Vamp a endgame dungovani

Vaše nápady a návrhy
Odpovědět
Uživatelský avatar
Wizzy
Evil League Of Evil
Příspěvky: 1437
Registrován: 07 zář 2006 19:19
Kontaktovat uživatele:

Vamp a endgame dungovani

Příspěvek od Wizzy »

Kdyz vamp ztraci fame, ztraci i dmg. Coz z nej dela zbytecnou classu do dungu kde se umira, takze vetsina lidi radsi veme palata / warra co maj specky a sou schopny delat dmg i s 0 fame.

Proto navrh,

Slo by zmenit horizity (alespon high), aby pri klesani fame padal vampovi jen armor ale ne dmg ?

Tohle nejakej ten rok zpatky normalne bylo, po smrti to vampa hodilo do morfu kterej byl o stupen horsi jak ten morfnutej v kterym se umrelo, jenze pak se to ruzne ponerfovalo az do stavu kde to je tedka
ICQ:242676139 | IRC: #dp

... Vision vs Speech test ...
Michaels
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 240
Registrován: 04 říj 2007 18:37
Bydliště: 1.Maje 26, Habartov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Michaels »

neumirej :p
Uživatelský avatar
Leon
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 315
Registrován: 07 zář 2006 19:05

Re: Vamp a endgame dungovani

Příspěvek od Leon »

Wizzy píše:Kdyz vamp ztraci fame, ztraci i dmg. Coz z nej dela zbytecnou classu do dungu kde se umira, takze vetsina lidi radsi veme palata / warra co maj specky a sou schopny delat dmg i s 0 fame.

Proto navrh,

Slo by zmenit horizity (alespon high), aby pri klesani fame padal vampovi jen armor ale ne dmg ?

Tohle nejakej ten rok zpatky normalne bylo, po smrti to vampa hodilo do morfu kterej byl o stupen horsi jak ten morfnutej v kterym se umrelo, jenze pak se to ruzne ponerfovalo az do stavu kde to je tedka
blizz pokurvil raidovanie, tak si vyplnas volne chvile naaspat na UO? ;P
[00:32] Hunter : Leon je internetovej nick pro slovensko
Petrkov
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 353
Registrován: 05 lis 2006 09:47
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petrkov »

Chod v humanovi a mas klid
Uživatelský avatar
Shadowsong
Death Litographer
Death Litographer
Příspěvky: 1695
Registrován: 08 zář 2006 17:56
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowsong »

s mystikom naberies 1k fame do 10 minut takze problem s fame by som moc nehrotil. co by som hrotil je aby mohli mystiky nosit aj pk :p

vamp sa plne vyrovna akemukolvek charu (nemyslim tym ze sa v dps vyrovna warovi a v prskani negrovi, ale prave tym nejakym mixom vsetkeho dokopy je to plnohodnotne vyuzitelny char). lenze k tomu nestaci 200 band a 255 greater bloodov v pytliku. chce to ekvip, chce to questy a chce to hlavne pri tom hrani byt trosku akcny a dokonca (!) aj premyslat.
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Uživatelský avatar
Wilson
Death Litographer
Death Litographer
Příspěvky: 1598
Registrován: 07 zář 2006 20:26
Bydliště: ŠKO-ENERGO Aréna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wilson »

Shadowsong píše:s mystikom naberies 1k fame do 10 minut takze problem s fame by som moc nehrotil. co by som hrotil je aby mohli mystiky nosit aj pk :p
ano naberes, bohuzel po zmene SS na jednorucku ten mystik nema vubec dmg, takze bud je to na nabirani famy pred dungem na krysach v ilsu a nebo v dungu, stim ze ale nedelas vubec dmg, na to ze to dava i skilly sem mel v dungu problem zabit i trapne skcko ... skryty lobing za zvednuti dmg vampovskymu mystiku :p
Uživatelský avatar
Wizzy
Evil League Of Evil
Příspěvky: 1437
Registrován: 07 zář 2006 19:19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wizzy »

Petrkov píše:Chod v humanovi a mas klid
o to prave jde, vamp v humanovi dela min dmg jak pala nebo warr, proto proc by ho nekdo bral? hp to nema, ma to nejnizsi fight skilly (cti nejvic missuje), ressovat umi kazdej
mystik fakt neni moc efektivni reseni :p

me jde o ten pohled nekoho kdo "maxuje" dmg party do mist kde se umira, proste do takovyho "prostredi" je vamp ta nejhorsi mozna volba a vzhledem k dostupnostii high horizitu by to zas nebyl takovej problem imo
Naposledy upravil(a) Wizzy dne 22 črc 2010 09:17, celkem upraveno 1 x.
ICQ:242676139 | IRC: #dp

