Quest a autoloot

Vaše nápady a návrhy
Sajx
Inkless
Inkless
Příspěvky: 24
Registrován: 28 pro 2009 10:40
Kontaktovat uživatele:

Quest a autoloot

Příspěvek od Sajx »

Timto bych rad poprosil hrace co se na massquestech neobejdou bez autolootu, aby si vyskrtli ze skriptu spotrebak jako jsou bandy, sipy, sipky a podobne. Je to neprijemne se po ressu nemit cim obvazat a byt bez munice...
Uživatelský avatar
Baltik
Dark Paradise GM
Příspěvky: 863
Registrován: 23 srp 2006 23:14
Kontaktovat uživatele:

Re: Quest a autoloot

Příspěvek od Baltik »

No koukam ze to bude chtit opet par tel s auto-jailem. Sak jeden fire mag a behem sekundy 9 mrtvol mluvi za vse.

takze: Chcete-li chodit na questy, vypnete si autoloot uplne!
srbqf
Uživatelský avatar
Otec Z Nebes
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 144
Registrován: 17 led 2009 19:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Otec Z Nebes »

A proc se vlastne nechava loot v quest potvorach? Uz samotna reward gate je dost "stedra".
Uživatelský avatar
Amadeus
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 294
Registrován: 07 zář 2006 20:18
Bydliště: Povodí Anduiny
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Amadeus »

Otec Z Nebes píše:A proc se vlastne nechava loot v quest potvorach? Uz samotna reward gate je dost "stedra".
Aby byl vůbec důvod je zabíjet.
"...a rudé budou vaše slzy..."
Mr. PeKař

18:55 Tear
i psát nespisovně je umění a má to svoji gramatiku :(
Uživatelský avatar
Lettlos
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 89
Registrován: 19 pro 2007 17:11
Kontaktovat uživatele:

Re: Quest a autoloot

Příspěvek od Lettlos »

Baltik píše:No koukam ze to bude chtit opet par tel s auto-jailem. Sak jeden fire mag a behem sekundy 9 mrtvol mluvi za vse.

takze: Chcete-li chodit na questy, vypnete si autoloot uplne!
Jen de o to, ze mass questy nejsou questy, ale priblle jatka potvor s priblblyma utocnikama, ktery mackaj jedno tlacitko nejvetsi_dmg (magove blesky, warove last target) a pak nechaj sanci na loot svemu programu.

Autoloot neni spatny (spis rychlost pripojeni hraje roli a lidi). Bych to vubec neresil...

Kdyz uz questy tak omezit pro prislunou skupinu, co neco obevi (vyresi), prekona a pak nalezite ji odmenit.
Seize the day or die regretting the time you lost
Uživatelský avatar
Baltik
Dark Paradise GM
Příspěvky: 863
Registrován: 23 srp 2006 23:14
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Baltik »

Otec Z Nebes píše:A proc se vlastne nechava loot v quest potvorach? Uz samotna reward gate je dost "stedra".
Protoze delat vlastni kopie potvor bez lootu kvuli questu je prilis moc prace.

Ale asi se nastvu a udelam itemek na maznuti lootu potvoram. + non-loot zona...
srbqf
Uživatelský avatar
Otec Z Nebes
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 144
Registrován: 17 led 2009 19:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Otec Z Nebes »

S tím souhlasím, a klidně bych se i postavil za návrh Lettlose.

4 Amadeus: Když ty monstra nezabijou, tak jim nikdo rewardu nedá.
Uživatelský avatar
Kaj
Dark Paradise GM
Příspěvky: 597
Registrován: 06 zář 2006 19:52
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kaj »

Baltik píše:+ non-loot zona...
Aby pak slo lootovat vlastni telo.
"Pravda," řekla poštolka, "je jen střípek ledu."

http://www.panslabyrinth.com/
Uživatelský avatar
Hunter
thug
Příspěvky: 1929
Registrován: 07 zář 2006 19:27
Bydliště: depends
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hunter »

Kaj píše:
Baltik píše:+ non-loot zona...
Aby pak slo lootovat vlastni telo.
Lootování vlastního těla je pro holčičky. Snad hrajem trochu hardkór ne? Žádný resovaní!
Nexios
Uživatelský avatar
Baltik
Dark Paradise GM
Příspěvky: 863
Registrován: 23 srp 2006 23:14
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Baltik »

Kaj píše:
Baltik píše:+ non-loot zona...
Aby pak slo lootovat vlastni telo.
Da, a uz to funguje davno. :)
srbqf
Uživatelský avatar
Pheme
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1316
Registrován: 22 led 2007 21:47

Příspěvek od Pheme »

