Vampire
No původně jsem uvažoval o té už jednou zmiňované možnosti si při morfu takticky zvolit rozložení statů
1) 160, 130, 10 (jako běžná stone garga)
2) 165, 125, 10 (+5 str, -5 dex)
3) 160, 125, 15 (+5 int, -5 dex)
ale (krome toho ze je to blbe skriptitelne) se mi dostalo protiargumentu u té vámi preferované síly, že je zcela nelogické aby malý imp byl silnější než obrovská garga.
1) 160, 130, 10 (jako běžná stone garga)
2) 165, 125, 10 (+5 str, -5 dex)
3) 160, 125, 15 (+5 int, -5 dex)
ale (krome toho ze je to blbe skriptitelne) se mi dostalo protiargumentu u té vámi preferované síly, že je zcela nelogické aby malý imp byl silnější než obrovská garga.
"Pravda," řekla poštolka, "je jen střípek ledu."
http://www.panslabyrinth.com/
http://www.panslabyrinth.com/
v tom pripade nechapu proc v ceste za kamenou hvezdou(ktera je opravdu tezka) neni stone garga a v brujahu ten malej bezmocnej impikKaj píše:No původně jsem uvažoval o té už jednou zmiňované možnosti si při morfu takticky zvolit rozložení statů
1) 160, 130, 10 (jako běžná stone garga)
2) 165, 125, 10 (+5 str, -5 dex)
3) 160, 125, 15 (+5 int, -5 dex)
ale (krome toho ze je to blbe skriptitelne) se mi dostalo protiargumentu u té vámi preferované síly, že je zcela nelogické aby malý imp byl silnější než obrovská garga.

dejte mu nakej itemek do baglu na kterej poklika jako treba na serpu a kdyz to nasadi hodi mu to skill nahoru :pp
- DarthKnight
- Elder Letter
- Příspěvky: 175
- Registrován: 09.09.2006 09:59:08
- Bydliště: Sem bezdomovec..
- Kontaktovat uživatele:
Byla zavedená stone garga
někteří vampi si začli stěžovat že vypadá fakt hnusně a v dungu překáží výhledu
byl zaveden stone imp quest pouze na prestižní změnu vzhledu (bez jakýchkoliv dalších výhod)
quest byl zaveden jako velmi těžký a následně (když se to profláklo) byl nedávno ještě ztížen
ti kteří ho dali tu lobují za přidání bonusu což je vzhledem k obtížnosti questu GM teamem přijímáno jako vcelku oprávněný požadavek, pokud se bude jednat o přiměřený bonus




