Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!

Pokec o všem možném (témata neaktivní po dobu delší než jeden měsíc budou mazána)
Odpovědět
Nun
Walking Scribbler
Walking Scribbler
Příspěvky: 37
Registrován: 07.09.2006 19:32:30
Kontaktovat uživatele:

Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!

Příspěvek od Nun »

Freak píše:Tak jo. At modraci nelezou do dungu, at maji docela dobrou moznost se tem jatkum vyhnout.
A koho potom budete pojíždet v dungu? :)))
Uživatelský avatar
Lucky
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1350
Registrován: 07.09.2006 18:28:14
Bydliště: plz - eň
Kontaktovat uživatele:

Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!

Příspěvek od Lucky »

Nun píše:
Freak píše:Tak jo. At modraci nelezou do dungu, at maji docela dobrou moznost se tem jatkum vyhnout.
A koho potom budete pojíždet v dungu? :)))
Nekoho z guildy, gmka a tak podobne ...
Hated

Nejste spokojeni s našimi službami? Napište nám! ---> http://hated.borec.cz/spamnicek.html
Perseus
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 323
Registrován: 27.09.2006 11:09:31
Kontaktovat uživatele:

Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!

Příspěvek od Perseus »

Sakra nevím proč, ale musím se podělit o svůj postoj. Je to silnější než já nemůžu si pomoct. Ani mi nevadí toliko ty PK v dungu jako tady ty vaše debilní kecy. Stejně si tu očividně nic nevypláčete jak jedni tak druzí, jen si tu nadáváte a vzájemně se urážíte. Současný systém je nastavený přesně tak jak je ze strany GM žádoucí jinak by tak nastavený nebyl..... Bože ukažte že máte gule zatněte půlky a jděte dál......
Uživatelský avatar
Inkvizitor Dan
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1114
Registrován: 18.10.2006 05:59:00
Bydliště: Za tebou ve stinu!
Kontaktovat uživatele:

Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!

Příspěvek od Inkvizitor Dan »

Perseus píše:Sakra nevím proč, ale musím se podělit o svůj postoj. Je to silnější než já nemůžu si pomoct. Ani mi nevadí toliko ty PK v dungu jako tady ty vaše debilní kecy. Stejně si tu očividně nic nevypláčete jak jedni tak druzí, jen si tu nadáváte a vzájemně se urážíte. Současný systém je nastavený přesně tak jak je ze strany GM žádoucí jinak by tak nastavený nebyl..... Bože ukažte že máte gule zatněte půlky a jděte dál......
Pokud vim, zadne takto jasne podane a definitivni vyjadreni ze strany GM tady nepadlo. A pokud nekdo tvrdi ze pvp system je poslednich nekolik let v poradku a dobre nastaveny, je bohuzel asi slepy, nebo hraje na jinem shardu.
professional mindfucker
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson

Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
Uživatelský avatar
Dudek
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 601
Registrován: 08.09.2006 13:23:43
Bydliště: Papučárna
Kontaktovat uživatele:

Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!

Příspěvek od Dudek »

Zvláštní je, že na špatně nastavený PvP system si pořád stěžují ti samí, červení hráči. A ani jich není většina.
Já neříkám nic, ale na moje slova dojde...
Kdo jinému jámu kopá, je u něho na brigádě...
Perseus
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 323
Registrován: 27.09.2006 11:09:31
Kontaktovat uživatele:

Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!

Příspěvek od Perseus »

Inkvizitor Dan píše:
Perseus píše:Sakra nevím proč, ale musím se podělit o svůj postoj. Je to silnější než já nemůžu si pomoct. Ani mi nevadí toliko ty PK v dungu jako tady ty vaše debilní kecy. Stejně si tu očividně nic nevypláčete jak jedni tak druzí, jen si tu nadáváte a vzájemně se urážíte. Současný systém je nastavený přesně tak jak je ze strany GM žádoucí jinak by tak nastavený nebyl..... Bože ukažte že máte gule zatněte půlky a jděte dál......
Pokud vim, zadne takto jasne podane a definitivni vyjadreni ze strany GM tady nepadlo. A pokud nekdo tvrdi ze pvp system je poslednich nekolik let v poradku a dobre nastaveny, je bohuzel asi slepy, nebo hraje na jinem shardu.
Udělej lehčí podmínky pro PKčka v dungu a nevylezeš už ani na to HBčko. Všechny PK (skoro) se na to vybodla pač je to prudenc. Nastav dobíhatelnost dungů jako byla před 5 lety a bude dobíhat dungy každý šupák a nedojdeš si v klidu ani jesle.....
berny
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 72
Registrován: 30.12.2010 00:16:02

Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!

