Ice Dungeon
- Wilson
- Death Litographer
- Příspěvky: 1598
- Registrován: 07 zář 2006 20:26
- Bydliště: ŠKO-ENERGO Aréna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ice Dungeon
aha my jsme zmlsany a co jste vy? Kdo tady chodi trekovat DC z delu aby nemusel pouzit coba a kdyz mu to gm chtej zatrhnout tak tu breci? To ze mate z DC kolace bez prace, ti nevadi ale v jinym topiku proti tomu hrozne bojujes :p
- Reginald
- Paper Elemental
- Příspěvky: 344
- Registrován: 08 zář 2006 23:34
- Bydliště: nejvedsi mesto v ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ice Dungeon
V poslední době mi tímhle lezeš na nervy sharte takže narovinu,to chováni co tu teď popisuješ ty jinde máš v modrobílým za strany pk..a je mi jasné že vám tento dung vyhovuje,protože xkrat jsem zažil to jak vaše skvadraazura když neměla co na pojezd si právě do ice zašla a když by náhodou vás někdo dobíhal tak vy si s radostí relognete a pojedete je za red...Miky Mora píše:Edit: Abych to tak shrnul v jedné větě co se vlastně řeší v 2 topikách v této sekci: Pls *fňuk* posunťe Drow city *cry*, zlá PK to trackují z Delu *buhehe* a taky pls *uaa* dejte dveře "na jedno" do ice!Miky Mora píše:...
Cizí chyby máme na očích, svoje za zády.
NEJSEM REGIS!
NEJSEM REGIS!
Re: Ice Dungeon
No ani jednomu z vás teď moc nerozumim.
Wilson: Proti čemu, že to bojuju?
Regi: Tobě se někdy stalo, že bysme na vás v ice relogli z blue na PK a pojeli jo? Tak to mi teda jmenuj ty případy, protože o ničem takovým nevím.
Wilsne, snad jen ještě k tomu DC. To je úplně absurdní a kdybys sám hrál PK a byl na naší straně tak bys tohle nikdy nemohl myslet vážně.
To je to samý jak kdyby na DP byly dungy, kde by vstupenka byla v podobě loterie - dáš mega a ono tě to buď pustí a nebo vykopne s holou prdelí. Bavilo by tě to, Wilsne? Já myslim, že by to byl kopec srandy. Nasmál by ses asi zhruba stejně asi jako gilda Hated která by nechávala 20 cobů denně v DC bez záruky že tam vůbec něco pojede.
Wilson: Proti čemu, že to bojuju?
Regi: Tobě se někdy stalo, že bysme na vás v ice relogli z blue na PK a pojeli jo? Tak to mi teda jmenuj ty případy, protože o ničem takovým nevím.
Wilsne, snad jen ještě k tomu DC. To je úplně absurdní a kdybys sám hrál PK a byl na naší straně tak bys tohle nikdy nemohl myslet vážně.
To je to samý jak kdyby na DP byly dungy, kde by vstupenka byla v podobě loterie - dáš mega a ono tě to buď pustí a nebo vykopne s holou prdelí. Bavilo by tě to, Wilsne? Já myslim, že by to byl kopec srandy. Nasmál by ses asi zhruba stejně asi jako gilda Hated která by nechávala 20 cobů denně v DC bez záruky že tam vůbec něco pojede.
Kdysi TLUPA a teď HATED 8-)
Gogo píše: Podla mna ked chcu hated pojazdovat desp nech to robia jak kovaren..
- Lucky
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1350
- Registrován: 07 zář 2006 18:28
- Bydliště: plz - eň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ice Dungeon
Ja myslim ze tu breci obe strany naprosto stejne no ... kazdopadne kolace bezprace bych to az tak uplne nepojmenovaval.Wilson píše:aha my jsme zmlsany a co jste vy? Kdo tady chodi trekovat DC z delu aby nemusel pouzit coba a kdyz mu to gm chtej zatrhnout tak tu breci? To ze mate z DC kolace bez prace, ti nevadi ale v jinym topiku proti tomu hrozne bojujes :p
Tak dame vsechny dangy totalne pryc bez tracku a podobne hlouposti a vymenou za to zadny cekani na respy hlidacu ... kdyz neni otevres dvere a jedes...
btw dat do dungu na 20 minut dvere na 10 minut je rly good ;p ... sem myslel ze dobu nesmyslnejch respu a timeru uz mame za sebou a ejhle ono ne.