"Pravda," řekla poštolka, "je jen střípek ledu."
http://www.panslabyrinth.com/
http://www.panslabyrinth.com/
- DarthKnight
- Elder Letter
- Příspěvky: 175
- Registrován: 09.09.2006 09:59:08
- Bydliště: Sem bezdomovec..
- Kontaktovat uživatele:
No tak to je drsná argumentace , to ti třeba není líto že vampíra nikdo do "lepších" dungů netahá? Proč by taky lidé Upírá tahali že? Oslabil se sebranim nb statusu horizitu. A ted mu ani nechcete dopřát "spestření , zlepšení" .Kaj píše:No původně jsem uvažoval o té už jednou zmiňované možnosti si při morfu takticky zvolit rozložení statů
1) 160, 130, 10 (jako běžná stone garga)
2) 165, 125, 10 (+5 str, -5 dex)
3) 160, 125, 15 (+5 int, -5 dex)
ale (krome toho ze je to blbe skriptitelne) se mi dostalo protiargumentu u té vámi preferované síly, že je zcela nelogické aby malý imp byl silnější než obrovská garga.
Jako plno lidí , včetně mě tu navrhovalo +10 do Str , to by podle vás udělalo tak strašně velkej problém? Eště když je to nejlepši morf a nejtěší na získání ?
Také jsem tu navrhoval dát stone impoj možnost morfovat stouna stejně jako může nosit War +9 zbran. (joo, to by byl panečku použitelnej , ale zas by musel být aktivní a mít dostatek krve , a horizitu).
Kdybych mohl mít za upíra ve výsledku nákých 245hp / 225str (a to eště berte s rezervou +25 počítán boost od klera ). To je podle vás hodně? Eště , když by to mělo tak 5 upírů a byly by konečně využitelný?
- Hunter
- thug
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 07.09.2006 19:27:13
- Bydliště: depends
- Kontaktovat uživatele:
Vamp by se měl imho dostat na hodnoty podobný palovi. Jak v dps, tak v str/hp. Protože, narozdíl od wara, má dokonce i jiný možnosti, než attacklast, targetext, sipkaself.
Otázkou je stále ale to využití. Vampovi by spíš než str bonus slušela nějaká schopnost. Že by uměl třeba dočasně deaktivovat pasti aka skupina levituje a nedupe. Uměl by nějak ovládnout potvoru, třeba aby přestala dočasně útočit aka charm. A nebo něco podobného. Přecijen vamp je pro lidi, který chtěl hrát postavu různorodou a často i erpé. Boost str jako jasně, ale když chci mlátičku, co bude stát u balíka a nedostane ik, tak založim wara.
Otázkou je stále ale to využití. Vampovi by spíš než str bonus slušela nějaká schopnost. Že by uměl třeba dočasně deaktivovat pasti aka skupina levituje a nedupe. Uměl by nějak ovládnout potvoru, třeba aby přestala dočasně útočit aka charm. A nebo něco podobného. Přecijen vamp je pro lidi, který chtěl hrát postavu různorodou a často i erpé. Boost str jako jasně, ale když chci mlátičku, co bude stát u balíka a nedostane ik, tak založim wara.
Nexios
cokoliv, hlavne aby se ten vamp hodil...kdyz uz ten tezkej kvest udelas a nic vejs uz neni...myslim, ze by si pak majitel zaslouzil chodit dungy, aby ho tam lidi brali radi a nemysleli nato, ze moh jit treba pala nebo warraHunter píše:Vamp by se měl imho dostat na hodnoty podobný palovi. Jak v dps, tak v str/hp. Protože, narozdíl od wara, má dokonce i jiný možnosti, než attacklast, targetext, sipkaself.
Otázkou je stále ale to využití. Vampovi by spíš než str bonus slušela nějaká schopnost. Že by uměl třeba dočasně deaktivovat pasti aka skupina levituje a nedupe. Uměl by nějak ovládnout potvoru, třeba aby přestala dočasně útočit aka charm. A nebo něco podobného. Přecijen vamp je pro lidi, který chtěl hrát postavu různorodou a často i erpé. Boost str jako jasně, ale když chci mlátičku, co bude stát u balíka a nedostane ik, tak založim wara.
pod tohle se mohu jenom podepsat.Bidas píše:cokoliv, hlavne aby se ten vamp hodil...kdyz uz ten tezkej kvest udelas a nic vejs uz neni...myslim, ze by si pak majitel zaslouzil chodit dungy, aby ho tam lidi brali radi a nemysleli nato, ze moh jit treba pala nebo warraHunter píše:Vamp by se měl imho dostat na hodnoty podobný palovi. Jak v dps, tak v str/hp. Protože, narozdíl od wara, má dokonce i jiný možnosti, než attacklast, targetext, sipkaself.
Otázkou je stále ale to využití. Vampovi by spíš než str bonus slušela nějaká schopnost. Že by uměl třeba dočasně deaktivovat pasti aka skupina levituje a nedupe. Uměl by nějak ovládnout potvoru, třeba aby přestala dočasně útočit aka charm. A nebo něco podobného. Přecijen vamp je pro lidi, který chtěl hrát postavu různorodou a často i erpé. Boost str jako jasně, ale když chci mlátičku, co bude stát u balíka a nedostane ik, tak založim wara.
Ono to zalezi na dost vecech, jistota to samozrejme neni, ale jen ja sam jsem peknych par vyprav takhle poodnosil aspon nejdrazsi vybaveni takze nepouzitelne to rozhodne neniBidas píše:Me treba stve, ze vampik by se mel dobre schovavat a chodit ve stinu atp:p Ale nekdy se mi povede udelat v hidu dva kroky a nekdy 15. Neslo by mu treba pri morfnuti impa zvysit skill tohodle razeni, abych treba, kdyz umre vyprava mohl v klidku si udelat par kroku tam a tam a polootit ci poresovat?

A to jestli si pamatuju odhidlo me to jen jednou, 2x jsem to zlamil (klavesa s all come apod.).
srbqf
- Shadowsong
- Death Litographer
- Příspěvky: 1695
- Registrován: 08.09.2006 17:56:03
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
- Deacon Frost
- Pencil Master
- Příspěvky: 528
- Registrován: 07.09.2006 19:43:09
- Bydliště: Nová Nara
- Kontaktovat uživatele:
to je slovo do praniceDeacon Frost píše:Co to zkusit otestovat? Bez dalších příslibů.
Jinak ta pata pálí vampa spíš po té smrti ze stoneho.
ale myslel jsem si, ze proste to bude "NECO" jako maj napriklad klerici zivou vodu, ze proste toho cloveka co hraje klerika motivuje, aby si ten narocnej kvest zasel a odmena pro nej bude ta pekna abilitka s nazvem Ziva voda.
Nevim co je za motivaci pro nove impy si zajit pro +5str a - 5int. a to ten kvest je tezkej jako prase

Chapu, ze nekomu se to nelibi, ze si tady otviram hubu, ale ja to vidim takhle...Ale nechci aby vamp resoval do plnejch bustu nebo nesrovnavam klera s vampem, aby se toho zase nakej blbecek nechytnul...par jich tu je

Naposledy upravil(a) Bidas dne 22.01.2010 10:55:19, celkem upraveno 1 x.