PvP reforma ?

Pokec o všem možném (témata neaktivní po dobu delší než jeden měsíc budou mazána)
Uživatelský avatar
Vitasho
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 131
Registrován: 08.09.2006 13:40:14

Re: PvP reforma ?

Příspěvek od Vitasho »

Sikulka píše:
Strigwyr píše:
cermi píše:iba lenivy
v tej vete som najprv pisal v jednotnom cisle avsak bol som lenivy ale nie len ja tak som to musel tvojej intelingencii prepisat lebo by si tam namna zase vytiahol nejaky script ze som pouzival IK pogy a podobne.. Dufam ze mi odpustit takyto nehorazny prehresok ze som zabudol doeditovat aj druhu cast vety ako som sam seba utopil :( a teraz uz nemusis spamovat topik kde sa riesia veci dospelakov. Nejaky detsky topik si spamuj v casti "pokec" dik a maj sa.

Este pre GMs: Pouvazujte ci chcete utopit PvP v jedenj z najlepsich hier ake su. Take moznosti ake su tu, nie su v skoro ziadnej inej. Popripade by sa mi pacilo, keby namiesto killu a naslednom statuse murderer by to proste typkov hodilo automakro do jailu s 3k logmi nech je toto uplne anti-pk server a uz to nebudem dalej musiet riesit :P
no pre dospelakov takze ty by si konecne mohol prestat zakladat topiky :D:D ad IQ co tu rozpravas tak to tvoje je na urovni mrazu
Já se toho chudáka zastanu.
0 stupňů Celsia = 273,15 kelvin
Vzhledem k tomu, že umí psát, tak asi na nule není. Myslím si, že tedy zůstane jako nikdy nepochopený génius.
Sikulka
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 373
Registrován: 08.09.2006 06:33:08
Kontaktovat uživatele:

Re: PvP reforma ?

Příspěvek od Sikulka »

Vitasho píše:
Sikulka píše:
Strigwyr píše: v tej vete som najprv pisal v jednotnom cisle avsak bol som lenivy ale nie len ja tak som to musel tvojej intelingencii prepisat lebo by si tam namna zase vytiahol nejaky script ze som pouzival IK pogy a podobne.. Dufam ze mi odpustit takyto nehorazny prehresok ze som zabudol doeditovat aj druhu cast vety ako som sam seba utopil :( a teraz uz nemusis spamovat topik kde sa riesia veci dospelakov. Nejaky detsky topik si spamuj v casti "pokec" dik a maj sa.

Este pre GMs: Pouvazujte ci chcete utopit PvP v jedenj z najlepsich hier ake su. Take moznosti ake su tu, nie su v skoro ziadnej inej. Popripade by sa mi pacilo, keby namiesto killu a naslednom statuse murderer by to proste typkov hodilo automakro do jailu s 3k logmi nech je toto uplne anti-pk server a uz to nebudem dalej musiet riesit :P
no pre dospelakov takze ty by si konecne mohol prestat zakladat topiky :D:D ad IQ co tu rozpravas tak to tvoje je na urovni mrazu
Já se toho chudáka zastanu.
0 stupňů Celsia = 273,15 kelvin
Vzhledem k tomu, že umí psát, tak asi na nule není. Myslím si, že tedy zůstane jako nikdy nepochopený génius.
tak vitku ma us len 30 dni na to :)
Protokoll
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 87
Registrován: 30.11.2011 16:55:53
Kontaktovat uživatele:

Re: PvP reforma ?

Příspěvek od Protokoll »

Jekyll píše:....
problem neni v timerech, ale v tom, že je nás tu prostě málo.
Uživatelský avatar
Strigwyr
Dark Elegizer
Dark Elegizer
Příspěvky: 899
Registrován: 08.10.2007 22:24:56
Kontaktovat uživatele:

Re: PvP reforma ?

Příspěvek od Strigwyr »

Jekyll píše:To Wizzy, Cermi

Ale zase musite uznat ze nieco na tom bude.

