Fire
Re: Fire
fire bych smazal, zrusil, zakazal :p
Jak řiká Tuxo... "ZABIJU TI CELOU RODINU", ale Strigwyr ví, že som iba lenivy
<Hunter> jj, ryko je takova ticha voda .. vypada jako zmrd, chova se jako zmrd, ale v jadru je to vazne hodnej kluk
<Hunter> jj, ryko je takova ticha voda .. vypada jako zmrd, chova se jako zmrd, ale v jadru je to vazne hodnej kluk
Re: Fire
Inovace je přirozený proces, pokud se Vám nelibí tak s tím nic nenadělám. Vy jste byli první výprava jež dungeonem prošla, sledoval jsem vás a dungeon po sléze upravoval, byli jste moji pokusní králíci (za což se omlouvám). I teď na něm s kolegou pracuji, takže ještě nelámejte chleba před jeho finální podobou.
Ovšem pokud jste čekali klasiku, tak s tím bohužel nebudu sloužit.
Ovšem pokud jste čekali klasiku, tak s tím bohužel nebudu sloužit.
- Miramar
- Book Snake
- Příspěvky: 85
- Registrován: 02 říj 2006 23:43
- Bydliště: Kovářství Nová Nara
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fire
To se nemusiš omlouvat za to ze sme byli pokusni kralici to se da chapat ovšem z tvé strany bych čeka trochu profesionality a pomlčel bych o tom jak nebo co kdo byl připraven nebo zdali tam jsou nebo nejsou tajna místa popripade qwesty čim sji nas timto tedy vlasne znevihodnil a odevřel a ukazal cestu tem co pujdou po nas .Jinak k té grafice zachoval bych tu starší tohle je moc připadá mi to dost divné takové jako chvílema kdyby nas honili Pokemoni
Je pravda ze cestou lidi nadelali detinske chybycky ovšem omlouva nas to ze tam byli i lidi kteří to šli uplne prvně takže aspon se ted mužeš uklidnit i pro ty co nebudou tak zdatní je tento dung pruchozí
Je pravda ze cestou lidi nadelali detinske chybycky ovšem omlouva nas to ze tam byli i lidi kteří to šli uplne prvně takže aspon se ted mužeš uklidnit i pro ty co nebudou tak zdatní je tento dung pruchozí
Naposledy upravil(a) Miramar dne 11 dub 2012 19:51, celkem upraveno 1 x.
Re: Fire
Nejde mi o nastavení jeho, ale té místnosti. Chtěl bych, aby tam byla ress zóna, kde by šlo resovat kouzlem. Nicméně dá se to zvládnout a nastavení je na tobě.Qvido píše:Jediné co stojí za zvážení je jeho síla v kouzlech, kterou jsem upravil na přiměřenou hranici.
Edit : + Mumie jsem tam přidal taktéž po vašem odchodu.
„Každý člověk žije z práce, ale ne každý ze své.“ (Oldřich Fišer )
- Miramar
- Book Snake
- Příspěvky: 85
- Registrován: 02 říj 2006 23:43
- Bydliště: Kovářství Nová Nara
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fire
Jo no tady ta čast mi přide docela jako reskill párty tady by to chtelo trochu ubrat na necem a neco přidatCorax píše:Nejde mi o nastavení jeho, ale té místnosti. Chtěl bych, aby tam byla ress zóna, kde by šlo resovat kouzlem. Nicméně dá se to zvládnout a nastavení je na tobě.Qvido píše:Jediné co stojí za zvážení je jeho síla v kouzlech, kterou jsem upravil na přiměřenou hranici.
Edit : + Mumie jsem tam přidal taktéž po vašem odchodu.
Re: Fire
Skyte mistnosti tam byli i tehdy a jsou i ted, zde neni potřeba zachovavat tajemství. Mistnost Fire Guardianem je upravena (do lehčí podoby), ale zona, kde se bude dát kouzlit tam nebude.
Quest jež by vám průchod ulehčil je hned ze začátku a je veřejný pro všechny (Vodní zbraně). A já nechtěl nijak kritizovat vaši přípravu, jen pod mě nebyla dostatečná (nebavím se ani o brnění, či počtu potionu, regů).
Quest jež by vám průchod ulehčil je hned ze začátku a je veřejný pro všechny (Vodní zbraně). A já nechtěl nijak kritizovat vaši přípravu, jen pod mě nebyla dostatečná (nebavím se ani o brnění, či počtu potionu, regů).
Re: Fire
Jen takový drobný poznatek. Nepřijde Vám, že padá nevyváženě málo MR regů o proti ostatním?
- Dudek
- Undead Scriber
- Příspěvky: 601
- Registrován: 08 zář 2006 13:23
- Bydliště: Papučárna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fire
Spíš si myslím, že MR regu je velká spotřeba.
