Vampire

Odpovědět
Uživatelský avatar
Kaj
Dark Paradise GM
Příspěvky: 597
Registrován: 06.09.2006 19:52:06
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kaj »

No původně jsem uvažoval o té už jednou zmiňované možnosti si při morfu takticky zvolit rozložení statů
1) 160, 130, 10 (jako běžná stone garga)
2) 165, 125, 10 (+5 str, -5 dex)
3) 160, 125, 15 (+5 int, -5 dex)

ale (krome toho ze je to blbe skriptitelne) se mi dostalo protiargumentu u té vámi preferované síly, že je zcela nelogické aby malý imp byl silnější než obrovská garga.
"Pravda," řekla poštolka, "je jen střípek ledu."

http://www.panslabyrinth.com/
Uživatelský avatar
Bidas
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 176
Registrován: 25.03.2007 00:39:38
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bidas »

Kaj píše:No původně jsem uvažoval o té už jednou zmiňované možnosti si při morfu takticky zvolit rozložení statů
1) 160, 130, 10 (jako běžná stone garga)
2) 165, 125, 10 (+5 str, -5 dex)
3) 160, 125, 15 (+5 int, -5 dex)

ale (krome toho ze je to blbe skriptitelne) se mi dostalo protiargumentu u té vámi preferované síly, že je zcela nelogické aby malý imp byl silnější než obrovská garga.
v tom pripade nechapu proc v ceste za kamenou hvezdou(ktera je opravdu tezka) neni stone garga a v brujahu ten malej bezmocnej impik :wink:

dejte mu nakej itemek do baglu na kterej poklika jako treba na serpu a kdyz to nasadi hodi mu to skill nahoru :pp
Uživatelský avatar
Big Bud
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 576
Registrován: 31.01.2008 10:22:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Big Bud »

Proč, když bylo jasně řečeno, že imp nebude dávat žádnou výhodu (pouze změna obrázku) když vznikal, se tedka z něj snažíte vytřískat nějaký bonusy? A hlavně wamp ma jedinej už 52 stránek o tom jak je hrozně slabej..
Uživatelský avatar
DarthKnight
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 175
Registrován: 09.09.2006 09:59:08
Bydliště: Sem bezdomovec..
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DarthKnight »

Ke Kajoj postu..co u jedné formy(impa bo gargy) udělat abilitu jakože plus 5 stamky a mínus 5 dex... a u druhý plus pět int a minus pět dex...

Hráči upírů by se mohli rozhodnout jestli chtěj mít víc DMG,nebo víc MANY.. vzniklo by "rozumný" rozlišení obou forem ..
Uživatelský avatar
Kaj
Dark Paradise GM
Příspěvky: 597
Registrován: 06.09.2006 19:52:06
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kaj »

Byla zavedená stone garga
:arrow: někteří vampi si začli stěžovat že vypadá fakt hnusně a v dungu překáží výhledu
:arrow: byl zaveden stone imp quest pouze na prestižní změnu vzhledu (bez jakýchkoliv dalších výhod)
:arrow: quest byl zaveden jako velmi těžký a následně (když se to profláklo) byl nedávno ještě ztížen
:arrow: ti kteří ho dali tu lobují za přidání bonusu což je vzhledem k obtížnosti questu GM teamem přijímáno jako vcelku oprávněný požadavek, pokud se bude jednat o přiměřený bonus
"Pravda," řekla poštolka, "je jen střípek ledu."

http://www.panslabyrinth.com/
Uživatelský avatar
DarthKnight
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 175
Registrován: 09.09.2006 09:59:08
Bydliště: Sem bezdomovec..
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DarthKnight »

To víš Káji,nikdy se nezavděčíš všem :-) ať to zavedete jakkoliv tak dycky někdo bude nespokojený.. :-) a myslím si ,že rozlišit je podle plus pět stamky bo inteligence je rozumnej krok :-)
Michaels
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 240
Registrován: 04.10.2007 18:37:11
Bydliště: 1.Maje 26, Habartov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Michaels »

a v cem to je dobry?imho to je nanic
Uživatelský avatar
Baltik
Dark Paradise GM
Příspěvky: 863
Registrován: 23.08.2006 23:14:50
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Baltik »

Michaels píše:a v cem to je dobry?imho to je nanic
+5 do STR (za kterou tu lobbujete) mlaticce ktera stoji u potvory pro me znamena jedinou vec - asi +500 do STR potvore, u ktere ta mlaticka pak musi stat.

