Ak to bolo takto, tak rozumiem, preco ste sa k tomu stavali tak, ako si pisal. Ale aby si pochopil, preco som uviedol prave tuto vec. Ja som celu vec videl z pohladu hraca. Videl som screeny z dungov s nepadajucimi zalozkami, videl som automaticke premenovanie summonov a nasledovne spamovanie x kill. Z mojho pohladu hraca to bolo obrovske zvyhodnenie, ze niektori hraci pomocou programu stihli spravit za 1/3 casu, co sa v tej dobe dalo spravit na yoku. Navyse ten program nebol schvaleny, ale aj tak sa s tym nic nerobilo ( vdaka tvojmu postu viem preco ) a prislo mi to proste nespravodlive.Acarus píše:Jak to rict abych te nejak neurazil. Ale nerozumis tomu. Existence tohohoto programu nebyla neznama, byla oficialne zakazana, to je pravda, na druhou stranu byla tolerovana, uplne stejne jako jako v dobach, kdy se hralo na assistu a existovalo yoko. Kdo rozumi sphere, a hlavne logovani do sphere, vi jak moc malo je takove GM hledajici neco v logu omezeno. V dobach pred peti lety jsme z logu nebyli schopni poznat to co jsme schopni poznat tedka z 3 ruznych logu, ktere bezi rovnou z dllky sphere, aniz by nejak brzdili provoz hry jako to dela obyc log ( zkusil sem zapnout jednou logovani pohybu vsech itemu a pri 100 lidech to bylo nehratelny). A klidne zde priznam, ze v te dobe nebyla nijak moznost detekovat, kdo na cem hraje, a v soucasne dobe, neni problem nasimulovat jakoukoliv encrypci a proste clovek to nepozna jinak, nez dluhodobym sledovanim. Tyto faktory, kdy sme nebyli schopni jednoznacne rict, ano ty hrajes na tom a tom ext. programu, tak dostanes na zadek. Proto se postupuje tak, ze dokud dotycnej nenavodi takovej jev, ktery nelze navodit obyc klientem, je tolerovan at si hraje trebas na cem chces, za pouzivani dotycneho programu si clovek nese zodpovednost ciste sam a to jak se bude chovatzalezi jen na nem ( jak bude lagovat sphere, co to bude hazet do hry, ze mu s tim bugne zbran atd.). Tzn. ze kdyz sme nemohli u kazdyho jednoznacne rict, na cem hraje, tak nebudeme zavirat urcitou hloupou skupinu, ktera se prizna ( at uz do logu, nebo obrazkama ) tak to proste do nejakeho individualniho problemu budeme tolerovat.
Uznavam, zly priklad.Acarus píše:Tak zde bych upozornil na casovy rozestup prohresku. V dobach kdy je jiny jail a realna hodnota logu je naprosto jina.
Jde o stejny prohresek uznavam, tak jak je to napsane v prohrescich. Ovsem k danemu prohresku mohlo zajiste dojit jinou cestou. V neposledni rade jde o jine lidi s jinou historii a minulosti a neni problem pak k teto dane historii u ruznych lidi vzit na ni ohled pri trestani. Existuji prohresky skryte, ktere maji k dispozici jen gmka. Kumulace takovych prohresku pak jednoznacne v necem muze vyeskalovat a to prave muze byt nadstandartni ohodnoceni nejakeho prohresku.
Srovnavas tak nesrovnatelne a nelze zde porovnavat tyto dva prohresky, o jejichz pozadi nemas ani kousek pary.
Kód: Vybrat vše
23.09.2011 07:21 The King cff73c -Harpagon- Zabiti v domku, 500 logu. *Qvido*
22.01.2011 10:30 Kapitanka e57126 - Zabiti v domku. 500 sekeraze. Ac.
22.10.2010 15:54 Icecube 118f4b - Zabiti v domku. Trest dle pravidel. Ac.