Příspěvek od berny »

Perseus píše:
Inkvizitor Dan píše:
Perseus píše:Sakra nevím proč, ale musím se podělit o svůj postoj. Je to silnější než já nemůžu si pomoct. Ani mi nevadí toliko ty PK v dungu jako tady ty vaše debilní kecy. Stejně si tu očividně nic nevypláčete jak jedni tak druzí, jen si tu nadáváte a vzájemně se urážíte. Současný systém je nastavený přesně tak jak je ze strany GM žádoucí jinak by tak nastavený nebyl..... Bože ukažte že máte gule zatněte půlky a jděte dál......
Pokud vim, zadne takto jasne podane a definitivni vyjadreni ze strany GM tady nepadlo. A pokud nekdo tvrdi ze pvp system je poslednich nekolik let v poradku a dobre nastaveny, je bohuzel asi slepy, nebo hraje na jinem shardu.
Udělej lehčí podmínky pro PKčka v dungu a nevylezeš už ani na to HBčko. Všechny PK (skoro) se na to vybodla pač je to prudenc. Nastav dobíhatelnost dungů jako byla před 5 lety a bude dobíhat dungy každý šupák a nedojdeš si v klidu ani jesle.....

Perseus tady vy zacházíte z extrémů do extrémů. Prostě pk se pořádně běhat ted nedá. Třebas navrhnu menší flame: vzali jste nam drowy, tak protahnite resp. draka pred destardem o 5 min.
Perseus
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 323
Registrován: 27.09.2006 11:09:31
Kontaktovat uživatele:

Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!

Příspěvek od Perseus »

Divej mi PK nevadí. Věřím že PK kdyby mohly vydělávat jinde než doháněním mobařů by taky vydělávaly jinak. Je špatný celý koncept PvP na dp. Bohužel z nájezdů PKček na dungy se staly jatka protože only mobaři se moc zmlsali na PKunfriendly opatřeních. Proto to vypadá jak to vypadá. PKčka naběhnou do dungu a takový mobař co viděl PKčko v dungu naposledy ještě když na konci hytloku padaly stringy neudělá nic krom toho že zmáčkne makro na kop přes runu hidne a modlí se. Když to nevyjde tak prostě umře.
Co třeba nechat v runebooku port jen na trh a do ostatních měst hezky posvých to by vyhnalo modráky mimo GZ a potkávali bychom zase při tamingu na spawnech apače jako za starých časů, PKčka by obíhala i něco jiného než jen dungy. Teď kyž chci vědět jak vypadá PKčko musím portnout do Cove kde vím že mě beztak někdo zprasí tím že se postaví mezi dveře a jede do mě jedno kvfko za druhým. Co třeba rozjet frag reward system pro PK.
Frakční systém portů po světě bych nechal aby to natáhlo nové lidi do frakcí a zase se běhalo (aspoň o něco víc než momentálně).
Sem názoru že současné nastavení systému je špatně a chtělo by to nějakou renesanci.....

Edit. PK nemám beru to jen z pohledu nedůležitého modráka tak mě nefackujte uši do hlavy pro mou jednostranou víru....
Uživatelský avatar
Lucky
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1350
Registrován: 07.09.2006 18:28:14
Bydliště: plz - eň
Kontaktovat uživatele:

Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!

Příspěvek od Lucky »

