Zdi, fieldy - pokusne niceni a par dalsich. (diskuse+flame)

Vaše nápady a návrhy
Odpovědět
Uživatelský avatar
Baltik
Dark Paradise GM
Příspěvky: 863
Registrován: 23.08.2006 23:14:50
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Baltik »

Dave Lister píše: btw kdyz by bylo nekolik "nicitelnejch" sten pres sebe, flus/mob je nici postupne nebo vsechny zaroven? pokud by to slo udelat aby se nicily vsechny "vrstvy" zdi zaroven, ale gravovat by se museli postupne, bylo by to imo spravedlivejsi vuci tem najezdum pk..
To nejde a hlavne to neplni ucel - drasticky omezit pocet itemu (proste nova zed smaze tu starou stejneho typu, co by doted byla pod ni)

Rozdeleni lepsich a horsich dungu asi jedine podle str nebo nejakeho jineho skillu potvory
srbqf
Uživatelský avatar
Kaj
Dark Paradise GM
Příspěvky: 597
Registrován: 06.09.2006 19:52:06
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kaj »

No v lehkych dungeonech predevsim zadne zdeni neni nezbytne nutne, takze by se jich ta zmena ani tak nedotkla.
"Pravda," řekla poštolka, "je jen střípek ledu."

http://www.panslabyrinth.com/
Carl Casius Clai
Inkless
Inkless
Příspěvky: 29
Registrován: 24.03.2008 01:27:26

Příspěvek od Carl Casius Clai »

Mazani steny stenou stejneho typu je napad dobry, hlavne tedy v tom, ze ulehci servru a take to treba prinuti lidi se naucit zaklady PVP (treba i me). Ale zkousel sem hodit summa do zdi a asi z 5ti pokusu sem prez ni dostal jen dva. Staci sebemensi lag a kun je fuc. Zde bych tomu pridal nejakou tu vterinku, aby se dal dejme tomu zastavit a poslat dal napad dobry a nijak neomezujici, stejne mi tam ten summ nikdy nestal. Co se tyka niceni tech zdi, ze potvory do 500hp budou nicit min je proste spatne (jestli ne tak prijmi mou omluvu). V tezsim dungu je takovych minimum a tedy v destu, ale i jinde ti tu zed sflusne stejne hned a dopad tohoto opatreni je na tezke dungy naprosto katastrofalni. Dejte Empovy a Arandilovy zakaz vstupu do Despu,kdyz je to tak strasnej problem, ze to chodi 5krat v tydnu a nelehnou tam. :wink: Ocenuji tvou snahu ale tohle mi prijde naprosto zbytecna pruda a jak to tak vypada tak se za par mesicu dockame toho ze mag bude moct hodit jen jednu zed a na zrcatko bude mit timer. Treba revize summonu a salatku se mi libyla, ale toto je podle me unahlene. A jelikoz je to zatim v testu doufam, ze tento napad zaznamena jeste dost zmen. Libi se mi navrh toho praskani ci zeslabeni aby byla moznost na to reagovat a ne flus a ejhle stena nikde. :shock: Navic mi prijde ze za tech par let co hraju se hra vyviji (vylepsuje) zpusobem omezovani a ne vylepsovani. Dungeony se stezuji tak ze se omezi vlastnosti maga (na kterem to stoji) jinych charu se nic netyka, co treba udelat nova monstra dat jim nove vlastnosti?
Uživatelský avatar
Baltik
Dark Paradise GM
Příspěvky: 863
Registrován: 23.08.2006 23:14:50
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Baltik »

Carl Casius Clai píše:Dungeony se stezuji tak ze se omezi vlastnosti maga (na kterem to stoji) jinych charu se nic netyka, co treba udelat nova monstra dat jim nove vlastnosti?
Nepripada ti, ze to ze to stoji na jednom (ze dvou) povolanich je spatne?

A pred par lety se nepouzivaly ultimatni taktiky kdy si DM/Law ani neskrtne
srbqf
Ari
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 135
Registrován: 14.09.2006 19:32:39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ari »

Nekr v PvM? Ale kdeze, vzdyt mag ma prece zed!!!!!
Ztezovat dungy jejich menenim a zmenama pasti? Ale kdeze vzdyt to by vyzadovalo nakou praci!!!! :)
Svatý bojovník bez víry
Uživatelský avatar
Atalia
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 290
Registrován: 14.06.2007 13:53:12
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atalia »

Tak se bojím, kolik nám tu po týhle změně zůstane mágů. Abysme se vůbec do nějakýho dungu dostali.
Carl Casius Clai
Inkless
Inkless
Příspěvky: 29
Registrován: 24.03.2008 01:27:26

Příspěvek od Carl Casius Clai »