24.04.2010 12:25 Ana dcfdde - Zabití v domě. 1500 logů. *ralf*
02.04.2009 00:03 Death Storm 8b4fa7 - Zabiti v domku. Trest dle pravidel. *Acarus*
[b]24.10.2008 16:39 Tharr 186678 LAW Zabiti v domku 3000 logu. *Acarus*[/b]
10.12.2007 20:39 Negrice 9f59c6 - Zabiti v dome 800 logu.
21.09.2007 13:34 Stanly 05bf89 - Zabiti v dome. 1000 polen
05.04.2007 12:20 Krysar c967e7 - Zabiti v domku a utoceni do ciziho domku. 1000 logu.
05.04.2007 12:20 Dzarinka 2488ad - Zabiti v domku a utoceni do ciziho domku. 1000 logu.
29.01.2007 16:11 Calgon a84a09 LaG Zabiti v domku summonama. 800 logu.
Teraz ku mne. Nemyslim si, ze by som bol nejake prasa. Uznavam, drobne problemy so mnou boli, ale opat nic vazneho. Mal som nejake PVP na queste, nejake nadavky, proste prehresky ake ma kazdy priemerny hrac ( ani nie slusny ani nie extra prasa ) , jedine co som robil navyse je to, ze som ludom hru takisto kurvil, kedze som hral PK, avsak 99.9% casu v sulade s pravidlami. Jedina zavaznejsia vec, co sme spravili, bolo obchadzanie herneho nastavenia, ked sme zneuzili/vyuzili chybajucu gz policko od cechu rangov. Avsak dialo sa to tu,tu aj tu a nikdy za to nepadali tresty. Proste sme to brali tak, ze pokosime par blue, zabavime sa bezefektym gardenim a na druhy den tam bude GZ, ako sa to riesilo vo vsetkych ostatnych pripadoch, popr nejakym questikom.Necakali sme, ze to bude zrazu ohodnotene nejakym obchadzanim a trestane tak tvrdo, aspon bez predosleho napomenutia.Acarus píše:Opet srovnavas nesrovnatelne. Opet uplne jine podminky, jine faktory, ktere urcovali vysi trestu. V neposledni rade jde o naprosto odlisne prohresky. Klidne tu priznam, ze pro prasata a opakujici se problemove lidi mame neprosto jiny tabulkove hodnoty pro vysi trestu, nez pro lidi co hraji v klidu, nedelaji problemy a dodrzuji pravidla. Jim byla i nabidnuta moznost ohledne trebas afk, ze po roce bezproblemoveho hrani se v podstate dotycny rok stary prohresek snizuje o lvl niz.
Tymto som chcel len povedat, ze som bol v podstate bezproblemovy hrac,co sa porusovania pravidiel tyka ( az na tie drobnosti/nevedomost) a preto mi to prislo nefer, ze niekto 2x buguje a hra bez podmienky, a ja spravim 2 drobnosti a mam podmienku. (o5 pisem z pohladu hraca, nevidim do toho tak ako vy)
Tak isto.Acarus píše:Odpoved si uz asi ohledne externich programu najdes vejs.
Blue - Nedociahne pri vylahu telo, ma moznost risknut to a v stealthe k nemu dojst, popr. odkopnut.
PK - Nedociahne pri zabiti telo, ma moznost risknut to a vojst do GZ, popr. sa na loot vykaslat.
V obidvoch pripadoch bola pouzita funkcia ,grab , v obidvoch pripadoch islo o to iste a to ziskat predmety, ktore by si bez ,grab moznost ziskat nemal, pricom potrestany bol iba priklad c.2 (PK) , zatial co sa pripad c.1 (Blue) toleroval. Toto mi prislo z pohladu hraca takisto nespravodlive.
PS : Neber moje posty nijak utocne, v ziadnom pripade tak myslene niesu, len sa snazim obhajit preco som napisal to, co som napisal.