Dudek píše:Zvláštní je, že na špatně nastavený PvP system si pořád stěžují ti samí, červení hráči. A ani jich není většina.
Mozna to bude tim, ze cerveni hraci tvori vetsinu tohoto maleho pvp sveta a take to casto byvaji hraci, kteri uz maji neco odehrato a umi si dat 2 a 2 dohromady jo a vetsina sou i modri hraci jen tak btw.
Precejen kdyz si vezmes onen modry pohled na dnesni Dp:
Co budu dnes delat, pudu dung, tyhle se moc pojizdi tak pudu jinej, dam si rychlej sprint za prvniho hlidace a sem v cajku, sem tam si tracknu vit aby se nereklo/o hodinu pozdeji/ joj to sem se namamonil az me z toho boli bruch, tak co ted naky pvpko zabehame? Stoupnu si do brany v cove a uvidim kdo pribehne, ty ho franto zazdis a nak to zabijem, nebo muzem k hb tam je taky gz, nebo pudu neco harvit do prirody, nejlip mapky tam je taky riziko minimalni.
A ted pk:
Jezis tolik nubu loglejch a nikde ani zivacka co dungy stanly? Nic sefe... Co ilshenar? Blok sefe... Ach jo tak co s tim dame covecko? O.K. ... hele tam jich je myslis ze vybehnout? pudem je trochu navnadit, ou zazdili me ... sem mrtvej kopni :( Na tohle nema smysl refovat nepudem dung?
Hated

Nejste spokojeni s našimi službami? Napište nám! ---> http://hated.borec.cz/spamnicek.html
Uživatelský avatar
Wilson
Death Litographer
Death Litographer
Příspěvky: 1598
Registrován: 07.09.2006 20:26:53
Bydliště: ŠKO-ENERGO Aréna
Kontaktovat uživatele:

Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!

Příspěvek od Wilson »

sry Lucky ale to byste se nemohli drzet nazoru ze kdyz uz dobihate ze byste te dung meli z 90% dobehnout to je proste demagogie ...

Tak jak to je u Wrongu a Icu kde to je nekde mezi 90-95% (U Icu pomalu 100% a ano ani jeden lockac 9tkovej to rly nevytrne to by tam museli padat draty abys mel takovou sanci jaka tam je ze potkas pk ...) Spis by to proste chtelo vseobecne stanovit jaka by mela bejt ta hranice dobehovosti, vy byste chteli co nejvetsi a modraci co nejmensi, me by nevadil nejakej zlatej stred ;)
Uživatelský avatar
Otec Z Nebes
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 144
Registrován: 17.01.2009 19:41:26
Kontaktovat uživatele:

Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!

Příspěvek od Otec Z Nebes »

Wilson píše:Tak jak to je u Wrongu a Icu kde to je nekde mezi 90-95%;)
Tohle ale není pravda. Ice se určitě dobíhá dobře, ale stejně rychle se dá i projít... Chodíme ho s jedním člověkem ve 2 do 30-40min a to zabíjíme opravdu vše....A tuhle možnost má každej. Jestli žiješ v představě že hated jsou roboti co nespí, je jich online 24h denně 10, tak pak bude problém na tvém přijímači :p

Přibyla nová GM, ale stejně kvesty pro pk jednou za uherskej rok udělá akorát Acarus... co třeba začit u tohoto.
Uživatelský avatar
Lucky
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1350
Registrován: 07.09.2006 18:28:14
Bydliště: plz - eň
Kontaktovat uživatele:

Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!

Příspěvek od Lucky »

aspon 90% by bylo cislo jako z pohadky a to doopravdy.
Ve hre je u pojezdu tolik faktoru ze proste tech 90% neni snad ani v Ice a to je dung kterej je doopravdy snadno pojizditelnej, ale tim ze je kratkej tak se tam tezko bude neco vymejslet.
Co treba vsechny hlidace kteri maji tak nesmyslne dlouhy resp stahnout na pul hodiny?
Me by docela stacilo ze kdyz uz najdu dung kde je vyprava abych aspon mel sanci je pojet.
Pokud chces hledat naky jiny reseni tak nevim ... jedine rewardy za pvp, pk killing score stone atp ... jinac me nic moc nenapada, snad se to nepojme jak reward pro frakce.
Jinac myslim ze ty pojezdy i tak budou protoze pro lidi co hrajou jen pk a nechtej jen prezivat na rewardu a chtej si neco i vydelat tak budou pojizdet. nastesti pro vas modre hrace existuje snad uz jen jedna poradna pk guilda a to je ta moje.
A ty pvp questy ... co ja pomatuju posledni ve vespru tak to byl z modre strany jeden velky fail ... my + arandil = red ownage
Hated

Nejste spokojeni s našimi službami? Napište nám! ---> http://hated.borec.cz/spamnicek.html
Uživatelský avatar
Beruska
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 189
Registrován: 30.08.2007 01:01:40

Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!

