Warrior
Re: Warrior
war by potreboval specku jako sulc, je to hrozny paratko, ted nema vubec dmg.
Re: Warrior
On se nějak nerfoval?Longhorn píše:war by potreboval specku jako sulc, je to hrozny paratko, ted nema vubec dmg.
Re: Warrior
Po dlouhé době jsem logl warriora, řeknu na rovinu jsem opravdu rozčarován ... prvně výjmenuji nad standarty jiných povolání oproti warriorovi a zkusme vymyslet nějakou konstruktivní debatu. Opravdu bych upřednostnil konstruktivní debatu s přímýma návrhama od lidí co warriora hrají.
Paladin/Warrior
Paladin je po specializacích pěkné povolání a dobře hratelné nemůžeme ho brát jako pure dmg ale všestranný charakter support/dmg i podle ideologie ultimy online a nastavení herních principů bych bral paladina jako krásného křížence clerika/warriora. Po specializacích jsme ho posunuli spíše k dmg a tím ubrali význam Warriorovi. Dnes je warrior oproti specializacím paládina naprosto nahraný, teutón je o dost lepsí tank a průbojnost jednoruče typu war mace není taky zanedbatelná, Magick paladin po dostatečném nahárvéní specializovaných knightek se sníženou náročností na fame a pěkným dmg. Z tohoto duelu pro mě warrior vychází jako poražený.
Warrior/wampire
Tady je to zcela jasné! Už v době kdy vampire dostal stone morf a stačilo morfnout jenom jednou a morf zůstal i po smrti bylo zcela jasné oslabení warriora jalo low dmg s velice finančně náročným ekvipem a dnes tomu není jinak ba i hůř po nástupu gangrelu tak i tremmeru je pro ne warrior jenom chuťovka do low a strednich dungu se nemuze warrior vampirovy vyrovnat!
Otázky a řešení:
Minotaur sekera- nemožnost nabíjení její plusovost nízká durab = durab by sedala řešit tokenama nebo soushardama na dobyvání nebo boostování durab které by zužitečnili i plusované zbraně soulshardama. Jak jistě všichni víte kdyz spadne pod 6 nebo 5 tak prestavá být nb, warrior ji používá na ortování sumů v dungách nebo nutný přeboost, několikrát se mi stalo že při ortování třeba v D4 mě něco sejmulo na IK a výprave jsem moc nepomohl a jeste jsem jí tam nechal. V pokladu je jednou za uherák!
Starý warovský mistik- nemožnost použití s náramkem = pár jich ještě mám akorát mi nejde do hlavy jejich využitelnost kdyz je nemůžu nosit s náramkem.
Kamenovky vázané na fame- nepoužitelné na monstra bez fame = nešlo by rozlišit bouchání do hračů PVP a bouchání do monster aby se efekt samo snižoval v náročnosti na fame ale byl aspon využitelný cca do udržitelných 4k fame.
War zbraně z forem- omezená durabka low dmg na to ze se jedna o specialní warovské veci = byli celkem silné ted slouží jako nýhradní dmg bez fámy proč to nedovést do dokonalosti a neudělat znich normalní zbraň s durab 120 která by nešla opravovat jako MWL a jako specializaci na wara přidat dmg.
Obecný dmg obyč zbraní- používájí je jenom omezená povolání = těmi omezenými povoláními myslím především pal/war urcitě jde vyselektovat kdo může jakou zbraň používat proč po přidání nových zbraní do hry udělat specíální dmg specialitku pro wara které by se opravdu lidi báli. Nebo přidat Socket zbraní s random bonusem.
Specializace:
U warriora se toho dá navrhnout opravdu hodně a naše představivost může vymyslet cokoliv.
něco jako Mercenary- bojovník s nejtěžším brněním a nejtězsím štítem bonus do jednoruc macefighting a polearms, nájemný armádní žoldák nejlépe vycvičení k boji v těžkém brnění
něco jako Berseker - Lehčí brnění, specializace na sekery, nemožnost. stitu ability typu krátky golden medailon nebo boosty do taktiky.
něco jako Barbarian - Lehčí brnění, specializace na meče i obouručné, bonus do skillu swordmanship, možnost stítu po dřevený kite
něco jako Monk = kožené brnění, nemožnost stítu, bonus do macefighting a magery, koulení boostů na zbrane typu quater staff a dalsí, udělování elementálního nebo psychyckého dmg, zvýšené rezisty.
něco jako Beastmaster = využívání fencing, boost do fencingu možnost plate krom hrudi tu max chain, povolávání zvířat, lehké boosty typu dexterity na posílení podřízených, nějaký ten morfík.
