Dudek píše:A co trochu sebereflexe u červenejch, taky by pro to pojetí výpravy mohli udělat něco víc, než výprava pro to aby se do dungu, nebo na konec vubec dostala. Prřecejen výdělek pro PK je větší o výbavy modrejch, tak by tomu měla odpovídat námaha.
A tak isto moze byt zarobok modrakov vacsi o vypravu PK ... U teba je smutne to ze ty beries automaticky dobehnutie blue vypravy za smrt, no ale co tak sa naucit branit a tie PK zabit?
Ale inak to ze nejde dobiehat je imho kravina. Sucastne nastavenie je myslim ze ok a Shart ak ty zase niesi schopny nieco dobehnut, hladaj problem skor u toho, komu tvoj monitor opaluje tvaricku [/quote="Nycte"]
Takze vlastne su hlidaci nahovno modraci maju byt radi ze ich idu pk pojazdit lebo mozu viac zarobit aha uz to chapem.
Jasne mas pravdu ze DP nieje PVP server. Ale tak isto to nieje ani cisto PVM server a clovek ktory tu chce byt uspesny by mal ovladat oboje.Ja viem ze nie pre kazdeho je to PVP zabava, ale aspon ake-take zaklady branenia by sa mohol naucit kazdy, aby aspon najazd PK prezili ked nie uz zabit ich. Okrem ineho ja zastavam sucastne nastavenie ak si si nevsimol nechcem zrusit hlidacov ani skratit timer tak neviem preco to smerujes zrovna mne
No a v poslednom rade pouzijem, sice velmi nerad, priklad z realu. Chyti ta daky zmrdik niekde vecer v lese napr... Vies sa branit ubranis sa, nevies sa branit dostanes na hubu. Presne tak to chodi aj tu no.
A k tebe Stich neviem co napisat. Bud sa tvoj mentalny vyvin zastavil v 13 rokoch alebo ani tolko este nemas. Ja som nepisal ze sa maju modraci tesit , ja som pisal ze dobehnutie vypravy neznamena automaticky smrt modrych , vies tie PK tiez nemaju invul
jasne ale je velky rozdiel (a sam to vies) ked ides niekde s tym ze idem pvperit (teda to je z pohladu pk) a z pohladu modrakov ked necakas pvp a zase vaha moze rozhodnut ked ja za paladina idem do dungu tak berem automaticky lockpiki 30-40flasiek rybky 5 salatov atd... proste hafo veci a vazim okolo 450 pk ked ide na pojazd bere len to najnutnejsie aby sa k vyprave dostal a jeho vahu odhadujem do 250 (hovorim o plechovi) potom skusenosti s pvp ked niekto hra 8 rokov pvp tak urcite da toho kto raz za cas pobeha po covecky aby zabil cas a mozno zohnal nejaky zalozny equip ak sa zadary.A k tomu prikladu z realu ked ta chyti a nevies sa branit utekas a volas policiu alebo mamicku v dungu ti guardi ani kamarati ktory stoja na trhu a su vacsinou afk nepomozu...
Stich píše:A k tomu prikladu z realu ked ta chyti a nevies sa branit utekas a volas policiu alebo mamicku v dungu ti guardi ani kamarati ktory stoja na trhu a su vacsinou afk nepomozu...
Policajti než dojedou, tak stejně už budeš po ty držce mít . . . což mi připomnělo frakci a doskoky na pk ať už pojíždějící , či kempící v pasti frakci - jak to casove vypada s runama?:)
edit: vždy když se najde nějaká skupinka lidi, která evidentně vyzrála nad systémem(modráci moc snadno prolítávaj dungama pro mamon/PK moc často a "snadno"(brát s rezervou) pojíždějí výpravy), je třeba udělat zásah do systému -> ztížení dungů pro modráky/ ztížení dobíhaní pro PK. Omezování pojezdů zásahem do systému zas navazuje na můj dotaz o pár řádků vejš - jak to vypada s revizí run a frakce obecně, páč při dostatečné aktivitě obou stran, byla frakce celkem celkem dobrým omezením PK ať už venku či v dungu...(i todle, jako všr má samozřejmě svá pro a proti )
2 Nycte: fakt nevim, kde ses v tom nasel, ja tam proti tobe nic nevidel:)
Zase to vsetko netreba zhadzovat na vahu... V dungu niesu ziadne rozsiahle 5 obrazovkove plane kde by ti tam ta stamina mohla dojst, vacsinou so tu uzke male miestnosti a sikovnejsi mag nema problem to rozstenovat / odstenovat.
