Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!
Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!
Je docela bezny stav ze je 20 lidi online a nas 13 jde dung, coz si myslim, je celkem nezanedbatelny procento.
Take si myslim, ze si hraci zvyknout na leccos. Ale brekot na foru je porad na vsechno.
V podstate jde asi o tohle, tuhle sem nemel poklad a tamhle taky ne, ale zase tamhlejc jo. Dokonce doplnenej od gm v truhlici. Tak to proste je. Cim castejc chodis dungy, tim vetsi sanci na ten poklad mas. Vzdy tu mas nejakou rewardu a nedejboze nejaky ten loot!!!!
Ale proste to je uz nesnesitelny, dungy nejdou probihat az k pokladu primo. Je az neuveritelne neskutecne drze, ze musime zabijet hlidace a otvirat ty drevene prekazky, aby se dalo hnout dal. Mnohdy je to postavene tak, aby to cloveka uplne znechutilo a pak clovek udela jednu chybu a veskery cas investovany je v pr... prachu cesty. Clovek nikdy ani nevi jestli tam vubec nejaky poklad ma, ma to vubec cenu tam pak chodit? No nekde dokonce neni ani jeden lockovaci poklad, takze jako jdes na milost a nemilost vyssim silam. Driv se dal probehnout i desp a i solnout a dneska ? Dneska nejde nic, clovek aby shanel lidi celej na vypravu a pak mu nekdo neprijde a musi jit nekam jinam. A co teprve nez se k tomu dungu dostane, plavat nekam lodi, nebo nedej boze utikat pres pul nakyho kontinentu.
Mozna bych tu zaloboval za naky zpoplatneny gate z gz k pokladum, ja myslim, ze by to bylo fer.
Take si myslim, ze si hraci zvyknout na leccos. Ale brekot na foru je porad na vsechno.
V podstate jde asi o tohle, tuhle sem nemel poklad a tamhle taky ne, ale zase tamhlejc jo. Dokonce doplnenej od gm v truhlici. Tak to proste je. Cim castejc chodis dungy, tim vetsi sanci na ten poklad mas. Vzdy tu mas nejakou rewardu a nedejboze nejaky ten loot!!!!
Ale proste to je uz nesnesitelny, dungy nejdou probihat az k pokladu primo. Je az neuveritelne neskutecne drze, ze musime zabijet hlidace a otvirat ty drevene prekazky, aby se dalo hnout dal. Mnohdy je to postavene tak, aby to cloveka uplne znechutilo a pak clovek udela jednu chybu a veskery cas investovany je v pr... prachu cesty. Clovek nikdy ani nevi jestli tam vubec nejaky poklad ma, ma to vubec cenu tam pak chodit? No nekde dokonce neni ani jeden lockovaci poklad, takze jako jdes na milost a nemilost vyssim silam. Driv se dal probehnout i desp a i solnout a dneska ? Dneska nejde nic, clovek aby shanel lidi celej na vypravu a pak mu nekdo neprijde a musi jit nekam jinam. A co teprve nez se k tomu dungu dostane, plavat nekam lodi, nebo nedej boze utikat pres pul nakyho kontinentu.
Mozna bych tu zaloboval za naky zpoplatneny gate z gz k pokladum, ja myslim, ze by to bylo fer.
- Bereg Sunrise
- Elder Letter
- Příspěvky: 200
- Registrován: 07.09.2006 21:17:08
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!
S timhle teda moc nesouhlasim:Stanly píše:Obihavat ale kazdy dung je tak casove narocne, ze pochybuju ze se kdokoliv od nas obetuje...
1. Rada dungu jde marknout u vchodu pres gate runu nebo aspon v blizkosti (Wrong, Ice, Dest, Shame, Cove, Desp, Drowy- minuta a pul lodi, Reka vchod do stok?, Yomotsu, Pride, NB Runa)- 11 dungu s okamzitym pristupem ke vchodu nebo max 2 minuty cesty a to si myslim, ze je az moc. Mozna Pride je kousicek dal nez ty 2min lodi (tak 2,5-3). Driv to tak standratne fungovalo, v baracku bylo 15 gate run a dva lidi nebo tri obihali parkrat za den dungy pres runu. 10 dungu je malo? Ok at nezeru, 6 z nich jde primo s markem u vchodu. Nezlob sde na me, ale to me neprijde jako uplne strasne_pruderni_obihani_dungu.
