Atak mohlo by to byt zaujimave ale spokojny nebudeme asi vsetci )Robin de Martis píše:Doplňování many nedoplňování many... na co specializovat další povolaní..Illidan píše:Vobec neviem co mate stym doplnanim many ... Jake povolanie ma nedostatok many ? mozno necro ale ked neni lamavy tak si vie pomoct
Cleric
Re: Cleric
Re: Cleric
Strigwyre, tak asi se neshodnem
Mě vadí War s jeho ubohou dmg ( oproti např. shamanovi ) a tobě vadí kler, kterej je podle mě naprosto dokonalej i bez specek. Heal ma největší, ze všech, jede ivm hlava/svitek, doplňěnim tmr maš 3/4 many doplňenou, nechapu na co by si měl doplňovat manu za cenu ubirani života. Určitě bych z klera nedělal nějakeho psa nebo kočku, když už někdy něco, tak třeba aspoň v podobě anděla .... Ale i tak, nechal bych ho takovej jakej je ....
Mě vadí War s jeho ubohou dmg ( oproti např. shamanovi ) a tobě vadí kler, kterej je podle mě naprosto dokonalej i bez specek. Heal ma největší, ze všech, jede ivm hlava/svitek, doplňěnim tmr maš 3/4 many doplňenou, nechapu na co by si měl doplňovat manu za cenu ubirani života. Určitě bych z klera nedělal nějakeho psa nebo kočku, když už někdy něco, tak třeba aspoň v podobě anděla .... Ale i tak, nechal bych ho takovej jakej je ....
- Shadowsong
- Death Litographer
- Příspěvky: 1695
- Registrován: 08 zář 2006 17:56
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cleric
ja by som specializacie klerika videl troma smermi
klerik so zvysenou bojaschopnostou a nejakou abilitou ktorou by nasiel uplatnenie aj v tych tazsich dungoch
bojovy kler by si asi nasiel najvacsie uplatnenie v tych mensich dungoch, ale aby nestratil vyuzitie aj v pokrocilejsej fazi hrania, mohol by dostat nieco ako ma napr brujah. abilitu ktoru v urcitej situacii nebude moct zastupit ziadna ina postava a ktora moze zvratit vyvoj situacie. napr res troch ludi naraz do 50% hp a many.
klerik so zameranim na magiu
standardny tzv ivm spammer s podporou pre jeho magicke schopnosti. toto by bola volba pre vsetkych ktory su spokojny s klerikom tak ako je teraz. dostal by mozno zvysenu survivalibitu, prip port z hlavy alebo nejaku takuto drobnost ktora by hranie bezneho klerika o nieco malo obohatila a mozno aj ulahcila
zly klerik
osobne som poznal jedneho zleho klerika (z rp hladiska) a bola to velmi zaujimava hra. tento klerik by mohol mat svoje schopnosti naviazane na urcitu zapornu hodnotu karmy s moznostou si tu karmu v pripade potreby o nieco znizit, keby nahodou v priebehu dungu karma stupla nad hranicu pouzitelnosti tejto postavy.
tak ako si v jednej nemenovanej hre moze klerik vybrat ci chce cure critical wounds alebo cause critical wounds. predstavme si napr kuzlo, ktore ked dopadne na hraca vylieci maly pocet zivotov, no ked dopadne na moba tak zas maly pocet zivotov uberie. kto hral vo wow locka tak vie ako funguju stouny. inak povedane klerik ak by chcel liecit, musel by najprv nasat zivotnu energiu z nepriatelov aby ju mohol naslednet predat spojencom. tiez by mohlo byt zaujimave keby si mohol zvolit ci chce z tohto "soulstone" uvolnit len cast energie (na urovni in mani), vacsiu cast energe (ivm) alebo vypustit vsetku energiu (co by trebars resovalo alebo liecilo hromadne)
klerik so zvysenou bojaschopnostou a nejakou abilitou ktorou by nasiel uplatnenie aj v tych tazsich dungoch
bojovy kler by si asi nasiel najvacsie uplatnenie v tych mensich dungoch, ale aby nestratil vyuzitie aj v pokrocilejsej fazi hrania, mohol by dostat nieco ako ma napr brujah. abilitu ktoru v urcitej situacii nebude moct zastupit ziadna ina postava a ktora moze zvratit vyvoj situacie. napr res troch ludi naraz do 50% hp a many.
