Zdi, fieldy - pokusne niceni a par dalsich. (diskuse+flame)

Vaše nápady a návrhy
Odpovědět
Uživatelský avatar
Hodmal
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 127
Registrován: 01.10.2006 14:58:44

Příspěvek od Hodmal »

Miki píše:
Legend Of Pain píše:energy field urobte nezničitelnú. TOP dungy budú ťažšie, pretože sú proste skoky, kde je milion drakov a kedže mak nebude mať instantnú stenu, tak to nebude tak ooo strašny ízy. vlk bude nažratý, ovca celá a ja spokojný :)
Tzv do dungu , budou chodit jenom necrove. A máge skonči v zapomění.
Tak to je blbost :P jak psal jednalo by se o ty pasaze s hodne drakama a tak...
Filjins: Ty jo driv sem vypinal UO protoze proti me bylo moc lidi, tedka vypinam UO protoze neni ani hrac...
Ari
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 135
Registrován: 14.09.2006 19:32:39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ari »

Hodmal píše:
Miki píše:
Legend Of Pain píše:energy field urobte nezničitelnú. TOP dungy budú ťažšie, pretože sú proste skoky, kde je milion drakov a kedže mak nebude mať instantnú stenu, tak to nebude tak ooo strašny ízy. vlk bude nažratý, ovca celá a ja spokojný :)
Tzv do dungu , budou chodit jenom necrove. A máge skonči v zapomění.
Tak to je blbost :P jak psal jednalo by se o ty pasaze s hodne drakama a tak...
Ale tak by to fakt bylo :) Po nastupu Hela do gm teamu se zacla prosazovat politika "nekr do dungu" cehoz vysledkem je ancestralka (mage ekvivalentem je ada roba .... hahaha), mage samo nedostal nic, dostal leda prislib ze na povrchu bude npc dropujici kuze (uz ste nekdo to npc potkal, existuje?), po naslednym oslabeni mage zdi uz se na to muzou magove leda tak akorat vysrat a prenechat to nekrum, at si uzijou svych pet minut slavy :) Rozdeleni mage-PvM, nekr-PvP bylo spravny, snahy vecpat nekra do PvM (ptze oslabeni maga je vzdycky plus pro nekra) vnimam jako krajne nestastny.
Mente dungy, mente pasti, tim zvysujete obtiznost, nechat desp pet let pouze s kosmetickama upravama a pak si stezovat ze "ono to uz neni tak tezky jak to bejvalo a hraci nevylehavaj" je demence.

Edit 2Hodmale: ale jo ja ti tech pet minut slavy preju ne ze ne, jen bych osobne uz maga logoval leda na vyrobni skilly, ptze nekr ma ancestralku, ma tri prdele kosti, sumy a kotel dalsich sracek, dokud mage mel rychlou levnou zed, bylo to o nicem, ted uz by to bylo dost, oslabovat magy v pvm neni krok spravnym smerem, ale menit dungy zase vyzaduje moc prace, holt blby no :(

Edit2: a ted jeste zamyslete se, jak dlouho po zavedeni tehle zmeny bude trvat nez se objevi prvni topic na zruseni ancestralky, wipe vsech kosti a zruseni vfp? Mesic by to magove vydrzet mohli ne? :)

Edit3: a kdyz se tu zminovala obtiznost dungu, uz se neco udelalo s fenou nebo nam tu stale behaji nekri s dmg wara.
Naposledy upravil(a) Ari dne 07.02.2010 16:55:45, celkem upraveno 3 x.
Svatý bojovník bez víry
Dragon Slayer
Slime Flourisher
Slime Flourisher
Příspěvky: 10
Registrován: 29.09.2006 22:33:38
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dragon Slayer »

No asi nejvtipnějši je, že nestackováním zdí ulevíme hře. Ale tím, že zdi budou padat na flusy, to dopadne tak, že u draků atp. se vyvolá moře zbytečných stěn všude po okolí pro nouzovky, takže ve výsledku tam bude stejně zdí jako dřív, akorát ne na sobě, ale vedle sebe. :lol: :D :lol:
Uživatelský avatar
Hodmal
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 127
Registrován: 01.10.2006 14:58:44

Příspěvek od Hodmal »

Ari píše:......
ne nebylo oba by na tom byli stejne s tim rozdelime ze mag by mel navic stale svoji zed. urcite by se to tim stizilo protoze nekro stena stoji hodne many ale to je jedno.