No ja myslim spis ze je to takova osemetna situace .. kdyz des ice a 3x tam umres kvuli tomu blokovani acu pak je 2x restart a pak kdyz se tam konecne dostanes a ses vylozene nastvanej a znechucenej rikas si jak ten servr de do pytla a kdesi cosi tak je tam modro/pk vyprava a ty jsi taky modro/pk vyprava tak nevim co se ceka zejo ... silnejsi vyhraje.Reginald píše:V poslední době mi tímhle lezeš na nervy sharte takže narovinu,to chováni co tu teď popisuješ ty jinde máš v modrobílým za strany pk..a je mi jasné že vám tento dung vyhovuje,protože xkrat jsem zažil to jak vaše skvadraazura když neměla co na pojezd si právě do ice zašla a když by náhodou vás někdo dobíhal tak vy si s radostí relognete a pojedete je za red...
Re: Ice Dungeon
To Miki Mora : Neber me zle, jsem srab modrak a mozna ti to prijde jako brekot, ale ja si to proste nemusu odpustit...
Kdyz si vy zli cerveni PK najdete zpusob, jak zjistit, jestli jdou modraci vypravu a nebo ne a nebo zmlatit jen urcite potvory... Je to v poradku, ale vezmi si prosim skill Tracking -> stopovani -> nemelo by se to zamerovat na beci jako jsou stopy na zemi, lod na obzoru a nebo treba pach ? Prosim te, vysvetli mi podle RP, jak je mozne, ze PK dokaze zjistit, jestli nekdo neni dungeon z mista, kde ta dotycna postava vubeec nikdy nemusela byt ? Nepolamala tam zadne vetvicky, nezanecala stopy ani pach... Tak jakto, ze zjisti, ze tam nekdo je ?
Potom mi podle RP prijde tracking ne jako stopovani, ale jako nadprirozena schopnost zjistit pritomnost cloveka. A tak by to asi nemelo byt, nemyslis ?
Nesoudim te, nesnazim se te nejak kritizovat... Nakonec neporusujes pravidla, takze delej jak umis.
Ale nemyslis, ze potom plac bezmocnejch modrejch je opravnen ? Jeste se divis, proc "brecime" ? ( tedy ja si myslim, ze nebrecim, ale verit mi nemusis... )
omlouvam se za OT, ale ICE je v poradku. Je zajimave a krome tich nightmarek je to OKi, nechme PKckum tu moznost si nas dobehnout, alespon si ten 9kovej poklad na konci zaslouzime
Ale DC v poradku neni kvuli tomu trackingu. Uz chapeete, co tim chci rict, vy cerveni zli PK ? Jen to, ze je nespravedliva moznost nas trackovat z mista, na kterem jsme nikdy nebyli... Chapu, je to mozna pro sferu neosetritelne, ovsem znemoznit u tohoto dungeonu uzivat tento... ehm... grif ( ? ) je plne spravedlive...
Souhlasis se mnou, Miki Moro ? Ja osobne proti tobe nic nemam ( az na to, ze jsi zle cervene PK a ja jsem tak trochu... ehm... modre zamereny ... ), ale myslim, ze na tomto by jsme se mohli schodnout. Vzdejte se teto moznosti trackovani a mozna ( ja nevim, opakuji MOZNA ) dostanete od GM neco, co vam umozni tento dung prozkoumat bez cobu a nebo trebas PK port... A nebo vam da moznost pojizdet jiny dungeon. Chapu ulohu PKcek na tomto serveru a i kdyz je nemam rad, nemam je jako skupinu za co soudit. Prasata jsou jednotlivci a kdyz si PK najdou podobnou vec, ktera je v souladu s pravidli, tak prosim. Pokavad se to nam modrejm nebude libit, budeme o tom diskutovat zde na forku, ale moc sve nazory neobhajite, kdyz budete / budeme pouzivat plac bezmocnejch a urazeni se. Jsou i jine cesty a ja doufam, ze jsem vam ted jednu ukazal.
Miki Moro, prosim o odpoved...
P.S.: A jeste jednou sorry za OT
P.P.S.: Jinak modri, sila s vama...