Ked hralo mamonstvo tak tie dungy obiehavali, ked sme hrali kovaren tak sme dungy campili / ( ANO IBA JEDEN CLOVEK A NEVDELI SME O TOM ) Haldir behal za ducha !.

ale v dnesnej dobe uz nema zmysel tie dungy obiehavat pretoze timery su nastavene tak ze ked vyprava prejde cez prveho hlidaca tak ma dost casu a pk uz nemaju sancu.


a k tomu ze campite dungy: Dnes to tiez nejde pretoze na DP hra 50 ludi ( sice je 100 online ale su povolene dualy ! ) takze to ze chytis dung je sanca skoro 0.
Je to tak uz bohuzial, ty to beres zo spravneho pohladu :) (aspon niekto)
Si tu kazdy mysli, ako keby som chcel aby kazdy dung mal pre pkcka runu na kop na modracke hlavy a pritom chcem len vratit tych 20% ako to kedysi fungovalo...
Protokoll píše:
Jekyll píše:....
problem neni v timerech, ale v tom, že je nás tu prostě málo.
To nie je ani o tom ako by si si myslel, my vieme o dost vela vypravach ale nemozme nic urobit tak potom ani nic neobiehavame...
Vsak keby si si pozrel nejaku statistiku, kolko bolo kedysi pojazdov, a teraz uz hadam rok ziadny normalny nebol (mozno iba nejaky nahodny vynimka ice)
Retromancer
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 390
Registrován: 11.02.2010 15:57:21
Kontaktovat uživatele:

Re: PvP reforma ?

Příspěvek od Retromancer »

Ono je to také hodně o tom, že modré výpravy dělají přesně to, co jim léta doporučujete - používají hráčského hlídače, trackují a nemají velký problém KOPnout domů, když viděj partu PK v zádech. Nicméně si stojím za tím, že PvP žádné haldy PK nepotřebuje. Frakce s rewardem k hraní UO PvP celkem bez stresů stačí a na nějaké to záškodnictví je tu PK stále dost (a když jich 10 skončí, tak se časem zase najde 10 nových - šance na celkem snadný zisk je dost lákavá pro spoustu lidí).
Acarus

Re: PvP reforma ?

Příspěvek od Acarus »

Strigwyr píše:Ako si uz kazdy vsimol, pvp uz nie je to co byvalo.
Touto vetou komentuji stav vzdy lide po urcitem obdobi uz 9 rokem. Takze si nam nerekl nic noveho.
Strigwyr píše: -Vo frakcii hraci uz nehraju lebo sa hraju len presilovky lebo je ovela menej hracov na DP a nikto nebeha sam - pvp uz nie je to co byvalo
-PK hracov je oproti poslednym rokom ovela ovela menej, kedysi ked bolo denne online 15pk, teraz su 4 - ano mam to odpozorovane (niekedy za den ani 4 nenalognu aktivne behat)
Vyborne,ze sis to dokazal presne zjistit. A propo kazdy hraje to co ho bavi. My nemuzeme narizovat lidem co maji hrat.
Strigwyr píše:
Aby som to tak zhrnul PvP je hlavne o zabave, co viem, tak teda mne osobne ani ostatnym PK hracom vobec nejde o mamon - Kazdy den behame for fun a jasne ze si daky loot vezmeme to iste aj blue
-Lenze dnesna situacia je asi taka, ze ziadne PvP v dungoch nie je (a to pvp v dungoch fungovalo aspon 9 rokov a stejne bolo malo PKciek) a ide to dost rychlo dolu vodou
-Kazdy den stoja modraci v cove (a aj to niekedy nikto), a co chcu tak proste si zabehat PvP lenze bez PK by takmer ziadne pvp nebolo (sam viem ako to chodilo v O/CH posledne 2 roky - iba ciganske ferovky) A nie ze mi tu bude niekto tvrdit, ze chodi do cove sa hrat na slachetneho rytiera ktory ide z povinnosti zabit pk a vobec ho to nebavi
-Vzdy tu budu hraci pvp aj pvm ktory si budu chciet zahrat pvp lenze zachvilu ziadne nebude (Ja hram po dlhej dobe mesiac a za dalsi mesiac asi aj skoncim lebo je to fakt nuda a to kedysi nebola) http://www.darkparadise.cz/Hotpics/hotp ... 45f8a84bfb - to je len polovica z toho v akom pocte sa kedysi behalo ked to ludi este bavilo robit behajuce terce zo seba (PK)
Ano ona hrani je o zabave tak jako tak obecne, uz jen z toho slova, ze? Jenze meritem veci je to, ze kazdeho bavi neco jineho.
Nejde Vam o mamon, ale navrhujes tu hlavne veci, ktere ti maji jak bezicim pase servirovat hrace v pvm ekvipu.
Strigwyr píše:
Co by som navrhoval na zlepsenie?