Jinak udelat aby fire fielda tu zed negravovala je to lehce zneuzitelny ;p
Filjins: Ty jo driv sem vypinal UO protoze proti me bylo moc lidi, tedka vypinam UO protoze neni ani hrac...
Uživatelský avatar
Pheme
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1316
Registrován: 22.01.2007 21:47:15

Příspěvek od Pheme »

Ari píše: Po nastupu Hela do gm teamu se zacla prosazovat politika "nekr do dungu"
No, ale to ja beru jako pozitivni vec, delat neco pro to, aby lide meli duvod brat ne jen maga, ale i necromancera do dungu
Uživatelský avatar
King
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 534
Registrován: 01.03.2009 05:14:54
Bydliště: Kapr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od King »

Anger píše: Na druhou stranu ruseni zdi jinejma fieldama to ee ,Zdi nestockovat,Bourani zdi bych dal od vyssi hranice naprd 1500 obyc zed a 2500 energy fieldy.
takze chces abys ty za pekacko mohl v poklidu pfkovat hrace a zazdivat je ale aby dungarum steny padali ?... no jo anger uvazuje zase červenou hlavou
Hunter:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Acarus:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Uživatelský avatar
Shadowsong
Death Litographer
Death Litographer
Příspěvky: 1695
Registrován: 08.09.2006 17:56:03
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowsong »

ten napad s craftom som prehliadol. to by mohlo byt fajn ak by mohol jednym procesom urobit celu stenu nepadatelnu

King píše: takze chces abys ty za pekacko mohl v poklidu pfkovat hrace a zazdivat je ale aby dungarum steny padali ?... no jo anger uvazuje zase červenou hlavou
a kapr ma zas velmi uzitocny post k tematu.
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Uživatelský avatar
King
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 534
Registrován: 01.03.2009 05:14:54
Bydliště: Kapr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od King »

Shadowsong píše:
a kapr ma zas velmi uzitocny post k tematu.[/quote]

radsi di zase vyhrast amonthii "spravce Charity upirske"
Hunter:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Acarus:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Uživatelský avatar
Lucky
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1350
Registrován: 07.09.2006 18:28:14
Bydliště: plz - eň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lucky »

King píše:
Anger píše: Na druhou stranu ruseni zdi jinejma fieldama to ee ,Zdi nestockovat,Bourani zdi bych dal od vyssi hranice naprd 1500 obyc zed a 2500 energy fieldy.
takze chces abys ty za pekacko mohl v poklidu pfkovat hrace a zazdivat je ale aby dungarum steny padali ?... no jo anger uvazuje zase červenou hlavou
O narazel na fire fíld, kterej naprosto zbytecne rusi steny, dungarum at steny padaji to je spravny, chces top poklady tak hraj top a nebrec jaka je to strasna novinka.
Hated

Nejste spokojeni s našimi službami? Napište nám! ---> http://hated.borec.cz/spamnicek.html
Uživatelský avatar
Anger
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 500
Registrován: 08.09.2006 12:34:50
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anger »

Jen at se to poradne stizi at takovy machri jako Kapr brecej.

Ale pri stizeni se taky musi automaticky navysit odmena za dung:Edit.
Naposledy upravil(a) Anger dne 07.02.2010 18:07:05, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
King
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 534
Registrován: 01.03.2009 05:14:54
Bydliště: Kapr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od King »

Anger píše:Jen at se to poradne stizi at takovy machri jako Kapr brecej.
nad dp opravdu brecet nebudu ....
Hunter:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Acarus:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Ari
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 135
Registrován: 14.09.2006 19:32:39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ari »

Anger píše:Jen at se to poradne stizi at takovy machri jako Kapr brecej.
Asi tak jako zruste PK at maj decka nad cim plakat ;)
Svatý bojovník bez víry
Uživatelský avatar
Miki
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 653
Registrován: 18.05.2008 13:45:11

Příspěvek od Miki »

Mě se jenom libí, že to stížení chtěj jenom PK :-D....
Uživatelský avatar
King
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 534
Registrován: 01.03.2009 05:14:54
Bydliště: Kapr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od King »

Miki píše:Mě se jenom libí, že to stížení chtěj jenom PK :-D....
nejde o to ze to chcou jen pk ale oni chcou aby Pvmkarum ty steny padali po flusech


ale jim to nepadalo a mohli si v pohode zazdit toho modraka jako doted

a vubec du lognout a skusit ty steny :(
Hunter:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Acarus:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Raynor
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 668
Registrován: 28.09.2006 14:52:49
Bydliště: jak se to hodi
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Raynor »

Aspon víte jak to je když tu věčne musím čist ten váš anti-pk brekot :)
Správce charity válečníků
Uživatelský avatar
Mrakoplas
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 699
Registrován: 08.09.2006 22:41:43
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mrakoplas »

podle mne to povede akorat k vetsimu oserem co se da:p

to, ze si prezdim nejakou potvoru mi opravdu jako nejaka top prasarna nepripada...

a to, ze nekdo zavortuje zombika ve zdich, argumentem neni uz vubec...
Omlouvam se za svuj dobry humor...