Kdyz si vy zli cerveni PK najdete zpusob, jak zjistit, jestli jdou modraci vypravu a nebo ne a nebo zmlatit jen urcite potvory... Je to v poradku, ale vezmi si prosim skill Tracking -> stopovani -> nemelo by se to zamerovat na beci jako jsou stopy na zemi, lod na obzoru a nebo treba pach ? Prosim te, vysvetli mi podle RP, jak je mozne, ze PK dokaze zjistit, jestli nekdo neni dungeon z mista, kde ta dotycna postava vubeec nikdy nemusela byt ? Nepolamala tam zadne vetvicky, nezanecala stopy ani pach... Tak jakto, ze zjisti, ze tam nekdo je ?
Potom mi podle RP prijde tracking ne jako stopovani, ale jako nadprirozena schopnost zjistit pritomnost cloveka. A tak by to asi nemelo byt, nemyslis ?
Nesoudim te, nesnazim se te nejak kritizovat... Nakonec neporusujes pravidla, takze delej jak umis.
Ale nemyslis, ze potom plac bezmocnejch modrejch je opravnen ? Jeste se divis, proc "brecime" ? ( tedy ja si myslim, ze nebrecim, ale verit mi nemusis... )
omlouvam se za OT, ale ICE je v poradku. Je zajimave a krome tich nightmarek je to OKi, nechme PKckum tu moznost si nas dobehnout, alespon si ten 9kovej poklad na konci zaslouzime
Ale DC v poradku neni kvuli tomu trackingu. Uz chapeete, co tim chci rict, vy cerveni zli PK ? Jen to, ze je nespravedliva moznost nas trackovat z mista, na kterem jsme nikdy nebyli... Chapu, je to mozna pro sferu neosetritelne, ovsem znemoznit u tohoto dungeonu uzivat tento... ehm... grif ( ? ) je plne spravedlive...
Souhlasis se mnou, Miki Moro ? Ja osobne proti tobe nic nemam ( az na to, ze jsi zle cervene PK a ja jsem tak trochu... ehm... modre zamereny ... ), ale myslim, ze na tomto by jsme se mohli schodnout. Vzdejte se teto moznosti trackovani a mozna ( ja nevim, opakuji MOZNA ) dostanete od GM neco, co vam umozni tento dung prozkoumat bez cobu a nebo trebas PK port... A nebo vam da moznost pojizdet jiny dungeon. Chapu ulohu PKcek na tomto serveru a i kdyz je nemam rad, nemam je jako skupinu za co soudit. Prasata jsou jednotlivci a kdyz si PK najdou podobnou vec, ktera je v souladu s pravidli, tak prosim. Pokavad se to nam modrejm nebude libit, budeme o tom diskutovat zde na forku, ale moc sve nazory neobhajite, kdyz budete / budeme pouzivat plac bezmocnejch a urazeni se. Jsou i jine cesty a ja doufam, ze jsem vam ted jednu ukazal.
Miki Moro, prosim o odpoved...
P.S.: A jeste jednou sorry za OT
P.P.S.: Jinak modri, sila s vama...
Krví podepsán Wlern; Upír hledající světlo ve své duši
Wrast Werde - " Nenaučil jsem se bojovat, abych pobil své nepřátele, ale abych ochránil své blízké"
Wheliss - S úsměvem na tváři a životem na dlani
Wrast Werde - " Nenaučil jsem se bojovat, abych pobil své nepřátele, ale abych ochránil své blízké"
Wheliss - S úsměvem na tváři a životem na dlani
Re: Ice Dungeon
No konečně člověk s kterým se dá rozumně bavit a vyměnit názor .
Když to bereš z pohledu RP, tak je to jasný a vím co tím chceš říct. Jenže tenhle skill je tu odpradávna nastavený tak jak to funguje doteď a nejspíš to ani ošetřit nijak nejde. Holt to musíš brát jako feature.
Je to asi jediný dung, který se dá zjišťovat tímhle způsobem a spadá do skupiny asi 4 dungů, které jdou pojet, tak proč by to tak nemohlo být?
Ostatní dungy máte téměř s nulovou šancí pojezdu. Nemyslíš že ten prostor který mají pro hru modráci je oproti PK obrovský?