Stich píše:nieco o 8 rokoch PVP
Zakon dzungle... silnejsi vyhrava
2 Xan : Revizia O/CH uz davno prebehla, dostali preboostene veci ( priklad mag roba +8 str skoro rovnake ako ancestrala pre necra ) akurat ze sa ludom nechce tam ist a to uz nieje problem nastavenia
Nycte píše:
2 Xan : Revizia O/CH uz davno prebehla, dostali preboostene veci ( priklad mag roba +8 str skoro rovnake ako ancestrala pre necra ) akurat ze sa ludom nechce tam ist a to uz nieje problem nastavenia
off topic: tadle revize uz je chvili stara, pokud myslis itemy pro frakci, puvodne nonloot zbrane, roby(ta magovska spis mela vyvazit nechutne dostupnej pvp +5 ekvip pro nekra tzn 20+ ar a +6hp nez ancu, ale to je sumak), ale runy byly myslim odebrany az nasledne a "ve vzduchu" ted neco je(objeveni se radoby pvp cloaku na asi pulden), na foru se taky poflakuji zminky o revizi a + novninky na DP o vypleneni frakcnich hradu. Tzn muj dotaz byl mirenej a nejblizsi, evidentne in progress, revizi...
Jinak ano dung na zaklade toho zda je lip ci min pojitelnej pk zvysuje celkovou obtiznost dungu a mela by tam k tomu byt i odmena. Pravda, ze?
pojezdovost by urcite mala byt jeden z faktorov ovplyvnujuci odmenu z dungu
Acarus píše:Dalsi dung hure pristupny pro pk o lehke obtiznosti, by nemel byt odmenovat tolik a mel by byt zamereny spis na horsi vypravy (skillove), pravda?
tak by to malo byt
Acarus píše:Ne kazdy dung by mel byt tak snadno probehnutelnej pro dobihajici. Pravda?
definuj snadno probehnutelnej.
Acarus píše:Vyprava potencionalne pojeta riskuje svuj ekvip tim, ze jde do dungu proti mobum a proti potencionalnim pojzidecum. Pravda?
nezabudaj este na zlomyselnost bohov a zlomyselnost sfery :p
Acarus píše:Vyprava pojizdejici riskuje ekvip proti mobum a zaroven i proti potencialne pojety vyprave?
jop, the same
Acarus píše:Vypravy nejspis na stejne urovni co se tyce PvP a nejspis pojizdejici vyprava ma zde znacne navrch, ve vetsine pripadu?
velmi zavadzajuca otazka. v hre je prilis vela faktorov ktore mozu rovnovahu sil ovplyvnit. pvm skill, miesto kde dojde ku stretu, pripravenost moberov (aj ked to znie neuveritelne, niektory modraci chodia do dungu s vedomim ze moze dojst k pvp a prekvapivo to pvp aj ocakavaju a su vzdy pripraveny sa branit. ku niektorym sa dokonca pkcka ani len nedostanu, a to aj bez dvojhodinoveho respu hlidacov alebo zasahu zhora)
Acarus píše:Vyvstavaji otazky na ktere radno odpovedet ... Dekuji vsem za hodnotne posty a doplneni.
live to serve :p
2 xan ai
svet gombicka. tak strasne sa bojite toho pvp ze musite zakazdym robit z pojazdu zalezitost o obtiaznosti jediskeho mavnutia rukou? to tvoje "pridem k dungu a vidim ze tam je vyprava" totizto moze kludne obnasat cele popoludnie stravene behanim po celom dp (nie vsetko sa da vyriesit runou). ked neviete ake to je, hodiny a dni strazit poklady dp pred najazdnikmi, bez toho aby si nejakeho vykradaca pokladov stretol, tak aspon nepouzivajte svoje predstavy o zivote pk ako paku pri argumentacii.
eliska píše:když projedu všechny guild weby Pkček a podívám se na pojezdy, tak je tam furt něco nového
kludne ti budem kazdy den pocas dvoch tyzdnov davat dva pojazdy na web bez toho, aby som logol. a kludne budem dva tyzdne chodit dungy aj pvp bez toho aby som to dal na web(to je ta castejsie vyuzivana varianta :p). nehovoriac o tom ze tu momentalne mame 9 pk guild a z toho si stranku udrziavaju dlhodobo aktualizovanu max 3. realne aktualizovanu fakt asi len hated (v ramci moznosti a schopnosti :p). aby som nikomu nekrivdil tak vidim ze zabradlie ma novu stranku a lawaci raz za 2 mesiace hodia nieco na web ked zrovna lognu... takze dalsia padna paka pre argumentaciu ako strasne dobre sa to my vlastne mame, ze o tom ani nevieme...
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Argument o x hodinovým, či dokonce několika denním (!) obíhaní DP a trackování, zda je někde nějaká výprava, to je trošku jako modrák obíhající blanky, regy, postávání na trhu, či obíhání spawnů "něcokloudnýho" dropujících monster, aby si opatřil výbavu na ten dung, na straně druhé. Každá strana musí něco udělat, aby buď ten dung šla, nebo aby tam ty PK nešli naslepo. . . Spíš než o tom, co předchází, je tenhle topic myslím o tom samotným dobíhání (jak založil Miki) a následným boji (jak vyplynulo). Ale což...