Pod vlivem Mamonstva
Uživatelský avatar
Mrakoplas
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 699
Registrován: 08.09.2006 22:41:43
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mrakoplas »

timhle se stane spousta dngu tak hc, ze nez nekdo dojde takovy pride:) tak si poradne pockate:)

preju hodne stesti, ja to nebudu urcite
Omlouvam se za svuj dobry humor...

Pod vlivem Mamonstva
Uživatelský avatar
Stich
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 327
Registrován: 28.02.2009 17:34:10
Bydliště: Pri trhu
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stich »

Mrakoplas píše: a to, ze nekdo zavortuje zombika ve zdich, argumentem neni uz vubec...
tak a teraz sa nieco opitam naco su ty vortexi ked nie na toto?
Uživatelský avatar
Vitasho
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 131
Registrován: 08.09.2006 13:40:14

Příspěvek od Vitasho »

Já bych to zhodnotil jako dobrý nápad a hráči se s tím časem naučí hrát, takže to zas tak drastické stížení nebude...
Smrt všem !
Uživatelský avatar
Baltik
Dark Paradise GM
Příspěvky: 863
Registrován: 23.08.2006 23:14:50
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Baltik »

Stich píše: tak a teraz sa nieco opitam naco su ty vortexi ked nie na toto?
Na toto, aneb prumerne zdolavani despu podobnou taktikou:

