Zdi, fieldy - pokusne niceni a par dalsich. (diskuse+flame)
- Shadowsong
- Death Litographer
- Příspěvky: 1695
- Registrován: 08.09.2006 17:56:03
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
tak sem si to testnul na vlastní kůži no...
čas kdy to ortne suma, když ho házíš na zeď by mohl byt o chlup delší protože v lagach nic neprohodíš (pokud to není záměr), ale zase ne tak moc aby to stihlo ortnout teda toho vorta.
To že se zdi nevrství, to bych bral jako pozitivum...
Akorat nechápu důvod proč ohnivý kouzla rušej zdi... pokud k tomu není nějakej ultra duvod, takl mi to příjde na hlavu postavený. Mohl by mi to někdo vysvětlit ?
Jó kdyby se tam nějak porovnávala sesílačova inteligence, s nějakým poměrem čehosi, jestli tu barieru prolomí nebo ne.. proč né.
Nebo kdyby bylo vidět že po opakovaném útoku na zeď, zeď začne praskat.. (ale to asi na dp udělat by nešlo no)...
čas kdy to ortne suma, když ho házíš na zeď by mohl byt o chlup delší protože v lagach nic neprohodíš (pokud to není záměr), ale zase ne tak moc aby to stihlo ortnout teda toho vorta.
To že se zdi nevrství, to bych bral jako pozitivum...
Akorat nechápu důvod proč ohnivý kouzla rušej zdi... pokud k tomu není nějakej ultra duvod, takl mi to příjde na hlavu postavený. Mohl by mi to někdo vysvětlit ?
Jó kdyby se tam nějak porovnávala sesílačova inteligence, s nějakým poměrem čehosi, jestli tu barieru prolomí nebo ne.. proč né.
Nebo kdyby bylo vidět že po opakovaném útoku na zeď, zeď začne praskat.. (ale to asi na dp udělat by nešlo no)...
Spis ohnivy plosnaky jako flus ne?Xardax píše: Akorat nechápu důvod proč ohnivý kouzla rušej zdi... pokud k tomu není nějakej ultra duvod, takl mi to příjde na hlavu postavený. Mohl by mi to někdo vysvětlit ?
K tomu je duvod, aby sla rozbit, asi (finalne) bych to ale vazal na str potvory (aby to neovlivnilo low dungy)
I to by slo a i to je moznost...Nebo kdyby bylo vidět že po opakovaném útoku na zeď, zeď začne praskat.. (ale to asi na dp udělat by nešlo no)...
srbqf
No tak sem to myslel, ale příjde mě divný, že to rozbije i prostě máguv drak no... nebo že nějakej NB hráč natáhne flus do celý zdi a najednou puf a ono nicBaltik píše: Spis ohnivy plosnaky jako flus ne?

Nevím no je to taková hrr akce, chce to ještě odzkoušet, ale teď si nedokážu představit v tomhle projít destard. A to mám představivost dobrou

Tak sme teda otestovali tie steny a pk v Ice
Tak Balt aspon si videl, aj ked to nebolo zrovna to najlepsie pvp z podani dohru
Ale dakujeme Hated za zabavne spestrenie vecera, ja som sa za maga zabavil teda 
Jo este ma tak napadlo, ze na dvere tej miestnosti mi nejak neslo hodit stenu, ale malo by ist nie?



Jo este ma tak napadlo, ze na dvere tej miestnosti mi nejak neslo hodit stenu, ale malo by ist nie?
- Shadowsong
- Death Litographer
- Příspěvky: 1695
- Registrován: 08.09.2006 17:56:03
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
- King
- Pencil Master
- Příspěvky: 534
- Registrován: 01.03.2009 05:14:54
- Bydliště: Kapr
- Kontaktovat uživatele:
jo jak zazdit ty 2 ancestraly a Flamy wyvernu v te male mistosti ?
nebo destard bude taky docela zajimavy ... hlavne ten skok od ada serpent
nebo destard bude taky docela zajimavy ... hlavne ten skok od ada serpent
Hunter:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Acarus:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Acarus:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
NAVRH
Souhlasim ze pro ulehceni serveru je dobry aby se zdi (hlavne stejneho typu) nestackovali. Ale aby nedosko k takovymu stizeni dungu a zlehceni gravovani pro pk tak mam takovy mavrh. nebo spis 2
1. jestli by bylo mozne udelat, ze by kazde policko zdi melo vlastni "durabku"
Flusy a gravy by zed pozkozovali treba podle STR nebo u gravu INT sesilatele.
Ze by se zed musela gravovat treba na 2x. takze by bylo mozne po 1. gravu/flusu zed obnovit. takze by to pk nemeli tak lehky. Idealni by bylo kdyby bylo videt ze je zed poskozena (popraskana, nejlip treba ztencena aby to bylo videt i u nizkych zdi)
2. Zdi by se stackovali, ale opet by meli vlastni (durabku) a poskozovali by je i jine zdi a zdi stejneho typu. Takze by treba na 1 policku mohli byt max 2 zdi a z toho 1 zdrava a 2. na pul rozbita.
Popripade tyhle 2 moznosti nak zkombinovat. Doufam ze moje navrhy nak pomuzou nebo aspon budou inspiraci k dalsim napadum
1. jestli by bylo mozne udelat, ze by kazde policko zdi melo vlastni "durabku"
Flusy a gravy by zed pozkozovali treba podle STR nebo u gravu INT sesilatele.
Ze by se zed musela gravovat treba na 2x. takze by bylo mozne po 1. gravu/flusu zed obnovit. takze by to pk nemeli tak lehky. Idealni by bylo kdyby bylo videt ze je zed poskozena (popraskana, nejlip treba ztencena aby to bylo videt i u nizkych zdi)
2. Zdi by se stackovali, ale opet by meli vlastni (durabku) a poskozovali by je i jine zdi a zdi stejneho typu. Takze by treba na 1 policku mohli byt max 2 zdi a z toho 1 zdrava a 2. na pul rozbita.
Popripade tyhle 2 moznosti nak zkombinovat. Doufam ze moje navrhy nak pomuzou nebo aspon budou inspiraci k dalsim napadum
Myslím si to samé co Beanes... Nastavit stejné podmínky pro obič zeď co je ze svitku okamžitá záležitost a pro necro zeď, jež se sesílá déle a stojí daleko více je blbost... Některé části dungeonů celá tato změna zdí (nastane-li trvale) ztíží, ale některé se stanou opravdu "neudělatelné", protože to na stěně všechno stojí a padá žeano... Jinak mi uniká vůbec důvod těchto změn... Se ti zdá Balte, že Pride, Despi a podobné "lahůdky" už chodí celý server jakoby nic, když se to snažíš ještě ztížit? Nebo o co ti jde?
Vyhodu aspon necro stenám bych bral. Jako mág je castit muzu taky. takze proc ne.Mrs.Beanes píše: Tady by se mohlo zrusit niceni NEKRO STEN. Zpotrebovavaji hodne many, dlouho se kouzli, coz takhle jim nechat vyhodu?
Navic kdyz to vezmu z hlediska vizualniho a RP tak necro stena je jen silá "energie" utvorená do zdi takze by ji nemuselo nic nicit.
Nejsem extra zkusený mág ale nedokázi si predstvit jak projit uz jen cove kdyby zdi meli reagovat na kazdý flus.
A pro maga který si treba soluje lehci dg jsou obcas sumy prez zed docela potreba pripada mi jako skoda je tedy rusit

Ano, konkretne Desp ztizit jednoznacne chceme, stredni a nize bych nechal obtiznosti tam kde jsou (to znamena bud dat do zdi vyjimku, nebo tomu prizpusobit osazeni - i ta zmena je plus (min potvor = min lagu kdyz je obsazenych 6+ dungu)Dargor píše: Despi a podobné "lahůdky" už chodí celý server jakoby nic, když se to snažíš ještě ztížit? Nebo o co ti jde?
Od rana to trochu pozmenim, normalni zed budou nicit potvory od 250str, EF od 500. Cimz by se low dungy mely polepsit. + to stackovani ruznych zdi.
srbqf