Tak snad to funguje stejne u necro zdi, teda snad no :) . Hraju obe postavy a necro ma taky zed! Co treba v ramci stizeni dungu omezit je eqipove? Jo to by zase PK kempily jen 3 dungy pac pojet Decik a mit jen veritka a +5 v lootu je suck, ale aspon by se pouzivali low zbrane a brnka a nerikalo by se ze jsou k nicemu mozna tak na MC a to uz ted taky ne pac se s nima musi dung. :) Jinak o taktiky podle me ani zas tak moc nejde ty by se meli resit predevsim koncepci dungu a ne nicenim zdi.( ten napad je dobrej, ale takle nastaveny je to Hard Core). Ale jak sem psal je to zatim test. A to ze to stoji na dvou povolanich bude tim, ze jine povolani neumi nic, cim by se zapojil do prace magu, teda krome clera ten umi Dispel Field. :wink: Navic ta hra je proste tak udelana ze kouzelnik je zakladni kamen vypravy.
Naposledy upravil(a) Carl Casius Clai dne 07.02.2010 00:24:53, celkem upraveno 1 x.
Elisha
Inkless
Inkless
Příspěvky: 30
Registrován: 11.04.2007 19:40:15
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elisha »

Mě by se více líbilo, kdyby si do změny zakomponoval mizení pavučin. Když skočí třeba do tk k pavoukům, kde je tuna pavučin tak seš namydlenej. To samé když si šlápneš Mirka.. :-) Nevím jestli to ještě funguje, ale po savu dřív mizely. Ale teď už ne. :-(

Jinak ke změně... Přijde mi, že v některých pasažích je moc flusacích pastí na to aby mág udržel zdi.
Uživatelský avatar
Baltik
Dark Paradise GM
Příspěvky: 863
Registrován: 23.08.2006 23:14:50
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Baltik »

Shadowsong píše:aky ucel ma plnit to ortovanie sumov na stenach?
--------- zed
----V---- zed s vortem <--- tohle
----T---- zed s top potvorou
----w---- zed s mlatickama
srbqf
Uživatelský avatar
Shadowsong
Death Litographer
Death Litographer
Příspěvky: 1695
Registrován: 08.09.2006 17:56:03
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowsong »

Baltik píše:
Shadowsong píše:aky ucel ma plnit to ortovanie sumov na stenach?
--------- zed
----V---- zed s vortem <--- tohle
----T---- zed s top potvorou
----w---- zed s mlatickama
tomuto planu este chyba maly detail do dokonalosti ale to inde :p
myslim ze za tymto ucelom by sa skutocne mohla predlzit ta doba za kt to ortne sumov. ono ucel to splna ale ostatne taktiky a strategie, v pvp aj pvm, to dost rusi. (obzvlast ak sa k tomu prirataju aj tieto nove, krehke steny)
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Mrs.Beanes
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 197
Registrován: 16.09.2006 14:22:43
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mrs.Beanes »

Myslim si, ze rozdil 250hp vs. 500hp nic neovlivni. Slabsi prisery nemaji moznost ohrozit skupinu(silnejsi skupinu, a to vetsina z nich neni). Naopak velky dmg davaji prave prisery s zivoty pres 1K. Draci maji zivoty bud 400, 900, 1500 nebo 2K plus. Krakeni jsou vzdy kolem 1K, psi.... Draci s 900hp snad vetsinou neplivou, takze jsou z obliga. Draci s 1500 a vice davaji takovy dmg, ze to vetsina povolani neprezije.
Nechavam tedy otevrene tema, jak se posleze rozhodnete.

Z meho pohledu jsou tyto zmeny najednou velmi vyrazne a je tezke se na ne prizpusobit.
Bylo by nejspise rozumne nejdrive testovat stackovatelnost zdi, a nasledne nejaky cas na to, zkusit zmenu padani zdi pri ruznych kouzlech. Hraci by meli cas si zvyknout na prvni zmenu a posleze by to nebyl takovy sok pri zmene druhe.

(viz klasicky dle synektikeho pripodobneni s dalnocnimy poplatky: jeden rok plati kamiony, dalsi rok auta nad 3.5T a dalsi rok osobni auta pro firemni ucely ci v soukromem vlastnictvi - clovek si zprvu ani neuvedomi, ze se ho to nekdy bude take tykat a kdyz si toho je uz vedom, tak toto poznani neni tak bolestive)
Uživatelský avatar
Baltik
Dark Paradise GM
Příspěvky: 863
Registrován: 23.08.2006 23:14:50
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Baltik »

Mrs.Beanes píše:Myslim si, ze rozdil 250hp vs. 500hp nic neovlivni. Slabsi prisery nemaji moznost ohrozit skupinu(silnejsi skupinu, a to vetsina z nich neni). Naopak velky dmg davaji prave prisery s zivoty pres 1K. Draci maji zivoty bud 400, 900, 1500 nebo 2K plus. Krakeni jsou vzdy kolem 1K, psi.... Draci s 900hp snad vetsinou neplivou, takze jsou z obliga. Draci s 1500 a vice davaji takovy dmg, ze to vetsina povolani neprezije.
Coz presne je ucel. Pes ted uz neproleze nicim.
Malej drake sunda WoS, ale EF neproflusne. Velkej drak proflusne of cource vsechno.
(viz klasicky dle synektikeho pripodobneni s dalnocnimy poplatky: jeden rok plati kamiony, dalsi rok auta nad 3.5T a dalsi rok osobni auta pro firemni ucely ci v soukromem vlastnictvi - clovek si zprvu ani neuvedomi, ze se ho to nekdy bude take tykat a kdyz si toho je uz vedom, tak toto poznani neni tak bolestive)
Naopak :) psychologicky je nejlepsi prvne sok a pak zmirnovat a nechavat se ukecavat :)
srbqf
Uživatelský avatar
Baltik
Dark Paradise GM
Příspěvky: 863
Registrován: 23.08.2006 23:14:50
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Baltik »