Kód: Vybrat vše

sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118334!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118336!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118338!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118340!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118342!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118344!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118346!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118348!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118350!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118352!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118354!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118356!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118358!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118360!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118362!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118364!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118366!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118368!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118370!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118372!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118374!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118376!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118378!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118380!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118382!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118384!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118386!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118388!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118390!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118392!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118394!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118396!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118398!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118400!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118402!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118404!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118406!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118408!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118410!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118412!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118414!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118416!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118418!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118420!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118422!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118424!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118426!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118428!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118430!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118432!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118434!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118436!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118438!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118440!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118442!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118444!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118446!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118448!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118450!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118452!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118454!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118456!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118458!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118460!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118462!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118464!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118466!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118468!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118470!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118472!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118474!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118476!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118478!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118480!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118482!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118484!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118486!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118488!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118490!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118492!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118494!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118496!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118498!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118500!!
sphere1100203.log.gz:23:00:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118502!!
sphere1100203.log.gz:23:01:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118832!!
sphere1100203.log.gz:23:01:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118836!!
sphere1100203.log.gz:23:01:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118838!!
sphere1100203.log.gz:23:01:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118840!!
sphere1100203.log.gz:23:01:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118842!!
sphere1100203.log.gz:23:01:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118844!!
sphere1100203.log.gz:23:01:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118846!!
sphere1100203.log.gz:23:01:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118848!!
sphere1100203.log.gz:23:01:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118850!!
sphere1100203.log.gz:23:01:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118852!!
sphere1100203.log.gz:23:01:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118854!!
sphere1100203.log.gz:23:01:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118856!!
sphere1100203.log.gz:23:01:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118858!!
sphere1100203.log.gz:23:01:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118860!!
sphere1100203.log.gz:23:01:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118862!!
sphere1100203.log.gz:23:01:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118864!!
sphere1100203.log.gz:23:01:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118866!!
sphere1100203.log.gz:23:01:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118868!!
sphere1100203.log.gz:23:01:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118870!!
sphere1100203.log.gz:23:01:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118872!!
sphere1100203.log.gz:23:01:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118874!!
sphere1100203.log.gz:23:01:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118876!!
sphere1100203.log.gz:23:01:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118878!!
sphere1100203.log.gz:23:01:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118880!!
sphere1100203.log.gz:23:01:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118882!!
sphere1100203.log.gz:23:01:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118884!!
sphere1100203.log.gz:23:01:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118886!!
sphere1100203.log.gz:23:01:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118888!!
sphere1100203.log.gz:23:01:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118890!!
sphere1100203.log.gz:23:01:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118892!!
sphere1100203.log.gz:23:01:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118894!!
sphere1100203.log.gz:23:01:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118896!!
sphere1100203.log.gz:23:01:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118898!!
sphere1100203.log.gz:23:01:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118900!!
sphere1100203.log.gz:23:01:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118902!!
sphere1100203.log.gz:23:01:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118904!!
sphere1100203.log.gz:23:01:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118906!!
sphere1100203.log.gz:23:01:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118908!!
sphere1100203.log.gz:23:01:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118910!!
sphere1100203.log.gz:23:01:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118912!!
sphere1100203.log.gz:23:01:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118914!!
sphere1100203.log.gz:23:01:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118916!!
sphere1100203.log.gz:23:01:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603118918!!
sphere1100203.log.gz:23:04:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603120351!!
sphere1100203.log.gz:23:04:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603120353!!
sphere1100203.log.gz:23:04:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603120355!!
sphere1100203.log.gz:23:04:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603120357!!
sphere1100203.log.gz:23:04:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603120359!!
sphere1100203.log.gz:23:04:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603120361!!
sphere1100203.log.gz:23:04:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603120363!!
sphere1100203.log.gz:23:04:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603120365!!
sphere1100203.log.gz:23:04:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603120367!!
sphere1100203.log.gz:23:56:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603146658!!
sphere1100204.log.gz:00:32:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603165624!!
sphere1100204.log.gz:19:32:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603809535!!
sphere1100204.log.gz:19:50:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603818559!!
sphere1100204.log.gz:19:50:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603818561!!
sphere1100204.log.gz:19:50:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603818563!!
sphere1100204.log.gz:20:04:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603825608!!
sphere1100204.log.gz:21:05:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603855744!!
sphere1100204.log.gz:21:05:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603855746!!
sphere1100204.log.gz:22:01:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603879683!!
sphere1100204.log.gz:22:02:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603879982!!
sphere1100204.log.gz:22:40:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603899073!!
sphere1100204.log.gz:22:40:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603899075!!
sphere1100204.log.gz:22:40:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603899077!!
sphere1100204.log.gz:22:40:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603899126!!
sphere1100204.log.gz:22:42:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603899962!!
sphere1100204.log.gz:23:06:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603911882!!
sphere1100204.log.gz:23:20:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603918994!!
sphere1100204.log.gz:23:27:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603922659!!
sphere1100204.log.gz:23:33:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603925625!!
sphere1100205.log.gz:00:19:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603948960!!
sphere1100205.log.gz:00:25:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603952033!!
sphere1100205.log.gz:00:30:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603954257!!
sphere1100205.log.gz:00:31:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603955069!!
sphere1100205.log.gz:00:35:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603957475!!
sphere1100205.log.gz:00:36:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603957823!!
sphere1100205.log.gz:00:38:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603959335!!
sphere1100205.log.gz:00:45:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603963195!!
sphere1100205.log.gz:00:49:CRITICAL:Unhandled Exception time=1603965537!!
sphere1100205.log.gz:02:01:CRITICAL:Unhandled Exception time=1604007474!!
sphere1100205.log.gz:02:01:CRITICAL:Unhandled Exception time=1604007604!!
sphere1100205.log.gz:02:02:CRITICAL:Unhandled Exception time=1604007734!!
sphere1100205.log.gz:02:02:CRITICAL:Unhandled Exception time=1604008020!!
sphere1100205.log.gz:02:03:CRITICAL:Unhandled Exception time=1604008620!!
sphere1100205.log.gz:02:06:CRITICAL:Unhandled Exception time=1604010498!!
sphere1100205.log.gz:02:07:CRITICAL:Unhandled Exception time=1604010778!!
sphere1100205.log.gz:08:08:CRITICAL:Unhandled Exception time=1604226699!!
sphere1100205.log.gz:13:24:CRITICAL:Unhandled Exception time=1604407265!!
sphere1100205.log.gz:13:24:CRITICAL:Unhandled Exception time=1604407559!!
Pokud se divite ze se v te dobe neda vubec hrat, protoze kazdej critical de-facto restartuje cele zpracovani a trva minimalne pul sekundy (o tom co to provadi dal nemluve vubec), tak uz se nedivte

A znova opakuju - nejde mi o ztizeni medium a nize dungu (i za cenu jejich nasledneho prestaveni), ale o vyreseni tehle technickych problemu + ztizeni desp3 a vyse, pripadne doom.
srbqf
Odpovědět