Premyslejte, jestli ten lobbying neni v dusledku kontraproduktivni.
srbqf
Uživatelský avatar
Miki
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 653
Registrován: 18.05.2008 13:45:11

Příspěvek od Miki »

Kaj píše:No původně jsem uvažoval o té už jednou zmiňované možnosti si při morfu takticky zvolit rozložení statů
1) 160, 130, 10 (jako běžná stone garga)
2) 165, 125, 10 (+5 str, -5 dex)
3) 160, 125, 15 (+5 int, -5 dex)

ale (krome toho ze je to blbe skriptitelne) se mi dostalo protiargumentu u té vámi preferované síly, že je zcela nelogické aby malý imp byl silnější než obrovská garga.
No tak to je drsná argumentace , to ti třeba není líto že vampíra nikdo do "lepších" dungů netahá? Proč by taky lidé Upírá tahali že? Oslabil se sebranim nb statusu horizitu. A ted mu ani nechcete dopřát "spestření , zlepšení" .


Jako plno lidí , včetně mě tu navrhovalo +10 do Str , to by podle vás udělalo tak strašně velkej problém? Eště když je to nejlepši morf a nejtěší na získání ?

Také jsem tu navrhoval dát stone impoj možnost morfovat stouna stejně jako může nosit War +9 zbran. (joo, to by byl panečku použitelnej , ale zas by musel být aktivní a mít dostatek krve , a horizitu).

Kdybych mohl mít za upíra ve výsledku nákých 245hp / 225str (a to eště berte s rezervou +25 počítán boost od klera ). To je podle vás hodně? Eště , když by to mělo tak 5 upírů a byly by konečně využitelný?
Uživatelský avatar
Hunter
thug
Příspěvky: 1929
Registrován: 07.09.2006 19:27:13
Bydliště: depends
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hunter »

Vamp by se měl imho dostat na hodnoty podobný palovi. Jak v dps, tak v str/hp. Protože, narozdíl od wara, má dokonce i jiný možnosti, než attacklast, targetext, sipkaself.

Otázkou je stále ale to využití. Vampovi by spíš než str bonus slušela nějaká schopnost. Že by uměl třeba dočasně deaktivovat pasti aka skupina levituje a nedupe. Uměl by nějak ovládnout potvoru, třeba aby přestala dočasně útočit aka charm. A nebo něco podobného. Přecijen vamp je pro lidi, který chtěl hrát postavu různorodou a často i erpé. Boost str jako jasně, ale když chci mlátičku, co bude stát u balíka a nedostane ik, tak založim wara.
Nexios
Uživatelský avatar
Bidas
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 176
Registrován: 25.03.2007 00:39:38
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bidas »

Hunter píše:Vamp by se měl imho dostat na hodnoty podobný palovi. Jak v dps, tak v str/hp. Protože, narozdíl od wara, má dokonce i jiný možnosti, než attacklast, targetext, sipkaself.

Otázkou je stále ale to využití. Vampovi by spíš než str bonus slušela nějaká schopnost. Že by uměl třeba dočasně deaktivovat pasti aka skupina levituje a nedupe. Uměl by nějak ovládnout potvoru, třeba aby přestala dočasně útočit aka charm. A nebo něco podobného. Přecijen vamp je pro lidi, který chtěl hrát postavu různorodou a často i erpé. Boost str jako jasně, ale když chci mlátičku, co bude stát u balíka a nedostane ik, tak založim wara.
cokoliv, hlavne aby se ten vamp hodil...kdyz uz ten tezkej kvest udelas a nic vejs uz neni...myslim, ze by si pak majitel zaslouzil chodit dungy, aby ho tam lidi brali radi a nemysleli nato, ze moh jit treba pala nebo warra
Uživatelský avatar
Miki
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 653
Registrován: 18.05.2008 13:45:11

Příspěvek od Miki »

Bidas píše:
Hunter píše:Vamp by se měl imho dostat na hodnoty podobný palovi. Jak v dps, tak v str/hp. Protože, narozdíl od wara, má dokonce i jiný možnosti, než attacklast, targetext, sipkaself.

