Mapky pokladu

Vaše nápady a návrhy
Arianna
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 342
Registrován: 09 zář 2006 03:04
Kontaktovat uživatele:

Mapky pokladu

Příspěvek od Arianna »

Dobrý večer,

mám takový dotázek ohledně mapek, respektive regů vnich. Občas když je chuť tak si s někým skočím pár map a je celkem otrava rozdělovat potom ty regy. Nešlo by tedy udělat například u lvl 5 map, že místo 3 pytlíků s regama, které tam vždy jsou se udělal jeden se stejným počtem regů jako součet těch 3 pytlíků?

Děkuji za odpověd
Raona
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 404
Registrován: 05 úno 2007 09:37
Kontaktovat uživatele:

Re: Mapky pokladu

Příspěvek od Raona »

nevim jak u petek, ale u nizsich lvlu je to nahodne jestli padne 1-3 pytliky
rozhodne by bylo lepsi kdyby misto pytliku padal deed na regy, ktery by po Dclicku dal vsech 8 druhu regu
Acarus

Re: Mapky pokladu

Příspěvek od Acarus »

Ale script na chozeni dungu neni problem. Ale par pytliku s regama jo.
erunno
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 445
Registrován: 28 zář 2009 15:30

Re: Mapky pokladu

Příspěvek od erunno »

Acarus píše:Ale script na chozeni dungu neni problem. Ale par pytliku s regama jo.
Script na chození dungu? Hmm to už musí bejt extrémní lenost :)
Ono je fakt těžký a otravný přesunout regy z těch tří sáčku do jednoho fakt že jo!!
Sikulka
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 373
Registrován: 08 zář 2006 06:33
Kontaktovat uživatele:

Re: Mapky pokladu

Příspěvek od Sikulka »

Arianna píše:Dobrý večer,

mám takový dotázek ohledně mapek, respektive regů vnich. Občas když je chuť tak si s někým skočím pár map a je celkem otrava rozdělovat potom ty regy. Nešlo by tedy udělat například u lvl 5 map, že místo 3 pytlíků s regama, které tam vždy jsou se udělal jeden se stejným počtem regů jako součet těch 3 pytlíků?

Děkuji za odpověd
ked pojdes do dungu zober si N*vrecko
Arianna
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 342
Registrován: 09 zář 2006 03:04
Kontaktovat uživatele:

Re: Mapky pokladu

Příspěvek od Arianna »

Acarus píše:Ale script na chozeni dungu neni problem. Ale par pytliku s regama jo.
Ja nerikam ze to je zase takovy problem, jen je otrava presunovat do bedny kde mam regy treba 30 pytliku po 8 regach. Jen jsem se ptal zda by to nebylo jednodussi. Asi ne, takze muzem lock

jop a pardon ze nemam script na kdejakou kravinu
Raona
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 404
Registrován: 05 úno 2007 09:37
Kontaktovat uživatele:

Re: Mapky pokladu

Příspěvek od Raona »

zkousel jsem si na mrakoplashi poprosit o skriptik na vyprazdneni pytliku v 1 kontejneru, sam skriptovat neumim a ta stranka se uz jevi jako mrtva, a je rozdil jestli se bavime o 3 nebo 30 pytlikach, ja musim rucne pres ,emptycontainer to pouzil pres 1000x (neprehanim) a jeste me ceka spousta mapek, [vim ze je nemusim chodit, ale to bych treba take nemusel hrat uo, chodit do prace nebo do skoly, a vubec zit :-p]
erunno
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 445
Registrován: 28 zář 2009 15:30

Re: Mapky pokladu

Příspěvek od erunno »

Raona píše:zkousel jsem si na mrakoplashi poprosit o skriptik na vyprazdneni pytliku v 1 kontejneru, sam skriptovat neumim a ta stranka se uz jevi jako mrtva, a je rozdil jestli se bavime o 3 nebo 30 pytlikach, ja musim rucne pres ,emptycontainer to pouzil pres 1000x (neprehanim) a jeste me ceka spousta mapek, [vim ze je nemusim chodit, ale to bych treba take nemusel hrat uo, chodit do prace nebo do skoly, a vubec zit :-p]
Zkus kontaktovat SMOCEho nebo se podívej po jeho stránkách má tam spoustu scriptů, někdy velmi šikovných.
Mianek
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 135
Registrován: 08 zář 2006 22:31
Kontaktovat uživatele:

Re: Mapky pokladu

Příspěvek od Mianek »

erunno píše: Zkus kontaktovat SMOCEho nebo se podívej po jeho stránkách má tam spoustu scriptů, někdy velmi šikovných.
myslim ze ani neni potreba kontaktovat smoceho... Koryn napsal pekny script ktery pouzivam a pouzivam ho i na vyprazdnovani pytliku z mapek :)

http://www.darkparadise.cz/Forum/viewto ... =67&t=4895
Legie (navzdy!!)
Raona
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 404
Registrován: 05 úno 2007 09:37
Kontaktovat uživatele:

Re: Mapky pokladu

Příspěvek od Raona »