2. Zbytek je trosku horsi na dobihani a kontrolu, uznavam, ale proste proto se taky neda tak lehce pojet a je treba tam kupr. kempit?
3. Na jednu stranu tu lamentujete, ze je to tezke pro PK, ano souhlasim, ale co to je proboha za argument "Me se nechce, nam se nechce, nenajdu nikoho komu by se chtelo obihat" ?!
4. Driv to bvylo fakt horsi, pamatuju doby kdy me pojela na peti vypravach z osmi PKcka a ne praskace jsme nemeli ale proste nevim cim to je ? Lidi nebyvaly tak liny a proste se seslo pet PKcek, kazdej si rozdelil 2-3 dungy a ty jednou za hodku obehnul coz mu zabralo tak 10minut? jasny driv slo kdeco marknout atd. tak dobre dnes 20minut ?
5. Ja si k tomu dungu taky musim bohuzel dobehnout, muj hendikep je vaha, to ze mam asi dost casto lepsi ekvip nez PK (az na vyjimky), zabijim NPC coz me tayk zabere delsi dobu. ty to mas tezsi tim, ze mas horsi pristup (Ilsh?, Decik?...).
Naposledy upravil(a) Bereg Sunrise dne 30.12.2010 14:43:05, celkem upraveno 1 x.
Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!
To je mozna tak ve dve rano no...Acarus píše:Je docela bezny stav ze je 20 lidi online a nas 13 jde dung, coz si myslim, je celkem nezanedbatelny procento.
Pro tebe zcela nepochybne.Take si myslim, ze si hraci zvyknout na leccos. Ale brekot na foru je porad na vsechno.
Rozumis tomu, ze nekdo nehraje pro tu tvoji podelanou "rewardu" a nedejboze loot? Kdyz dobihame vypravu, tak ji chceme pojet, protoze proste hrajeme za PK, ktery v tehle hre jsou asi omylem. Nejaka rewarda ze ktery dostaneme 1K MC, 500 fame a rejr mystic ball je nam ukradena.Acarus píše:V podstate jde asi o tohle, tuhle sem nemel poklad a tamhle taky ne, ale zase tamhlejc jo. Dokonce doplnenej od gm v truhlici. Tak to proste je. Cim castejc chodis dungy, tim vetsi sanci na ten poklad mas. Vzdy tu mas nejakou rewardu a nedejboze nejaky ten loot!!!!
Shanet lidi na vypravu, to ti musi bejt zlo. Jeste ze my jsme PK a nic takovyho delat nepotrebujeme, protoze asi pojizdime solo.Acarus píše:Ale proste to je uz nesnesitelny, dungy nejdou probihat az k pokladu primo. Je az neuveritelne neskutecne drze, ze musime zabijet hlidace a otvirat ty drevene prekazky, aby se dalo hnout dal. Mnohdy je to postavene tak, aby to cloveka uplne znechutilo a pak clovek udela jednu chybu a veskery cas investovany je v pr... prachu cesty. Clovek nikdy ani nevi jestli tam vubec nejaky poklad ma, ma to vubec cenu tam pak chodit? No nekde dokonce neni ani jeden lockovaci poklad, takze jako jdes na milost a nemilost vyssim silam. Driv se dal probehnout i desp a i solnout a dneska ? Dneska nejde nic, clovek aby shanel lidi celej na vypravu a pak mu nekdo neprijde a musi jit nekam jinam. A co teprve nez se k tomu dungu dostane, plavat nekam lodi, nebo nedej boze utikat pres pul nakyho kontinentu.
Myslim, ze by sis mel vzit dovolenou. Kdy konecne prestanes omejvat dokola nejaky podelany hlidace a poklady? Bavime se sakra o tom ze kvuli tomu ze ti pres noc hrablo je za trackovani ktery bylo vic nez rok OK delete, a o tom ze ted obihani a kontrola dungeonu zabere odhaduju tak 30minut a tim se pro nas z tyhle hry stava jeste vetsi zrout casu nez doted.
Bylo by to tak fer, jako jsi ty sam.Acarus píše:Mozna bych tu zaloboval za naky zpoplatneny gate z gz k pokladum, ja myslim, ze by to bylo fer.
