Kun/Jezditko
Re: Kun/Jezditko
Další z řady nelogických úprav.
Místo toho aby jste jako GM použili fantazii a vytvořili obtížnou pasáž bere hráčům možnosti jak bojovat. Co je na tom jak je hráč schopný používat jezdítko v boji? Je to jen součást jeho herního skillu...
Navíc i když se to vám jako GM zdá overboost tak není zas tolik míst kde by se to dalo používat, dungeony jsou plné angelů, oběvili se nový witch hunteři co při zatargetění klamáka(koně) dají instaně IK majiteli, v polovině těžších míst se nedá používat jezdítko či cokoli odshrinkinout. A pak tu máme X příšer u kterých ukázat cíl znamená dostat flus nebo vyvovat detekci a tím ublížit víc než pomoct...
Místo ubírání schopností a možností by jste mohli použít mozek a místnost pozměnit, když se vám zdá, že to je lehčí než by mělo být ...
I když to z pohledu GM vypadá snadno tak za tím, že výprava mínost zvládá je spousta umu, schopností, znalostí a ne overboost možnosti postav...
Místo toho aby jste jako GM použili fantazii a vytvořili obtížnou pasáž bere hráčům možnosti jak bojovat. Co je na tom jak je hráč schopný používat jezdítko v boji? Je to jen součást jeho herního skillu...
Navíc i když se to vám jako GM zdá overboost tak není zas tolik míst kde by se to dalo používat, dungeony jsou plné angelů, oběvili se nový witch hunteři co při zatargetění klamáka(koně) dají instaně IK majiteli, v polovině těžších míst se nedá používat jezdítko či cokoli odshrinkinout. A pak tu máme X příšer u kterých ukázat cíl znamená dostat flus nebo vyvovat detekci a tím ublížit víc než pomoct...
Místo ubírání schopností a možností by jste mohli použít mozek a místnost pozměnit, když se vám zdá, že to je lehčí než by mělo být ...
I když to z pohledu GM vypadá snadno tak za tím, že výprava mínost zvládá je spousta umu, schopností, znalostí a ne overboost možnosti postav...
Re: Kun/Jezditko
Muzu vedet co je za skill 40x sesednout a nasednou na jezditko, eventualne kdyz to nekdo jeste ma na makru ?
Re: Kun/Jezditko
Predpokladam ze tento navrh je jiz nevyhnutelny. coz je sice neprijemne ale takovehle fiasko tu snad bylo naposled kdy se destrovi vzal hiding a predtim snad kdyz flusy zacaly shazovat zdi. Ja si mylsim ze nic nebude tak horke jak to vypada a pokud jsou gm aspon ochotni s hracema to prokonzultovat tak by to mohlo vezt k nejakemu spolecnemu vyreseni.
Poku tedy tato zmena prijde urcite bych ji propojil s nejakym skillem. (AL, veterina apod.).->tim mam na mysli jako stealth pri vyslapnuti pasti a naslednem odhidu..... zabijeni jezditka neni asi moc dobry styl hry pri tom jak se zmenilo tamovani jezditek. nerikam ze jich je malo ale pokud by to takto dopadlo odliv by byl odhaduju 5x vetsi coz uz by v nejakem poctu hracu slo znat jak na cene tak na sehnatolnosti.
Poku tedy tato zmena prijde urcite bych ji propojil s nejakym skillem. (AL, veterina apod.).->tim mam na mysli jako stealth pri vyslapnuti pasti a naslednem odhidu..... zabijeni jezditka neni asi moc dobry styl hry pri tom jak se zmenilo tamovani jezditek. nerikam ze jich je malo ale pokud by to takto dopadlo odliv by byl odhaduju 5x vetsi coz uz by v nejakem poctu hracu slo znat jak na cene tak na sehnatolnosti.
Re: Kun/Jezditko
Je vidět, že nehraješ jen se díváš. Používání jezdítek v bojí vyžaduje obratnost jak v PvP tak v PvM ak v tom nevidíš dovenost za to já nemůžu. Využít jezdítko na detárget nasedání a sesedáním se sice dá ale praxi je to něco jiného, polovina mobů drzří tárget takovým způsobem, že ani 10 jezdítek a 40 klamáků je nebude zajímat a stejně tě umlátí. Ano podaří se ale velmi často za to jezdítko zaplatí životem ... většinou sebou do dungu člověk nosí i 10 nahradních koní aby je mohl obětovat když je potřeba.Acarus píše:Muzu vedet co je za skill 40x sesednout a nasednou na jezditko, eventualne kdyz to nekdo jeste ma na makru ?