Něco jako specializace:
Krátkodobý trenink v cechách nebo kolbištích, nebyla by tak velká náročnost na finance bylo by to spíše o čase a taktice, aby warriori nemuseli pořád hárvit do zblbnutí low monstra, krátkodobá specializace na výše uvedené, která by se dala efektivně menit. Typu tento týden dunguju a příští den nebo za par hodinek budu hrat pvp. Podpořilo by to hraní singl postav tz. všechna na jedno a nebylo by to teď jako u rangerů,vampirů a paládinů.
To co jsem tady plodil jsou jenom náměty chci aby se k tomu lidi co hrajjí aktivně toto povolání trošku výádřili a konečneě vznikl nějaký směr. Nebo to můžeme uplně zhodit ze stolu a uvažovat jenom na vylaďování a balancování tohoto charakteru tak aby se rovnal specializacím druhých povolání.
Paladin/Warrior
Paladin je po specializacích pěkné povolání a dobře hratelné nemůžeme ho brát jako pure dmg ale všestranný charakter support/dmg i podle ideologie ultimy online a nastavení herních principů bych bral paladina jako krásného křížence clerika/warriora. Po specializacích jsme ho posunuli spíše k dmg a tím ubrali význam Warriorovi. Dnes je warrior oproti specializacím paládina naprosto nahraný, teutón je o dost lepsí tank a průbojnost jednoruče typu war mace není taky zanedbatelná, Magick paladin po dostatečném nahárvéní specializovaných knightek se sníženou náročností na fame a pěkným dmg. Z tohoto duelu pro mě warrior vychází jako poražený.
Warrior/wampire
Tady je to zcela jasné! Už v době kdy vampire dostal stone morf a stačilo morfnout jenom jednou a morf zůstal i po smrti bylo zcela jasné oslabení warriora jalo low dmg s velice finančně náročným ekvipem a dnes tomu není jinak ba i hůř po nástupu gangrelu tak i tremmeru je pro ne warrior jenom chuťovka do low a strednich dungu se nemuze warrior vampirovy vyrovnat!
Otázky a řešení:
Minotaur sekera- nemožnost nabíjení její plusovost nízká durab = durab by sedala řešit tokenama nebo soushardama na dobyvání nebo boostování durab které by zužitečnili i plusované zbraně soulshardama. Jak jistě všichni víte kdyz spadne pod 6 nebo 5 tak prestavá být nb, warrior ji používá na ortování sumů v dungách nebo nutný přeboost, několikrát se mi stalo že při ortování třeba v D4 mě něco sejmulo na IK a výprave jsem moc nepomohl a jeste jsem jí tam nechal. V pokladu je jednou za uherák!
Starý warovský mistik- nemožnost použití s náramkem = pár jich ještě mám akorát mi nejde do hlavy jejich využitelnost kdyz je nemůžu nosit s náramkem.
Kamenovky vázané na fame- nepoužitelné na monstra bez fame = nešlo by rozlišit bouchání do hračů PVP a bouchání do monster aby se efekt samo snižoval v náročnosti na fame ale byl aspon využitelný cca do udržitelných 4k fame.
War zbraně z forem- omezená durabka low dmg na to ze se jedna o specialní warovské veci = byli celkem silné ted slouží jako nýhradní dmg bez fámy proč to nedovést do dokonalosti a neudělat znich normalní zbraň s durab 120 která by nešla opravovat jako MWL a jako specializaci na wara přidat dmg.
Obecný dmg obyč zbraní- používájí je jenom omezená povolání = těmi omezenými povoláními myslím především pal/war urcitě jde vyselektovat kdo může jakou zbraň používat proč po přidání nových zbraní do hry udělat specíální dmg specialitku pro wara které by se opravdu lidi báli. Nebo přidat Socket zbraní s random bonusem.
Specializace:
U warriora se toho dá navrhnout opravdu hodně a naše představivost může vymyslet cokoliv.
něco jako Mercenary- bojovník s nejtěžším brněním a nejtězsím štítem bonus do jednoruc macefighting a polearms, nájemný armádní žoldák nejlépe vycvičení k boji v těžkém brnění
něco jako Berseker - Lehčí brnění, specializace na sekery, nemožnost. stitu ability typu krátky golden medailon nebo boosty do taktiky.
něco jako Barbarian - Lehčí brnění, specializace na meče i obouručné, bonus do skillu swordmanship, možnost stítu po dřevený kite
něco jako Monk = kožené brnění, nemožnost stítu, bonus do macefighting a magery, koulení boostů na zbrane typu quater staff a dalsí, udělování elementálního nebo psychyckého dmg, zvýšené rezisty.
něco jako Beastmaster = využívání fencing, boost do fencingu možnost plate krom hrudi tu max chain, povolávání zvířat, lehké boosty typu dexterity na posílení podřízených, nějaký ten morfík.