Krátká verze: Další z faktor + pro PK je: sehraná, zkušená, dobře vybavená parta PK x v pvp nesehraná(jen část něco o pvp ví), kolikrát mezi sebou neznámá, až náhodná, dle příkazů vůdce se řídící tupě klikající parta modráků
Dlouhá verze:Další z faktorů + pro PK je ten, že pojíždějící je sehraná a zkušená parta vrahů, mající zkušenosti jak v dungu, tak hlavně v pvp(už bylo xkrát řečeno). Na straně druhé je parta modráků, po kterých chcete, aby se naučili základy pvp a byli schopni se ubránit, či aspoň kopnout. Háček je v tom, že modrá parta je míň náročnější na sestavu a sehranost (jasně že né v top dungách). Troufnu si říct, že na většinu dungů stačí 1 vůdce,který řekne, co a kde bude a jakse to udělá, takže zbytek party jen tupě poslouchá. Tzn tím spíš se chodí dungy v neznámých partách - např. vůdce vezme 1 guilďáka a kámoše, ten vezme známýho toho a přidají se dva, aby si ten danej dung vyzkoušeli. Je fajn mít svou dungpartu, ale ne každej má ten luxus a proto to maj pojíždějící o to lehčí, protože často si myslím, že narazí na takovéto smíšené party, kdy jen část jich je na ts, ještě míň se zná, takže nidko ve výsledku ani neví, jak bude při návštěve pk reagovat - 1 v obraně zaútočí, 2. se brání, 3. kopne a 4. v panice běhá dokolečka než umře. A když půlka bude mít nějaké základy pvp, tak stejně nebudou sehraný či domluvený a výsledkem je další pojetá výprava...
No ja bych byl rad kdyby se to udelalo tak 1)Navyseni dropu z dungovnich monster a pokladu smerem nahoru klidne vyrazneji u medium a low dungu
2)Snizeni timeru respu hlidacu na cas okolo pul hodky.
Modraci budou mit proc jit do dungu a pk posili sve sance na pojeti.
Xan píše:takže nidko ve výsledku ani neví, jak bude při návštěve pk reagovat - 1 v obraně zaútočí, 2. se brání, 3. kopne a 4. v panice běhá dokolečka než umře. A když půlka bude mít nějaké základy pvp, tak stejně nebudou sehraný či domluvený a výsledkem je další pojetá výprava...
Tak takle sem snad jeste nikoho pri pojezdu nevidel, mozna BH kdysi v tk. Vetsina lidi prave umi neco predvest a dost jim nahrava ten fakt ze staci jedna zed ja hotovo, takovi Avengers nebo Hunters jako na to jaky jsou to nb guildy me velmi mile prekvapili, co se pvp stranky tyce, to same Gp (ikdyz od tech jsem to cekal).
Jinak smi myslim ze tu placas veli solidni bludy, to co trva modrakum nasetrit vybavu na dung, to same trva pk, modre a cervene chary jsou propojeny, na to bych nezapominal... Tezko si vytrenim wara a s nahym pujdu na pojezd a budu doufat ze tam nekoho ubiju pesti a dropne nakej mejm abych mel co na sebe.
Mozna ze se netaha za vetsinu povolani tolik spotrebaku (regy tmr), ale equip predevsim plechu casto prevysuje ucastniky vypravy. Ale zase jak kdy... muzeme si o tom povidat do nekonecna, asi dost spatne si budu oblikat topko na wara na pojezd zejo... pokud neni stary a neni nb.
Je to mile ze kazda strana musi neco udelat, modri dostat se za hlidace na zacatku/po zacatku dungu. A to je vsechno, pak uz klidecek, leharko a nevylehat na moby, jenze kdyz uz tedka schvalili tu fenu a cc se stalo minulosti, ovladat jdou vsechny summy naraz, tak to se pak mamoni, jedna basen.
Umet jen zaklad pvp je dobrej leda tak proti nekomu, kdo je stejne tak dobrej/spatnej jako ja, proti lidem kteri maji dung dopodrobna zmaklej(pro pvp) a hraji pvp x let skoro porad je umet nakej zaklad pvp podle me skoro k nicemu
Lepsi je mit bud naky pk kamose a snizit riziko, at uz tim, ze na me nepujdou, nebo me nekdo napise o pojezdu, nebo me veci vrati...a nebo bejt primo v aktivni pk gilde
z vlastní zkušenosti vím jak to vždy bylo a jak ty pojezdy vypadaly...sharte a spol. jste moc zmlsaný tím jak to bylo nastaveno dřív kdy se pojel jeden dung a šlo se na další i když dobře už tomu tak asi dlouho není páč hraje méně lidí ale i tak ty pojezdy bylo hojný...to že teď pojedete jeden dung za den nebo dva za týden mi příjde fér,hold už z toho nebude takovej mamon co dřív...
ps to shart: nezapomenu na to jak jsi mi na icq napsal: to je jedno že tam maj před dungem hlídače,aspoň jim zkazíme dunga.. jeden z pěkných pohledů pk...:p
Cizí chyby máme na očích, svoje za zády.