-Jednoznacne urobit aspon 5 dungov tak ako boli kedysi (Cove/TK/FDD/decik/a este nejaky 1) proste 5-15 minutovy hlidaci alebo iba "hlidane dvere"(ako v ice) a nie "Jen Jednou"
-Pre frakciu urobit znova runy do dungov - 5-6 run ktore ich budu kopat PKckam na hlavu (A nech zase niekto nevymysla o zneuzivani - rok to fungovalo a bola to naozaj zabava - a bol som na oboch stranach tak viem posudit)
- +Este urobit nejaku PvP harv zonu
vytvorit jen tak dung neni problem, ale ono stejne ti tam nikdo chodit nebude, vyber dungeonu je dost velky, aby uspokojil poptavku.
Strigwyr píše:
Nech mi tu niekto netvrdi aky chudak na odstrel sa z neho stane ked budu dungy dobiehatelne (9 rokov sa to dalo a nebol ziadny problem - stejne bolo z tych vyprav len 5% pojazdenych, dnes mozno 0,05%) chcem hlavne ozivit PvP
-a stejne - proti pojazdu sa da branit vela sposobmi (magove stena zvitky za 0,5 sekundy...) len treba vediet
Muzes udelat kurzy sebeobrany v dungu. Co se tyka toho tveho 9 leteho intervalu, tak stav ohledne dungeonu se nemenil nekolik let radove. Existuji porad dobihaci dungy stejne tak jako moznost pojet vypravu v kazdem dungu.
Strigwyr píše: Proste dakedy ma to bavilo behat aj inych ludi ale davam tomu mesiac a koncim a takisto aj dalsi ludia :) Mohli by porozmyslat hlavne hraci ktorych to PvP bavi nejako to ozivit lebo cakanie v cove kym zase nejaky hanibal barkas obopise 3x tolko ludi ako je PKciek a potom za tych 5 minut dofightit ma naozaj uz nebavi :P - Jasne tento server neni len o tych par ludoch, ale tyka sa to aj ostatnych ktory hraju 80% pvm a 20% pvp (poznam takych vela) tak porozmyslajte kto hrava pravidelne aspon trochu pvp ci to chce nejako ozivit
-A taky hraci ako: erunno, pheme, irto, helloween... - co chodia len decaky pvp nehraju a netyka sa ich to ani nemusite pisat decaky budu pristupne aj bez PvP na servri
Takze bud udelate to co ja chci a nebo koncim? Tak tady narazis asi celkem. Protoze sme celkem imunni na tohle vydirani. Ozivit si pvp musite umet vy sami, je to prece pvp a tam netreba zasahu od gm. Domluvte se prece, chcete pvp v dungu tak si dojdete pred dung a mydlete se v pvm ekvipu proti tem co maji pvp ekvip ... a pak si trebas poklepejte na ramena jaci ste velkz kluci. O tom to prece je, ne ? Domluvit se. Ano chapu, ze udelat jatka v dungu systemove by pro Vas bylo asi jednodussi, ale bohuzel. Jestli neco chcete, tak proto neco udelejte. Nikdy nikomu nic nespadlo samo z nebe.
Acarus

Re: PvP reforma ?

Příspěvek od Acarus »

Jekyll píše:Presne Retro suhlasim ze Order Chaos staci ale TO NIKTO NEBEHA !!!!

za chaos beha aktivne: Ja, Boban, Tom, Nagash a este niekto z Amonthie
za order: Severka, nine of nine a sem tam este par ludi z vendety


to je tak vsetko takze pvp O CH beha max 7 ludi...
A je to snad nase chyba ? Pri moznosti behat temer v pohode bez moznosti prodelku ... pri tech moznostech ? Nemyslim. Ste proste liny sami pro sebe neco udelat. Na necem se domluvit a pod. A dobre vam tak.
Uživatelský avatar
Mephist
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 541
Registrován: 16.10.2006 12:04:13
Bydliště: Templar's Town
Kontaktovat uživatele:

Re: PvP reforma ?

Příspěvek od Mephist »

Jekyll píše:...poupravovali ste dungy a pocte PK klesol.
Tohle mohlo odradit jen pk, kterym slo jen o pojezdy. A pojezdy nejsou zadny vrovnany pvp. Ve vetsine pripadu je to jen povrazdeni pvp neschopnejch modraku.