PS: Ta změna, aby jeztíko přilo o HP při slezení a nalezení by byla supr, po každým WS by na světe ubylo dalších 30 jezdítek.
Re: Kun/Jezditko
Kdybys umel cist tak se nejedna o PVP zmenu ... to za prve.Raxik píše: Je vidět, že nehraješ jen se díváš. Používání jezdítek v bojí vyžaduje obratnost jak v PvP tak v PvM ak v tom nevidíš dovenost za to já nemůžu. Využít jezdítko na detárget nasedání a sesedáním se sice dá ale praxi je to něco jiného, polovina mobů drzří tárget takovým způsobem, že ani 10 jezdítek a 40 klamáků je nebude zajímat a stejně tě umlátí. Ano podaří se ale velmi často za to jezdítko zaplatí životem ... většinou sebou do dungu člověk nosí i 10 nahradních koní aby je mohl obětovat když je potřeba.
PS: Ta změna, aby jeztíko přilo o HP při slezení a nalezení by byla supr, po každým WS by na světe ubylo dalších 30 jezdítek.
Nez vystrelis neco od boku, tak bys mel vedet ze sem tam neco kliknu, trebas kdyz neco chci vyzkouset a chci vedet jak se to na hracske vyprave chova. Trebas svoje dungy a questy. Netvrdim ze sem top hrac, ale troufnu si tvrdit, ze s tim co hraju ja ( nastaveni ) tak bys mel horko tezko problem uhrat stejnou uroven jakehokoliv povolani jako ja.
Re: Kun/Jezditko
Pockej to si trosku mimo ne? Jezditka pri WS mizi kdyz si z nich slezl v zone ktera se po WS uzavrela, nebo tim ze dostali poison a vyskytali ti pod zadkem. Vubec to neni tim ze by meli ubrano, to je jen historicka fama...Raxik píše:PS: Ta změna, aby jeztíko přilo o HP při slezení a nalezení by byla supr, po každým WS by na světe ubylo dalších 30 jezdítek.
Ale to by si TY jako skillovy hrac mel vedet nebo ?
[Hated]
Re: Kun/Jezditko
No abych reagoval postupně tak nejdřív netvrdil jsem, že to je PvP změna jen jsem poukazoval na obratnost při práci s jezdítkem (kdyby jsi uměl číst). To, že občas klikáš je velmi pěkné a řekl bych až nečekaně rozumné, ale používáš jezdítka?...I když to kam jsi přivedl tuhle diskuzi je uplně mimo naše téma odpovím ti, víš chápu, že za basteta ti ty výkony můžou připadat velkolepý, ale popravdě PvM obyčejného hráče, který neví přesně, kde je která past, jak funguje nastavení hry atd. je o něco málo težší. Jestli se do mě hodí hodláš navážet nemám problém ti dokázat, že ten, kdo by měl problém zvládat PvM skill by jsi byl ty. Když si teda hodláš poměřovat pindíky. Z tvé odpovědi jsem více než zklamaný. Snažil jsem se o konstruktivní kritiku, která je ti očividně proti srsti. Z toho vyplýva otázka, proč se ptáš ostatních, když neustojíš kritiku?Acarus píše:Kdybys umel cist tak se nejedna o PVP zmenu ... to za prve.Raxik píše: Je vidět, že nehraješ jen se díváš. Používání jezdítek v bojí vyžaduje obratnost jak v PvP tak v PvM ak v tom nevidíš dovenost za to já nemůžu. Využít jezdítko na detárget nasedání a sesedáním se sice dá ale praxi je to něco jiného, polovina mobů drzří tárget takovým způsobem, že ani 10 jezdítek a 40 klamáků je nebude zajímat a stejně tě umlátí. Ano podaří se ale velmi často za to jezdítko zaplatí životem ... většinou sebou do dungu člověk nosí i 10 nahradních koní aby je mohl obětovat když je potřeba.
PS: Ta změna, aby jeztíko přilo o HP při slezení a nalezení by byla supr, po každým WS by na světe ubylo dalších 30 jezdítek.
