No mě právě o ty dungy až tak nejde... všichni víme, který jsou doběhnutelný a podle mě je tohle zrovna ok. Byly doby, kdy se pojížděly velký dungy, velký mamony, ale taky bylo velký množství slz a je asi rozumný, že už se to teď nedá - ty pvmery to asi fakt nebavilo. Já bych prostě ocenil, kdyby se zkusil udělat nějakej ten ratingovej a odměňovací systém, nebo aspoň ty arény. Třeba ten "pvp dung" je další věc, ale ty návrhy tu už myslím byly dřív a z nějakýho důvodu se to neuskutečnilo.Acarus píše:
Aha takze ty tady chces abys se dvema prskama pekne slozil 4 nasobnou presilu. Tak to potom jo, to zni dobre. Kvuli tobe se pokusim neco vymyslet. Akorat bych skoro rekl, ze to je vzdycky o chytrosti a poctech v prvni rade.
Nikdy nebylo si na povrchu vydelat lehci nez je to tedka, nikdy nebylo vyhodnejsi behat O/Ch podle pravidel nez je tedka, o to co chcete tu je, muzete za pk pojizdet ty pvm srace majici stit jen kuli pvm na questu. Mate tu lehce dobihatelny dungy minimalne o 4 vim, ze jdou krasne dobehnout. Ale holuby vam sami do hub litat nebudou, a my tu nejsem od toho nahnat Vam hrace do pvp. Sami ste si to posrali, kdyz se k sobe chovate tak jak chovate a po prvni fajtu vam pulka protihracu odlogne nasrana, znechucena.
A co se týče toho chování, to by se mohlo krásně eliminovat v těch arénách - 2/4 lidi si před bojem stoupnou proti sobě a jsou si rovni - popřípadě si i řeknou, že jdou bez hk rk. Mě třeba nikdy nevadilo, když mi dal hk a fulla člověk, kterej mě zabil 1v1, ikdyž já jsem to nikdy neudělal... Myslím, že lidem nejvíc vadí právě ty obrovský přesily a to, že těm hráčům ani tak není blbý je totálně zprasit. Samozřejmě se najdou idioti, kteří budou chtít nastavení arén obcházet, ale tak to je snad u všeho v té ultimě, i u PVM. Tak ty lidi dostanou zákaz do arén a pak půjdou kopat při nejhorším.
Ten problém už je mírnější tím, že se ty dungy dobíhat nedaj. A furt je to to samý dokola, když tě v dungu doběhne 2násboná přesila v ress robách a okolo jsou NPC, tak si myslím, že je vždycky obrovská šance je vyjet. Mě osobně pk pojely v dungu snad jednou nebo dvakrát... a nerad bych se tu honosil, kolikrát jsme pk odrazili/zabili. Chápu, ano, jsem asi relativně pvper, ne každej je takovej, ale je to jen o tom si vzít o pár kilo míň a nenasrat si do kalhot, když tam naskáčou. To už se tu ale řešilo mockrát, myslím, že tenhle problém je zažehnanej. Jen ta jeho pvp obdoba tu pořád je...Dudek píše:By mne zajímalo, jak chceš GM's donutit, aby zařídily, kolik lidí za kterou stranu do PvP nalogne, to, že tě pojede 8 imbakingů v rose, je stejnej problém, jako když PvM dvojci doběhne 8 Imbakingů v +5 mágesce a osmdesáti regama.
Celkově se dělají různý změny, zlepšila se frakce, dělají se vymoženosti pro tyhle a támhlety, dungy se dělají stále nový, jsou artefakty, nevím co všechno, ale jít do kůže pk a třeba to nějak oživit a zpříjemnit i jim :-p to si nepamatuju. A teď nemyslím možnost skočit na konec high dungu. Stačilo by já nevím... za krátkej quest silná róba/brnko/kvér s 5 durab - nějaký odměny za služby Al-Hazredovi, aby přežili o něco dýl proti modrákům, nebo ten Mráček... A od těch arén/rating systému konkrétně si slibuju to, že by to byla konečně plošná změna a bylo by to příjemý i pro nás.