Shadowsong píše:snad sa nebudeme zas (a stale) hadat o sile vampa :p nieco pravdy mas, ale urcite uznas ze stale je to hlavne o hracovi o tom ako vyuzije potencial svojej postavy. upir ten potencial mal a aj ked nevyhovoval kazdemu, boli (a par ich zostalo) hraci co ten potencial vyuzit vedeli. okrem maga som myslim nevidel povolanie ktore by castejsie ako posledne prezilo krizovky a zachranovalo vypravy ako upir. bear grylls sa moze schovat :p
horizit je podla mna nastaveny spravne. s tymi mapkami by som mozno nieco urobil, ale v zasade whateva. poradime si s cimkolvek...
Tak s tímdle musím nesouhlasit. Upír i po specializacích je stále a jenom klamák(jediná změna k dobru je přeboost v morfu (gangrel).
Gangrel - výborné změny supr dmg , krásně zastoupí paladina a warriora v low/medium/high(pride,dest) dungách. Do despice totálně nevhodná specka.
Brujah:Velice zajímavě upravený , absence magickejch nástrojů - dobře no(to se dá zvládnout) - solo questy budou těžší , ale
absence světla a šlapání pastí tuto klasu pohřbívá.
Tremer:obyčejnej starej vampír, kterej má navrh blesk. Síla tmr zvíšená o 5 bodů (to je k smíchu).
Ve výpravách tuto specku krásně zastoupí druidové. Chybí mi u této specializace ovladatelný summon. Ani nevím proč brát toto odvětví specky do dungu. Možná by nebylo na škodu , kdyby tato specializace měla místo
zvýhodněného TMR ,
zvýhodněné GB - to by mělo za následek větší survivor ve výpravách. (PvP neřeším).