Nez vystrelis neco od boku, tak bys mel vedet ze sem tam neco kliknu, trebas kdyz neco chci vyzkouset a chci vedet jak se to na hracske vyprave chova. Trebas svoje dungy a questy. Netvrdim ze sem top hrac, ale troufnu si tvrdit, ze s tim co hraju ja ( nastaveni ) tak bys mel horko tezko problem uhrat stejnou uroven jakehokoliv povolani jako ja.

Re: Kun/Jezditko
Ah jedna pani povidala. Nikdy bych nezminoval nastaveni ingame pro hrace nedosazitelny, ale o nastaveni clienta + externiho programu, jako ze sem se nikdy neobtezoval hrat na fene, nebo s nakyma upravenyma verdatama, krome parezu do pvp.Raxik píše: No abych reagoval postupně tak nejdřív netvrdil jsem, že to je PvP změna jen jsem poukazoval na obratnost při práci s jezdítkem (kdyby jsi uměl číst). To, že občas klikáš je velmi pěkné a řekl bych až nečekaně rozumné, ale používáš jezdítka?...I když to kam jsi přivedl tuhle diskuzi je uplně mimo naše téma odpovím ti, víš chápu, že za basteta ti ty výkony můžou připadat velkolepý, ale popravdě PvM obyčejného hráče, který neví přesně, kde je která past, jak funguje nastavení hry atd. je o něco málo težší. Jestli se do mě hodí hodláš navážet nemám problém ti dokázat, že ten, kdo by měl problém zvládat PvM skill by jsi byl ty. Když si teda hodláš poměřovat pindíky. Z tvé odpovědi jsem více než zklamaný. Snažil jsem se o konstruktivní kritiku, která je ti očividně proti srsti. Z toho vyplýva otázka, proč se ptáš ostatních, když neustojíš kritiku?...
Jinak k te tve kritice, opakuji ze makro na nasednuti a sesednuti z kone umi klikat kazdej, kdo ne jeho chyba, a navic tohle ja bezne delal bez makra, obcas uznam sem mel problem s war modem.
Porad mi tam nejak chybi neco jineho. Jako trebas udelal bych to uplne jinak. Nebo navrhuji to a to. Zde musim vyzdvihnout meho milacka Akcakep, i kdyz me sympatie vuci nemu jsou znacne zkalene historickymi souvislostmi.
Re: Kun/Jezditko
A nejsi mimo spíš ty? Nezmizelo mi takto jen jedno jezdítko...je to klasický sphera bug...jestli se ti to nestává máš vážně kliku ale vsadím se že bych našel řadu lidí se stejnými zkušenostmi jako mám já...(pořád mimo téma)...Okcakep píše:Pockej to si trosku mimo ne? Jezditka pri WS mizi kdyz si z nich slezl v zone ktera se po WS uzavrela, nebo tim ze dostali poison a vyskytali ti pod zadkem. Vubec to neni tim ze by meli ubrano, to je jen historicka fama...Raxik píše:PS: Ta změna, aby jeztíko přilo o HP při slezení a nalezení by byla supr, po každým WS by na světe ubylo dalších 30 jezdítek.
Ale to by si TY jako skillovy hrac mel vedet nebo ?
- Zola
- Undead Scriber
- Příspěvky: 757
- Registrován: 20.10.2009 20:30:50
- Bydliště: DKnL
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kun/Jezditko
Zajmalo by mě s kým chodíš dungi.A ted to myslim zcela vážně nechceš dokázat svoje dovednosti u náš?Možná bys poznal nastavení z pozice hráču.Neber to jako vtip http://mg.smoce.net/Forum/viewforum.php?f=2Acarus píše:Kdybys umel cist tak se nejedna o PVP zmenu ... to za prve.Raxik píše: Je vidět, že nehraješ jen se díváš. Používání jezdítek v bojí vyžaduje obratnost jak v PvP tak v PvM ak v tom nevidíš dovenost za to já nemůžu. Využít jezdítko na detárget nasedání a sesedáním se sice dá ale praxi je to něco jiného, polovina mobů drzří tárget takovým způsobem, že ani 10 jezdítek a 40 klamáků je nebude zajímat a stejně tě umlátí. Ano podaří se ale velmi často za to jezdítko zaplatí životem ... většinou sebou do dungu člověk nosí i 10 nahradních koní aby je mohl obětovat když je potřeba.