Příspěvek od Beruska »

Já myslím, že by si kluci měli zkusit něco pojet - byly by to 2 mouchy jednou ranou. Zjistili by, že reálná šance na pojezd v praxi se rozhodně v procentech neblíží takovým výšinám, o kterých tu mluví, a taky by jim to možná uvolnilo to nafouklý bříško a popustilo prdíky... Na mě to má takovej účinek! No fakt :) , když se povede pojezd, tak hned jak mě opustí adrenalin a třepavka, moje tělo i mysl ovládne extatický pocit zadostiučinění, že jsme to i přes všechny nástrahy a šmudlíky a knedlíky a rendlíky opět zvládli a ani ultra-šupr-anti-pk-udělátka nás nezastavila. Jsme prostě best a za to jsme hejtit stejně jako ti nejlepší z okruhu modrých duší... závist je děsňácká věc.

Peace ;)
Perseus
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 323
Registrován: 27.09.2006 11:09:31
Kontaktovat uživatele:

Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!

Příspěvek od Perseus »

Nemám jediný důvod zkoušet pojezd. Důvod je prostý. Tento stal hry mě nebaví, neláká a nezajímá. Ostatně jakožto mě nezajímá ani peristaltika tvých střev a dojmy z pojezdu, to si nech pro své lékaře. Začínám nabývat dojmu, že pokud Hated nebudou mít runy (jako měly frakce svého času) na naskákání na hlavy mobařů nebudou spokojený nikdy. Co tak místo brekotu napsat konstruktivní řešení renovace PvP systému.
Můj návrh (je to vskutku jen nápad) by třeba byl takový jak sem uváděl několik postů výše a jak sem zjistil uplakánci reagují jen na uplakánky a ne na návrhy. Zruření runebooků jak pro blue tak pro PK vyjma portu na trh. Lidi by byli nuceni chodit i mimo GZ tudíž by se PK vyžila i v přírodě co se týče PvP. Cestování by se neprodloužilo tak fatálně bo tu máme ještě staré dobré moongejty. Frakcím bych porty nechal at sou zvýhodněny a zároveň i částečnou motivací pro některé hráče.
Dříve se dungy kempily převážně před dungem nebo dobíhaly po 2 dveře. Ale chápu nenažranost hráčů hrající PK je přímo úměrná nenažranosti pohodlných mobařů. Tato opatření by možná stáhla určitou část PKček z pojezdů do obíhání světa. Ikdyž nevytáhlo PKčka ani přestěhování zvěře mimo GZ a tudíž nutnost obíhat klamaky mimo GZ. Dřív PKčkům stačilo kempit spawn koně či zosta a po tamnutí rangera zabít a koně mu ukrást, ale to přece nenese tak pěkný ranec jak modré backpacky v dungu že........ Chce se mi z toho zvracet (replika použita z jednoho nejmenovaného českého filmu)
Nun
Walking Scribbler
Walking Scribbler
Příspěvky: 37
Registrován: 07.09.2006 19:32:30
Kontaktovat uživatele:

Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!

Příspěvek od Nun »

Neviem, ale podľa mňa zrušenie Runebooku nič nerieši, stále si môžeš kúpiť X rún na portovanie, stačí si len marknúť flek a je vystaráno...
A to že by PvM hráč v plnej polnej utekal z Trinu do Britu..., dopadlo by to ako väčšina dnešných rangerov (ressrobka a stafka), takže presun mimo gz v resrobke a 10 regami na koňa (sumon)...
Perseus
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 323
Registrován: 27.09.2006 11:09:31
Kontaktovat uživatele:

Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!

Příspěvek od Perseus »

Tady nejde o to že by běžel v plné polní, tady jde jen o to že by běžel a tudíž by PK mělo to svoje vytoužené PvP. Proto jsem psal že by to asi jejich představu o pvp nesplnilo bo by holt nelootili z těchto běžců takový mejmn jako z mobařů..... A všichni rangeři skutečně neběhají v takových sračkoidech jak píšeš :-) pač nějaké +10 kombo obyč robka nějaké ty regy po 200 šípy, nějaká gun (uznávám já běhám se skládačkou) taming palice káď se shrinkama (cca 200 shrinků), bandy potiony ryby. Tak ono to neni co se týče spotřebáku pro ty PKčka nejhorší podle mého - uznávám neni to fenix a elvena a druidka takže zase nic pro vás kluci.... ach jo máte to život nahovno....
Acarus

Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!

