Drow City
Re: Drow City
Hezký večer,
stejný problém jako byl v Quamire 3, který se již zřejmě vyřešil je i v tomhle dungu, kdy je lockovací pokládek ve věži, kde nejde ress a při smrti se musí jít ressnout ven. Bylo by to možné taky nějak lépe vyřešit?
Děkuji.
stejný problém jako byl v Quamire 3, který se již zřejmě vyřešil je i v tomhle dungu, kdy je lockovací pokládek ve věži, kde nejde ress a při smrti se musí jít ressnout ven. Bylo by to možné taky nějak lépe vyřešit?
Děkuji.
- Mara z Acoma
- Hitgirl
- Příspěvky: 287
- Registrován: 11 zář 2006 02:25
- Kontaktovat uživatele:
Re: Drow City
Narocnejsi ve smyslu, ze kdyz ho dojdes, vsechno zabijes, lockujes poklad a umres, tak musis se jit ressnout mimo telo a nasledne se lootit? To je zajimavy zpusob vytvareni narocnosti dungeonu.Ocroc píše:Nešlo, Drow City má být náročnější dungeon.
Show is over motherlovers!
- Bereg Sunrise
- Elder Letter
- Příspěvky: 200
- Registrován: 07 zář 2006 21:17
- Kontaktovat uživatele:
Re: Drow City
V Pekle taky nejde ress ve věžích pokud vím, sice je to jiná třída dungu, ale oba jsou "náročnější"
- Mara z Acoma
- Hitgirl
- Příspěvky: 287
- Registrován: 11 zář 2006 02:25
- Kontaktovat uživatele:
Re: Drow City
Jenze v Pekle to nejsou finalni poklady a navic jsou v tech vezich priserky, to je dost nesrovnatelne. Pokud tam ta vez ma opravdu jediny vyznam v tom, ze se neda ressovat u pokladu, tak je to vskutku zabavna vsuvka :pBereg Sunrise píše:V Pekle taky nejde ress ve věžích pokud vím, sice je to jiná třída dungu, ale oba jsou "náročnější"
Show is over motherlovers!
Re: Drow City
Naročnější ve smyslu, že k němu nedojde 4-člená výprava méně zkušených hráčů, kteří nemusí mít lockpicking ani vytrénovaný, či dostatek HP (připadně ani neví jak na takové HP dosáhnout) aby jeden "Klap!" přežili.Mara z Acoma píše: Narocnejsi ve smyslu, ze kdyz ho dojdes, vsechno zabijes, lockujes poklad a umres, tak musis se jit ressnout mimo telo a nasledne se lootit? To je zajimavy zpusob vytvareni narocnosti dungeonu.
- Mara z Acoma
- Hitgirl
- Příspěvky: 287
- Registrován: 11 zář 2006 02:25
- Kontaktovat uživatele:
Re: Drow City
Chces tim naznacit, ze ranger se 100 locpikem, s klerikovskymi boosty, prepity, se stredne lepsi vybavou (dle narocnosti dungu) a preboosteny na maximum by mel vzdy prezit ono "Klap!"? Proc to tedy nefunguje?Ocroc píše: Naročnější ve smyslu, že k němu nedojde 4-člená výprava méně zkušených hráčů, kteří nemusí mít lockpicking ani vytrénovaný, či dostatek HP (připadně ani neví jak na takové HP dosáhnout) aby jeden "Klap!" přežili.
Show is over motherlovers!
Re: Drow City
Random koule, a bude to takto do te doby, nez bude dany static dan do mapy. Je to tou domovni zonou v tom. A vyndavat poklad mimo, je neesteticke a mimo zamer dungeonu. Bylo tomu tak vzdy. Takze prozatim je to tak jak to je. Kazdopadne si muze kazdy rozmyslet jestli klapne, ci ne i s dusledky.Mara z Acoma píše:Chces tim naznacit, ze ranger se 100 locpikem, s klerikovskymi boosty, prepity, se stredne lepsi vybavou (dle narocnosti dungu) a preboosteny na maximum by mel vzdy prezit ono "Klap!"? Proc to tedy nefunguje?Ocroc píše: Naročnější ve smyslu, že k němu nedojde 4-člená výprava méně zkušených hráčů, kteří nemusí mít lockpicking ani vytrénovaný, či dostatek HP (připadně ani neví jak na takové HP dosáhnout) aby jeden "Klap!" přežili.
Re: Drow City
Pokud nevidíš rozdíl mezi tím, jaké výpravy docházejí UQ3 a jaké Drow City, tak se obávám že tato diskuze je bezpředmětná. Ale jinak ano, ranger který ví jak se naboostit, s equipem odpovídajícím Drow City, má několikanásobně vyšší šanci že případný Klap! přežije.
Re: Drow City
Dobře, díky za odpověď. Přeji všem těm hráčům až se půjdou ressnout za ty kameny ke Queeně, aby se jim nerespla a dostali se pro své tělo zpět do věže.
Re: Drow City
Na to je tam nastavený dostatečně dlouhý timer, aby se tohle nestalo.
Re: Drow City
Ale i s dobrým equipem a přeboostem a 100 lockpikingem sem se musel jit 4x ressnout a vylotit.Ocroc píše:Pokud nevidíš rozdíl mezi tím, jaké výpravy docházejí UQ3 a jaké Drow City, tak se obávám že tato diskuze je bezpředmětná. Ale jinak ano, ranger který ví jak se naboostit, s equipem odpovídajícím Drow City, má několikanásobně vyšší šanci že případný Klap! přežije.
Re: Drow City
Neslo by cast rewardy v podobe mystical beeds prehodit na nahodny mystik?
Obdobou jsou rewardy typu FDD, Cyclop Dung - nahodne elixiry.
V prve rade jich je uz vetsi nez male mnozstvi oproti ostatnim druhum, ale spise by to pridalo na atraktivite a nebyl by to dungeon mimo jine "pro beeds."
Obdobou jsou rewardy typu FDD, Cyclop Dung - nahodne elixiry.
V prve rade jich je uz vetsi nez male mnozstvi oproti ostatnim druhum, ale spise by to pridalo na atraktivite a nebyl by to dungeon mimo jine "pro beeds."
- Nagash
- True frakce
- Příspěvky: 300
- Registrován: 25 srp 2008 09:13
- Bydliště: Nová Nara
- Kontaktovat uživatele:
Re: Drow City
M.Beads je opravdu víc než je zdrávo
Nagash, Zydar, Bloodthirster, Marlboro, Smoker, Asfix (Amonthia)
Kdo ovlada minulost, ovlada i budoucnost. J.Orwel (1984)
Kdo ovlada minulost, ovlada i budoucnost. J.Orwel (1984)
Re: Drow City
mna by potesilo aj navratenie delovych gul strielat m.ballmi ked je ich malo je tazkeNagash píše:M.Beads je opravdu víc než je zdrávo