Pri afere s Migisem a PKckem se bloklo i dost uctu ostatnich lidi(vsechno co tyhle 2 nekdy logli), ale rekl bych, ze vetsina pvperu dostala del az par dni potom, co se prislo na bugovani O/CH rewardu, a tam uz si za to mohli ty lidi sami.

Nemoznost mit na dualu modrou postavu a PK zaroven, bez ohledu na to, co s tema postavama delam mi prijde taky jako nesmyslny pravidlo. Mozna to bude kvuli tomu, ze se GM nechtelo kontrolovat, jestli si s tou makrujici modrou postavou nekde neokukujes modraky a pod.
Mephist|Phenom|Hammer Maiden|Fanatik|Sin|Ryla|Carokrasna|Amanita|Anicka

True victory is victory over oneself.
Uživatelský avatar
Strigwyr
Dark Elegizer
Dark Elegizer
Příspěvky: 899
Registrován: 08.10.2007 22:24:56
Kontaktovat uživatele:

Re: PvP reforma ?

Příspěvek od Strigwyr »

Acarus, necital som to cele lebo uz nemam sil :) ale to co som povedal, ze vytvorit 5 dungov - to som tak nemyslel
-Chcel som proste, aby v tych 5 dungoch bolo povodne nastavenie aby to boli troska PvP dungy to je vsetko - a ano chudaci blue ktorych vzdy a vsade PK zabije (aspon tak to sami tvrdia) si mozu vybrat z 20 dungov, nech si zistia tych 5 a nechodia ich ak sa boja tej 3% sance pojazdu
Uživatelský avatar
Tersivan
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 158
Registrován: 26.11.2010 11:02:43

Re: PvP reforma ?

Příspěvek od Tersivan »

Co dodat, pk musi pojezdu venovat nakou snahu a cas aby nekoho zabili, uz to neni otazka 10 minut pojet nekde nakou vypravu, tak breci bo jsou lini a uz to neni tak jednoduche jak kdysi:p to ze ti lidi v dungu jsou nekolik hodin a je pro ne obtiznejsi probojovat se haldou monster nez pro PK zabit par modraku kteri maj vahu 300+ bez pvp svitku a zkusenosti to uz je netrapi a nazivaj to PvP a ne to cim to je, PRASARNA:D
Uživatelský avatar
Strigwyr
Dark Elegizer
Dark Elegizer
Příspěvky: 899
Registrován: 08.10.2007 22:24:56
Kontaktovat uživatele:

Re: PvP reforma ?

Příspěvek od Strigwyr »

Tersivan píše:Co dodat, pk musi pojezdu venovat nakou snahu a cas aby nekoho zabili, uz to neni otazka 10 minut pojet nekde nakou vypravu, tak breci bo jsou lini a uz to neni tak jednoduche jak kdysi:p to ze ti lidi v dungu jsou nekolik hodin a je pro ne obtiznejsi probojovat se haldou monster nez pro PK zabit par modraku kteri maj vahu 300+ bez pvp svitku a zkusenosti to uz je netrapi a nazivaj to PvP a ne to cim to je, PRASARNA:D
Profesional ako ty sa vyjadruje k veci ktorej rozumie uplne maximalne, jaj aky si ty inteligent, nech urobia hlidacov tak ako to bolo celych 9 rokov, 5-15 minutovych a uvidis kolko krat dobehneme vypravu, a nemudruj tu s halduo monstier iba cez hlupe dvere sa neda prejst lebo su na 2 hodiny ked vy uz delite loot z dalsieho prejdeneho dungu
Uživatelský avatar
Tersivan
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 158
Registrován: 26.11.2010 11:02:43

Re: PvP reforma ?

Příspěvek od Tersivan »

Strigwyr píše:
Tersivan píše:blablabla
jasny, na 2 hodiny jsou vsechny dvere dvere, kdyz to rikas tak to tak je :clap: :roll:
tvoje komenty budu odted prehlizet, si radsi poslechnu nake nesmysly na nove :lol:
Naposledy upravil(a) Tersivan dne 08.03.2012 22:41:52, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
Hajek II.
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 273
Registrován: 13.09.2006 22:50:55
Kontaktovat uživatele:

Re: PvP reforma ?