Příspěvek od Acarus »

Takze ani nevim o co Vam jde.

Jde Vam o pvp ? Ano jde, ale o takove, kde Vy budete mit vzdycky navrch. Srovnanim nakejch zkusenosti co se pvp tyce mate proste navrch a ne ze ne a to vam vyhovuje, vzdyt je tak jednoduche rici, at se to nauci. Jako bonus nebo motivace pojezdu jsou proste ty obleknute figurky do neceho, co se sbira rozhodne dele nez jednim dungem. Aspon to byste mohli priznat.

Je mi jasny, ze cove pvp se zabihanim ( kteremu prece muzete zabranit, mame zdi atp) s Pkcky. Ale tohle pvp ste si tu vytvorili Vy sami ... ( vy pvperi (vsichni jako)). O/Ch nikdo nebeha, proc? Protoze ste naprosto liny, se nejak domlouvat a neco tvorit, jiste je snazsi mit na to nakyho kasparka, kterej nam bude pod nos strkat ruzne veci a eventy a pod. Samzrejme to chapu. Jen si tu postesknu, proc driv i pri tomhle stavu poctu online hracu, hrali lidi O/Ch bez jakyhokoliv supportu zadarma ( trebas reward), kdyz ziskat mamon bylo celkem i tezsi. Co vubec chcete ??

A tedk bodu kasparkovstvi, proc se kazdej rozumnej gm venuje spis sekci s pvm, nez s pvp. Protoze 90% kydani hnoje pres page, stiznosti, a on mi udelal tohle a tamhle to jde od Vas mili pvp hraci. Nejradsi vsichni bilancujete na hranicich pravidel a pak se divite, kdyz spadne pomyslna ruka na nekoho z vas a zase jsou dotycni kdo to resi za hajzla. To, ze se vam nikdo nevenuje je proste tim, ze sami ste nikdy nic nevymysleli, a jen cekate kdo vam co naserviruje ( cest svetlym vyjimkam ). A tim, ze se neumite resit sve problemy sami. Pvp potrebuje nekoho se silnym vedenim, nekolik hracu co si udelaji poradek, ne GMka, to vicemene pres ty vase hnoje nema cas se dostat k necemu na co ten den ma chut, trebas usporadat naky event/turnaj/boj o mesto.

Buliky, ze si pojezdama nevydelate a musite si pojezdy investovat si nechte do balad. To, ze sme Vam vzali Drow a vy s tim neumite zit a najit si urcite existujici alternativu jinde taky neni problem nas gm, ale jen ciste vasi lenosti, z niz vyplyva nevedomost.

Proto se 90% procent veci a zmen soustredi na Pvm cast hry, protoze s ni nejsou takove problemy. Nemusi se tam denne resit kdo co komu kdy udelal. A poslouchat vas deno denne, tak ma clovek hlavu jak nanukac.

Takze sice sme v pokecu. Tak si mili pvp hraci ( jediny zde v opozici - pojezdnici) ujasnete co chcete, nebo jak a proc a jake dusledky z toho plynou a ne jen co? chcete zmenit. Rict co chci zmenit je strasne jednoduchy.

edit:vecer si prelouskam odpovedi snad
Wrall Nightmare

Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!

Příspěvek od Wrall Nightmare »

Acarus píše:Takze sice sme v pokecu. Tak si mili pvp hraci ( jediny zde v opozici - pojezdnici) ujasnete co chcete, nebo jak a proc a jake dusledky z toho plynou a ne jen co? chcete zmenit. Rict co chci zmenit je strasne jednoduchy.
Mne by stacilo zkratit respy vsech hlidacu v dungeonu na prijatelnou uroven. Uz pred touto novinkou
29.12.2010 23:54:49 - Acarus
- spawny se respuji po te dobe po ktere jsou nastavene, opraveni featurky s pretacenim timeru u respawnu. Tzn npc s timerem 1h-1.5h se respne vzdy po 1h az 1.5h nikdy driv.

byly respy hlidacu v dungeonech tak dlouhe, ze z vetsiny dungu delaly nedobytne pevnosti, ovsem byla tam aspon malinka sance, ze se hlidac respne za par minut. Tou novinka byla i tato mala sance pohrbena.
Myslim, ze nejvetsi delka respu by mela byt rovna prumernemu casu, ktery vyprava potrebuje na vymlaceni cele nasledujici mistnosti. Cili i kdyby chtela vyúrava zabijet vse, pravdepodobne PK nebudou mit sanci ji chytit.
A jake dusledky z toho plynou? PK by zase obihali a dobihali dungy jako Cove, TK, CV, FDD, Hyth, atd...
Modraci by se museli mit trochu na pozoru i v jinym dungeonech, nez je Wrong a Ice.
Acarus

Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!