Navrhl bych nekteremu gm (jestli bude mit zrovna cas, jako, ze asi ne), aby se jen tak sel/sla na nejaky masovy quest podivat s herni postavou
Nejsem klidny clovek, a nekdy trosku neunesu tyhle questy
...lide cekajici jen na rewardu....stojici s prstem na loot scriptu az spadne npc.... blaznive pobihani x lidi, ktere spis skonci smrti vsech....stres pri snaze se v tom blazinci resnou, probojovat se ke svemu telu zjistit, ze neni co lotnout
Ale tem kteri na masove questy chodi, se prave tohle asi libi :wink:
Uživatelský avatar
Kaj
Dark Paradise GM
Příspěvky: 597
Registrován: 06 zář 2006 19:52
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kaj »

Pheme píše:Ale tem kteri na masove questy chodi, se prave tohle asi libi :wink:
Co by byl zivot bez trochy toho adrenalinu 8)
"Pravda," řekla poštolka, "je jen střípek ledu."

http://www.panslabyrinth.com/
Uživatelský avatar
Amadeus
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 294
Registrován: 07 zář 2006 20:18
Bydliště: Povodí Anduiny
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Amadeus »

Otec Z Nebes píše:4 Amadeus: Když ty monstra nezabijou, tak jim nikdo rewardu nedá.
Někdo, kdo je zabije, se vždycky najde.
Je ale hezký, že ho ten někdo zabije, a vedle stojí v hidu člověk, co jenom zmáčkne klávesu na turboloot.
Na druhou stranu, v tom hidu taky může čekat na tu rewardu, až to za něj zabijou ostatní. Někdo se určitě najde. ...Těch pár. Zbytek lidí nemá důvod ničit si kamenovky pro nic za nic, aby jim to buď vyfoukl někdo turbolootem, popřípadě vůbec nic nepadlo. Ta rewarda tam jednou bude. A když ne, když se nikdo nesnažil, tak no co, na co byl ten kvest...

Tím mířím k:
- Bez lootu >> není proč zabíjet >> zabíjí ostatní, jenom těch pár, kteří tu hru hrají kvůli hře, a ne mamonu >> kvest musí být lehčí, protože půlka lidí stojí v hidu a těch pár to nezvládne.
- Protiřečím si - "někdo se vždycky najde, kdo to zabije" - ale bude jich málo, bušit do prázdných potvor je tak nějak na prd (s ohledem na dnešní mamon dobu)
- Sekvenční kvestíky byly fajn. Kdo bušil, šel dál. Ne že se to nechá vymlátit a pak si kdokoliv kolemjdoucí nebouchač projde rewardou. (Hezky brána - vymlátit - brána - vymlátit - rewarda...)


EDIT: Já měl na kvesty vždycky malou motivaci. Taky, co bych chtěl... Vždycky jsem to bral, že kvestík je na odfamení se a na ztrátu equipu. A to jsem byl ještě naivní a věřil jsem, že jeden z těch pytlíčků si lootnu. Bez lootu, s mass výlehama, případně se ztrátou těla (páni looteři mívaj fajn skriptíky, že nerozlišují corpses - jail nejail, skript je skript). Rewarda s 10k gp a 1k fame mě většinou neutěšila.
Z herního hlediska - kvestíky mi moc zábavu nepřinášely. Většinou to bylo mlácení potvory, massko, hromadnej výleh, mlácení potvory, lagy, výleh, ress, mlácení potvory, resp, výleh, ztráta těla (po pár rk při snaze lootnout se - nakonec to udělá někdo jinej, ať už hráč, nebo npc, nebo zmizení po čase, nebo mizerná nálada v pokračování hraní), ress, rewarda.

PS: Sochu si v rewardě opravdu nepředstavuju a aktivně už nehraju. Tohle byl pouze můj postoj, ostatní to baví, tak fajn, nemám do toho co kecat :)

Turboloot - zakázat! (stalo se ;))


EDIT2: Omlouvám se, Pheme to napsal předemnou. Moc jsem to nečetl, no.
Pheme píše:Navrhl bych nekteremu gm (jestli bude mit zrovna cas, jako, ze asi ne), aby se jen tak sel/sla na nejaky masovy quest podivat s herni postavou
Nejsem klidny clovek, a nekdy trosku neunesu tyhle questy
...lide cekajici jen na rewardu....stojici s prstem na loot scriptu az spadne npc.... blaznive pobihani x lidi, ktere spis skonci smrti vsech....stres pri snaze se v tom blazinci resnou, probojovat se ke svemu telu zjistit, ze neni co lotnout
Ale tem kteri na masove questy chodi, se prave tohle asi libi :wink:
"...a rudé budou vaše slzy..."
Mr. PeKař

18:55 Tear
i psát nespisovně je umění a má to svoji gramatiku :(
Papez
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 813
Registrován: 19 úno 2007 12:32
Bydliště: Yew
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Papez »