klerik so zameranim na magiu
standardny tzv ivm spammer s podporou pre jeho magicke schopnosti. toto by bola volba pre vsetkych ktory su spokojny s klerikom tak ako je teraz. dostal by mozno zvysenu survivalibitu, prip port z hlavy alebo nejaku takuto drobnost ktora by hranie bezneho klerika o nieco malo obohatila a mozno aj ulahcila
zly klerik
osobne som poznal jedneho zleho klerika (z rp hladiska) a bola to velmi zaujimava hra. tento klerik by mohol mat svoje schopnosti naviazane na urcitu zapornu hodnotu karmy s moznostou si tu karmu v pripade potreby o nieco znizit, keby nahodou v priebehu dungu karma stupla nad hranicu pouzitelnosti tejto postavy.
tak ako si v jednej nemenovanej hre moze klerik vybrat ci chce cure critical wounds alebo cause critical wounds. predstavme si napr kuzlo, ktore ked dopadne na hraca vylieci maly pocet zivotov, no ked dopadne na moba tak zas maly pocet zivotov uberie. kto hral vo wow locka tak vie ako funguju stouny. inak povedane klerik ak by chcel liecit, musel by najprv nasat zivotnu energiu z nepriatelov aby ju mohol naslednet predat spojencom. tiez by mohlo byt zaujimave keby si mohol zvolit ci chce z tohto "soulstone" uvolnit len cast energie (na urovni in mani), vacsiu cast energe (ivm) alebo vypustit vsetku energiu (co by trebars resovalo alebo liecilo hromadne)
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Re: Cleric
První a druhej návrh by se mi celkem líbil. Ale něják mi přijde třetí návrh jako ptákovina ale asi jen osobní názor.
Re: Cleric
Ja by som bral nieco take, ako ma druid time rewind, len s tym ze cler by mal na 5 sekund nesmrtelnost
Imma keep it real with ya.
Casho (Scorp (Scorponok, Antagonist, La Muerte, Jack The Lad, Talnir, Percival, Saraqael, La Perra Loca, Annihilation))
Casho (Scorp (Scorponok, Antagonist, La Muerte, Jack The Lad, Talnir, Percival, Saraqael, La Perra Loca, Annihilation))
- Shadowsong
- Death Litographer
- Příspěvky: 1695
- Registrován: 08 zář 2006 17:56
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cleric
ono to prave ptakovina ma byt. zameranie jedneho aj druheho klerika je celkom jasne a myslim ze celkom slusne staci na rozdelenie normalne hratelneho klera do sucasnej situacie servra. to tretie som chcel urobit ako nieco special pre ludi ktory si chcu zahrat nieco trosku odlisne, zaujimave, atraktivne...erunno píše:První a druhej návrh by se mi celkem líbil. Ale něják mi přijde třetí návrh jako ptákovina ale asi jen osobní názor.
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Re: Cleric
A ten andel by mohl fungovat tak, ze by chytil invul (jakozto postava) ale jedina vec, kterou by mohl delat, je resnout jednoho cloveka. Po resnuti by prisel o zivot a tudis i abilitu... Pouzitelnost treba pri vylehu, kdyz normalni res nestaci...
Krví podepsán Wlern; Upír hledající světlo ve své duši
Wrast Werde - " Nenaučil jsem se bojovat, abych pobil své nepřátele, ale abych ochránil své blízké"
Wheliss - S úsměvem na tváři a životem na dlani
Wrast Werde - " Nenaučil jsem se bojovat, abych pobil své nepřátele, ale abych ochránil své blízké"
Wheliss - S úsměvem na tváři a životem na dlani
Re: Cleric
No takto... Mne praveze vobec nevadi kler taky ako je... Je to fakt top povolanie... Tie specky co som rozpisal to bol iba priklad lebo uvidis ze po specializacii moze byt kler aj o dost vacsi fail ako by si si myslel... Podla mna specializacia by mala byt o tom aby bola postava mozno trochu hratelnejsia nie rozhodn o tom ze sa jej zobere vela a neprida nic no...Pacholek píše: Strigwyre, tak asi se neshodnem
Mě vadí War s jeho ubohou dmg ( oproti např. shamanovi ) a tobě vadí kler, kterej je podle mě naprosto dokonalej i bez specek. Heal ma největší, ze všech, jede ivm hlava/svitek, doplňěnim tmr maš 3/4 many doplňenou, nechapu na co by si měl doplňovat manu za cenu ubirani života. Určitě bych z klera nedělal nějakeho psa nebo kočku, když už někdy něco, tak třeba aspoň v podobě anděla .... Ale i tak, nechal bych ho takovej jakej je ....