Příspěvek od Hajek II. »

Strigwyr píše:Profesional ako ty sa vyjadruje k veci ktorej rozumie uplne maximalne, jaj aky si ty inteligent...
Ocividne jedinej kdo tomu rozumi ses ty. Kyzdyho kdo na tvoje "uzasny" napady reaguje nazyvas amaterem co chodi jen deciky, takze si tu muzes vest svoje monology, ktery nikoho nezajimaj.
Sikulka
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 373
Registrován: 08.09.2006 06:33:08
Kontaktovat uživatele:

Re: PvP reforma ?

Příspěvek od Sikulka »

Strigwyr píše:
Tersivan píše:Co dodat, pk musi pojezdu venovat nakou snahu a cas aby nekoho zabili, uz to neni otazka 10 minut pojet nekde nakou vypravu, tak breci bo jsou lini a uz to neni tak jednoduche jak kdysi:p to ze ti lidi v dungu jsou nekolik hodin a je pro ne obtiznejsi probojovat se haldou monster nez pro PK zabit par modraku kteri maj vahu 300+ bez pvp svitku a zkusenosti to uz je netrapi a nazivaj to PvP a ne to cim to je, PRASARNA:D
Profesional ako ty sa vyjadruje k veci ktorej rozumie uplne maximalne, jaj aky si ty inteligent, nech urobia hlidacov tak ako to bolo celych 9 rokov, 5-15 minutovych a uvidis kolko krat dobehneme vypravu, a nemudruj tu s halduo monstier iba cez hlupe dvere sa neda prejst lebo su na 2 hodiny ked vy uz delite loot z dalsieho prejdeneho dungu
vyjadruje sa nam tu PvPer ktoreho najvetsi uspech je zabijat craftou v dole :D
Acarus

Re: PvP reforma ?

Příspěvek od Acarus »

Strigwyr píše:Acarus, necital som to cele lebo uz nemam sil :) ale to co som povedal, ze vytvorit 5 dungov - to som tak nemyslel
-Chcel som proste, aby v tych 5 dungoch bolo povodne nastavenie aby to boli troska PvP dungy to je vsetko - a ano chudaci blue ktorych vzdy a vsade PK zabije (aspon tak to sami tvrdia) si mozu vybrat z 20 dungov, nech si zistia tych 5 a nechodia ich ak sa boja tej 3% sance pojazdu
Od tebe je prima, ze neco navrhnes, a pak napises, zes to tak nemyslel. Takze od tedka tak muzu brat vsecky tve posty, ze vyblejes neco, co vlastne ani tak nemyslis. Prima. Dobre vedet na cem sme.
Acarus

Re: PvP reforma ?

Příspěvek od Acarus »

Jekyll píše:Podme sa teraz prosim rozpravat na urovni, bez urazok a zosmiesnovania.
Well, Acar neber to prosim osobne ale ano z casti je to chyba aj GM ( 70% sme si spravili my hraci a 30% GM ).

Preco hraci ?: Sme arogantny, nevieme sa dohodnut a vetsina sa nevie spravat. Ignorujeme jeden druheho. Stale sa hadame. Ano je to skratka rivalita.

Preco GM ? Niektory su arogantny ano robite server pre zabavu ale na druhu stranu si niektore gm neuvedomuju ze bez hracov tiez server nikdy nepojde. Mozete namietat ze server platite zo svojeho, ano platite ale preto ste GM a urcujete pravidla a preto my sme hraci a pravidla neurcujeme ;) Kedysi to GM robili pre zabavu, dnes az na par vynimiek o tom pochybujem.

Kedysi na DP hravalo 250-300 hracov ale dnes uz o hodne menej ( hram na dp od roku 2003 ) = Preco ? Vysoke tresty za AFK, tresty doslova za nic alebo za smiesne veci !? Ked hrac nieco navrhne ( aj ked to je niekedy velka hovadina viz Strigwyr, Mir ) vetsinou aby niekto nieco pochvalil, upravil a hraci to dalej rozvyjali tak jedine co sa mu dostane je vysmechu od Wizzyho, Sira Arthura, a teba Acar ( neber to v zlom ale niektore tvoje posty ,ako si robis srandu z ludi, nie su hodne GM - keby si niekto robil srandu z teba tak ma BAN ).

Vela ludi priamo z PVP odradili upravy ktore boli proti PK a svedcia o tom aj cisla: poupravovali ste dungy a pocte PK klesol. Potom ste napr zrusili Ch/O Runy a pk hracov pribudlo.
Zmazali ste ludi ktory napr za nic nemohly: Viz kauza KovareN = vela ludi priamo z tej guildy ani netusilo ze niekto behal za ducha. viz kauza Hated = vela ludi tiez netusilo ze niekto zneuziva nastavenia ( priamo z guildy ).