E. možná by to chtělo useknout, a přesunout, nemyslím, že by tahle debata patřila do dungeonů.
E. možná by to chtělo useknout, a přesunout, nemyslím, že by tahle debata patřila do dungeonů.
Já neříkám nic, ale na moje slova dojde...
Kdo jinému jámu kopá, je u něho na brigádě...
Kdo jinému jámu kopá, je u něho na brigádě...
Re: Fire
Tak to se bohužel asi týden koule špatně koulí. MR asi je větší spotřeba, ale za ranga skoro nekouzlím a přijde mi to dost velký rozdíl kolik mám ostatních regů a kolik mr. Jinak se to vztahovalo k nevyváženosti regů ve Fire, tak bych to nepřesouvala - kdyby se začalo pídít ještě někdo jiný, tak ať vidí vysvetlení.. Je fakt, že v běžných dungeonech tak drop regů nesrovnávám.
- Helloween
- Pencil Master
- Příspěvky: 591
- Registrován: 07 zář 2006 23:17
- Bydliště: Nekde blizko hospody :P
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fire
Obecně vzato MR regy musím většinou kupovat, drop je fakt strašnej...Nikita píše:Tak to se bohužel asi týden koule špatně koulí. MR asi je větší spotřeba, ale za ranga skoro nekouzlím a přijde mi to dost velký rozdíl kolik mám ostatních regů a kolik mr. Jinak se to vztahovalo k nevyváženosti regů ve Fire, tak bych to nepřesouvala - kdyby se začalo pídít ještě někdo jiný, tak ať vidí vysvetlení.. Je fakt, že v běžných dungeonech tak drop regů nesrovnávám.
Re: Fire
Tak sem si to taky vyzkoušel v novém vyznění a osobně bych byl pro snížení obtížnosti. Na to, že to dříve chodili i nb hráči bez větších problémů a teď to bude dung pro organizovanější skupiny se mě osobně moc nelíbí. Pokud to chcete nechat s takovouhle obtížností, tak to bude akorát jeden dung, co měl krásnou minulost, ale nebude ho nikdo moc chodit.
Kdyby po cestě aspoň semtam něco padlo, aby ten průchod byl lehčí, tak by se to snad dalo, ale proč to takhle razantně stížit? A konečná je guardián, když už lidi neseberou ani +1 zbraň tak to je fakt super ho dávat.
Je pravda, že sme tam šli poprvé a po cestě se dělali chyby, ale neuvažujete o zjednodušení? Přijde mi to až razantní rozdíl a hodně lidí to podle mého přestanou chodit.
Kdyby po cestě aspoň semtam něco padlo, aby ten průchod byl lehčí, tak by se to snad dalo, ale proč to takhle razantně stížit? A konečná je guardián, když už lidi neseberou ani +1 zbraň tak to je fakt super ho dávat.
Je pravda, že sme tam šli poprvé a po cestě se dělali chyby, ale neuvažujete o zjednodušení? Přijde mi to až razantní rozdíl a hodně lidí to podle mého přestanou chodit.
Ten, co se pořád válí!
Re: Fire
Drop neovlivním, to aji kdybych se rozkrájel tak s tím nenadělám nic. A co se týká obtížnosti je to pořád stejný jako starý fire, krom Fire Guardiana (který ještě včera večer prošel měnší úpravou). Ve fire má hrát celá skupina, ne jednotlivci. Stejně jako při přípravě se musí snažit všichni tak i při projití musí každej přihodit ruku k dílu.
Případně co vám přišlo těžší oproti starému fire? To, že skok z nevede do safe zony, ale třeba pod draka? Nebo, že někde jsou navic lvl 3-4 moby? Případně těch pár míst, kde si musíte dávat pozor na to kam šlapete?
Případně co vám přišlo těžší oproti starému fire? To, že skok z nevede do safe zony, ale třeba pod draka? Nebo, že někde jsou navic lvl 3-4 moby? Případně těch pár míst, kde si musíte dávat pozor na to kam šlapete?
- Miramar
- Book Snake
- Příspěvky: 85
- Registrován: 02 říj 2006 23:43
- Bydliště: Kovářství Nová Nara
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fire
Konečně jsem rad že pocity z průchodu dungu muže dat i jina skupina nežli naše .No jen bych chtěl konzultovat čas průchodu : stare Fire jse dalo dat od vychodu po pokladek něco kolem cca 1:30 což je čas dobře organizačně zajiste bandy. Tohle nove naše četa nedala pod 5 h takže jestli mi chce někdo tvrdit že obtížnost průchodu je rovnajici se starému tak bud jsem vlasatej Hipisak nebo jsem u toho záměrně spal:)) Zajimal by mě proto čas druhe party jen tak pro porovnání ?