PS: Ta změna, aby jeztíko přilo o HP při slezení a nalezení by byla supr, po každým WS by na světe ubylo dalších 30 jezdítek.
Nez vystrelis neco od boku, tak bys mel vedet ze sem tam neco kliknu, trebas kdyz neco chci vyzkouset a chci vedet jak se to na hracske vyprave chova. Trebas svoje dungy a questy. Netvrdim ze sem top hrac, ale troufnu si tvrdit, ze s tim co hraju ja ( nastaveni ) tak bys mel horko tezko problem uhrat stejnou uroven jakehokoliv povolani jako ja.
SóKár : Každý má svojí hlavu a vizi toho jak by to mělo správně. Si mladé GMko třeba se ze svých nezdarů poučíš.
Re: Kun/Jezditko
Pokud to nebylo z mého postoje dostatečně znát tak se omlouvám. Navrhuji, aby se nastavení co se týká nasedání a sesedání z jezdítek neměnilo.Acarus píše:Ah jedna pani povidala. Nikdy bych nezminoval nastaveni ingame pro hrace nedosazitelny, ale o nastaveni clienta + externiho programu, jako ze sem se nikdy neobtezoval hrat na fene, nebo s nakyma upravenyma verdatama, krome parezu do pvp.Raxik píše: No abych reagoval postupně tak nejdřív netvrdil jsem, že to je PvP změna jen jsem poukazoval na obratnost při práci s jezdítkem (kdyby jsi uměl číst). To, že občas klikáš je velmi pěkné a řekl bych až nečekaně rozumné, ale používáš jezdítka?...I když to kam jsi přivedl tuhle diskuzi je uplně mimo naše téma odpovím ti, víš chápu, že za basteta ti ty výkony můžou připadat velkolepý, ale popravdě PvM obyčejného hráče, který neví přesně, kde je která past, jak funguje nastavení hry atd. je o něco málo težší. Jestli se do mě hodí hodláš navážet nemám problém ti dokázat, že ten, kdo by měl problém zvládat PvM skill by jsi byl ty. Když si teda hodláš poměřovat pindíky. Z tvé odpovědi jsem více než zklamaný. Snažil jsem se o konstruktivní kritiku, která je ti očividně proti srsti. Z toho vyplýva otázka, proč se ptáš ostatních, když neustojíš kritiku?...
Jinak k te tve kritice, opakuji ze makro na nasednuti a sesednuti z kone umi klikat kazdej, kdo ne jeho chyba, a navic tohle ja bezne delal bez makra, obcas uznam sem mel problem s war modem.
Porad mi tam nejak chybi neco jineho. Jako trebas udelal bych to uplne jinak. Nebo navrhuji to a to. Zde musim vyzdvihnout meho milacka Akcakep, i kdyz me sympatie vuci nemu jsou znacne zkalene historickymi souvislostmi.
- Mulambo
- Externi Panacek
- Příspěvky: 553
- Registrován: 07.09.2006 19:08:57
- Bydliště: Loozers city :p
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kun/Jezditko
Kdyz si tu chcete pomerovat kdo ho ma vetsiho, tak kdo z vas dodrzuje minimalni povinnou pauzu 500ms na jakoukoliv akci? :p
Wars come and go, but my soldiers stay ethernal.
I broke the dam
Aktualizace mapy 2.5 -> 2.56
Kompletní mapa 2.56
I broke the dam
Aktualizace mapy 2.5 -> 2.56
Kompletní mapa 2.56
Re: Kun/Jezditko
Diky za nabidku, ale vetsinou si vypravy skladam sam budto pres nejake hromadne hlaseni ve hre, na test, a ucastnim s noname charem, nebo napisu nekomu z nejake stredne mensi guildy, at mi pujci par lidi, co se tyka tech dungeonu. Ale nabidky si vazim. Neni to tak davno, co sem i uchazel i misto v jedne guilde jako aktivni hrac, ale nakonec sem bohuzel s moji aktivitou nestihal plnit zavazky, ktere jsem vuci dane guilde mel.Zola píše: Zajmalo by mě s kým chodíš dungi.A ted to myslim zcela vážně nechceš dokázat svoje dovednosti u náš?Možná bys poznal nastavení z pozice hráču.Neber to jako vtip http://mg.smoce.net/Forum/viewforum.php?f=2
Tak tohle bylo opravdu konstruktivni.Raxik píše:
Pokud to nebylo z mého postoje dostatečně znát tak se omlouvám. Navrhuji, aby se nastavení co se týká nasedání a sesedání z jezdítek neměnilo.
