Zdi, fieldy - pokusne niceni a par dalsich. (diskuse+flame)

Vaše nápady a návrhy
Odpovědět
Uživatelský avatar
Shadowsong
Death Litographer
Death Litographer
Příspěvky: 1695
Registrován: 08.09.2006 17:56:03
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowsong »

to stackovanie urcite urobit len na rovnaky typ steny. ako inak by sme zapfkovali niekoho zazdeneho do kriza :p
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Xardax
Misspelling Chicken
Misspelling Chicken
Příspěvky: 8
Registrován: 29.09.2006 22:17:46
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Xardax »

tak sem si to testnul na vlastní kůži no...
čas kdy to ortne suma, když ho házíš na zeď by mohl byt o chlup delší protože v lagach nic neprohodíš (pokud to není záměr), ale zase ne tak moc aby to stihlo ortnout teda toho vorta.

To že se zdi nevrství, to bych bral jako pozitivum...

Akorat nechápu důvod proč ohnivý kouzla rušej zdi... pokud k tomu není nějakej ultra duvod, takl mi to příjde na hlavu postavený. Mohl by mi to někdo vysvětlit ?

Jó kdyby se tam nějak porovnávala sesílačova inteligence, s nějakým poměrem čehosi, jestli tu barieru prolomí nebo ne.. proč né.
Nebo kdyby bylo vidět že po opakovaném útoku na zeď, zeď začne praskat.. (ale to asi na dp udělat by nešlo no)...
Uživatelský avatar
Baltik
Dark Paradise GM
Příspěvky: 863
Registrován: 23.08.2006 23:14:50
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Baltik »

Xardax píše: Akorat nechápu důvod proč ohnivý kouzla rušej zdi... pokud k tomu není nějakej ultra duvod, takl mi to příjde na hlavu postavený. Mohl by mi to někdo vysvětlit ?
Spis ohnivy plosnaky jako flus ne?
K tomu je duvod, aby sla rozbit, asi (finalne) bych to ale vazal na str potvory (aby to neovlivnilo low dungy)
Nebo kdyby bylo vidět že po opakovaném útoku na zeď, zeď začne praskat.. (ale to asi na dp udělat by nešlo no)...
I to by slo a i to je moznost...
srbqf
Xardax
Misspelling Chicken
Misspelling Chicken
Příspěvky: 8
Registrován: 29.09.2006 22:17:46
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Xardax »

Baltik píše: Spis ohnivy plosnaky jako flus ne?
No tak sem to myslel, ale příjde mě divný, že to rozbije i prostě máguv drak no... nebo že nějakej NB hráč natáhne flus do celý zdi a najednou puf a ono nic :) .Vím je to otázka herní taktiky a hráčů, ale jakožto mága bych chtěl nějakou možnost, než se mi cela zeď zhroutí, na to reagovat...

Nevím no je to taková hrr akce, chce to ještě odzkoušet, ale teď si nedokážu představit v tomhle projít destard. A to mám představivost dobrou :)
Uživatelský avatar
Miki
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 653
Registrován: 18.05.2008 13:45:11

Příspěvek od Miki »

Tak jsem to byl zkusit, přišernej nezvik. Stíží to mega dungy (a to jako fakt - doufam že k tomu budou přiměřený poklady).

Chtělo by alespon udelat ten sum na stěnu. Jinak je to fakt dost hnus...

Jinak celkově mě tadle změna přijde jako strašná blbost.
Uživatelský avatar
Anger
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 500
Registrován: 08.09.2006 12:34:50
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Anger »

no je to ztizeni ja myslim ze pvm to posune nekam jima zase.
Uživatelský avatar
Triglav
Dark Paradise GM
Příspěvky: 657
Registrován: 06.09.2006 20:39:13
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Triglav »

Co se týče úniku PK z dungu, nemyslím, že by to stálo a padalo na zdi, jsou mnohem efektivnější způsoby.
The First
Ukončena činnost GM, nekontaktujte mne prosím ohledně žádných záležitostí. PS: Ale pořád na vás občas kouknu.
Uživatelský avatar
Miki
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 653
Registrován: 18.05.2008 13:45:11

Příspěvek od Miki »

Triglav píše:Co se týče úniku PK z dungu, nemyslím, že by to stálo a padalo na zdi, jsou mnohem efektivnější způsoby.
Aha takže když na tebe naběhne 8 hatedáku, jdete ve 3 . Tak furt nemyslíš že to na ty stěně stoji?

Edit, každopádně si myslím , že by se mohla stockovat EF a magovská stěna.
Leinad
Walking Scribbler
Walking Scribbler
Příspěvky: 47
Registrován: 24.10.2009 21:04:39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Leinad »

Tak sme teda otestovali tie steny a pk v Ice :) Tak Balt aspon si videl, aj ked to nebolo zrovna to najlepsie pvp z podani dohru :) Ale dakujeme Hated za zabavne spestrenie vecera, ja som sa za maga zabavil teda :)

Jo este ma tak napadlo, ze na dvere tej miestnosti mi nejak neslo hodit stenu, ale malo by ist nie?
Uživatelský avatar
Baltik
Dark Paradise GM
Příspěvky: 863
Registrován: 23.08.2006 23:14:50
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Baltik »

Xardax píše: Nevím no je to taková hrr akce, chce to ještě odzkoušet, ale teď si nedokážu představit v tomhle projít destard. A to mám představivost dobrou :)
Proto to tam je, na odzkouseni.

Ten magic drake je otazka jednoho bitu aby nesel, stack 20 znaku, v noci neco budu kutit, zmenim to.
srbqf
Uživatelský avatar
Baltik
Dark Paradise GM
Příspěvky: 863
Registrován: 23.08.2006 23:14:50
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Baltik »

Shadowsong píše:hlavne nech sa nestackuju firefield a steny. vraj celu stenu zrusis 1 firefieldom
Naopak at se stackujou :) jop mas pravdu to je chyba :)
srbqf
Uživatelský avatar
Shadowsong
Death Litographer
Death Litographer
Příspěvky: 1695
Registrován: 08.09.2006 17:56:03
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowsong »

jojo poplietol som to ^^
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Uživatelský avatar
Miki
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 653
Registrován: 18.05.2008 13:45:11

Příspěvek od Miki »

Hlavne by mě zajímalo co bude dělat výprava po 6h v dungu (desp 4). A skončí u draků :-) .... you are dead.
Uživatelský avatar
King
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 534
Registrován: 01.03.2009 05:14:54
Bydliště: Kapr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od King »

jo jak zazdit ty 2 ancestraly a Flamy wyvernu v te male mistosti ?

nebo destard bude taky docela zajimavy ... hlavne ten skok od ada serpent
Hunter:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Acarus:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Laguman
Misspelling Chicken
Misspelling Chicken
Příspěvky: 1
Registrován: 01.06.2008 11:56:10

NAVRH

Příspěvek od Laguman »

Souhlasim ze pro ulehceni serveru je dobry aby se zdi (hlavne stejneho typu) nestackovali. Ale aby nedosko k takovymu stizeni dungu a zlehceni gravovani pro pk tak mam takovy mavrh. nebo spis 2

1. jestli by bylo mozne udelat, ze by kazde policko zdi melo vlastni "durabku"
Flusy a gravy by zed pozkozovali treba podle STR nebo u gravu INT sesilatele.
Ze by se zed musela gravovat treba na 2x. takze by bylo mozne po 1. gravu/flusu zed obnovit. takze by to pk nemeli tak lehky. Idealni by bylo kdyby bylo videt ze je zed poskozena (popraskana, nejlip treba ztencena aby to bylo videt i u nizkych zdi)

2. Zdi by se stackovali, ale opet by meli vlastni (durabku) a poskozovali by je i jine zdi a zdi stejneho typu. Takze by treba na 1 policku mohli byt max 2 zdi a z toho 1 zdrava a 2. na pul rozbita.

Popripade tyhle 2 moznosti nak zkombinovat. Doufam ze moje navrhy nak pomuzou nebo aspon budou inspiraci k dalsim napadum
Wrall Nightmare

Re: NAVRH

Příspěvek od Wrall Nightmare »

Laguman píše:Idealni by bylo kdyby bylo videt ze je zed poskozena (popraskana, nejlip treba ztencena aby to bylo videt i u nizkych zdi)
Tenhle se ti povedl :)
Dargor
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 54
Registrován: 08.01.2007 16:50:46
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dargor »

Myslím si to samé co Beanes... Nastavit stejné podmínky pro obič zeď co je ze svitku okamžitá záležitost a pro necro zeď, jež se sesílá déle a stojí daleko více je blbost... Některé části dungeonů celá tato změna zdí (nastane-li trvale) ztíží, ale některé se stanou opravdu "neudělatelné", protože to na stěně všechno stojí a padá žeano... Jinak mi uniká vůbec důvod těchto změn... Se ti zdá Balte, že Pride, Despi a podobné "lahůdky" už chodí celý server jakoby nic, když se to snažíš ještě ztížit? Nebo o co ti jde?
Uživatelský avatar
Kaj
Dark Paradise GM
Příspěvky: 597
Registrován: 06.09.2006 19:52:06
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kaj »

Jak uz napsal Balt, je to jen test, ale obecně: ztížení dungeonů je v současné době VELMI žádoucí.
"Pravda," řekla poštolka, "je jen střípek ledu."

http://www.panslabyrinth.com/
erunno
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 445
Registrován: 28.09.2009 15:30:30

Příspěvek od erunno »

Mrs.Beanes píše: Tady by se mohlo zrusit niceni NEKRO STEN. Zpotrebovavaji hodne many, dlouho se kouzli, coz takhle jim nechat vyhodu?
Vyhodu aspon necro stenám bych bral. Jako mág je castit muzu taky. takze proc ne.

Navic kdyz to vezmu z hlediska vizualniho a RP tak necro stena je jen silá "energie" utvorená do zdi takze by ji nemuselo nic nicit.

Nejsem extra zkusený mág ale nedokázi si predstvit jak projit uz jen cove kdyby zdi meli reagovat na kazdý flus.

A pro maga který si treba soluje lehci dg jsou obcas sumy prez zed docela potreba pripada mi jako skoda je tedy rusit :(
Uživatelský avatar
Baltik
Dark Paradise GM
Příspěvky: 863
Registrován: 23.08.2006 23:14:50
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Baltik »

Dargor píše: Despi a podobné "lahůdky" už chodí celý server jakoby nic, když se to snažíš ještě ztížit? Nebo o co ti jde?
Ano, konkretne Desp ztizit jednoznacne chceme, stredni a nize bych nechal obtiznosti tam kde jsou (to znamena bud dat do zdi vyjimku, nebo tomu prizpusobit osazeni - i ta zmena je plus (min potvor = min lagu kdyz je obsazenych 6+ dungu)

Od rana to trochu pozmenim, normalni zed budou nicit potvory od 250str, EF od 500. Cimz by se low dungy mely polepsit. + to stackovani ruznych zdi.
srbqf
Odpovědět