Vamp a endgame dungovani
Vamp a endgame dungovani
Kdyz vamp ztraci fame, ztraci i dmg. Coz z nej dela zbytecnou classu do dungu kde se umira, takze vetsina lidi radsi veme palata / warra co maj specky a sou schopny delat dmg i s 0 fame.
Proto navrh,
Slo by zmenit horizity (alespon high), aby pri klesani fame padal vampovi jen armor ale ne dmg ?
Tohle nejakej ten rok zpatky normalne bylo, po smrti to vampa hodilo do morfu kterej byl o stupen horsi jak ten morfnutej v kterym se umrelo, jenze pak se to ruzne ponerfovalo az do stavu kde to je tedka
Proto navrh,
Slo by zmenit horizity (alespon high), aby pri klesani fame padal vampovi jen armor ale ne dmg ?
Tohle nejakej ten rok zpatky normalne bylo, po smrti to vampa hodilo do morfu kterej byl o stupen horsi jak ten morfnutej v kterym se umrelo, jenze pak se to ruzne ponerfovalo az do stavu kde to je tedka
Re: Vamp a endgame dungovani
blizz pokurvil raidovanie, tak si vyplnas volne chvile naaspat na UO? ;PWizzy píše:Kdyz vamp ztraci fame, ztraci i dmg. Coz z nej dela zbytecnou classu do dungu kde se umira, takze vetsina lidi radsi veme palata / warra co maj specky a sou schopny delat dmg i s 0 fame.
Proto navrh,
Slo by zmenit horizity (alespon high), aby pri klesani fame padal vampovi jen armor ale ne dmg ?
Tohle nejakej ten rok zpatky normalne bylo, po smrti to vampa hodilo do morfu kterej byl o stupen horsi jak ten morfnutej v kterym se umrelo, jenze pak se to ruzne ponerfovalo az do stavu kde to je tedka
[00:32] Hunter : Leon je internetovej nick pro slovensko
- Shadowsong
- Death Litographer
- Příspěvky: 1695
- Registrován: 08 zář 2006 17:56
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
s mystikom naberies 1k fame do 10 minut takze problem s fame by som moc nehrotil. co by som hrotil je aby mohli mystiky nosit aj pk :p
vamp sa plne vyrovna akemukolvek charu (nemyslim tym ze sa v dps vyrovna warovi a v prskani negrovi, ale prave tym nejakym mixom vsetkeho dokopy je to plnohodnotne vyuzitelny char). lenze k tomu nestaci 200 band a 255 greater bloodov v pytliku. chce to ekvip, chce to questy a chce to hlavne pri tom hrani byt trosku akcny a dokonca (!) aj premyslat.
vamp sa plne vyrovna akemukolvek charu (nemyslim tym ze sa v dps vyrovna warovi a v prskani negrovi, ale prave tym nejakym mixom vsetkeho dokopy je to plnohodnotne vyuzitelny char). lenze k tomu nestaci 200 band a 255 greater bloodov v pytliku. chce to ekvip, chce to questy a chce to hlavne pri tom hrani byt trosku akcny a dokonca (!) aj premyslat.
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
- Wilson
- Death Litographer
- Příspěvky: 1598
- Registrován: 07 zář 2006 20:26
- Bydliště: ŠKO-ENERGO Aréna
- Kontaktovat uživatele:
ano naberes, bohuzel po zmene SS na jednorucku ten mystik nema vubec dmg, takze bud je to na nabirani famy pred dungem na krysach v ilsu a nebo v dungu, stim ze ale nedelas vubec dmg, na to ze to dava i skilly sem mel v dungu problem zabit i trapne skcko ... skryty lobing za zvednuti dmg vampovskymu mystiku :pShadowsong píše:s mystikom naberies 1k fame do 10 minut takze problem s fame by som moc nehrotil. co by som hrotil je aby mohli mystiky nosit aj pk :p
o to prave jde, vamp v humanovi dela min dmg jak pala nebo warr, proto proc by ho nekdo bral? hp to nema, ma to nejnizsi fight skilly (cti nejvic missuje), ressovat umi kazdejPetrkov píše:Chod v humanovi a mas klid
mystik fakt neni moc efektivni reseni :p
me jde o ten pohled nekoho kdo "maxuje" dmg party do mist kde se umira, proste do takovyho "prostredi" je vamp ta nejhorsi mozna volba a vzhledem k dostupnostii high horizitu by to zas nebyl takovej problem imo
Naposledy upravil(a) Wizzy dne 22 črc 2010 09:17, celkem upraveno 1 x.
- Shadowsong
- Death Litographer
- Příspěvky: 1695
- Registrován: 08 zář 2006 17:56
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
-
- Undead Scriber
- Příspěvky: 813
- Registrován: 19 úno 2007 12:32
- Bydliště: Yew
- Kontaktovat uživatele:
A nebo snížit náročnost na fame při morfu jako u + zbraní: co třeba lvl 7 morf (garga) už od 4500 místo 8100 fame?
Edit: překlep mebo->nebo.
Edit: překlep mebo->nebo.
Naposledy upravil(a) Papez dne 25 led 2010 08:36, celkem upraveno 1 x.
To jsem se snažil prosadit.... (něco podobného).Papez píše:A mebo snížit náročnost na fame při morfu jako u + zbraní: co třeba lvl 7 morf (garga) už od 4500 místo 8100 fame?
Mohlo by to být tak , že by vám za horizity dostával str
-----------------------------
Low +3Str
Medium +6str
High +9 Str(+10?)
-----------------------------
Když by jsi měl splněnej qwest na Stone Gargu , tak by se tě automaticky snížila náročnost na morfování do lvl7 Vampa (třeba 7k fame) , Stone Garga by se mohl morfovat od 8k fame.
Stone imp by mohl morfovat Impa už 5-6k fame?.
Tzv: když by někdo morfovat Stouna přez High horizit tak by docilíl i 170 Str.
Low 163str
Med 166str
High169 - 170str ?
Jenže todle v životě neprojde, ty co maj upíry , tak za ně budou plakat, a ty co je nemaj tak budou lobovat proti nim.
-
- Undead Scriber
- Příspěvky: 813
- Registrován: 19 úno 2007 12:32
- Bydliště: Yew
- Kontaktovat uživatele:
To by taky bylo zajímavé...i když ne zrovna populární, že ano. Aspoň by se konečně tolik lidí přestalo honit za +9 zbraněmi a +5 by se nepovažovalo (ne všemi, samozřejmě) za odpad. A pokud s tím by šla nahoru náročnost i na + brnění, zvedlo by to i cenu nízkoplusových a žádanost kovových brnění. Otázka je, jakým způsobem by to ovlivnilo hratelnost a ceny na trhu. Jen takový návrh, nekamenujte mě prosím .Kaj píše:Naopak, zvysit + zbrane jako u vamp morfu.Papez píše:A nebo snížit náročnost na fame při morfu jako u + zbraní: co třeba lvl 7 morf (garga) už od 4500 místo 8100 fame?
- King
- Pencil Master
- Příspěvky: 534
- Registrován: 01 bře 2009 05:14
- Bydliště: Kapr
- Kontaktovat uživatele:
to potom budem vsichni hrat wampy proc si nosti zbran do dungu kdyz umru a nemuzu ji pouzit to radsi pujdu wampa a nestratim pri vylehu nic .)Kaj píše:Naopak, zvysit + zbrane jako u vamp morfu.Papez píše:A mebo snížit náročnost na fame při morfu jako u + zbraní: co třeba lvl 7 morf (garga) už od 4500 místo 8100 fame?
Hunter:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Acarus:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Acarus:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Kayi , zkus se nad tím ale zamyslet. Na tu "tvojí" změnu ti jen tak nikdo nepřistoupí.Kaj píše:King píše:to potom budem vsichni hrat wampy proc si nosti zbran do dungu kdyz umru a nemuzu ji pouzit to radsi pujdu wampa a nestratim pri vylehu nic .)