... Vision vs Speech test ...
Uživatelský avatar
Shadowsong
Death Litographer
Death Litographer
Příspěvky: 1695
Registrován: 08 zář 2006 17:56
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowsong »

tjn. mystik by potreboval posilnit. minimalne ta spodna dmg hranica sa mi zdala hrozne moc nizka.
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Papez
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 813
Registrován: 19 úno 2007 12:32
Bydliště: Yew
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Papez »

A nebo snížit náročnost na fame při morfu jako u + zbraní: co třeba lvl 7 morf (garga) už od 4500 místo 8100 fame?

Edit: překlep mebo->nebo.
Naposledy upravil(a) Papez dne 25 led 2010 08:36, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Miki
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 653
Registrován: 18 kvě 2008 13:45

Příspěvek od Miki »

Papez píše:A mebo snížit náročnost na fame při morfu jako u + zbraní: co třeba lvl 7 morf (garga) už od 4500 místo 8100 fame?
To jsem se snažil prosadit.... (něco podobného).
Mohlo by to být tak , že by vám za horizity dostával str
-----------------------------
Low +3Str
Medium +6str
High +9 Str(+10?)
-----------------------------
Když by jsi měl splněnej qwest na Stone Gargu , tak by se tě automaticky snížila náročnost na morfování do lvl7 Vampa (třeba 7k fame) , Stone Garga by se mohl morfovat od 8k fame.

Stone imp by mohl morfovat Impa už 5-6k fame?.


Tzv: když by někdo morfovat Stouna přez High horizit tak by docilíl i 170 Str.

Low 163str
Med 166str
High169 - 170str ?

Jenže todle v životě neprojde, ty co maj upíry , tak za ně budou plakat, a ty co je nemaj tak budou lobovat proti nim.
Uživatelský avatar
Kaj
Dark Paradise GM
Příspěvky: 597
Registrován: 06 zář 2006 19:52
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kaj »

Papez píše:A mebo snížit náročnost na fame při morfu jako u + zbraní: co třeba lvl 7 morf (garga) už od 4500 místo 8100 fame?
Naopak, zvysit + zbrane jako u vamp morfu.
"Pravda," řekla poštolka, "je jen střípek ledu."

http://www.panslabyrinth.com/
Papez
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 813
Registrován: 19 úno 2007 12:32
Bydliště: Yew
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Papez »

Kaj píše:
Papez píše:A nebo snížit náročnost na fame při morfu jako u + zbraní: co třeba lvl 7 morf (garga) už od 4500 místo 8100 fame?
Naopak, zvysit + zbrane jako u vamp morfu.
To by taky bylo zajímavé...i když ne zrovna populární, že ano. Aspoň by se konečně tolik lidí přestalo honit za +9 zbraněmi a +5 by se nepovažovalo (ne všemi, samozřejmě) za odpad. A pokud s tím by šla nahoru náročnost i na + brnění, zvedlo by to i cenu nízkoplusových a žádanost kovových brnění. Otázka je, jakým způsobem by to ovlivnilo hratelnost a ceny na trhu. Jen takový návrh, nekamenujte mě prosím :twisted: .
Uživatelský avatar
King
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 534
Registrován: 01 bře 2009 05:14
Bydliště: Kapr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od King »

Kaj píše:
Papez píše:A mebo snížit náročnost na fame při morfu jako u + zbraní: co třeba lvl 7 morf (garga) už od 4500 místo 8100 fame?
Naopak, zvysit + zbrane jako u vamp morfu.
to potom budem vsichni hrat wampy proc si nosti zbran do dungu kdyz umru a nemuzu ji pouzit to radsi pujdu wampa a nestratim pri vylehu nic .)
Hunter:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Acarus:Ač jsem z toho celý nesvůj, tak se asi nedá nic dělat. Musím s The Estimable Kapr souhlasit.
Uživatelský avatar
Kaj
Dark Paradise GM
Příspěvky: 597
Registrován: 06 zář 2006 19:52
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kaj »

King píše:to potom budem vsichni hrat wampy proc si nosti zbran do dungu kdyz umru a nemuzu ji pouzit to radsi pujdu wampa a nestratim pri vylehu nic .)