NEJSEM REGIS!
Reginald píše:
ps to shart: nezapomenu na to jak jsi mi na icq napsal: to je jedno že tam maj před dungem hlídače,aspoň jim zkazíme dunga.. jeden z pěkných pohledů pk...:p
zabiješ hlídače = velká šance, že půjdou jinam, ne ? na tom nic špatného nevidím
Reginald píše:
ps to shart: nezapomenu na to jak jsi mi na icq napsal: to je jedno že tam maj před dungem hlídače,aspoň jim zkazíme dunga.. jeden z pěkných pohledů pk...:p
zabiješ hlídače = velká šance, že půjdou jinam, ne ? na tom nic špatného nevidím
Hlídač v tomto případě je player co hlídá u vchodu do dungeonu zda-li nejdou vrazi a potom varuje přes icq bo mapu výpravu co šlape dung
Primárně tuto hru hraji kvůli PvM. PK jsou pro mne nutné zlo, ale tak se hold hoši bavte, no...
Znám lidi, co kvůli pojezdům ze hry odešli a byli to fakt fajn lidi a jak už zmínil Acarus, snažit se projít dung a pak být pojet, tak to nejen značně naštve, ale hlavně hodně otráví.
Takže jo, rozhodně bych byla jednou z dalších, která by tuhle hru fakt opustila, kdyby se podmínky pro PK zmírnily a mohli nás v pohodě dobíhat v každém dungu.
Možná by stálo zato zapřemýšlet, jestli by postupem času bylo koho dobíhat, protože vy z toho máte sice prču, ale nemusí to tak být i na druhé straně, že?
A co si budeme povídat, vy nás potřebujete, my vás ne.
Je docela zajímavé tady číst o dementních modrácích, co nejsou schopni...a podobně a občas mi přijde, že vy co tuhle hru hrajete fůru let, opovrhujete každým , kdo ji ještě tolik neovládá, nebo neovládá zrovna váš styl...na druhou stranu, však díky tomu zase přicházíte k mamonu, ne?
Xan píše: vaše riziko(pvm i pvp) je většinou nesrovnatelně menší než modráků a zisk naopak nesrovnatelně vyšší, neboť jste dost zkušení hráči v obojím a proto jediný váš problém je v hlídačích
tim chces rict ze pekacka sou skileri kteri umi pvp i pvm
a ze modraci sou lamky co umi jen pvm ? to sou mi teda novinky
Hunter:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Acarus:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Xan píše: vaše riziko(pvm i pvp) je většinou nesrovnatelně menší než modráků a zisk naopak nesrovnatelně vyšší, neboť jste dost zkušení hráči v obojím a proto jediný váš problém je v hlídačích
tim chces rict ze pekacka sou skileri kteri umi pvp i pvm
a ze modraci sou lamky co umi jen pvm ? to sou mi teda novinky
Ne, ti "modráci" o kterých mluvíš, jsou prostě hráči, kteří třeba vůbec nehrají PvP. Pokud jsou zrovna v dungeonu nemají na něj v tu chvíli výbavu, ani sehranou partu a nejsou na něj v danou chvíli připraveni. Všechny výhody jsou na straně útočníků a samozřejmě to všichni vědí - kdyby to tak nebylo, tak by výpravy nikdo nedobíhal že ano...
Ovšem nějaká forma nebezpečí PvP by hráčům v dungeonu hrozit měla - třebaže malá. Spousta dungeonů je nastavena dobře, pár hlídačů je nastaveno špatně - mají opravdu příliš dlouhý respawn vzhledem k celkové délce dungeonu. Příkladem budiž třeba LSN v decietu, nebo must tamtéž. Jak jsem navrhoval v topiku vedle - proč neudělat u některých hlídačů, kterým se těžko může snižovat respawn kvůli možnosti harvení, jejich kopii, která bude také hlídačem, bude mít stejné parametry ale nižší timer na respawn, a nebude mít loot? Pak budou mít PK možnost doběhnout výpravu, pokud budou opravdu rychlejší v zabíjení mobů.
Ale dungeony typu ICE, kde se dá výprava doběhnout přes celý dungeon bez zabití snad jediného NPC jsou tak často pojížděné, že jsou takřka nechoditelné. A to taky všichni ví - takže tudy cesta rozhodně nevede.