Alespon nejaka zmena
A nemyslím si že by to nák zamávalo s nastavením kdyby se vampoj v morfu trochu přilepšilo, když se ubrala horizitům non-nb status.
To co tady lidi navrhují jsou celkem kvalitní návrhy jak posunout upíra k použitelnosti v lepších dungách.
Ten navrh nebyl minen vazne, nicmene v soucasnem stavu obtiznosti hry pro me urcite obecne plati ze jakymkoliv ulehcovanim jakemukoliv povolani bychom meli setrit jak safranem a spis nez vyrovnavani skrz zlepsovani u slabsiho je pro me prijatelnejsi cesta zhorsovani u ostatnich. Nepopularni bezesporu.
Tim nerikam, ze jsem nejak radikalne proti, jen se mi to moc nelibi. Navic je to dalsi maly krucek k obecne a imho skodlive snaze vetsiny vampu vyrovnat se mlatischopnosti co nejvic plechum. To uz bych tomu vampovi radsi treba zvysil stealth/hid a plechovkam ji snizil (to ze ma clovek v plne platove zbroji hid/stealth 70/40 pro me zustava zahadou puvodniho nastaveni) nebo ostatnim krome vampa a ranga znemoznil (respektive srazil na minimum) hazet klamaky aby se jeho uzitecnost v dungu malinko zvysila nez mu udrzovat dmg.
Tim nerikam, ze jsem nejak radikalne proti, jen se mi to moc nelibi. Navic je to dalsi maly krucek k obecne a imho skodlive snaze vetsiny vampu vyrovnat se mlatischopnosti co nejvic plechum. To uz bych tomu vampovi radsi treba zvysil stealth/hid a plechovkam ji snizil (to ze ma clovek v plne platove zbroji hid/stealth 70/40 pro me zustava zahadou puvodniho nastaveni) nebo ostatnim krome vampa a ranga znemoznil (respektive srazil na minimum) hazet klamaky aby se jeho uzitecnost v dungu malinko zvysila nez mu udrzovat dmg.
Naposledy upravil(a) Kaj dne 25 led 2010 10:39, celkem upraveno 1 x.
"Pravda," řekla poštolka, "je jen střípek ledu."
http://www.panslabyrinth.com/
http://www.panslabyrinth.com/
- Castian
- Undead Scriber
- Příspěvky: 752
- Registrován: 08 zář 2006 13:05
- Bydliště: Blava
- Kontaktovat uživatele:
Kdyby byla doba zacati skytani prisery vazana na vysku skillu poisoning myslim, ze by se vamp v dungu pochlapil... To by bylo ale treba asi odstranit bug ktery se casto vyuziva "mlaticka ho poisne halou a pak ho trafime rangers mystikem aby skytal hned"
Pro gargu nic moc ale pro humana si myslim, ze by to bylo fajin:p
Pro gargu nic moc ale pro humana si myslim, ze by to bylo fajin:p
[b]Save a horse, ride a tractor![/b]
to neni o vyrovnani se mlatischopnosti plechu, to je snaha o vyrovnani vampa tam kde je zbytek class v situaci kdy se proumirava cestaKaj píše: Tim nerikam, ze jsem nejak radikalne proti, jen se mi to moc nelibi. Navic je to dalsi maly krucek k obecne a imho skodlive snaze vetsiny vampu vyrovnat se mlatischopnosti co nejvic plechum
vzhledem k tomu jak silny sou sutrovky, tak prakticky plechaci davaj mozna i vic dmg s sutrovkou nez +9 (za cenu durabky ofc)
huntri elvenky
vzhledem k tomu ze spelly nedavaj dmg based na INT tak casterum dmg neklesa v podstate vubec
a na vamp humana sem psal uz vejs, tam by fame ztracel jeste vic s tim kolik ma base str