Celkovo spocitane: Vzdy ked s spravilo nieco proti PK pocet pk klesol, ked sa spravilo nieco pre PK pocat stupol, ale celkovo bolo viac uprav proti takze ano PK boli zredukovane.

Co sa tyka O CH = No to sa proste odvyja od celkoveho poctu hracov na servery a hlavne upravou: Cas medzi logom PK a blue je 45 minut bez ohladu na to co si s danym charakterom robil. Tzn som na CH beham PVP. Dobeham PVP a nemozem log PK na train. Alebo lognem CH nikde nikdo a v cove 10 blue, tak nemozem lognut pk a zabehat proti nim lebo porusujem pravidla. ( Takze pre CH hraca alebo PK hraca je nevyhoda mat aj PK aj CH ! ). Toto pravidlo tu pred tym nikdy nebolo a bolo super, a ano neprasilo sa.

Dalsie obmedzenie je : Mozes dual ale nemozes Blue a PK naraz = Preco ? Stojim v cechu a mlatim / trenujem a nemozem popri tom behat PK ? Preco ? Ako tak porusujem pravidla ? Napomaham sam sebe ? toto pravidlo tu tiez nikdy nebolo a bolo super.


Prosim neber to v zlom, nevravim ze vsetko co pisem je pravda, ale takto to je z mojho pohladu, prosim precitaj a odpis aky je na to tvoj nazor ( bez posmeskov sme preda dospely ludia ).
Okej tedka soudek z meho pohledu.

Samozrejme, ze nektere protekcionalisticke zasahy ve prospech vetsi skupiny hracu tu byly v minulosti. Nekdy umyslne jindy ne zcela. Vyvoj shardu byl koncipovan a je stale pro tu hrajici vetsinu, tedy slusni hraci v prvni rade, a pak ti kteri hraji pvm. Protoze je to opravdu vetsina, mnohdy bezproblemova, navic dalsim faktem je to, ze postarat se o tu vetsinu trva v podstate mnohonasobne nizsi cas nez se postarat o tu mensinu.

Na druhou stranu musim rict, ze podledni dva roky jel system porad stejne a zadne systemove zmeny ohledne pk se neudali, dokonce pribyl i dung ktery lze probehnout a dobehnout.


A propo pisete o restrikcich na pk, ale nikde nevidim zminku o blue pvp, ktere se naboostilo do takoveho rozmeru, ze by Kaj spadl ze zidle a na miste by se rozpustil, po tom co by prohlasil, nehorazny support.

Co se tyka meho postovani na forum, tak i sebevic ironizujici post tykajici se veci, o ktere se vede rec, nemam s tim problem ( ani Mrakoplash nikdy nemal zadny postih napr.) a to v jakem duchu tu diskuzi vedu je hlavne zavisle na tom, jak dotycnej zacne. At na foru a nebo na icq. A dokavad se vede ve slusnejch mezich a nehazime po sobe exkrementy a jinym naslusnym nazvoslovym z anatomickych slovniku tak je to OK. Vetsinou jsem az ten posledni, kdo by chtel nekoho za cokoliv na foru banovat.

Pravidla v ramci O/Ch jsou takova, aby byla pochopitelna, a hlavne aby nedochazelo k nejakym nedoruzmnenim. Nic neni zadarmo a proste ten O/Ch support neco stoji, a to jsou dane omezeni na relog. Slo primarne o to zamezit tomu znamemu a zavedenemu faktu, ze co Order to pkcko, nebo Chaos je to jedno, oni jsou guildou pkcek, ktera relogne pri sebemensi prilezitosti vidiny obohaceni se na modracich v dungu/zone atd. A neverim, ze existuje vetsine, ktera se dokaze kontrolovat. Proto tato omezeni.
Uživatelský avatar
Tersivan
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 158
Registrován: 26.11.2010 11:02:43

Re: PvP reforma ?

Příspěvek od Tersivan »

1.) Dual PK + Blue by bol dovoleny, k tomuto sa napr aj vyjadril Mephist ze nevie preco toto bolo zakazane: napr behas pk a s warrom trenis v cechu alebo v domceku miesas alchemy. Samozrejme je nepripustne aby stal na duale v cove a makroval tam. Jednak to zakazuje cedulka na cove banke ;) a jednak to uz je napomahanie si PK. Argument ze ludia by to zneuzivali tu stale je, ale - uz teraz to funguje tak ze ked beha vela PK tak jeden z nich nebeha a stoji v cove a hovori im kolko tam je modrakov atd...