Ten andel by nebol zly napad...
No, zvysena bojaschopnost... Toto sa mi na kleroch fakt nepaci... kler ma uz aj tych 100 mf s robou velky MF... kler s bojaschopnostou je paladin ktory su dokonca 4 na vyber cize dufam ze sa bojovy kler v speckach robit nebudeShadowsong píše:ja by som specializacie klerika videl troma smermi
klerik so zvysenou bojaschopnostou
klerik so zameranim na magiu
zly klerik
kler na magiu to si netrufam povedat lebo kler je dost magicky zamerany
A zly kler to sa mi moc paci ale chcelo by to nejake dobre spracovanie... Trebars kazdy kler s -9k - -10k karmou by mal navyse abilitky ako nejaky heretic s doplnanim many a nejake blbosti
Ma tak napadlo ze by bolo super urobit holy a unholy klera a samozrejme na karmu naviazat abilitky to by bolo dost zaujimave... Holy kler by mal abilitky viac do PVM, a unholy kler viac do PvP
Edit: A este pokial by sa spec klerovi dalo spravit "Vas in vas mani" takym specialnejsim sposobom by mohlo byt zaujimave... za nejaku vacsiu cenu a nejaky minutovy timer...
-Mal by 3 stony... napr cerveny biely a cierny...
-Bielym stonom by oznacoval hracov ktorym bude chciet dat mass IVM
-ciernym by zrusil vsetky oznacenia na mass IVM
-a cervenym by kazdeho koho ma oznaceneho zacastil mass IVM instantne alebo s nejakym timerom no bola by to taka klikacka ale makra su ...
PVP - http://www.fire.websnadno.cz
PVM - http://www.egolego.weblahko.sk
( Firestorm / Icestorm / Cherry Kisska /// Strigwyr / Agrael / Ego / Nelly Wayne / Raid Trooper )
PVM - http://www.egolego.weblahko.sk
( Firestorm / Icestorm / Cherry Kisska /// Strigwyr / Agrael / Ego / Nelly Wayne / Raid Trooper )
- Dudek
- Undead Scriber
- Příspěvky: 601
- Registrován: 08 zář 2006 13:23
- Bydliště: Papučárna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cleric
Už to vím!!!
Ne, vážně, proč se za každou cenu pokoušíš prosadit něco, na co už ti několik lidí řeklo, že je to kravina.
Strigwyr nechává v PvP tolik vybavy, že už nemá ani na TMR.Strigwyr píše:Trebars kazdy kler s -9k - -10k karmou by mal navyse abilitky ako nejaky heretic s doplnanim many a nejake blbosti
Ne, vážně, proč se za každou cenu pokoušíš prosadit něco, na co už ti několik lidí řeklo, že je to kravina.
Já neříkám nic, ale na moje slova dojde...
Kdo jinému jámu kopá, je u něho na brigádě...
Kdo jinému jámu kopá, je u něho na brigádě...
Re: Cleric
To bol len navrh, nechcem nic presadovat...Dudek píše:Už to vím!!!Strigwyr nechává v PvP tolik vybavy, že už nemá ani na TMR.Strigwyr píše:Trebars kazdy kler s -9k - -10k karmou by mal navyse abilitky ako nejaky heretic s doplnanim many a nejake blbosti
Ne, vážně, proč se za každou cenu pokoušíš prosadit něco, na co už ti několik lidí řeklo, že je to kravina.
Napisal som take navrhy ktore by boli mozno trochu zaujimave a menit abilitky na viazanosti s karmou by mohla byt zaujimava vec tak ako mas u kamenoviek pocet efektov od famy a nosenie zbrani... Uvidis ze mozno ze specializacie budu velky fail lebo prerozdelit klera je fakt narocne a takisto aj wara (prskovia sa daju na pvp/pvm prezozdelit trochu jednoduchsie)
Takze mozno ze nakoniec ak budes hravat klera bude uplne nehratelny ... (Rang bol top postava, teraz uz neni vobec tak atraktivny do pvm a do pvp vobec...)