Já myslím, že těch 30dung vs. ty zbývající 4 dungy, který jdou pojet není vůbec nic hroznýho pro vás a to byste podle mě holt mohli nějak překousnout.
GM nám už sebrali hodně dungů, kde jsme dřív byli jako doma (nestěžuju si na to), ale takhle se snažíte sebrat další a další a za chvíli pro nás nezbude skoro nic.
Beru stížit dobíhání výpravy Pkčkama, ať se musí probojovat třeba peklem, to je mi jedno, ale ať to proboha JDE.
Tím, že uděláte nějaký změny a opatření proti PK, tak tím jim to dobíhání nestížíte, vy je prostě vyženete z toho dungu úplně ven, protože to prostě dobíhat nejde. Je velký rozdíl mezi stížením a znemožněním.
Dám ti příklad např. takový Cyclop Valley.
Dřív se tam pojíždělo opravdu hodně, chápal jsem že tam GM chtějí udělat nějaké změny. Jenže ta změna nás z toho dungu vyhnala, nestížila nic. Závisí tam na respu jednoho jedinýho NPC, jenže než se respne, tak výprava už dávno jde jiný dung.
Přesunete DC a my tím přijdeme o způsob jak ten dung obíhat. Představa že mám přímo vlízt do dungu a zahodit tak cob je nereálná.
Takže abych to shrnul. Vůbec mi nevadí, že se něco mění nebo zobtížňuje, ale důležitá je hranice, kam až tahle změna sahá.
Když to bereš z pohledu RP, tak je to jasný a vím co tím chceš říct. Jenže tenhle skill je tu odpradávna nastavený tak jak to funguje doteď a nejspíš to ani ošetřit nijak nejde. Holt to musíš brát jako feature.
Je to asi jediný dung, který se dá zjišťovat tímhle způsobem a spadá do skupiny asi 4 dungů, které jdou pojet, tak proč by to tak nemohlo být?
Ostatní dungy máte téměř s nulovou šancí pojezdu. Nemyslíš že ten prostor který mají pro hru modráci je oproti PK obrovský?
Já myslím, že těch 30dung vs. ty zbývající 4 dungy, který jdou pojet není vůbec nic hroznýho pro vás a to byste podle mě holt mohli nějak překousnout.
GM nám už sebrali hodně dungů, kde jsme dřív byli jako doma (nestěžuju si na to), ale takhle se snažíte sebrat další a další a za chvíli pro nás nezbude skoro nic.
Beru stížit dobíhání výpravy Pkčkama, ať se musí probojovat třeba peklem, to je mi jedno, ale ať to proboha JDE.
Tím, že uděláte nějaký změny a opatření proti PK, tak tím jim to dobíhání nestížíte, vy je prostě vyženete z toho dungu úplně ven, protože to prostě dobíhat nejde. Je velký rozdíl mezi stížením a znemožněním.
Dám ti příklad např. takový Cyclop Valley.
Dřív se tam pojíždělo opravdu hodně, chápal jsem že tam GM chtějí udělat nějaké změny. Jenže ta změna nás z toho dungu vyhnala, nestížila nic. Závisí tam na respu jednoho jedinýho NPC, jenže než se respne, tak výprava už dávno jde jiný dung.
Přesunete DC a my tím přijdeme o způsob jak ten dung obíhat. Představa že mám přímo vlízt do dungu a zahodit tak cob je nereálná.
Takže abych to shrnul. Vůbec mi nevadí, že se něco mění nebo zobtížňuje, ale důležitá je hranice, kam až tahle změna sahá.
Kdysi TLUPA a teď HATED 8-)
Gogo píše: Podla mna ked chcu hated pojazdovat desp nech to robia jak kovaren..
Re: Ice Dungeon
Miki, on je tu problem... Modraci ten Cobik dali jako vstupenku za domnenky, ze si uziji pohodovy dungeon a proto tu jsou stiznosti na track. Musi se tu najit kompromis, ne si nadavat a pouzivat plac bezmocnejch. Popravde se divim GMkum a obdivuji jejich nervy...
Takze problem je ten tracking... to beru, nelibi se nam to, ale zase vy by jste chteli mit tu moznost zjistit bez kempeni, jestli to nekdo jde a chapu i vas.