Re: Kun/Jezditko
To jaké má GM team herní zkušenosti je to poslední co by se tu mělo rozebírat. To, že vy dungujete více než my neznamená, že o problematice toho víte více. Nějaké dokazování a postování přihlášek ani raději komentovat nebudu.
Co se týká o Raxíkově konstruktivní kritiky. Tvoje kritika je založená pouze na tom, že GM team nemá fantazii a je herně odepsaný. Přičemž ty jsi s nepřišel vůbec s ničím, tak kde je tvoje fantazie? Založili jsme to tu k diskuzi na danou problematiku s cílem ji nějak vyřešit i ke spokojení hráčů.
Co se týká o Raxíkově konstruktivní kritiky. Tvoje kritika je založená pouze na tom, že GM team nemá fantazii a je herně odepsaný. Přičemž ty jsi s nepřišel vůbec s ničím, tak kde je tvoje fantazie? Založili jsme to tu k diskuzi na danou problematiku s cílem ji nějak vyřešit i ke spokojení hráčů.
Re: Kun/Jezditko
Když Vám jde o to aby se nezesedalo a nasedalo x krát, co udělat, aby sesednutí z jezdítka odhidlo, tím by se předešlo tomu aby někdo stál v hidu a jenom odtargetovával monstra
- King
- Pencil Master
- Příspěvky: 534
- Registrován: 01.03.2009 05:14:54
- Bydliště: Kapr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kun/Jezditko
jde nastavit aby na jezditka neutocili monstra ? tim by se vyresilo vse a muzeme si sesedat a nasedat jak chceme
a jelikoz hraju prevazne vampa tak ani nevim proc jsem zde vubec predtim psal ... (vratim se zpatky do topiku o vampovi lobovat za cloak of Dm)

Hunter:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Acarus:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Acarus:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Re: Kun/Jezditko
Anry26 píše:Když Vám jde o to aby se nezesedalo a nasedalo x krát, co udělat, aby sesednutí z jezdítka odhidlo, tím by se předešlo tomu aby někdo stál v hidu a jenom odtargetovával monstra
Acarus píše: naposled kdo si vzpomina tak jen byt sesednuti/nasednuti proste nikdy neudela to ze cloveka dokaze odhidnout. Leda nejak velmi slozite.
Re: Kun/Jezditko
Moje řešení je neořezávat možnosti hráčů kompletně, ale místo toho upravit danou místnost tak, aby tu možnost neměl...Qvido píše:To jaké má GM team herní zkušenosti je to poslední co by se tu mělo rozebírat. To, že vy dungujete více než my neznamená, že o problematice toho víte více. Nějaké dokazování a postování přihlášek ani raději komentovat nebudu.
Co se týká o Raxíkově konstruktivní kritiky. Tvoje kritika je založená pouze na tom, že GM team nemá fantazii a je herně odepsaný. Přičemž ty jsi s nepřišel vůbec s ničím, tak kde je tvoje fantazie? Založili jsme to tu k diskuzi na danou problematiku s cílem ji nějak vyřešit i ke spokojení hráčů.
Re: Kun/Jezditko
Neřešíme problém jedné místnosti. Ale globálně všech dungeonů, kde touhle "tactikou" lze bez problémů zblbnout veškerá monstra. A nechceme to omezit úplně jak už bylo psáno, ale aby to nebylo možné Xykrát za minutu.
Ale pokud navrhuješ, aby jsme všude dali nizké stropy, nebo ik pro jezdítko, tak samozřejmě bude tvůj návrh brán v úvahu.
Ale pokud navrhuješ, aby jsme všude dali nizké stropy, nebo ik pro jezdítko, tak samozřejmě bude tvůj návrh brán v úvahu.
Re: Kun/Jezditko
zosadnutie a nasadnutie do 2-3 sec. bere 15 staminy pri lamke, 10 staminy pri horse, 5 pri mustangovi ... ak je stamina menej ako 5 tak bere z many a ak je mana menej ako 10 tak bere z HP.
hodnoty su maximalne ake si viem predstavit skôr by som to videl na mensie hodnoty (10-5-3)
hodnoty su maximalne ake si viem predstavit skôr by som to videl na mensie hodnoty (10-5-3)