Ice Dungeon
- Shadowsong
- Death Litographer
- Příspěvky: 1695
- Registrován: 08.09.2006 17:56:03
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ice Dungeon
5840 353 diera v plote
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
- Shadowsong
- Death Litographer
- Příspěvky: 1695
- Registrován: 08.09.2006 17:56:03
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ice Dungeon
mysticke dyky a skrabky stale velmi uspesne odstranuju splasenych klamakov a obcas odstrania aj to co nemaju. zda sa vsak ze ich schopnost cistit aj stare neosedlane nightmares nejako stratili. coz je skoda...
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Re: Ice Dungeon
Bych nerekl, ze tu moznost nekdy mely.
Navic, bych rekl, ze tim ze je nezabijite ublizujete sami sobe jenom.
Navic, bych rekl, ze tim ze je nezabijite ublizujete sami sobe jenom.
- Shadowsong
- Death Litographer
- Příspěvky: 1695
- Registrován: 08.09.2006 17:56:03
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ice Dungeon
tu moznost mali a bolo to prave koli najtam v ice ktore tam stale niekto nechaval. ak mala najta uz niekolko hodin tak s draw skrabkou/dykou sa dala odstranit ako klamak. a skor by som povedal ze ten kto nezabija najty tym len ublizuje druhym, ktory to po nom aj tak vzdy poctivo vycistia. rychlomamonic si moze prebehnut a normalny hraci len doplacaju...
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Re: Ice Dungeon
Chapu, ale spis mi nejde do hlavy jak to mohlo jit. Protoze ten flag by mela mit stejny jako normalni najta ze spawnu, tedy by to fungovalo i na spawnutou najtu.Shadowsong píše:tu moznost mali a bolo to prave koli najtam v ice ktore tam stale niekto nechaval. ak mala najta uz niekolko hodin tak s draw skrabkou/dykou sa dala odstranit ako klamak. a skor by som povedal ze ten kto nezabija najty tym len ublizuje druhym, ktory to po nom aj tak vzdy poctivo vycistia. rychlomamonic si moze prebehnut a normalny hraci len doplacaju...
Spis by se melo zatraktivnit jeji zabiti.
Re: Ice Dungeon
Urcite tu mozno mala mysticka dyka a odstranoval som tak kona mozno 3 tyzdne dozadu tak myslim, ze to stale funguje. Podmienkou bolo, ze sa nighta musela splasit co trvalo priblizne 24 hodin.
- Shadowsong
- Death Litographer
- Příspěvky: 1695
- Registrován: 08.09.2006 17:56:03
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ice Dungeon
mozno by skor pomohlo keby sa trosku zlahcilo ich zabijanie. vynosnost icu je celkom slusna a co sa mna osobne tyka, tak mi ako kontaktnemu povolaniu najviac vadi sila najty. keby som sa s nimi nemusel tak namahat tak ich budem cistit aj bez dropu...
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Re: Ice Dungeon
kdyz tam nekdo ty najty necha, tak mi klidne napiste a ja si je prijdu zabit, ja to beru jen jako gp navic, kdyz tam nekdo necha najty
Jak řiká Tuxo... "ZABIJU TI CELOU RODINU", ale Strigwyr ví, že som iba lenivy
<Hunter> jj, ryko je takova ticha voda .. vypada jako zmrd, chova se jako zmrd, ale v jadru je to vazne hodnej kluk
<Hunter> jj, ryko je takova ticha voda .. vypada jako zmrd, chova se jako zmrd, ale v jadru je to vazne hodnej kluk
Re: Ice Dungeon
Za prska to problem rozhodne neni, ale jak pise shadow, pro kontaktni povolani i takova monstra odrazuji dany dung, harv spawn apod vubec jit, zvlast kdyz jezdec je kolikrat snazsi/bezpecnejsi na zabiti nez jeho jezditko. Narazi to samosebou na problematiku solo buchen vs. prsku, coz nema smysl resit. Rozhodne bych najty z pod jezdcu oslabil a zatraktivnil. Samostatne najty nechat stejne. Raz a obtiznost dungu spis urcuji ti jezdci, kteri se i za buchnu daji solidne ubit, nez pak jejich jezditka, ktera kolikrat spis odradi chodit takovy dung, kde neni nic extra tezkeho, chodit i solo za buchnu a ne jen prska...
Re: Ice Dungeon
co tak presunut ten loot z jazdcov do nightmare? Mala by napr. 2x pytlik (vlastny lvl 5 a z jazdca lvl7 takze ak by to niekto nezabil ludia potom by mali 2x vacsi loot) alebo urobit hlidacov z tych najtmare.
Re: Ice Dungeon
Alebo posilnit najtu na uroven blood/moon najty... tiez lvl7 pytlicek, takze vacsia motivacia to zabitMihal píše:co tak presunut ten loot z jazdcov do nightmare? Mala by napr. 2x pytlik (vlastny lvl 5 a z jazdca lvl7 takze ak by to niekto nezabil ludia potom by mali 2x vacsi loot) alebo urobit hlidacov z tych najtmare.