Alespon nejaka zmena :)
"Pravda," řekla poštolka, "je jen střípek ledu."

http://www.panslabyrinth.com/
Uživatelský avatar
Miki
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 653
Registrován: 18 kvě 2008 13:45

Příspěvek od Miki »

Kaj píše:
King píše:to potom budem vsichni hrat wampy proc si nosti zbran do dungu kdyz umru a nemuzu ji pouzit to radsi pujdu wampa a nestratim pri vylehu nic .)


Alespon nejaka zmena :)
Kayi , zkus se nad tím ale zamyslet. Na tu "tvojí" změnu ti jen tak nikdo nepřistoupí.

A nemyslím si že by to nák zamávalo s nastavením kdyby se vampoj v morfu trochu přilepšilo, když se ubrala horizitům non-nb status.

To co tady lidi navrhují jsou celkem kvalitní návrhy jak posunout upíra k použitelnosti v lepších dungách.
Uživatelský avatar
Kaj
Dark Paradise GM
Příspěvky: 597
Registrován: 06 zář 2006 19:52
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kaj »

Ten navrh nebyl minen vazne, nicmene v soucasnem stavu obtiznosti hry pro me urcite obecne plati ze jakymkoliv ulehcovanim jakemukoliv povolani bychom meli setrit jak safranem a spis nez vyrovnavani skrz zlepsovani u slabsiho je pro me prijatelnejsi cesta zhorsovani u ostatnich. Nepopularni bezesporu.

Tim nerikam, ze jsem nejak radikalne proti, jen se mi to moc nelibi. Navic je to dalsi maly krucek k obecne a imho skodlive snaze vetsiny vampu vyrovnat se mlatischopnosti co nejvic plechum. To uz bych tomu vampovi radsi treba zvysil stealth/hid a plechovkam ji snizil (to ze ma clovek v plne platove zbroji hid/stealth 70/40 pro me zustava zahadou puvodniho nastaveni) nebo ostatnim krome vampa a ranga znemoznil (respektive srazil na minimum) hazet klamaky aby se jeho uzitecnost v dungu malinko zvysila nez mu udrzovat dmg.
Naposledy upravil(a) Kaj dne 25 led 2010 10:39, celkem upraveno 1 x.
"Pravda," řekla poštolka, "je jen střípek ledu."

http://www.panslabyrinth.com/
Uživatelský avatar
Castian
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 752
Registrován: 08 zář 2006 13:05
Bydliště: Blava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Castian »

Kdyby byla doba zacati skytani prisery vazana na vysku skillu poisoning myslim, ze by se vamp v dungu pochlapil... To by bylo ale treba asi odstranit bug ktery se casto vyuziva "mlaticka ho poisne halou a pak ho trafime rangers mystikem aby skytal hned"

Pro gargu nic moc ale pro humana si myslim, ze by to bylo fajin:p
[b]Save a horse, ride a tractor![/b]
Uživatelský avatar
Wizzy
Evil League Of Evil
Příspěvky: 1437
Registrován: 07 zář 2006 19:19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wizzy »

Kaj píše: Tim nerikam, ze jsem nejak radikalne proti, jen se mi to moc nelibi. Navic je to dalsi maly krucek k obecne a imho skodlive snaze vetsiny vampu vyrovnat se mlatischopnosti co nejvic plechum
to neni o vyrovnani se mlatischopnosti plechu, to je snaha o vyrovnani vampa tam kde je zbytek class v situaci kdy se proumirava cesta

vzhledem k tomu jak silny sou sutrovky, tak prakticky plechaci davaj mozna i vic dmg s sutrovkou nez +9 (za cenu durabky ofc)
huntri elvenky
vzhledem k tomu ze spelly nedavaj dmg based na INT tak casterum dmg neklesa v podstate vubec

a na vamp humana sem psal uz vejs, tam by fame ztracel jeste vic s tim kolik ma base str
ICQ:242676139 | IRC: #dp

... Vision vs Speech test ...
Papez
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 813
Registrován: 19 úno 2007 12:32
Bydliště: Yew
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Papez »

vamp human zvyšit str na úkor int a zvýšt fencing na 100? třeba na úkor mf?
Uživatelský avatar
Wizzy
Evil League Of Evil
Příspěvky: 1437
Registrován: 07 zář 2006 19:19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wizzy »

Papez píše:vamp human zvyšit str na úkor int a zvýšt fencing na 100? třeba na úkor mf?
kdyz uz tak spis na ukor dexky, nicmene s humanem proste nic moc nemuzes, pridas tomu 20 str a mas z toho palata v rang brnku
ICQ:242676139 | IRC: #dp

... Vision vs Speech test ...
Odpovědět