Mianek píše:
erunno píše: Zkus kontaktovat SMOCEho nebo se podívej po jeho stránkách má tam spoustu scriptů, někdy velmi šikovných.
myslim ze ani neni potreba kontaktovat smoceho... Koryn napsal pekny script ktery pouzivam a pouzivam ho i na vyprazdnovani pytliku z mapek :)

http://www.darkparadise.cz/Forum/viewto ... =67&t=4895
mrknu na to, kdyz to bude fungovat spravne tak budu pouzivat phoenix extra na tohle

ale co ctu za vyuziti ty 3 pripady tak ani jeden neni ten muj (vyprazdnit vice pytliku na jednou, stejnak bych musel 1000x kliknout)
Severka
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 417
Registrován: 05 kvě 2009 12:44
Kontaktovat uživatele:

Re: Mapky pokladu

Příspěvek od Severka »

no asi nieco ako zoberie z truhlice pytlik, pouzije nan emptycontainer a trashne pytlik... Skript co berie material z truhlice tu je, skript na emptycont. tiez a skript co hodi vec z inventara prec tiez, uz sa len musi niekto nudit a dat to dokopy :D
Uživatelský avatar
Raziel
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 650
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Mapky pokladu

Příspěvek od Raziel »

Kód: Vybrat vše

        [Executable]
        public void vyberpytle()
        {
            UO.Print("Kde jsou pytliky?");
            UOItem pytelhlavni=new UOItem(UIManager.TargetObject());
            UO.Print("Kam hodit jejich obsah?");
            UOItem pytelcil=new UOItem(UIManager.TargetObject());
            pytelhlavni.Use();
            while (!pytelhlavni.Opened){
                UO.Wait(500);
            }
            
            ItemsCollection colhlavni=pytelhlavni.AllItems;
            IEnumerator<UOItem> enhlavni=colhlavni.GetEnumerator();
            
            while (enhlavni.MoveNext()) {
                UOItem itemhlavni=enhlavni.Current;
                if (itemhlavni.Graphic.ToString().Equals("0x0E76")){
                    itemhlavni.Use();
                    while (!itemhlavni.Opened){
                        UO.Wait(500);
                    }
                    ItemsCollection col=itemhlavni.AllItems;
                    IEnumerator<UOItem> en=col.GetEnumerator();
                    while (en.MoveNext()) {
                        UOItem item=en.Current;
                        UO.MoveItem(item.Serial, 0, pytelcil.Serial);
                    }
                    UO.MoveItem(itemhlavni.Serial, 0, UO.Backpack);
                    UO.UseType(0x0E3F);
                    itemhlavni.WaitTarget();
                    UO.Wait(500);
                }
            }
        }
Splácal sem to tedka narychlo, tak za funkčnost neručím, ale mělo by to snad jet.
počítá to s containter package na pytlíky tak ho mějte u sebe
funkčnost
,exec vyberpytle
zacílujete kontejner kde jsou pytlíky
zacílujete kontejner kam chcete přesunout jejich obsah
a pokud se nestane něco s čím jsem nepočítal, tak vše se přesune a pytlíky se trashnou do package container ... snad :)
Acarus

Re: Mapky pokladu

Příspěvek od Acarus »

Kazdopadne to doscriptit, lenost byla na nasi strane kdyz se to delalo, radsi nez udelat 1 pytel se dali tri existujici.
Raona
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 404
Registrován: 05 úno 2007 09:37
Kontaktovat uživatele:

Re: Mapky pokladu

Příspěvek od Raona »

pockam si na alfa/beta testery a jejich reakce zde, a pokud to funguje bylo by to žůžo :-)
Raona
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 404
Registrován: 05 úno 2007 09:37
Kontaktovat uživatele:

Re: Mapky pokladu

Příspěvek od Raona »

tak jsem se to rozhodl vyzkousel, phoenix jsem rozhodil, ale nefunguji mi v nem absolutne zadne skripty, nevim co delam blbe
pokazde mi to vypise runtime error: method of name "" not found.

chybi mi nejaky soubor? phoenix jsem stahoval nejaktualnejsi
Severka
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 417
Registrován: 05 kvě 2009 12:44
Kontaktovat uživatele:

Re: Mapky pokladu

Příspěvek od Severka »

neco ti chyba no :) tazko povedat presne, ale nejaky skript je zle a potom pokazi vsetky ostatne... Ak tam mas Razielov len okopceny, tak neni cely, minimalne hlavicku a hlavnu triedu tam tusim nema :)
Uživatelský avatar
Raziel
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 650
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Mapky pokladu

Příspěvek od Raziel »

jo ten scipt mám v souboru kde mám dalších XX blbostí tak jsem to nečistil.

Jinak dneska jsem udělal test, zašel jsem si pár mapek a pustil script na cca 60 pytlíků, vše projelo v klidu tak snad nebude žádný problém.
Raona
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 404
Registrován: 05 úno 2007 09:37
Kontaktovat uživatele:

Re: Mapky pokladu

Příspěvek od Raona »

to se nekdo ma
Raona
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 404
Registrován: 05 úno 2007 09:37
Kontaktovat uživatele:

Re: Mapky pokladu

Příspěvek od Raona »

735 stitu z low lvl map, nejaka zmena ohledne jejich vyuziti v dohlednu? dobre navrhy uz padly
Wallace
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 592
Registrován: 18 říj 2006 12:18
Kontaktovat uživatele:

Re: Mapky pokladu

Příspěvek od Wallace »

je davej do charity
Odpovědět