2.) Relog medzi O CH na PK kvoli PVP nech ostane kludne 45 minut pretoze toto by sa zneuzivalo. Ale pocet O CH by narasol keby si mohol logovat napr: Lognem O CH a nikto nebeha, tak lognem PK a idem zahrat. Teraz sa to robi takto: Lognem blue, vidim ze niekde nikdy tak lognem PK. Dalej nechapem preco clovek nemoze napr hrat O CH a logne PK aby pozrel do securky alebo nieco ? Niak tym nezasiahol do behu sveta. Nezneuzil nastavenie alebo tak.

3.) Popripade povolit trial a viac clienty ? V dnesnej dobe je internet uz rychly a DP server by to aj zvladol ? ci sa mylim ?
ad 1. slusni lidi na to doplati, prasata by toho urcite vyuzivali, ty by jsi mozna nekde stal s modrakem a treba jel alchemy a s pk bys behal v cove, ale.... muzes se zarucit za vsechny? me je na 200% jasny ze by toho spousta lidi zneuzivala a rikali ze je to nahoda ze stoji zrovna vedle portu na hytl a trejni tam s modrakem a ze s PK tam sjel modraka ze si ho vubec nevsiml jak skace do portu a blablabla

ad 2. stejne jak u 1. akorat z moralniho hlediska je to jeste vetsi prasarna

ad 3. jakoze obcas si rikam ze by se hodil:p ale radsi bych uvital nejakou zmenu ktera ne umele navysi pocet hracu na serveru.
Acarus

Re: PvP reforma ?

Příspěvek od Acarus »

Tersivan píše:
1.) Dual PK + Blue by bol dovoleny, k tomuto sa napr aj vyjadril Mephist ze nevie preco toto bolo zakazane: napr behas pk a s warrom trenis v cechu alebo v domceku miesas alchemy. Samozrejme je nepripustne aby stal na duale v cove a makroval tam. Jednak to zakazuje cedulka na cove banke ;) a jednak to uz je napomahanie si PK. Argument ze ludia by to zneuzivali tu stale je, ale - uz teraz to funguje tak ze ked beha vela PK tak jeden z nich nebeha a stoji v cove a hovori im kolko tam je modrakov atd...

2.) Relog medzi O CH na PK kvoli PVP nech ostane kludne 45 minut pretoze toto by sa zneuzivalo. Ale pocet O CH by narasol keby si mohol logovat napr: Lognem O CH a nikto nebeha, tak lognem PK a idem zahrat. Teraz sa to robi takto: Lognem blue, vidim ze niekde nikdy tak lognem PK. Dalej nechapem preco clovek nemoze napr hrat O CH a logne PK aby pozrel do securky alebo nieco ? Niak tym nezasiahol do behu sveta. Nezneuzil nastavenie alebo tak.

3.) Popripade povolit trial a viac clienty ? V dnesnej dobe je internet uz rychly a DP server by to aj zvladol ? ci sa mylim ?
ad 1. slusni lidi na to doplati, prasata by toho urcite vyuzivali, ty by jsi mozna nekde stal s modrakem a treba jel alchemy a s pk bys behal v cove, ale.... muzes se zarucit za vsechny? me je na 200% jasny ze by toho spousta lidi zneuzivala a rikali ze je to nahoda ze stoji zrovna vedle portu na hytl a trejni tam s modrakem a ze s PK tam sjel modraka ze si ho vubec nevsiml jak skace do portu a blablabla

ad 2. stejne jak u 1. akorat z moralniho hlediska je to jeste vetsi prasarna

ad 3. jakoze obcas si rikam ze by se hodil:p ale radsi bych uvital nejakou zmenu ktera ne umele navysi pocet hracu na serveru.
Podobny pohled na vec.

ad3, Uz takhle je malo hracu napric spektrem hrajicich UO. Ono netreba se divit i pres moznosti, ktere nabizi, tak proste ten potencial nalakat hrace nema. Ve sve dobe to byla temer jedina hra mmorpg, nyni to spektrum, kde a co hrat je tak velike, ze je s podivem proste uz ten fakt, ze cas od casu to tu zde zkusi nekdo novej, pokud vubec.
Uživatelský avatar
Mephist
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 541
Registrován: 16.10.2006 12:04:13
Bydliště: Templar's Town
Kontaktovat uživatele:

Re: PvP reforma ?