Co takhle nejaky minidungeonek s hodne hlidanejma dverma ( na solo pro trakinkare ), ktery by mu umoznil tedy tracknout ? Museli by jste pro to neco udelat, ale po urcitem grifu by se to dalo dat za 12 minut ( ten solo prostor ) a potom by je mozna prestal trackovat kazdej. Potkavali by se tam PK a i vy by jste museli pro to tracknuti neco udelat... a to by bylo mozna i fer...
A nebo ze by tento solo prostor na konci umoznil kop primo do dungu jedne osobe, odkad se da trackovat, ale taky by se dalo na to PK pocihat tak, aby skocilo do PFek a pak jednoduse lootnout a kop...
Mozna ze to jsou spatne napady, jen jsem rad ze i vy jste schopni podstoupit kompromin a nepsat jen " Lol, OMG, oni tu ti modraci zase breci ".
Prosim vsechny, aby se taky zapojili a rekli, co by pro ne bylo prijatelne, aby byl ten dung dobihatelny, ale aby byl dobihatelny zadarmo
Takze problem je ten tracking... to beru, nelibi se nam to, ale zase vy by jste chteli mit tu moznost zjistit bez kempeni, jestli to nekdo jde a chapu i vas.
Co takhle nejaky minidungeonek s hodne hlidanejma dverma ( na solo pro trakinkare ), ktery by mu umoznil tedy tracknout ? Museli by jste pro to neco udelat, ale po urcitem grifu by se to dalo dat za 12 minut ( ten solo prostor ) a potom by je mozna prestal trackovat kazdej. Potkavali by se tam PK a i vy by jste museli pro to tracknuti neco udelat... a to by bylo mozna i fer...
A nebo ze by tento solo prostor na konci umoznil kop primo do dungu jedne osobe, odkad se da trackovat, ale taky by se dalo na to PK pocihat tak, aby skocilo do PFek a pak jednoduse lootnout a kop...
Mozna ze to jsou spatne napady, jen jsem rad ze i vy jste schopni podstoupit kompromin a nepsat jen " Lol, OMG, oni tu ti modraci zase breci ".
Prosim vsechny, aby se taky zapojili a rekli, co by pro ne bylo prijatelne, aby byl ten dung dobihatelny, ale aby byl dobihatelny zadarmo
Krví podepsán Wlern; Upír hledající světlo ve své duši
Wrast Werde - " Nenaučil jsem se bojovat, abych pobil své nepřátele, ale abych ochránil své blízké"
Wheliss - S úsměvem na tváři a životem na dlani
Wrast Werde - " Nenaučil jsem se bojovat, abych pobil své nepřátele, ale abych ochránil své blízké"
Wheliss - S úsměvem na tváři a životem na dlani
- Krupavylcan
- Walking Scribbler
- Příspěvky: 45
- Registrován: 09 lis 2006 17:19
- Bydliště: nechtějte vědět a vidět, záviděli byste a to není hezké
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ice Dungeon
Zajimava diskuze, ale uz jste si podobne zaposthuntili v topicu k Drowum ne? Reste si to jinde.
Btw, hraju striktne blue - pojezd neni prijemny, ale pocitam s tou moznosti - zvlast v Ice. Proto si prizpusobim equip a ty ztracene +5 platy me skutecne nezruinuji a nemam zkazenej vecer.
V Ice bych jedinou zmenu udelal to, aby byla hlidac Nightmara a ne jezdec Shadow Knight. Aby se i ty najty zabijely a nezustavaly roztahane po celem patre.
Btw, hraju striktne blue - pojezd neni prijemny, ale pocitam s tou moznosti - zvlast v Ice. Proto si prizpusobim equip a ty ztracene +5 platy me skutecne nezruinuji a nemam zkazenej vecer.
V Ice bych jedinou zmenu udelal to, aby byla hlidac Nightmara a ne jezdec Shadow Knight. Aby se i ty najty zabijely a nezustavaly roztahane po celem patre.
Re: Ice Dungeon
To nejde, protože ten stunner s nightmarou je jedno npc
- Lucky
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1350
- Registrován: 07 zář 2006 18:28
- Bydliště: plz - eň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ice Dungeon
A co se tam vybodnout na stunery a dat tam treba Lordy jako sou u vchodu/orderak? Klidne s vic Hp ... koncepce pribehu by zustala zachovaná a prestalo by mnozeni koníků...Nebo dat stunery bez najt? Na kvestu byly takovyhle npc jen nemely stunu ale takovou bronze mace .. tak si s tim krapet vyhrat.