Něco jako specializace:
Krátkodobý trenink v cechách nebo kolbištích, nebyla by tak velká náročnost na finance bylo by to spíše o čase a taktice, aby warriori nemuseli pořád hárvit do zblbnutí low monstra, krátkodobá specializace na výše uvedené, která by se dala efektivně menit. Typu tento týden dunguju a příští den nebo za par hodinek budu hrat pvp. Podpořilo by to hraní singl postav tz. všechna na jedno a nebylo by to teď jako u rangerů,vampirů a paládinů.
To co jsem tady plodil jsou jenom náměty chci aby se k tomu lidi co hrajjí aktivně toto povolání trošku výádřili a konečneě vznikl nějaký směr. Nebo to můžeme uplně zhodit ze stolu a uvažovat jenom na vylaďování a balancování tohoto charakteru tak aby se rovnal specializacím druhých povolání.
- Edward Cullen
- Book Snake
- Příspěvky: 112
- Registrován: 02 říj 2009 09:59
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: Warrior
Koukam inspirujes se v Kocourkove zvlaste "Monk"
Re: Warrior
To chce klid a nohy v teple, specializace se nerodí ze dne na den a když GM slíbili specializace pro všechny, tak to asi tak bude, jen ne hned. Dost návrhl a připomínek, aby už to bylo a jak aby tu bylo, bylo poslední dobou si myslím dost, tak to chce vydržet. A myslím si, že gm mají trošku jinou představu než okopírovat _ (tvůj návrh merce s mf a berka s axkou )
Re: Warrior
No, ony jsou určitý archeotypy pro vlastně všechny hry, a takového barbara, berserkera apod lze najít téměř všude...
Re: Warrior
Bene než budou specky u warra tak si pořiď gangrela nebo pala lobování nemá cenu, poraď si sám.
Už půl roku ti tu lidi píšou: Co specky? ...Kdy budou? ... Můžu s nima nějak pomoct? ...
Už půl roku ti tu lidi píšou: Co specky? ...Kdy budou? ... Můžu s nima nějak pomoct? ...
Re: Warrior
Tak udělal jsem gengrela, přemýšlím že warriora smažu aby mi nezabíral místo na accountu Ale přeci jenom mam k němu citový vztah a jednou až toho warriora zruší, protože ho nidko nebude hrát, tak ho postavím na trh aby se podívali lidi jak to vypadalo.
Re: Warrior
zeptám se blbě, ale zeptám. Vzhledem k tomu že se tu řeší zbytečnosti jako AR a barevný brnka,... jak daleko jsou slibovaný specky pro teď totálně sockózní plechy ?
Re: Warrior
nono, warr sice v menších dungách ztrácí ale na despy pořád nejlepšíProtokoll píše:zeptám se blbě, ale zeptám. Vzhledem k tomu že se tu řeší zbytečnosti jako AR a barevný brnka,... jak daleko jsou slibovaný specky pro teď totálně sockózní plechy ?
- Zola
- Undead Scriber
- Příspěvky: 757
- Registrován: 20 říj 2009 20:30
- Bydliště: DKnL
- Kontaktovat uživatele:
Re: Warrior
Mohl bys to prosimtě lépe popsat v čem je ´nejlepší´ na despa?Jako v tom že nemusí hledět na famu v určitých věcech?bereš to oproti vampíroj?Poděl se o své poznatky.azachiel píše:nono, warr sice v menších dungách ztrácí ale na despy pořád nejlepšíProtokoll píše:zeptám se blbě, ale zeptám. Vzhledem k tomu že se tu řeší zbytečnosti jako AR a barevný brnka,... jak daleko jsou slibovaný specky pro teď totálně sockózní plechy ?
SóKár : Každý má svojí hlavu a vizi toho jak by to mělo správně. Si mladé GMko třeba se ze svých nezdarů poučíš.
Re: Warrior
Naprosto největší výhoda samozřejmě nenáročnost fame vezmeš nonfame zbran,warrior komplet a máš do konce dungu stejnej ar a dmg. Jistě, teď se tu objeví pár topiků ala "nesmrtelní vampové". Nebudu reagovat na nesmyslné chvástání jak neumíráte v dungách umíráte a to dost.