A neviem preco tu pises ze nemam na tmr ked navrhujem nejaku abilitu (aj tak uz nehravam, mozno po speckach na chvilu nalogujem) vies s narabanim many by to mohla byt zaujimava stranka postavy takisto aj ked vamp vysava manu je to jedna zo super veci... cim viac takychto veci budes mat, tym vacsie moznosti mas s postavami a to je to preco uo hraju ludia aj po 10 rokoch lebo je to stale hratelne...
Ja fakt nemam rad taku nudu, kde mas "hotkeye" od 1 po 10 a instantcasty to zaradom prebehnes prstom po klavesnici - vydealujes 2 758 665 dmg, vyhealujes sa o 550 000 hp a pockas 10s a urobis to iste...
PVP - http://www.fire.websnadno.cz
PVM - http://www.egolego.weblahko.sk
( Firestorm / Icestorm / Cherry Kisska /// Strigwyr / Agrael / Ego / Nelly Wayne / Raid Trooper )
PVM - http://www.egolego.weblahko.sk
( Firestorm / Icestorm / Cherry Kisska /// Strigwyr / Agrael / Ego / Nelly Wayne / Raid Trooper )
- Helloween
- Pencil Master
- Příspěvky: 591
- Registrován: 07 zář 2006 23:17
- Bydliště: Nekde blizko hospody :P
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cleric
Já bych osobně specky už nedělal.....není tu zase tolik hráčů, aby se dělali specky pro všechny chary.
Nechal bych to tak jak to je....
Nechal bych to tak jak to je....
Re: Cleric
No ked si to tak vezmes, tak tie specky su dobra vec... Lenze nie ked sa zasahuje do zakladov postavy ako bolo u ranga...Helloween píše:Já bych osobně specky už nedělal.....není tu zase tolik hráčů, aby se dělali specky pro všechny chary.
Nechal bych to tak jak to je....
Najlepsie by bolo nechat zaklad postavy uplne tak isto ako bol (nie ako u ranga zobrat hodf a % skilly) a specky za nieco rozvinut a oslabit aby nikto nebol nuteny si nasilui robit tu specku napr. ako u pala... ked chces pvp pala obyc je najlepsi... Vamp je super urobeny neda sa nic na to povedat...
Kler by bol tiez super ale musi sa nechat v zaklade tak ako je a kazdy bude spokojny... Ako som pisal urobit pvp (pk blue) klera a nejakeho "angela" a v tom pripade sa nikto nemoze stazovat...
PVP - http://www.fire.websnadno.cz
PVM - http://www.egolego.weblahko.sk
( Firestorm / Icestorm / Cherry Kisska /// Strigwyr / Agrael / Ego / Nelly Wayne / Raid Trooper )
PVM - http://www.egolego.weblahko.sk
( Firestorm / Icestorm / Cherry Kisska /// Strigwyr / Agrael / Ego / Nelly Wayne / Raid Trooper )
- Helloween
- Pencil Master
- Příspěvky: 591
- Registrován: 07 zář 2006 23:17
- Bydliště: Nekde blizko hospody :P
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cleric
Jo tak nějak....základ bez specky nechat tak jak je....ovšem pak teda udělat max dvě specializace...nějakou bojovou, nějakou více s magii u kléra a ta třetí by byla něco ve smyslu základní clér bez specky.Strigwyr píše:No ked si to tak vezmes, tak tie specky su dobra vec... Lenze nie ked sa zasahuje do zakladov postavy ako bolo u ranga...Helloween píše:Já bych osobně specky už nedělal.....není tu zase tolik hráčů, aby se dělali specky pro všechny chary.
Nechal bych to tak jak to je....
Najlepsie by bolo nechat zaklad postavy uplne tak isto ako bol (nie ako u ranga zobrat hodf a % skilly) a specky za nieco rozvinut a oslabit aby nikto nebol nuteny si nasilui robit tu specku napr. ako u pala... ked chces pvp pala obyc je najlepsi... Vamp je super urobeny neda sa nic na to povedat...