Re: Fire
Nás šlo včera 9 lidí (1x mág, 1x vampír, 3x paladin, 2x clerik, 2x ranger) a šli jsme to 5,5h i s mustem. Vodní zbraně jsme neměli, takže dmg byla tedy vcelku malá. Cesta byla sice dlouhá, ale vzhledem k tomu, že přípravy také nejsou ze dne na den, tak mi délka dungu vůbec nevadila. U guardiana asi záleží, jak je kdo výbušné povahy, protože mě chvilková resskill párty ani nijak nevadila a přišlo mi, že padnul docela rychle na to jaké je tady kvůli tomu hálo. :p Jinak staré fire jsem byla asi 2x a už si to moc nepamatuji, tak srovnávat nebudu.
Můj poznatek v harvící části :
Plusy:
- zmizelo těch asi 8 čudlíku na mříže
- na tom laně byli odstraněny pavouci, kteří se tam akorát pletli a dělali pavučiny
- čudlík ven z laborky
Mínusy:
lama je teď na HB, kde ji rang jde tamovat stylem, že tam skočí, nahodí makro na lamu, vyskočí portem ven, lama se tamne a on tam jde podruhé jen sebrat lamu - proč takhle? Asi třikrát jsem viděla, jak se oko naštvalo a než jsme ho stihli zabít, tak lama lehla. 2h resp na další.
Návrh na zlepšení
- do laborky bych přidala forge na smeltování a mezi dveře bych dala ten ochranný port, aby harpie nepřosli dovnitř laborky (někdo je tam pak nechá, takže se nemůže dostat ven a může i někoho zabít). Přemístit lamu na lepší místo.
Můj poznatek v harvící části :
Plusy:
- zmizelo těch asi 8 čudlíku na mříže
- na tom laně byli odstraněny pavouci, kteří se tam akorát pletli a dělali pavučiny
- čudlík ven z laborky
Mínusy:
lama je teď na HB, kde ji rang jde tamovat stylem, že tam skočí, nahodí makro na lamu, vyskočí portem ven, lama se tamne a on tam jde podruhé jen sebrat lamu - proč takhle? Asi třikrát jsem viděla, jak se oko naštvalo a než jsme ho stihli zabít, tak lama lehla. 2h resp na další.
Návrh na zlepšení
- do laborky bych přidala forge na smeltování a mezi dveře bych dala ten ochranný port, aby harpie nepřosli dovnitř laborky (někdo je tam pak nechá, takže se nemůže dostat ven a může i někoho zabít). Přemístit lamu na lepší místo.
Re: Fire
Jako nechci se tě nějak dotknout Quido, ale to nevidíš rozdíl v tom, že staré fire se dalo v podobném počtu lidí za třetinu času a dokonce s horším equipem? Že monstra mají dle mého větší ar, když i s +3hc je lechtám.
Nechci se vymlouvat na nějaký kopy do save, které ani předtím moc nebyly, takže v tom rozdíl není. Psal to i Miri, že se dělali chyby, ale určitě sme si díky nim neprodloužily pobit třikrát. Co se týká grafiky, tak po většinou to není tak hrozné, ale prosímtě pouvažuj o zjednodušení pro příští výpravy, nebo jak jsem psal předtím se ti na to většina lidí vyprdne.
Nechci být nějak hnusný, přeci jsi s tím měl nejspíš dost práce, ale aby ti tam někdo chodil.
Nechci se vymlouvat na nějaký kopy do save, které ani předtím moc nebyly, takže v tom rozdíl není. Psal to i Miri, že se dělali chyby, ale určitě sme si díky nim neprodloužily pobit třikrát. Co se týká grafiky, tak po většinou to není tak hrozné, ale prosímtě pouvažuj o zjednodušení pro příští výpravy, nebo jak jsem psal předtím se ti na to většina lidí vyprdne.
Nechci být nějak hnusný, přeci jsi s tím měl nejspíš dost práce, ale aby ti tam někdo chodil.
Ten, co se pořád válí!
Re: Fire
Dungeonem prošla smrt.
Re: Fire
Trošku změníme zavedený trend, místo měsíčního cyklu bude smrt procházet dungeonem Fire jednou za dva měsíce. Snad vám to dá delší čas na přípravu. V případě nespokojenosti jak z mé tak z vaší strany se to vrátí na původní měsíc.
- Miramar
- Book Snake
- Příspěvky: 85
- Registrován: 02 říj 2006 23:43
- Bydliště: Kovářství Nová Nara
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fire
Ano vratit na původní stav pred upravou(cca 1 rok zpátky) s mesíčkamaAcarus píše:iba lenivyQvido píše:Trošku změníme zavedený trend, místo měsíčního cyklu bude smrt procházet dungeonem Fire jednou za dva měsíce. Snad vám to dá delší čas na přípravu. V případě nespokojenosti jak z mé tak z vaší strany se to vrátí na původní měsíc.