-
- Death Litographer
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 07.09.2006 18:43:22
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!
Bylo by fér, kdyby Ti někdo vysvětlil, co to je ironie, aby ses mohl pak plnohodnotně zapojit do diskuze.
[color=green][size=167]Čaj? Pickwick![/size]
[/color]
[/color]
Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!
Na nejakou ironii ti kaslu, protoze mi jako vysvetleni nestaci jeden Acarovo ironicky nic nerikajici post. Kdyby mi nekdo dal nejaky normalni vysvetleni, nebo spise kdyby nam Acarus laskave predlozil jeho idej toho, jak mame ted jako PK fungovat a nebo kdyby se aspon konecne vyjadril k tomu zda vubec jsou PK na tomhle shardu zadouci...Prafotr Morava píše:Bylo by fér, kdyby Ti někdo vysvětlil, co to je ironie, aby ses mohl pak plnohodnotně zapojit do diskuze.
Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!
Tak si trochu promni svoje ubreceny zalepeny ocicka a najdi si na to odpoved ktera tu uz byla xkrat napsana.Stanly píše: kdyby nam Acarus laskave predlozil jeho idej toho, jak mame ted jako PK fungovat
edit: vymluva na to ze nemate cas obihat normalne byla doufam myslena jako joke
Naposledy upravil(a) Wizzy dne 30.12.2010 16:36:10, celkem upraveno 1 x.
-
- Death Litographer
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 07.09.2006 18:43:22
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!
nechápeš normálně, tak zapojil ironii. Sarkazmus je na řadě. Vysvětlený to tu je na několikrát. A nevím co nechápeš na významu, takhle prostě Drowy pojíždět nebudete...Stanly píše: Na nejakou ironii ti kaslu, protoze mi jako vysvetleni nestaci jeden Acarovo ironicky nic nerikajici post. Kdyby mi nekdo dal nejaky normalni vysvetleni, nebo spise kdyby nam Acarus laskave predlozil jeho idej toho, jak mame ted jako PK fungovat a nebo kdyby se aspon konecne vyjadril k tomu zda vubec jsou PK na tomhle shardu zadouci...
[color=green][size=167]Čaj? Pickwick![/size]
[/color]
[/color]
-
- Undead Scriber
- Příspěvky: 835
- Registrován: 24.09.2006 22:56:01
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!
shrnul jsi to hezky, dungy se obíhají ať runama tak pěšky lodí..Bereg Sunrise píše:..
víš proč tě kdysi pojelo 5x pk z 8mi výprav? protože se přiběhlo např. k Tkčku zjistilo že neni hlídač a výprava se doběhla.. víš jak to vypadá dneska? zjistíš že neni hlídač a už tam ani nejdeš protože po cca 10-15ti dobíhání když se čekalo u LSN i přes 1,5 hodiny (ano čteš správně) tak se koplo protože i kdyby se to lsn respnulo dejme tomu za 2hodiny tak tu výpravu nedoběhneš.. a takhle to funguje u většiny dungů - jsou to ty antidobíhací opatření která se tu vybrečela nějaký ten pátek zpátky. Proto dříve byla tráva zelenější..

toliko k tomu

Lepší lama kamarát ako skiller debil ;)
[Hated] je totiž něco jako sociální stigma.
-Posledním stupněm závisti je nenávist-
Filjins: Ty jo driv sem vypinal UO protoze proti me bylo moc lidi, tedka vypinam UO protoze neni ani hrac...
[Hated] je totiž něco jako sociální stigma.
-Posledním stupněm závisti je nenávist-
Filjins: Ty jo driv sem vypinal UO protoze proti me bylo moc lidi, tedka vypinam UO protoze neni ani hrac...
- Bereg Sunrise
- Elder Letter
- Příspěvky: 200
- Registrován: 07.09.2006 21:17:08
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!
Jasny, tak to bohužel no, jedina šance budto kempit nudne v dungu nebo odhcytit se stestim na zacatku. Nebo nemit toho "hlidace AFK" u pokladu ale uz u vstupu, ale tam te zase lehceji odhali ta blue vyprava. Takze smula proste.
- King
- Pencil Master
- Příspěvky: 534
- Registrován: 01.03.2009 05:14:54
- Bydliště: Kapr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!
tak tam kempi cely den a urcite budes pred tema modrakama a nemusis cekat na hlidaceErik Nighelt píše:shrnul jsi to hezky, dungy se obíhají ať runama tak pěšky lodí..Bereg Sunrise píše:..
víš proč tě kdysi pojelo 5x pk z 8mi výprav? protože se přiběhlo např. k Tkčku zjistilo že neni hlídač a výprava se doběhla.. víš jak to vypadá dneska? zjistíš že neni hlídač a už tam ani nejdeš protože po cca 10-15ti dobíhání když se čekalo u LSN i přes 1,5 hodiny (ano čteš správně) tak se koplo protože i kdyby se to lsn respnulo dejme tomu za 2hodiny tak tu výpravu nedoběhneš.. a takhle to funguje u většiny dungů - jsou to ty antidobíhací opatření která se tu vybrečela nějaký ten pátek zpátky. Proto dříve byla tráva zelenější..stihneš buďto pomalou skupinku složenou většinou z nbíků, které ani nemá smysl zabíjet a necháš je jít dál( ano, divné že hated nepojíždí každého, že? třeba je to jen mystifikace..) a nebo si projdeš dung do konce aniž bys potkal živou duši ač si je třeba u lsnka trackoval na mostě..
toliko k tomu

Hunter:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Acarus:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Acarus:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!
Wizzy píše:edit: vymluva na to ze nemate cas obihat normalne byla doufam myslena jako joke
King píše: tak tam kempi cely den a urcite budes pred tema modrakama a nemusis cekat na hlidacea jesli na to nemas cas tak di treba hrat solitery
tak jenom doufam ze kapr neni stejnej sprýmař jako wizzy
Jinak samozrejme dungy, u kterych to jde se obihavaji normalne, obihavaly a obihat budou.
- Inkvizitor Dan
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 18.10.2006 05:59:00
- Bydliště: Za tebou ve stinu!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!
No me se tohle moc nelibi od Acara, s takovouhle aby se clovek opravdu bal vyuzit cokoli na co prijde a povazuje to za feature, nebo dobrou vychytavku. Ta hranice mezi vylozenym ochcavanim nastaveni a vyuzivanim vsech dostupnejch featur je v hooodne moc pripadech dost tenka a spousta hracu (at uz pro to, ze se nad danou veci hned hlubeji nezamysli, nebo z nezkusenosti, ci neznalosti nastaveni) ji hnedka nedokaze rozpoznat. Zrovna kluci z Hated podle me nejsou uplny hovada ani maly decka a domluva ze ani tenhle zpusob hlidani si vyprav neni zadouci, by bohate stacila. V pripade pochybnosti ze bude stacit, nebo obavy ze to bude zneuzivat vice lidi bych sahl po systemovem reseni a ohlasil ho pres novinky.
Polovina taktik v dungach spociva v ochcavani nastaveni, umely ''inteligence'' a moznosti tyhle prastary sfery, s takovou aby se clovek bal i harmovat monstra, protoze se pak cukaj, fizuujou a menej furt target. Je to srovnatelny ochcavani s tim co udelali kluci. Tak proc takovej vejprask bez varovani? Na jednu stranu se to u hromady veci toleruje, pak clovek prijde na neco novyho na srovnatelny urovni a dostane takovejhle vyklep. Ty kluci realne neporusili zadny pravidlo, pouze vyuzili moznosti, na kterou zadny GM pri stavbe a delani anti-pk opatreni nemyslelo, coz ale neni chyba hracu, ktery takovouhle mezirku objevi. Obzlast pokavad se jedna o nechtenou moznost vyuziti ZCELA BEZNE TAKTIKY, vyuzivane VSUDE A VSEMI ( tim myslim vyuziti moznosti videt do jinych casti dungeonu pres steny). Taktez bych bral dost velkej ohled na fakt, ze tyhle skupine hracu jsou neustale hazeny klacky pod nohy a jsou nuceny vymyslet porad nove a nove taktiky a skuliny v anti-pk opatrenich aby si vubec mohli trosku zahrat. Neustale na ne nekdo vymejsli a dela jim v ceste nastrahy co musej prekonavat a hledat v nich cestu a kdyz si najdou cestu, ktera se GM nelibi ale realne neporusuje zadne pravidlo, neresil bych to surovou popravou cely grupy. V novym dungu se taky nepopravujou vypravy za to, ze prijdou na taktiku, ktera podle autora dungu nebyla zamyslena a neni zadouci.
Polovina taktik v dungach spociva v ochcavani nastaveni, umely ''inteligence'' a moznosti tyhle prastary sfery, s takovou aby se clovek bal i harmovat monstra, protoze se pak cukaj, fizuujou a menej furt target. Je to srovnatelny ochcavani s tim co udelali kluci. Tak proc takovej vejprask bez varovani? Na jednu stranu se to u hromady veci toleruje, pak clovek prijde na neco novyho na srovnatelny urovni a dostane takovejhle vyklep. Ty kluci realne neporusili zadny pravidlo, pouze vyuzili moznosti, na kterou zadny GM pri stavbe a delani anti-pk opatreni nemyslelo, coz ale neni chyba hracu, ktery takovouhle mezirku objevi. Obzlast pokavad se jedna o nechtenou moznost vyuziti ZCELA BEZNE TAKTIKY, vyuzivane VSUDE A VSEMI ( tim myslim vyuziti moznosti videt do jinych casti dungeonu pres steny). Taktez bych bral dost velkej ohled na fakt, ze tyhle skupine hracu jsou neustale hazeny klacky pod nohy a jsou nuceny vymyslet porad nove a nove taktiky a skuliny v anti-pk opatrenich aby si vubec mohli trosku zahrat. Neustale na ne nekdo vymejsli a dela jim v ceste nastrahy co musej prekonavat a hledat v nich cestu a kdyz si najdou cestu, ktera se GM nelibi ale realne neporusuje zadne pravidlo, neresil bych to surovou popravou cely grupy. V novym dungu se taky nepopravujou vypravy za to, ze prijdou na taktiku, ktera podle autora dungu nebyla zamyslena a neni zadouci.
professional mindfucker
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson
Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson
Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!

Kdysi TLUPA a teď HATED 8-)
Gogo píše: Podla mna ked chcu hated pojazdovat desp nech to robia jak kovaren..
Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!
Asi jsem se do tebe zamiloval Dane 

Filjins: Ty jo driv sem vypinal UO protoze proti me bylo moc lidi, tedka vypinam UO protoze neni ani hrac...
-
- Undead Scriber
- Příspěvky: 668
- Registrován: 28.09.2006 14:52:49
- Bydliště: jak se to hodi
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!
Dlouho přemýšlím co sem napsat.Nic mě nenapadá snad jen kde jsou hloupé posty od Aknah.Pouze s nimi jsou brečící debaty to pravé 

Správce charity válečníků
Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!
Netvrdit o Hated ze nejsou "hovada", to bych si zrovna asi trvdit nedovolil. Vsichni vime svoje, nekteri i vic.Inkvizitor Dan píše:...
Rozdil mezi "featurovanim" v PvM je hlavne v tom, ze PvM hrac tim prakticky nekazi hru nikomu ostatnim. Pokud se neco dela jinou taktikou nez na kterou to bylo delano, tak to vzdycky skonci tim ze to GM upravi. Nebo se odmaze par itemu z pokladu/prida nekde dal mob, coz hrac nikdy sam o sobe nikdy nezjisti ze to tak nebylo ani predtim. Obecne tu mas na to xtopicu jak najednou nekomu nekde nefunguje vymyslena taktika.
V tomhle pripade si Acarus mohl vybrat, videl PK hrace kempit poklad odkud jde videt na zacatek = bud smazat daneho hrace nebo udelat takovou pasticku na Hated a jak si sam urcite videl zde (aneb za palata zadnej klamak, ress svitek nebo nahradni jezditko), tak Hated na zadny tezsi PvM pripraveny ani zdaleka nebyli. Realne by meli byt jeste radi ze prisli jen o par ekvipu, misto delete accu toho kempera pokladu.
Vetsi efekt by melo, kdyby Hated uklidnili trochu svoje ziletky a radsi napsali, zdali by k soucasne zmene "resetu" timeru spawnu, nestalo za to zvazit bud zkratit spawn timery nebo dat blokovaci dvere jen na zacatek. Misto tohodle "OMG PK TO MAJI TEZKE! MODRY HRAC MUSI MIT CAS NA TO DOJIT DUNG, ALE PK PRECE NEMUZOU OBETOVAT CAS NA TO ABY DUNGY OBIHALI!" Za Mamonstvo jsme ten cas obetovali a dungy si poctive obihali a pojizdet se dalo stale v klidu (a bez jakyhokoliv dramatu nekde).
Kazdy hrac ma snad moznost tvurci dungeonu/pvp GM napsat zdali tohle ci tohle je OK v ramci pravidel. Ale realne, kempit u pokladu (do kteryho nahazeme bordel) dalsi vypravu, to snad nemuze myslet vazne ze to je ok feature. Navic 1cob=50k? To se vrati xnasobne kdyz tam chytnou "jenom" 1 vypravu za treba 8 cobu.
-
- Undead Scriber
- Příspěvky: 668
- Registrován: 28.09.2006 14:52:49
- Bydliště: jak se to hodi
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!
Moji milý hejtyd :-*
Odpustě mi ten vulgarismus ale nebylo by mnohem jednoduší se na to dépé nebo ještě lépe na celou uo vysrat? :p
edit:
Odpustě mi ten vulgarismus ale nebylo by mnohem jednoduší se na to dépé nebo ještě lépe na celou uo vysrat? :p
edit:
Takovéhle návrhy už tu na foru padaly či nějaké podobné ale pokažde byly umassovány brečícími posty ublížených modráku.Reset spawnů s tím nemá co dělat imho. Nevidím tam souvislost.Wizzy píše:Vetsi efekt by melo, kdyby Hated uklidnili trochu svoje ziletky a radsi napsali, zdali by k soucasne zmene "resetu" timeru spawnu, nestalo za to zvazit bud zkratit spawn timery nebo dat blokovaci dvere jen na zacatek.
Správce charity válečníků
-
- Death Litographer
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 07.09.2006 18:43:22
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!
Nedělali jste tohle zrovna vy s klamáky? .pWizzy píše:kempit u pokladu (do kteryho nahazeme bordel)
[color=green][size=167]Čaj? Pickwick![/size]
[/color]
[/color]
Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!
Nevim o tom ze by jsme nejakej poklad kempnuli
Re: Budeme pojizdet vsechny dungy stejne?!
Pokud ty ne, tak ja ano. Kazdy kdo si zkousel hrat se spherou zjistil, ze doba spawnu mosntra je zavisla na case ulozenem v promene morex a morey, kdy tyt hodnoty jsou minimalnicas a maximalni cas *60 v sekundach, kdy se ma monstrum spawnout, ale jelikoz sphere naumi poznat fakt ze prave sem se vyspawnil tak zastavim timer a hle umrel sem pustim timer z intervalu {morex;morey} a delala si to po svem tak ze dobehne timer z intervalu {morex;morey} => chceck hle je to mrtve nebo neni, je li mrtve udelam noveho moba neni tak vyberu cislo z intervalu {morex;morey} a pocitam si dal. Takze se mohlo stat ze zabiju moba a hle timer je 10 == mob se respne po 10s. Naprosta ignorace nastaveni spawnu se tomu rika. Proto se rika, ze lze cekat na na jeden resp pote protoze uz tika nejaky ten cas z toho intervalu intervalu {morex;morey} a my vime, ze to je mala pravdepodobnost, ze to bude prave morey*60. Proto Balt pred x mesici mozna i nejaky ten rok, nastavil na hladane dvere to ze dycky toho hlidace to resetlo jakz takz do spravnych koleji, spis vic nez min. Coz se nyni pri teto uprave muze odmazat, a dat tam skutecna cisla ... takze k tomu asi tak...Raynor píše:Moji milý hejtyd :-*
Odpustě mi ten vulgarismus ale nebylo by mnohem jednoduší se na to dépé nebo ještě lépe na celou uo vysrat? :p
edit:
Takovéhle návrhy už tu na foru padaly či nějaké podobné ale pokažde byly umassovány brečícími posty ublížených modráku.Reset spawnů s tím nemá co dělat imho. Nevidím tam souvislost.
oot:Uz dlouho sem neslysel od pvp hracu, obecne i hracu, nejaky konkretni konstruktivni napad jak danou problematiku resit. Vzdycky je to jen o tom sasku bav nas nejak nebo .... a nebo to vymysli sam.