrat, jestli vemou Gangrela/Destra a nebo Tremere/Brujah, troufnu si říct, že většina lidí ti řekne ten DMG char, protože takový dmg je kolikrát lepší než využitelnost po jiných stránkách jiné specky...
Re: Nevyváženost Upírů.
Urcite destrova a gangrelova dmg poskytuje vyprave velky luxus... Pri vybere charu do dungu zohrava vela najma hracsky skill. Destra s gangrelom moze hrat kde ake nb ked nakliknu attack a neslapu pasce, samozrejme existuju aj vynikajuci hraci tychto speciek. Pri trem a brujahovi ked to das do ruk noobikovi ti narobi iba problemy... Ak sa bude nieco posilnovat tak dufam, ze iba minimalne...
Re: Nevyváženost Upírů.
Vysvětlete mi, když jste se oba shodli v tom, že Trem je oproti Gangrelu slabší povolání, proč chcete aby zůstal i nadále slabší?
Mě by se líbilo, kdybych byla pro skupinu užitečná i někde jinde než jen v low/med dungách při 3 lidech.
Mě by se líbilo, kdybych byla pro skupinu užitečná i někde jinde než jen v low/med dungách při 3 lidech.
Re: Nevyváženost Upírů.
Pretoze gangrel je v PvP nepouzitelny...Atalia píše:Vysvětlete mi, když jste se oba shodli v tom, že Trem je oproti Gangrelu slabší povolání, proč chcete aby zůstal i nadále slabší?
Mě by se líbilo, kdybych byla pro skupinu užitečná i někde jinde než jen v low/med dungách při 3 lidech.
Tremer je 5x lepsi v pvp... preto nemoze byt rovnako dobry ako gangrel v PVM, jednoducho musi byt slabsi ..
PVP - http://www.fire.websnadno.cz
PVM - http://www.egolego.weblahko.sk
( Firestorm / Icestorm / Cherry Kisska /// Strigwyr / Agrael / Ego / Nelly Wayne / Raid Trooper )
PVM - http://www.egolego.weblahko.sk
( Firestorm / Icestorm / Cherry Kisska /// Strigwyr / Agrael / Ego / Nelly Wayne / Raid Trooper )
- Shadowsong
- Death Litographer
- Příspěvky: 1695
- Registrován: 08.09.2006 17:56:03
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nevyváženost Upírů.
na tom zaklade sa zhodneme, ale povedz ci skutocne je hodnota trem a brujah abilit na urovni gangrel abilit a dmg. podla mna brujahovi aj tremere stale nieco chyba. nevravim ze vela, nechcem pre nich ziadne nove kuzlo, skill, zbrane ani itemy. len upravit ich sucasne ability tak aby sa dali lahsie a castiejsie pouzivat, co by dalo priestor pre ludi co su ochotny a schopny tie ability pouzivat, a nie len robit dmg... ja si predstavujem hidovanie u brujaha bez ovplyvnenia pichania a aby to hidovalo aj bez nutnosti hidnutia cez skill. prijatelna cena za 1 hidnutie by bola podla mna 3k karmy a 1k fame. u tremera by som videl urcite velmi uzitocne keby si mohol boostnut int aby mohol cucat z morfu, mozno aj za cenu zvysenej spotreby karmy pri cucnuti, a neslapanie pasci. a v ramci balancovania vamp subclassov by som sa prihovoril za to aby gangrel slapal pasce. tak to vidim ja...Joewar píše:Urcite destrova a gangrelova dmg poskytuje vyprave velky luxus... Pri vybere charu do dungu zohrava vela najma hracsky skill. Destra s gangrelom moze hrat kde ake nb ked nakliknu attack a neslapu pasce, samozrejme existuju aj vynikajuci hraci tychto speciek. Pri trem a brujahovi ked to das do ruk noobikovi ti narobi iba problemy... Ak sa bude nieco posilnovat tak dufam, ze iba minimalne...
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit