Strigwyr píše:vamp - Dobre dobre, bol kedysi menej pouzitelny hlavne do PVM, ale v pvp este ako tak obstal.
Po specializacii - tremer - naozaj dobry pvp vamp so silnymi skillmy hlavne na pvp, pricom mu jeho human sila v morfe na PVM ostala
brujah - prisiel o manadrain ale stala sa z neho o 30% lepsia buchacka s taktiez fajn vylepseniami
a Gangrel? - no nestiham sa udivit co to je za charakter
- o co prisiel? vlastne iba o veci v human forme a tu human formu, ktoru by stejne nikdy nevyuzil.
co sa mu pridalo?
+10 wrestlingu a tactiky v morfu
zvýšená dmg v morfech
síla z láhve závislá na alchemy (+30 - +60)
nejsilnější stone morfy
zrychlovatko
no - to nevyzera az tak nevinne, ale ked si to vsetko scitame - zaplatite si mega a dostanete najsilnejsi char na DP ktory vsetky ostatne schova do vrecka a staci na to 1x urobit 2-3 questy a potom uz len trochu pvm
- Oproti vampovi pred speckami, je to zvysenie sily o 300% ako v PvP, tak aj v PvM
A teraz kazdy kto ma gangrela bude spamovat, ze des mani ho polozi samozrejme prax ukazala ze to absolutne nie je take jednoduche a su to len naivne nazory
Co som odpozoroval ? - Nekro s +5 kostenym kompletom dostane IK ( a to vamp nema ani TOP morf ) za 86+- - A nech mi tu niekto nepise, ze to dokaze war, iba fakt malokedy, a to musi mat jednorazovu midnajtku a equip k tomu aby sa mu to podarilo
-Druha vec - stojim v cove s klerom - pride vamp - zacne attackovat klera, ono to vyzera ze mu nic neurobi ale kler bol naboosteny s +5 platami(da to dost armoru) a na 2 rany ktore gangrel stihol dat v priebehu 1,5s lahol a ani IVM nezacal castit - ako neviem ci to iba mne pripada trochu sila, ale aj keby war s midnajtkami, co urco neda na 2 rany, musi naprahovat 2 rany aspon 4sec...
toto je len PvP behak - a co v mensom priestore v pvm a pvp?
Samozrejme, uz sa zacinaju do dungov brat len gangreli, lebo maju neskutocnu DMG + pisu si fame deedy a podobne...
Vamp dokaze, co nikto iny - zozrat mozno 15 krvavych band co mu s jeho 240+- STR nabije dalsich 300 a viac HP a to este nevravim, ze ma fire imunku
Co to znamena v PvP? urobime si pascu 4 PKcka - war mag nekro pal, a do pasce nam skoci gangrel (napr. v stone forme) a zacne mlatit s 1sec timerom na kazdu ranu, mag s nekrom pojdu za 5 sekund dole, vampovi dajme tomu ostane 10hp, zozere 10 bandov a je full - potom pobije wara a pala za dalsich 10 sekund a este si zozere 5 krvavych bandov - A keby niekto chcel, tak to podme skusit ak si niekto mysli, ze to nie je pravda
A velmi ma pobavil dnesny prispevok - Ze vamp si musi prejst Q a warovi staci kupit mino komplet a berserku aby sa vyrovnali
Je to absolutne nevyrovnane, a treba z toho spravit nejaky zaver (oslabenie) lebo zachvilu cele DP bude mat gangrelov, uz teraz vidim kolko znamych treni / vytrenilo tych gangrelov
PS: niekto mi tu bude pisat, ze gangrelovi znizim staty a hodim do stien, lenze nejaky Alan z progresu mi proste vyleti z tych stien :p neviem co to ma znamenat ci buguje alebo ma fakt daco na to (vraj nejaka rakva) tak to uz no comment
Samozrejme, ze ludia somnou nebudu suhlasit, ale keby sa takto vyrazne zvysila DMG/vydrz inych povolani, potom by som to ani nerozpisoval...
MINIEDIT : pamatam si ako sa hrozne stazovali empovci ako sme na ich pojazd zobrali WW grunta
- DMG rovnaka, ziadne zranie bandov, ziadna fire imunka, 0 armor(gangrel ma 75+)
a to sa stazovali na takuto nevinnu vec a co je gangrel?