Re: Ice Dungeon
Možná, možná by ICE pomohlo kdybychom tam museli doplavat lodí. Když už by se tam odehrálo PvP tak s loženými kartami. Navíc, ztěžuje sice přístup, ale nefixuje nikoho žádným timerem spawnu a znesnadňuje dosažení cíle všem stejným metrem.
Sám svobody kdo hoden, svobodu zná vážiti každou.
- Inkvizitor Dan
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 18 říj 2006 05:59
- Bydliště: Za tebou ve stinu!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ice Dungeon
Moje zkusenost s Ice je bohuzel takova, ze za poslednich nekolik let a XY pokusu to zajit se mi to nepodarilo bez navstevy rudejch ( a to i ve 02:00 am ). Vzhledem k tomu, ze bez alespon poradnyho kveru je ten dung utrpeni a clovek si z odtamtud skoro nic neodnese, je pro me Ice mrtvej dung kam mi nestoji za to pachnout. Samozrejme me to trocha mrzi, pac ice je hezkej dung, kam jsem pred davnejma lety chodil rad no.
Berte to jako takove konstatovani situace z meho pohledu, zadnej brekot, nechci se tu s nikym hadat. Hatedaci vedi, ze zrovna ja si dokazu poradit i kdyz nas dobehnou, jen v Ice to je na muj vkus prilis casto.
Berte to jako takove konstatovani situace z meho pohledu, zadnej brekot, nechci se tu s nikym hadat. Hatedaci vedi, ze zrovna ja si dokazu poradit i kdyz nas dobehnou, jen v Ice to je na muj vkus prilis casto.
professional mindfucker
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson
Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson
Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
Re: Ice Dungeon
Máš tam teď lvl 9 poklad, máš to vykompenzované
Kdysi TLUPA a teď HATED 8-)
Gogo píše: Podla mna ked chcu hated pojazdovat desp nech to robia jak kovaren..
- Wilson
- Death Litographer
- Příspěvky: 1598
- Registrován: 07 zář 2006 20:26
- Bydliště: ŠKO-ENERGO Aréna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ice Dungeon
ani moc ne, porad tam mate ty blue jak na zlatym podnose ...Miky Mora píše:Máš tam teď lvl 9 poklad, máš to vykompenzované
Edit: Jak uz tu nekdo navrhoval, kdyz uz ne teda zadny dvere na jedenkrat, tak aspon abyste tam museli jet lodi a ne ze si hodite gate primo do dungu a uplne bez prace si to ocekujete za necelou minutu ...
Re: Ice Dungeon
Modráci tam zase mají lvl 9 poklad jako na zlatym podnose.
Na to, že ten dung můžeš dojít s fakt průměrným ekvipem, potažmo si to může prsk v podstatě solnout, tak v pokladu může nalézt itemy co několikrát převýší jeho ekvip
Proč si asi myslíš, že tam Acar dával ten poklad? Aby ste si to mohli solovat a ještě k tomu bez PK? Výsměch
Na to, že ten dung můžeš dojít s fakt průměrným ekvipem, potažmo si to může prsk v podstatě solnout, tak v pokladu může nalézt itemy co několikrát převýší jeho ekvip
Proč si asi myslíš, že tam Acar dával ten poklad? Aby ste si to mohli solovat a ještě k tomu bez PK? Výsměch
Kdysi TLUPA a teď HATED 8-)
Gogo píše: Podla mna ked chcu hated pojazdovat desp nech to robia jak kovaren..
- Wilson
- Death Litographer
- Příspěvky: 1598
- Registrován: 07 zář 2006 20:26
- Bydliště: ŠKO-ENERGO Aréna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ice Dungeon
a myslis ze ten poklad to az tak kompenzuje, kdyz v 99% pripadu te muzou dobehnout pk az na konec ja nevim za 15 min? Ja se ti jen snazim poukazat, ze ano je tam lvl 9 poklad, ale to je i + pro pk vetsi sance na to potkat tam vypravu, kterou dozenes uplne s prstem v nose, + si sami pak muzete eten pokald este vybrat ... A hlavne kdyz uz za blue v icu odrazis pk utok, tak ty pk relognou, zavolaj dalsi paniku a zase do 5 minut sou u tebe, coz je rly spatny a to kdyz byste museli lodi by to taky trochu eliminovalo ... porad by to pro vas byl lehce pojizditelnej dung, jen byste pro to museli trochu neco udelat, ale to holt nechcete no, tak se tady tomu branis ...Miky Mora píše:Modráci tam zase mají lvl 9 poklad jako na zlatym podnose.
Na to, že ten dung můžeš dojít s fakt průměrným ekvipem, potažmo si to může prsk v podstatě solnout, tak v pokladu může nalézt itemy co několikrát převýší jeho ekvip
Proč si asi myslíš, že tam Acar dával ten poklad? Aby ste si to mohli solovat a ještě k tomu bez PK? Výsměch
Re: Ice Dungeon
Vezmu to v bodech, už mě nebaví se rozepisovat:)
-Je to jeden ze 4 dungů (brzy budou jen 3) dobihatelných dungů
-Je to velmi krátký dung a zároveň velmi ziskový
-Je to velmi nenáročný dung (čas + samotné pvm) a zároveň velmi ziskový
-Je velmi nenáročný na počet lidí, ekvip a zároveň velký ziskový
-PK nejsou roboti aby ten dung hlídali 24/7, takže na to, že trvá půl hodiny, neberu argumenty typu: modrá výprava=100% pojezd PK
-V případě střetu pvm hráčů a PK si mohou obě strany zavolat pomoc = žádná strana není znevýhodněna
-PK výpravu (ano takové v tomto dungu existují) může naopak pojet modrá skupinka (stalo se mi to předevčírem, já byl modrý pojíždějící) = opět obě strany vyrovnány
-Z pohledu PK hráče a členem asi nejaktivnější PK gildy blablabla Hated můžu říct, že jsem tam byl pojet jinými PKčky (byť afk, ale pojet:))
-Mno a už mě asi nic rozumnýho nenapadá
Toto jsou argumenty, proč to tak nechat být a nerýpat se v ničem
Teď mi někdo napište, proč by to tak být nemělo a měla by nastat změna
-Je to jeden ze 4 dungů (brzy budou jen 3) dobihatelných dungů
-Je to velmi krátký dung a zároveň velmi ziskový
-Je to velmi nenáročný dung (čas + samotné pvm) a zároveň velmi ziskový
-Je velmi nenáročný na počet lidí, ekvip a zároveň velký ziskový
-PK nejsou roboti aby ten dung hlídali 24/7, takže na to, že trvá půl hodiny, neberu argumenty typu: modrá výprava=100% pojezd PK
-V případě střetu pvm hráčů a PK si mohou obě strany zavolat pomoc = žádná strana není znevýhodněna
-PK výpravu (ano takové v tomto dungu existují) může naopak pojet modrá skupinka (stalo se mi to předevčírem, já byl modrý pojíždějící) = opět obě strany vyrovnány
-Z pohledu PK hráče a členem asi nejaktivnější PK gildy blablabla Hated můžu říct, že jsem tam byl pojet jinými PKčky (byť afk, ale pojet:))
-Mno a už mě asi nic rozumnýho nenapadá
Toto jsou argumenty, proč to tak nechat být a nerýpat se v ničem
Teď mi někdo napište, proč by to tak být nemělo a měla by nastat změna
Kdysi TLUPA a teď HATED 8-)
Gogo píše: Podla mna ked chcu hated pojazdovat desp nech to robia jak kovaren..
- Wilson
- Death Litographer
- Příspěvky: 1598
- Registrován: 07 zář 2006 20:26
- Bydliště: ŠKO-ENERGO Aréna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ice Dungeon
ty tu porad argumentujes tim pokladem, ale je ten poklad snad jistej pro kazdou vypravu co to pude? Kdyz neni poklad tak opravdu loot neni skoro zadny. Kdyz to pudes v ne moc dobrym ekvipu, tak by me zajimalo jak se s +7dmickama branit min 5ti hatedakum co na tebe vletej s duskem a midnajtama ? Kdyz to pudes v malym poctu mas vetsi loot ale zase riziko ze se neubranis pk, kdyz to zas pudes vev etsim poctu tak ikdyz bude poklad tak po rozdeleni na tom zas moc nevydelas. Ja nevim me prijde ze ty na tom dungu vidis jak kdyby tam rostli stringy a topka na stromech, ale realita je trosku nekde jinde. Aneb srovnavat tu paniku blus vs pk v dungu to si nemyslel snad vazne, aneb snad vis ze v 99% procentech ti dycky prijdou pomoct spis pk nez naky blue ...
Hlavne porad bys to mel rychle dobihatelny dung, jen bys musel tam dojet lodi, stalo by to vic casu nez to jen ze si hodis runu a za minutu mas oceklej dung a do 5 min zavolanou paniku ...
Hlavne porad bys to mel rychle dobihatelny dung, jen bys musel tam dojet lodi, stalo by to vic casu nez to jen ze si hodis runu a za minutu mas oceklej dung a do 5 min zavolanou paniku ...
Re: Ice Dungeon
Hh, ber to tak, že ne vždy je poklad a ne vždy tě tam pojedou PK. Můžeš ten dung vybrat třeba 10x po sobě, když si šikovný a pk tě nepojedou ani jednou, ale může to být i opačně.
S tím ekvipem máš dvě možnosti. Buď to bereš jako výzvu, vezneš dobrý ekvip (po všech stránkách připravený na střet PK, věř mi de to, opravdu v ice nepotřebuješ mít 300 váhu) a budeš se bránit zuby nehty.
Druhá možnost je vzít ekvip horší, což tedy dung prodlouží o pár minut (ne o moc) a holt ty +5 plátka a 2 +7 nebo +5 zbraně oželet (aspoň se tedy někde začnou využívat v PvM když je dnes povinnost mít všude minimálně mythril )
Spíš je velmi úsměvné, že se modráci o tento dung začali zajímat až po výměně pokladu za lepší. Když tam nic nebylo (z toho dungu bylo opravdu prd:) ) tak to nikomu moc nevadilo, že je lehce dobihatelný.
Ale najednou se objevila vidina rychlého zisku a začínáte zaše škudlit pro sebe a snažíte se z tama vyhnat PK, protože pro vás začal být zajímavý.
S tím ekvipem máš dvě možnosti. Buď to bereš jako výzvu, vezneš dobrý ekvip (po všech stránkách připravený na střet PK, věř mi de to, opravdu v ice nepotřebuješ mít 300 váhu) a budeš se bránit zuby nehty.
Druhá možnost je vzít ekvip horší, což tedy dung prodlouží o pár minut (ne o moc) a holt ty +5 plátka a 2 +7 nebo +5 zbraně oželet (aspoň se tedy někde začnou využívat v PvM když je dnes povinnost mít všude minimálně mythril )
Spíš je velmi úsměvné, že se modráci o tento dung začali zajímat až po výměně pokladu za lepší. Když tam nic nebylo (z toho dungu bylo opravdu prd:) ) tak to nikomu moc nevadilo, že je lehce dobihatelný.
Ale najednou se objevila vidina rychlého zisku a začínáte zaše škudlit pro sebe a snažíte se z tama vyhnat PK, protože pro vás začal být zajímavý.
Kdysi TLUPA a teď HATED 8-)
Gogo píše: Podla mna ked chcu hated pojazdovat desp nech to robia jak kovaren..
- Wilson
- Death Litographer
- Příspěvky: 1598
- Registrován: 07 zář 2006 20:26
- Bydliště: ŠKO-ENERGO Aréna
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ice Dungeon
Ale vadilo, to ze je ten dung lehce dobihatelny se tu pise od nepameti, takze asi tak. Proste to je tak dycky ten dung je neumerne lehce dobihatelny a ikdyz tam je sice pridanej lockac, stale to moc nekompenzuje to vysoke riziko pk. Protoze v tomto dungu ti je i tracking k nicemu kdyz poseldni mistnost je v jiny casti mapy nez ty predesle, takze se o pk ani nedozvis, leda bys nechal v predposeldni mistnosti cloveka, ale to je zase dalsi neumerna prekazka ktera se proste nevyplati. Ale to se tezko pk vysvetluje, ja tu nebranim jen zajmy blue, nechci aby to byl anitpk dung, ale stale je to neumerne moc pk friendly dung ...