Re: Ice Dungeon
Snižovat sílu najtě mi nepřijde jako nejlepší řešení. To by se pak mohla snížit pro kontaktní povolání síla krakena, balrona, wyrma a dalších
- Shadowsong
- Death Litographer
- Příspěvky: 1695
- Registrován: 08.09.2006 17:56:03
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ice Dungeon
nikto z nich tak nedrzi target...Atalia píše:Snižovat sílu najtě mi nepřijde jako nejlepší řešení. To by se pak mohla snížit pro kontaktní povolání síla krakena, balrona, wyrma a dalších
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Re: Ice Dungeon
Nekdy vyhoda jindy desna nevyhoda.Shadowsong píše:nikto z nich tak nedrzi target...Atalia píše:Snižovat sílu najtě mi nepřijde jako nejlepší řešení. To by se pak mohla snížit pro kontaktní povolání síla krakena, balrona, wyrma a dalších
- Shadowsong
- Death Litographer
- Příspěvky: 1695
- Registrován: 08.09.2006 17:56:03
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ice Dungeon
pri solovani za melee char ale skor asi nevyhoda. aspon kym nenaucim kona hidnut :pAcarus píše:Nekdy vyhoda jindy desna nevyhoda.Shadowsong píše:nikto z nich tak nedrzi target...Atalia píše:Snižovat sílu najtě mi nepřijde jako nejlepší řešení. To by se pak mohla snížit pro kontaktní povolání síla krakena, balrona, wyrma a dalších
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Re: Ice Dungeon
I to jde, ale tuším že je to zakázanýShadowsong píše:pri solovani za melee char ale skor asi nevyhoda. aspon kym nenaucim kona hidnut :p

Re: Ice Dungeon
Acar pisal si nieco o zatraktivneni nighty. Chcem sa spytat ci to je v plane, alebo nie.
Pretoze ako sa tu pisalo, fakt je to otrava prijst do ice-u a mat tam o 4 nighty naviac.
Pretoze ako sa tu pisalo, fakt je to otrava prijst do ice-u a mat tam o 4 nighty naviac.
Imma keep it real with ya.
Casho (Scorp (Scorponok, Antagonist, La Muerte, Jack The Lad, Talnir, Percival, Saraqael, La Perra Loca, Annihilation))
Casho (Scorp (Scorponok, Antagonist, La Muerte, Jack The Lad, Talnir, Percival, Saraqael, La Perra Loca, Annihilation))
Re: Ice Dungeon
Chtěl jsem se zeptat na důvod velkého snížení dropu specialních částí brnění... Už je to dost stižené tím že tam jsou pkčka pečená vařená a navíc snižení dropu.
Zadalší jsem se chtěl zeptat, kde jsou ty pravidelné kontroly atakování přes nemizející založky...děkuji
Zadalší jsem se chtěl zeptat, kde jsou ty pravidelné kontroly atakování přes nemizející založky...děkuji
Re: Ice Dungeon
Vcera sem se jal bedlive zkoumat tento problem, a nikde v zadnych poznamkach o scriptech sem nenasel zmenu. Tedy spis predpokladam, ze si mel stesti a tedka mas smulu.premek píše:Chtěl jsem se zeptat na důvod velkého snížení dropu specialních částí brnění... Už je to dost stižené tím že tam jsou pkčka pečená vařená a navíc snižení dropu.
Zadalší jsem se chtěl zeptat, kde jsou ty pravidelné kontroly atakování přes nemizející založky...děkuji
V jinem topicu sem psal, ze se na to podivam podrobneji v sirsim kontextu vsech techto ekvivaletnich zbroji a bud budou padat stejne ze vsech nebo se nejak posune rozpliz aby to bylo podobne a nebyly jednotlive zbroje ve vyhode.
Pekacka jsou pecena varena kde se vyskytuji modraci.
a k posledni casti otazce ti klidne odpovim, to ze si zadnou kontrolu na vlastni kuzi nezaregistroval neznamena, ze se tomuto problemu nikdo nevenuje. Navic obehnout dobehnutelne dungy netrva priliz dlouho a opakovaci kolecko muze nasledovat celkem rychle ... takze kdyz si spocitas dobu nez dojdes nekam, nic nepotkas a zabijes hlidace, tak se mozna dostanes na dobu, ktera je potreba k tomu udelat dane kolecko. I pk maji runy.
Re: Ice Dungeon
Acarus píše:Vcera sem se jal bedlive zkoumat tento problem, a nikde v zadnych poznamkach o scriptech sem nenasel zmenu. Tedy spis predpokladam, ze si mel stesti a tedka mas smulu.premek píše:Chtěl jsem se zeptat na důvod velkého snížení dropu specialních částí brnění... Už je to dost stižené tím že tam jsou pkčka pečená vařená a navíc snižení dropu.
Zadalší jsem se chtěl zeptat, kde jsou ty pravidelné kontroly atakování přes nemizející založky...děkuji
V jinem topicu sem psal, ze se na to podivam podrobneji v sirsim kontextu vsech techto ekvivaletnich zbroji a bud budou padat stejne ze vsech nebo se nejak posune rozpliz aby to bylo podobne a nebyly jednotlive zbroje ve vyhode.
Pekacka jsou pecena varena kde se vyskytuji modraci.
a k posledni casti otazce ti klidne odpovim, to ze si zadnou kontrolu na vlastni kuzi nezaregistroval neznamena, ze se tomuto problemu nikdo nevenuje. Navic obehnout dobehnutelne dungy netrva priliz dlouho a opakovaci kolecko muze nasledovat celkem rychle ... takze kdyz si spocitas dobu nez dojdes nekam, nic nepotkas a zabijes hlidace, tak se mozna dostanes na dobu, ktera je potreba k tomu udelat dane kolecko. I pk maji runy.
To ze jsem mel, nebo nemel smulu bych bral kdyby se jednalo radove o desitek zabiti, ve stovkach uz tomu opravdu neverim, to ze mi za naharveni 28K karmy nepadne jedina cast, a nikomu koho jsem tam za posledni mesic potkal, ale jak rikas nejspis opravdu nahoda...
a k posledni casti mam nekolikrat vyzkouseno ze staci ubrat nekterym mobum na zacatku ice a hnedka mas na zadech nekolik pk, a neni to jen problem dungeonu ice...ale i to muze byt smula a aspon neni nuda...