Příspěvek od Mephist »

Ja bych klidne dobihatelnost dungeonu upravil.
Rozdelil bych dungy do nasledujicich skupin:

Ice, Wrong,
Low dungy, velmi lehce dobihatelne, mozno pekneho lockace. Urcene pro hrace co maji radi pvp v dungach.

Deceit, Terra Sanctum, Water, Yomotsu, Hytloth, UQ1+2(3 sem spadne taky, protoze oddelit moc nejde :) ), mozna i TK a Covetous?,
Tohle jsou low dungy odkud nevytahnete zadnej mamon, dungy urcene pro zacinajici a mene schopne hrace, ty by mely byt prakticky nedobihatelne, a to i v pripade, ze budou modraci zabijet vsechny monstra a ne jen probihat od hlidace k hlidaci. Takze klidne i 2hod respy hlidacu.

Shame, Heroiky, FDD, Reka, Sorcy, Fanatiky, Drowy, Blood, Destard..
Stredni dungy. Urcene uz pro zkusenejsi hrace, s moznosti hezcich pokladu i dropu. Zde by mela byt moznost dobihani. Ze zacatku timery hlidacu dlouhe a cim dal do dungu se zkracujici, tak aby dobihajici pk nemohli dobehnou skupinu v druhe mistnosti, ale dobihali je az tak v treti tretine dungu, co by pro PK znamenalo si vetsi cast dungu projit a vzit na to odpovidajici equip a stravit tam nejaky cas.

Pride, Desp, Citadela, Destard3
High dungy, pro ty nejzkusenejsi hrace. Tady by mela byt dobihatelnost jeste o neco lepsi nez v strednich dungach, ale porad ne volne probihatelne :)
Mephist|Phenom|Hammer Maiden|Fanatik|Sin|Ryla|Carokrasna|Amanita|Anicka

True victory is victory over oneself.
Nycte
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 303
Registrován: 19.11.2006 12:02:22

Re: PvP reforma ?

Příspěvek od Nycte »

Acarus píše:Okej tedka soudek z meho pohledu.

Samozrejme, ze nektere protekcionalisticke zasahy ve prospech vetsi skupiny hracu tu byly v minulosti. Nekdy umyslne jindy ne zcela. Vyvoj shardu byl koncipovan a je stale pro tu hrajici vetsinu, tedy slusni hraci v prvni rade, a pak ti kteri hraji pvm. Protoze je to opravdu vetsina, mnohdy bezproblemova, navic dalsim faktem je to, ze postarat se o tu vetsinu trva v podstate mnohonasobne nizsi cas nez se postarat o tu mensinu.
Tomuto som ja ale nikdy nerozumel, preco sa to robi. Chapal by som, keby bola UO hra na levely, ze by lvl 25 pk farmili lvl 5 modrakov, ze im treba pomoct systemovo. Chapal by som aj upravy low dungov, ktore su urcene pre hracov, ktory tie skilly nemusia mat namaxovane, ze by tam mimo vykempenia nehrozi ziadne nebezpecenstvo. Ale co som nikdy nechapal, preco sa museli systemovo chranit aj dungy, kde uz su postavy rovnocenne, ked sa islo ubranit aj bez tych zmien, islo si nechat modraka pred dungom a neviem co vsetko. Napr. taka Amonthia. ( rok 2007-2009 ked boli dungy "postarom" ). Pokial viem, PVP vacsina z nich nehrala, ale aj napriek tomu nas dokazali pobit. Ked to dokazali oni, preco nemohli ostatni?

Add dung lahko prebehnutelny : To je sice fajn, ze sa takyto dung pridal, avsak pri nom je skor otazka kde sa nachadza :) . Pri tomto dungu si kludne modraci mozu spravit dung absolutne nedobehnutelny, kedze sa k nemu PK ani nedostane. ( Pokial teda myslime ten isty, ale asi hej). A tu prichadza dalsia vec co nechapem a to preco sa vsetky dungy, co mali byt tazke pre tych (naj)skusenejsich hracov davaju tam, kam sa pk dostane len tazko popr. vobec (blood, sorc, ankh, ratmani a neviem co vsetko) a dungy, kde je najsilnejsia prisera Balron si PK mozu bez problemov prebehnut az k pokladu.
Odpovědět