Re: Warrior
Nesuhlasim. War stráca vo všetkom, jediné jeho plus je závislost na fame ale v dnešnej dobe, ked ma kazdy 100 famedeadov nie je to az taka vyhoda. A na despy? Prečo? Taký gangrel tam wara schova a da sa povedat jeden gangrel su 3 warovia takze zober 4 gangrelov a ides to ako by si mal 10 warov akurat si nezavadzate .... War je momentálne najslabší dmg na blízko (nepočítam špecky vampa, kedze oni môzu bleskovat a netusim či sa ešte na nieco ine využívaju). Je to smutne ale je to tak ...azachiel píše:nono, warr sice v menších dungách ztrácí ale na despy pořád nejlepšíProtokoll píše:zeptám se blbě, ale zeptám. Vzhledem k tomu že se tu řeší zbytečnosti jako AR a barevný brnka,... jak daleko jsou slibovaný specky pro teď totálně sockózní plechy ?
Re: Warrior
s tím se ztotožňuju, vzhledem k tomu že si wampíci píšou deedy o106 tak omezení na fame postrádá smysl.Mihal píše:ale v dnešnej dobe, ked ma kazdy 100 famedeadov nie je to az taka vyhoda
-
- Paper Elemental
- Příspěvky: 390
- Registrován: 11 úno 2010 15:57
- Kontaktovat uživatele:
Re: Warrior
Ať je to jak je to, prostě bych počkal, až specky budou a potom křičel. Stejně jako se nedá srovnávat DPS vampa před specializacemi a DPS gangrela, nebo DPS rangera před specializacemi a DPS ostrostřelce, pak nemá smysl porovnávat specializovaná povolání paladina, rangera a vampa s warrem, který ještě žádné specky nemá. Momentálně je to drahé a nijak zvlášť efektivní povolání, ale pokud získá rozumné specializace, může se to rázem srovnat. Uvidíme. Rozhodně je stále mnohem užitečnější než medvěd, tak hlavu vzhůru
Re: Warrior
prej počkat na specky jo ? LOL... to bych se načekal když se ještě ani nezačaloRetromancer píše:...
Re: Warrior
Pokud vím tak se tu psalo po prvních speckách, že jsou v plánu specializace pro všechna povolání.Protokoll píše:prej počkat na specky jo ? LOL... to bych se načekal když se ještě ani nezačaloRetromancer píše:...
Tady se hodí říct... kdo si počká, ten se dočká. A po pozdější rejpání... hraju převážně wara a to hlavně z důvodu, že si do ruky vezmeš cokoliv což jiné povolání nemůže. A ano... warr má menší dmg než gangrel nebo někteří pallové.
Ten, co se pořád válí!
Re: Warrior
Po pravde, specky su trochu vo vyvoji ale NASTASTIE sa robia aj PvP veci myslim ze nepoznate chains of stunning - velmi dobra PvP vec, dufam ze tie specky budu coskoro hotove a rozumne posilene, nie ako TOP DP postava gangrel.Hugo II. píše:Pokud vím tak se tu psalo po prvních speckách, že jsou v plánu specializace pro všechna povolání.Protokoll píše:prej počkat na specky jo ? LOL... to bych se načekal když se ještě ani nezačaloRetromancer píše:...
Tady se hodí říct... kdo si počká, ten se dočká. A po pozdější rejpání... hraju převážně wara a to hlavně z důvodu, že si do ruky vezmeš cokoliv což jiné povolání nemůže. A ano... warr má menší dmg než gangrel nebo někteří pallové.
A dufam, ze ked sa bude robit war, ze bude mat aj PvP specializaciu, pripadne sa paladin prerobi aby tiez mal nejaku pvp specku...
Re: Warrior
DP je výhradně pvm server , nevím co tu řešíš furt o PvP. PvP je doplněk tohoto serveru a GM se mu v žádném případě nebudou podřizovat. A PvP paladin je celkem obstojný Paladin - Magie.Po pravde, specky su trochu vo vyvoji ale NASTASTIE sa robia aj PvP veci myslim ze nepoznate chains of stunning - velmi dobra PvP vec, dufam ze tie specky budu coskoro hotove a rozumne posilene, nie ako TOP DP postava gangrel.
A dufam, ze ked sa bude robit war, ze bude mat aj PvP specializaciu, pripadne sa paladin prerobi aby tiez mal nejaku pvp specku...
Re: Warrior
dp je pvm/pvp server odjakziva to bylo vyrovnane , tak jaky doplnek? ))