Otázkou je stále ale to využití. Vampovi by spíš než str bonus slušela nějaká schopnost. Že by uměl třeba dočasně deaktivovat pasti aka skupina levituje a nedupe. Uměl by nějak ovládnout potvoru, třeba aby přestala dočasně útočit aka charm. A nebo něco podobného. Přecijen vamp je pro lidi, který chtěl hrát postavu různorodou a často i erpé. Boost str jako jasně, ale když chci mlátičku, co bude stát u balíka a nedostane ik, tak založim wara.
cokoliv, hlavne aby se ten vamp hodil...kdyz uz ten tezkej kvest udelas a nic vejs uz neni...myslim, ze by si pak majitel zaslouzil chodit dungy, aby ho tam lidi brali radi a nemysleli nato, ze moh jit treba pala nebo warra
pod tohle se mohu jenom podepsat.
Uživatelský avatar
Bidas
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 176
Registrován: 25.03.2007 00:39:38
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bidas »

Me treba stve, ze vampik by se mel dobre schovavat a chodit ve stinu atp:p Ale nekdy se mi povede udelat v hidu dva kroky a nekdy 15. Neslo by mu treba pri morfnuti impa zvysit skill tohodle razeni, abych treba, kdyz umre vyprava mohl v klidku si udelat par kroku tam a tam a polootit ci poresovat?
Lucyfer
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 67
Registrován: 16.09.2006 20:58:26
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lucyfer »

tak ono aj ked mas skill stealth napriklad 120, ta moze odhidnut po prvom krorku :) je na to len mensia sanca ako pri 50..a keby sme chceli nejak nastavit ze nech to pri hodnote 100 odhidne najskor pri 5 krokoch, asi by sa to dost blbo skriptovalo a halvne by sa to asi blbo pocitalo :P
Uživatelský avatar
Baltik
Dark Paradise GM
Příspěvky: 863
Registrován: 23.08.2006 23:14:50
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Baltik »

Bidas píše:Me treba stve, ze vampik by se mel dobre schovavat a chodit ve stinu atp:p Ale nekdy se mi povede udelat v hidu dva kroky a nekdy 15. Neslo by mu treba pri morfnuti impa zvysit skill tohodle razeni, abych treba, kdyz umre vyprava mohl v klidku si udelat par kroku tam a tam a polootit ci poresovat?
Ono to zalezi na dost vecech, jistota to samozrejme neni, ale jen ja sam jsem peknych par vyprav takhle poodnosil aspon nejdrazsi vybaveni takze nepouzitelne to rozhodne neni :)
A to jestli si pamatuju odhidlo me to jen jednou, 2x jsem to zlamil (klavesa s all come apod.).
srbqf
Uživatelský avatar
Shadowsong
Death Litographer
Death Litographer
Příspěvky: 1695
Registrován: 08.09.2006 17:56:03
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowsong »

zeby nejaka abilita ala ww na +100 stealth? (:
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Uživatelský avatar
Baltik
Dark Paradise GM
Příspěvky: 863
Registrován: 23.08.2006 23:14:50
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Baltik »

Shadowsong píše:zeby nejaka abilita ala ww na +100 stealth? (:
Zadna abilita. Mozna stesti, a pak to chce chodit hodne opatrne, krok, chvili nic ...
srbqf
Uživatelský avatar
Bidas
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 176
Registrován: 25.03.2007 00:39:38
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bidas »

ja bych se toho pridani skillu nebal
Uživatelský avatar
Deacon Frost
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 528
Registrován: 07.09.2006 19:43:09
Bydliště: Nová Nara
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Deacon Frost »

Co to zkusit otestovat? Bez dalších příslibů.
Jinak ta pata pálí vampa spíš po té smrti ze stoneho.
-J-afk:
Chtel bych vam rict ze mamon smrdi
Kutik:
to odvolas
Alex:
to kapr taky a žereš ho :-D
Uživatelský avatar
Bidas
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 176
Registrován: 25.03.2007 00:39:38
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bidas »

Deacon Frost píše:Co to zkusit otestovat? Bez dalších příslibů.
Jinak ta pata pálí vampa spíš po té smrti ze stoneho.
to je slovo do pranice

ale myslel jsem si, ze proste to bude "NECO" jako maj napriklad klerici zivou vodu, ze proste toho cloveka co hraje klerika motivuje, aby si ten narocnej kvest zasel a odmena pro nej bude ta pekna abilitka s nazvem Ziva voda.
Nevim co je za motivaci pro nove impy si zajit pro +5str a - 5int. a to ten kvest je tezkej jako prase :twisted:
Chapu, ze nekomu se to nelibi, ze si tady otviram hubu, ale ja to vidim takhle...Ale nechci aby vamp resoval do plnejch bustu nebo nesrovnavam klera s vampem, aby se toho zase nakej blbecek nechytnul...par jich tu je :wink: Ale ten kvest je od stejneho autora a narocnost obou je velka dost...tak proc tohle
Naposledy upravil(a) Bidas dne 22.01.2010 10:55:19, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět