Nasedani bez nutnosti addobject po vypnuti clienta

Skripty týkající se tohoto externího programu

Moderátor: Caleb

Odpovědět
Uživatelský avatar
Wizzy
Evil League Of Evil
Příspěvky: 1437
Registrován: 07.09.2006 19:19:46
Kontaktovat uživatele:

Nasedani bez nutnosti addobject po vypnuti clienta

Příspěvek od Wizzy »

Download vsech skriptu mnou uvedenych: http://dl.dropbox.com/u/7651700/fena/wizzy.cs
Objects.dll: http://dl.dropbox.com/u/7651700/fena/Objects.dll



,exec Nasedani
Funguje pouze na nastavena jezditka
Pokud sedite na jezditku tak sesedne.
Pokud nesedite a v okruhu 7 policek mate jezditko nasedne.
Pokud v okruhu 7 policek jezditko neni a v baglu nadefinovane najde, odshrinkne a nasedne.

Pridat do hlavicky *.cs:
using System.Linq;
Zbytek:

Kód: Vybrat vše

public const ushort Mount = 0x00DC;
public const ushort MountShrink = 0x20F6;	
public const ushort MountColor = 0x0000;

[Executable]
public void Nasedani()
{
    if (World.Player.Layers[Layer.Mount].Exist)
    {
        World.Player.Use();
    }
    else
    {
        UOItem l = new UOItem(Aliases.GetObject("jezditko"));
        if (l.Exist)
        {
                UO.UseObject(l);
        }
        else
        {
            foreach (UOCharacter llama in from c in World.Characters where c.Distance < 7 && c.Model == Mount select c)
            {
                llama.RequestStatus(5000);
                if (llama.Renamable)
                {
                    UO.AddObject("jezditko", llama.Serial);
                    UO.UseObject(llama);
                    return;
                }
            }
            odshrink();
        }
    }
}

public void odshrink()
{
  UO.DeleteJournal();
  if (World.Player.Backpack.AllItems.Count(MountShrink,MountColor) == 0)
  {
      UO.PrintWarning("Dosli jezditka!");
      return;
  }


  UOItem lama = World.Player.Backpack.AllItems.FindType(MountShrink,MountColor);
  World.Player.ChangeWarmode(WarmodeChange.Switch);
  UO.UseObject(lama);
    UO.Wait(Core.Latency+250);

    if (UO.InJournal("You can't unshrink creature here or now!"))
    {
      UO.PrintWarning("Domovni zona nebo timer na klamaky!");
      return;
    }

    foreach ( UOCharacter llama in from c in World.Characters where c.Distance < 7 && c.Model == Mount select c )
    {
        llama.RequestStatus(5000);
        if (llama.Renamable)
        {
          UO.AddObject("jezditko", llama.Serial);
	      UO.UseObject(llama);
        }
    }
}
Naposledy upravil(a) Wizzy dne 20.08.2010 00:33:59, celkem upraveno 4 x.
ICQ:242676139 | IRC: #dp

... Vision vs Speech test ...
Uživatelský avatar
Stich
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 327
Registrován: 28.02.2009 17:34:10
Bydliště: Pri trhu
Kontaktovat uživatele:

Re: Nasedani bez nutnosti addobject po vypnuti clienta

Příspěvek od Stich »

tak na toto by som si netrufol *tleska*
Mate radi ptacky?
Wallace
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 592
Registrován: 18.10.2006 12:18:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Nasedani bez nutnosti addobject po vypnuti clienta

Příspěvek od Wallace »

me to nefunguje :p
Mianek
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 135
Registrován: 08.09.2006 22:31:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Nasedani bez nutnosti addobject po vypnuti clienta

Příspěvek od Mianek »

Wallace píše:me to nefunguje :p
pouzivas jako jezditko lamu, ne kone vid... pokud ano.. je chyba mezi zidli a klavesnici

me to funguje :unibrow:
Legie (navzdy!!)
Uživatelský avatar
Wizzy
Evil League Of Evil
Příspěvky: 1437
Registrován: 07.09.2006 19:19:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Nasedani bez nutnosti addobject po vypnuti clienta

Příspěvek od Wizzy »

public const ushort Mount = 0x00DC;
public const ushort MountShrink = 0x20F6;
public const ushort MountColor = 0x0000;
ICQ:242676139 | IRC: #dp

... Vision vs Speech test ...
Uživatelský avatar
Beruska
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 189
Registrován: 30.08.2007 01:01:40

Re: Nasedani bez nutnosti addobject po vypnuti clienta

Příspěvek od Beruska »

Mě to naháže takovýhle chyby :-)

c:\Program Files\Ultima Online Mondain's Legacy\Phoenix\Scripts\DarkParadise\a.cs(8,12): error CS1518: Bylo očekáváno klíčové slovo class, delegate, enum, interface nebo struct.
c:\Program Files\Ultima Online Mondain's Legacy\Phoenix\Scripts\DarkParadise\a.cs(9,12): error CS1518: Bylo očekáváno klíčové slovo class, delegate, enum, interface nebo struct.
c:\Program Files\Ultima Online Mondain's Legacy\Phoenix\Scripts\DarkParadise\a.cs(10,12): error CS1518: Bylo očekáváno klíčové slovo class, delegate, enum, interface nebo struct.
c:\Program Files\Ultima Online Mondain's Legacy\Phoenix\Scripts\DarkParadise\a.cs(13,12): error CS1518: Bylo očekáváno klíčové slovo class, delegate, enum, interface nebo struct.
c:\Program Files\Ultima Online Mondain's Legacy\Phoenix\Scripts\DarkParadise\a.cs(15,45): error CS1518: Bylo očekáváno klíčové slovo class, delegate, enum, interface nebo struct.
c:\Program Files\Ultima Online Mondain's Legacy\Phoenix\Scripts\DarkParadise\a.cs(21,28): error CS1518: Bylo očekáváno klíčové slovo class, delegate, enum, interface nebo struct.
c:\Program Files\Ultima Online Mondain's Legacy\Phoenix\Scripts\DarkParadise\a.cs(40,9): error CS1022: Byla očekávána definice typu nebo oboru názvů, nebo konec souboru.
No VB scripts compiled.
No Boo scripts compiled.

No assemblies to analyze.
========== Found 7 compiler errors or warnings and 0 analyzer errors ==========



Něco dělám strašně špatně, že? :-p
Severka
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 417
Registrován: 05.05.2009 12:44:37
Kontaktovat uživatele:

Re: Nasedani bez nutnosti addobject po vypnuti clienta

Příspěvek od Severka »

to Beruska> to je len procedura, nie cely skript, takze to nahraj k inym skriptom, samostatne to nebude fungovat
Uživatelský avatar
Anselmo
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 100
Registrován: 05.06.2010 16:29:27

Re: Nasedani bez nutnosti addobject po vypnuti clienta

Příspěvek od Anselmo »

Nedalo by sa to urobit jak EQ? Pridanie do objectov?
Odpovědět