Kler by bol tiez super ale musi sa nechat v zaklade tak ako je a kazdy bude spokojny... Ako som pisal urobit pvp (pk blue) klera a nejakeho "angela" a v tom pripade sa nikto nemoze stazovat...
Re: Cleric
no to je otazne skor je pravdepodobne ze zakladu daco zoberu(co sa tyka clera maga wara ...)Helloween píše:Jo tak nějak....základ bez specky nechat tak jak je....ovšem pak teda udělat max dvě specializace...nějakou bojovou, nějakou více s magii u kléra a ta třetí by byla něco ve smyslu základní clér bez specky.Strigwyr píše:No ked si to tak vezmes, tak tie specky su dobra vec... Lenze nie ked sa zasahuje do zakladov postavy ako bolo u ranga...Helloween píše:Já bych osobně specky už nedělal.....není tu zase tolik hráčů, aby se dělali specky pro všechny chary.
Nechal bych to tak jak to je....
Najlepsie by bolo nechat zaklad postavy uplne tak isto ako bol (nie ako u ranga zobrat hodf a % skilly) a specky za nieco rozvinut a oslabit aby nikto nebol nuteny si nasilui robit tu specku napr. ako u pala... ked chces pvp pala obyc je najlepsi... Vamp je super urobeny neda sa nic na to povedat...
Kler by bol tiez super ale musi sa nechat v zaklade tak ako je a kazdy bude spokojny... Ako som pisal urobit pvp (pk blue) klera a nejakeho "angela" a v tom pripade sa nikto nemoze stazovat...
Re: Cleric
No ale -Sikulka píše:no to je otazne skor je pravdepodobne ze zakladu daco zoberu(co sa tyka clera maga wara ...)
Rang bol oslabeny preto (aspon si myslim) ze bol fakt velmi dobra postava...
Vtedy "neslapal" pasce lebo strielal co bolo dolezite a warovia vtedy slapali, mal % skilly, 2x rr, summy proste moc ucinny...
do pvp rang takisto bol fakt ucinny proti prskom a este mal aj blesky na plechy...
Tak co ja viem preto sa mu bralo zo zakladu aby to nebol TOP char co kazdy robil...
A kler mi teda vobec nepride taky overboost aj ked mi ide na nervy ze ho v pvp hra kazdy a je to iba otravne ale nemyslim si ze by ho bolo treba oslabit... klerov nehravaju ludia vobec tak vela a zobrat sa mu moc neda co zo zakladu neviem si predstavit co by mu zobrali... (A mag war tiez si nemyslim ze budu brat moc zo zakladu ale uvidime no)
PVP - http://www.fire.websnadno.cz
PVM - http://www.egolego.weblahko.sk
( Firestorm / Icestorm / Cherry Kisska /// Strigwyr / Agrael / Ego / Nelly Wayne / Raid Trooper )
PVM - http://www.egolego.weblahko.sk
( Firestorm / Icestorm / Cherry Kisska /// Strigwyr / Agrael / Ego / Nelly Wayne / Raid Trooper )
Re: Cleric
Ja bych specky chtel taky kvuli speckove port knize a dalsich vyhodach, o kterych se reklo, ze je budeme ( my, lidi bez specek ) mit po zavedeni specek...
Jasne, neni to primarni cil, ale pokud se tedy specky zavadet nebudou, neslo by nejak ziskat tyto vyhody ?
Jasne, neni to primarni cil, ale pokud se tedy specky zavadet nebudou, neslo by nejak ziskat tyto vyhody ?
Krví podepsán Wlern; Upír hledající světlo ve své duši
Wrast Werde - " Nenaučil jsem se bojovat, abych pobil své nepřátele, ale abych ochránil své blízké"
Wheliss - S úsměvem na tváři a životem na dlani
Wrast Werde - " Nenaučil jsem se bojovat, abych pobil své nepřátele, ale abych ochránil své blízké"
Wheliss - S úsměvem na tváři a životem na dlani
Re: Cleric
Nevim proc ale u clerika mi Healing roba nic nepridava. Bug nebo nejaka necekana uprava?
Acarus píše:Pk breci ze ho sestrelil guard v guardzone :p no to mi omyj zada.
Re: Cleric
Mně roba přidává skilly normálně.
