Hunter píše:......
OK tedy, tak jakou schopnost navrhuješ ty, resp jaké případné rozložení schopnosti třebas do 2 rob navrhuješ?
Michaels je trubka, který zdá se nikdy clera nehrál, takže jeho můžeme s chutí ignorovat.
Magerka je podle mě moc silná schopnost. To by ta roba musela dávat jen +5% magerky a nic víc k tomu.
Mně jde o to, že cler má být prostě postava co má zachraňovat a být taky sama dobře chráněna. Proto podle mě resist a parrying pomůžou clerovi ustát více než teď.
Původně toto téma vzniklo z důvodu takřka absolutní zbytečnosti +10% heal. Takže pokud se dá nějáká schopnost k těm 110% heal tak by to sice bylo moc cool, ale nevím co by to mělo být. Léčit haluze? To fakt radši hodím to VANko na sebe a nemusím řešit, kdo si řve o vyléčení, protože to zasáhne všechny.
Ress do půlky HP? Jak říká Freak, ta Živá voda by fakt ztratila smysl, a k tomu do PvP by to byla až moc velká pomoc. A méně spotřebovaných bandů na ress...to je fakt spíše zbytečná práce.