Příspěvek od Acarus »

Wrall Nightmare píše:
Acarus píše:Takze sice sme v pokecu. Tak si mili pvp hraci ( jediny zde v opozici - pojezdnici) ujasnete co chcete, nebo jak a proc a jake dusledky z toho plynou a ne jen co? chcete zmenit. Rict co chci zmenit je strasne jednoduchy.
Mne by stacilo zkratit respy vsech hlidacu v dungeonu na prijatelnou uroven. Uz pred touto novinkou
29.12.2010 23:54:49 - Acarus
- spawny se respuji po te dobe po ktere jsou nastavene, opraveni featurky s pretacenim timeru u respawnu. Tzn npc s timerem 1h-1.5h se respne vzdy po 1h az 1.5h nikdy driv.

byly respy hlidacu v dungeonech tak dlouhe, ze z vetsiny dungu delaly nedobytne pevnosti, ovsem byla tam aspon malinka sance, ze se hlidac respne za par minut. Tou novinka byla i tato mala sance pohrbena.
Myslim, ze nejvetsi delka respu by mela byt rovna prumernemu casu, ktery vyprava potrebuje na vymlaceni cele nasledujici mistnosti. Cili i kdyby chtela vyúrava zabijet vse, pravdepodobne PK nebudou mit sanci ji chytit.
A jake dusledky z toho plynou? PK by zase obihali a dobihali dungy jako Cove, TK, CV, FDD, Hyth, atd...
Modraci by se museli mit trochu na pozoru i v jinym dungeonech, nez je Wrong a Ice.
Nic ve zlem, ale tohle se hlidacu tyka uplne minimalne ... tzn tahle zmena se vubec vas pojizdecu netykala. Hlidaci, se nikdy nemohli respnout drive nez min/max time plus naka ultrahusta fce. Tohle se tyka hlavne nehlidacu no.
berny
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 72
Registrován: 30.12.2010 00:16:02

Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!

Příspěvek od berny »

Jo, tak s timdle nemuzu nez souhlasit. Nerikame stahnout je na 100% dobíhatelnost, ale nastavit na nějakou, aspon menší šanci, pojezdu. Jako ono branit se pojezdu je někdy těžký, ale v hodně případech je to taky o lennosti. Nechcem zadný velký změny, jen to trošku poupravit :)

Pro acara: taky souhlas, kvesty, eventy by jsme si mohli vymyslet samy, zkusim s tim něco udělat.
Acarus píše:netýká se to hlídačů
Tak ani bych neřekl, přístup na takovej hytl je tedko docela dost komplikovanej a i časově naročnej pro pk. A kdyz tedy zjistime vypravu, kterych do hytlu ted už nechodí mnoho, tak je stejne nepojedem protoze se nam to nerespne...

Jenom tak lehce v číslech... na to aby jsi očekoval hytlok jestli neni vyprava potřebujes tak 15 minut.

Tak co asi tech 15 minut ve hře je: kdyz nestihas vypravu v zacatku, tzn. do 15 minut tak neprobehnes kvejky, protoze zabijou hlidace. Destard se stačí respnout drak. V rece se respne sorcerer. Ve Wrongu hlidač. V cyclop valey nestihnes ophidian lair Atd... atd.... takže to jak argumentuješ tim že jsme hrozně líný to obíhavat, tak když už to obíhávám, tak se snažim celkem pravidelně, pravda, neobíham to každých 5 minut, ale po 10 minutach třebas jo, a i tak je většinou nepojedem..

Btw. sorry, editnul jsem to.
Naposledy upravil(a) berny dne 13.01.2011 14:10:07, celkem upraveno 3 x.
Odpovědět