Re: Cleric
moj navrh na specializacie na klera
chcel by som zdoraznit ze som nemal cas precitat si vsetky navrhy a ak sa v niecom opakujem alebo tu je nieco co tu uz bolo tak sa vopred ospravedlnujem
Priest
- hlavne vyhody priesta
robe of healing pridava +10 mgr +10 INT
pridany novy summon (napr. Light spirit nieco na urovni Death worta alebo Giant vipera popripade stare nastavenie angel spirita) + pridane 2-3 sloty na summov
zvyseny dmg kuzla Harm (popripade pridane ine dmg kuzlo)
pritane kuzlo port z hlavy
-hlavne nevyhody priesta
nemoznost nosit plate, chainmail, ringmail brnka a stity
postih na str -10
zvyseny timer na IVM zvitok
Spirit healer
- hlavne vyhody spirit healera
vyrazne zlepsenie kuzla Bless
kuzlo alebo item ktorym by daval Healing field (ochrance)
robe of healing prdava +10 mgr +10 healing
mierne znizeny timer na IVM zvitok
-hlavne nevyhody spirit healera
odobrane kuzla Strenght,Agility,Cunning,Harm
dvojnasobna spotreba band pri resse
-10 parring a nemoznost pouzivat heather shield
Holy cleric
- hlavne vyhody holy clerica
robe of healing pridava +10 healing +10 parring
specialny item 1 charge res po smrti (nieco ako nikdysmrt)
specialne bandy ress do full hp/mana na vecsiu vzdialenost
posilneny healing bandami
bonus +10 str do zakladu
-hlavne nevyhody holy clerica
nemoznost pouzit IVM zvitok
mierne oslabene boosty
odobrany angel a guardian spirit
to je len tak zhruba vsetko sa da samozrejme este prepracovat a lepsie premysliet skor mi islo o smer kam by sa specky mohli uberat podla mna
chcel by som zdoraznit ze som nemal cas precitat si vsetky navrhy a ak sa v niecom opakujem alebo tu je nieco co tu uz bolo tak sa vopred ospravedlnujem
Priest
- hlavne vyhody priesta
robe of healing pridava +10 mgr +10 INT
pridany novy summon (napr. Light spirit nieco na urovni Death worta alebo Giant vipera popripade stare nastavenie angel spirita) + pridane 2-3 sloty na summov
zvyseny dmg kuzla Harm (popripade pridane ine dmg kuzlo)
pritane kuzlo port z hlavy
-hlavne nevyhody priesta
nemoznost nosit plate, chainmail, ringmail brnka a stity
postih na str -10
zvyseny timer na IVM zvitok
Spirit healer
- hlavne vyhody spirit healera
vyrazne zlepsenie kuzla Bless
kuzlo alebo item ktorym by daval Healing field (ochrance)
robe of healing prdava +10 mgr +10 healing
mierne znizeny timer na IVM zvitok
-hlavne nevyhody spirit healera
odobrane kuzla Strenght,Agility,Cunning,Harm
dvojnasobna spotreba band pri resse
-10 parring a nemoznost pouzivat heather shield
Holy cleric
- hlavne vyhody holy clerica
robe of healing pridava +10 healing +10 parring
specialny item 1 charge res po smrti (nieco ako nikdysmrt)
specialne bandy ress do full hp/mana na vecsiu vzdialenost
posilneny healing bandami
bonus +10 str do zakladu
-hlavne nevyhody holy clerica
nemoznost pouzit IVM zvitok
mierne oslabene boosty
odobrany angel a guardian spirit
to je len tak zhruba vsetko sa da samozrejme este prepracovat a lepsie premysliet skor mi islo o smer kam by sa specky mohli uberat podla mna
Re: Cleric
Jj, ten prvy cleric sa ocividne dobrovolne vzda vsetkeho armoru, aby mohol po svete behat v koziach,skoro pogovat, a sumit si starym angel spiritom :D gggjjjjj
Imma keep it real with ya.
Casho (Scorp (Scorponok, Antagonist, La Muerte, Jack The Lad, Talnir, Percival, Saraqael, La Perra Loca, Annihilation))
Casho (Scorp (Scorponok, Antagonist, La Muerte, Jack The Lad, Talnir, Percival, Saraqael, La Perra Loca, Annihilation))