Shadowsong píše: tomuto planu este chyba maly detail do dokonalosti ale to inde :p
myslim ze za tymto ucelom by sa skutocne mohla predlzit ta doba za kt to ortne sumov.
S tim pocitam ze tam timer prihodim.
Zatim jsou ty limity aby se dalo pred malym drakem schovat.
srbqf
Uživatelský avatar
Baltik
Dark Paradise GM
Příspěvky: 863
Registrován: 23.08.2006 23:14:50
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Baltik »

Elisha píše: Jinak ke změně... Přijde mi, že v některých pasažích je moc flusacích pastí na to aby mág udržel zdi.
Pasti to bude chtit az se ustali zdi (a budem vedet jak jo a jak ne) nejak rozumne predelat, stejne si o to koleuji uz delsi dobu.
srbqf
Ciarny Jazdec
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 66
Registrován: 27.02.2009 19:59:46
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ciarny Jazdec »

Baltik píše:
Elisha píše: Jinak ke změně... Přijde mi, že v některých pasažích je moc flusacích pastí na to aby mág udržel zdi.
Pasti to bude chtit az se ustali zdi (a budem vedet jak jo a jak ne) nejak rozumne predelat, stejne si o to koleuji uz delsi dobu.
To je sprostý, akorát co jsme to cove došli, tak dáš návrat save? :ppp A ten poklad s porovnáním obtížnosti -> NIC MOC :p ... skrblíku ! :p
Uživatelský avatar
Baltik
Dark Paradise GM
Příspěvky: 863
Registrován: 23.08.2006 23:14:50
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Baltik »

Ciarny Jazdec píše: To je sprostý, akorát co jsme to cove došli, tak dáš návrat save? :ppp A ten poklad s porovnáním obtížnosti -> NIC MOC :p ... skrblíku ! :p
Za to ja nemuzu, ze brany nebranujou bych zkousnul, ale ze se jim podelal typ takze to bylo neopravitelne, tak jsem to musel vratit.
srbqf
Ciarny Jazdec
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 66
Registrován: 27.02.2009 19:59:46
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ciarny Jazdec »

Baltik píše:
Ciarny Jazdec píše: To je sprostý, akorát co jsme to cove došli, tak dáš návrat save? :ppp A ten poklad s porovnáním obtížnosti -> NIC MOC :p ... skrblíku ! :p
Za to ja nemuzu, ze brany nebranujou bych zkousnul, ale ze se jim podelal typ takze to bylo neopravitelne, tak jsem to musel vratit.
:( jesli to ted dojdem znova a das zas navrat :p tak si o tobe pomyslim neco moc zleho! :p
Uživatelský avatar
Baltik
Dark Paradise GM
Příspěvky: 863
Registrován: 23.08.2006 23:14:50
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Baltik »

Ciarny Jazdec píše: :( jesli to ted dojdem znova a das zas navrat :p tak si o tobe pomyslim neco moc zleho! :p
Tenhle restart byl finalni, vraci se to (nastesti) k stejnemu save, sorry musel jsem to udelat. :(
srbqf
Ciarny Jazdec
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 66
Registrován: 27.02.2009 19:59:46
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ciarny Jazdec »

Baltik píše:
Ciarny Jazdec píše: :( jesli to ted dojdem znova a das zas navrat :p tak si o tobe pomyslim neco moc zleho! :p
Tenhle restart byl finalni, vraci se to (nastesti) k stejnemu save, sorry musel jsem to udelat. :(
aspon mi napis pmkou antispam heslo, protoze nejsem matematik :-D
Uživatelský avatar
King
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 534
Registrován: 01.03.2009 05:14:54
Bydliště: Kapr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od King »

Baltik píše:
Carl Casius Clai píše:Dungeony se stezuji tak ze se omezi vlastnosti maga (na kterem to stoji) jinych charu se nic netyka, co treba udelat nova monstra dat jim nove vlastnosti?
Nepripada ti, ze to ze to stoji na jednom (ze dvou) povolanich je spatne?

A pred par lety se nepouzivaly ultimatni taktiky kdy si DM/Law ani neskrtne
tak kdyz stavite dungy aby to zaviselo na jedne dvou postavach tak se pak po x letech snazis opravovat... jako kdyz udelas depise ze tam bude 5 dmek a 4 dred birdi jako kdysi dej tam par statiku a muzem chdoit bez maga ...

ale tohle uz nejsou ty "Top" Dungy kde stacil nahy mag a mapa a prosel se cely ve vysledku z toho bylo 8 soch 5 stringu a dalsi kupa bordelu ...
Hunter:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Acarus:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Odpovědět