A co takhle spíš pořešit, aby se alespoň těla hráčů daly odlišit skriptem od těl potvor? Ve hře a v yoku totiž funkce uo.GetNotoriety a UO.getGraohic vracejí na všechna mrtvá těla stejné hodnoty. Zkoušel jsem tenhle problém v yoku vyřešit, ale zdá se, že je to nemožné.
Uživatelský avatar
Wizzy
Evil League Of Evil
Příspěvky: 1437
Registrován: 07 zář 2006 19:19
Kontaktovat uživatele:

Re: Quest a autoloot

Příspěvek od Wizzy »

Lettlos píše: Kdyz uz questy tak omezit pro prislunou skupinu, co neco obevi (vyresi), prekona a pak nalezite ji odmenit.
tak to by bylo nejlepsi, jenze ve vysledku bys mel na kazdym druhym foru hate o tom jak chodej qdungy furt ty samy supporteri
ICQ:242676139 | IRC: #dp

... Vision vs Speech test ...
Uživatelský avatar
Amadeus
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 294
Registrován: 07 zář 2006 20:18
Bydliště: Povodí Anduiny
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Amadeus »

Papez píše:A co takhle spíš pořešit, aby se alespoň těla hráčů daly odlišit skriptem od těl potvor? Ve hře a v yoku totiž funkce uo.GetNotoriety a UO.getGraohic vracejí na všechna mrtvá těla stejné hodnoty. Zkoušel jsem tenhle problém v yoku vyřešit, ale zdá se, že je to nemožné.
A posílit tím ještě víc turbolootery, proti kterým je právě tenhle topik?
"...a rudé budou vaše slzy..."
Mr. PeKař

18:55 Tear
i psát nespisovně je umění a má to svoji gramatiku :(
Papez
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 813
Registrován: 19 úno 2007 12:32
Bydliště: Yew
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Papez »

Amadeus píše:
Papez píše:A co takhle spíš pořešit, aby se alespoň těla hráčů daly odlišit skriptem od těl potvor? Ve hře a v yoku totiž funkce uo.GetNotoriety a UO.getGraohic vracejí na všechna mrtvá těla stejné hodnoty. Zkoušel jsem tenhle problém v yoku vyřešit, ale zdá se, že je to nemožné.
A posílit tím ještě víc turbolootery, proti kterým je právě tenhle topik?
Jenže sbírání lootu z potvurky není ten problem, je to spíš topic o tom, že turbolooteři sbírají i to, co nemají (a nechtějí) sbírat? Nebo snad zakladateli topicu nosí bandy Balron? :-D
Uživatelský avatar
Amadeus
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 294
Registrován: 07 zář 2006 20:18
Bydliště: Povodí Anduiny
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Amadeus »

Papez píše:
Amadeus píše:
Papez píše:A co takhle spíš pořešit, aby se alespoň těla hráčů daly odlišit skriptem od těl potvor? Ve hře a v yoku totiž funkce uo.GetNotoriety a UO.getGraohic vracejí na všechna mrtvá těla stejné hodnoty. Zkoušel jsem tenhle problém v yoku vyřešit, ale zdá se, že je to nemožné.
A posílit tím ještě víc turbolootery, proti kterým je právě tenhle topik?
Jenže sbírání lootu z potvurky není ten problem, je to spíš topic o tom, že turbolooteři sbírají i to, co nemají (a nechtějí) sbírat? Nebo snad zakladateli topicu nosí bandy Balron? :-D
V tom případě nereaguju na úvodní post, ale pouze rozšiřuju diskuzi o turbolootery, které nemám rád :) ...Ohledně zakladatele topiku máš teda pravdu.
Anyway, Balt už můj problém rozlouskl (hned na začátku).
"...a rudé budou vaše slzy..."
Mr. PeKař

18:55 Tear
i psát nespisovně je umění a má to svoji gramatiku :(
Uživatelský avatar
Lucky
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1350
Registrován: 07 zář 2006 18:28
Bydliště: plz - eň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lucky »

Tak co dnes byla sranda ne?
Ja se divim ze se najde porat tolik lidi co ty firemagy lootujou, fakt to nepobiram.
S tim ''Nemel jsi stesti a v pytličku nic nebylo'' nebo jak to pise to je velmi usmevne, zvlast kdyz se to pise stale nad temy stejnymi lidmi.
Hated

Nejste spokojeni s našimi službami? Napište nám! ---> http://hated.borec.cz/spamnicek.html
Uživatelský avatar
Calderik
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 104
Registrován: 08 dub 2007 10:18
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Calderik »

tak na autolot dejte proste tu krasnou vecicku co kazdyho autooteera kopne jail oni si to bud rozmyslej a nebo budou furt v jailu nahodou me se ta vec libi
Odpovědět