Zvrtl ose to teda v pekny uchylnosti, z nevinnyho snizeni respu hlidace.
Jo kdyz by to takhle bylo tak super ...Acarus píše: Co se hlidacu tyce, tak nejspis dojde k drobnym zmenam jdouce v ruku ruce s tim, ze tedka se mi zda napriklad, ze Wrong je lehce dobehnutelnej pk za rychlej cas a pojeti je rizikovej a odmena je tam snad nejmensi. Takze to nejak srovnat. Aby proste hraci, kteri si tvori nejakej zakladni bohatsvi nebyli ohrozovani tak casto a stale a aby pk pojizdeli spis ty bohatsi = zkusenejsi a nedoplaceli na to nastaveni ti, kteri maji nejmin. Riziko ano, ale nechceme urcite to, aby kdo chodi dungy mel kazdou treti vypravu pojetou.
Wrong je fakt lehce, ikdyz ten kdo nema klice ... jen tak neprojde, navic do wrongu se muselo zasahnout nedavno uz ortuje strecha venku :p
Treba trosku prodlouzit resp jonatana[mirne], nebo dat do tech sluji dole naky mobky co by se museli zabit (neco jako cove jak je bila pani, lichove karkas) aby se mohlo jit dal a ne probihacka jako ted.
Zase sou tam knajtky takze z toho delat druhej dec je pytlovina... Ale vesmes souhlas ...