Quest a autoloot
Quest a autoloot
Timto bych rad poprosil hrace co se na massquestech neobejdou bez autolootu, aby si vyskrtli ze skriptu spotrebak jako jsou bandy, sipy, sipky a podobne. Je to neprijemne se po ressu nemit cim obvazat a byt bez munice...
Re: Quest a autoloot
No koukam ze to bude chtit opet par tel s auto-jailem. Sak jeden fire mag a behem sekundy 9 mrtvol mluvi za vse.
takze: Chcete-li chodit na questy, vypnete si autoloot uplne!
takze: Chcete-li chodit na questy, vypnete si autoloot uplne!
srbqf
- Otec Z Nebes
- Book Snake
- Příspěvky: 144
- Registrován: 17 led 2009 19:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Quest a autoloot
Jen de o to, ze mass questy nejsou questy, ale priblle jatka potvor s priblblyma utocnikama, ktery mackaj jedno tlacitko nejvetsi_dmg (magove blesky, warove last target) a pak nechaj sanci na loot svemu programu.Baltik píše:No koukam ze to bude chtit opet par tel s auto-jailem. Sak jeden fire mag a behem sekundy 9 mrtvol mluvi za vse.
takze: Chcete-li chodit na questy, vypnete si autoloot uplne!
Autoloot neni spatny (spis rychlost pripojeni hraje roli a lidi). Bych to vubec neresil...
Kdyz uz questy tak omezit pro prislunou skupinu, co neco obevi (vyresi), prekona a pak nalezite ji odmenit.
Seize the day or die regretting the time you lost
- Otec Z Nebes
- Book Snake
- Příspěvky: 144
- Registrován: 17 led 2009 19:41
- Kontaktovat uživatele:
Navrhl bych nekteremu gm (jestli bude mit zrovna cas, jako, ze asi ne), aby se jen tak sel/sla na nejaky masovy quest podivat s herni postavou
Nejsem klidny clovek, a nekdy trosku neunesu tyhle questy
...lide cekajici jen na rewardu....stojici s prstem na loot scriptu az spadne npc.... blaznive pobihani x lidi, ktere spis skonci smrti vsech....stres pri snaze se v tom blazinci resnou, probojovat se ke svemu telu zjistit, ze neni co lotnout
Ale tem kteri na masove questy chodi, se prave tohle asi libi
Nejsem klidny clovek, a nekdy trosku neunesu tyhle questy
...lide cekajici jen na rewardu....stojici s prstem na loot scriptu az spadne npc.... blaznive pobihani x lidi, ktere spis skonci smrti vsech....stres pri snaze se v tom blazinci resnou, probojovat se ke svemu telu zjistit, ze neni co lotnout
Ale tem kteri na masove questy chodi, se prave tohle asi libi
- Amadeus
- Paper Elemental
- Příspěvky: 294
- Registrován: 07 zář 2006 20:18
- Bydliště: Povodí Anduiny
- Kontaktovat uživatele:
Někdo, kdo je zabije, se vždycky najde.Otec Z Nebes píše:4 Amadeus: Když ty monstra nezabijou, tak jim nikdo rewardu nedá.
Je ale hezký, že ho ten někdo zabije, a vedle stojí v hidu člověk, co jenom zmáčkne klávesu na turboloot.
Na druhou stranu, v tom hidu taky může čekat na tu rewardu, až to za něj zabijou ostatní. Někdo se určitě najde. ...Těch pár. Zbytek lidí nemá důvod ničit si kamenovky pro nic za nic, aby jim to buď vyfoukl někdo turbolootem, popřípadě vůbec nic nepadlo. Ta rewarda tam jednou bude. A když ne, když se nikdo nesnažil, tak no co, na co byl ten kvest...
Tím mířím k:
- Bez lootu >> není proč zabíjet >> zabíjí ostatní, jenom těch pár, kteří tu hru hrají kvůli hře, a ne mamonu >> kvest musí být lehčí, protože půlka lidí stojí v hidu a těch pár to nezvládne.
- Protiřečím si - "někdo se vždycky najde, kdo to zabije" - ale bude jich málo, bušit do prázdných potvor je tak nějak na prd (s ohledem na dnešní mamon dobu)
- Sekvenční kvestíky byly fajn. Kdo bušil, šel dál. Ne že se to nechá vymlátit a pak si kdokoliv kolemjdoucí nebouchač projde rewardou. (Hezky brána - vymlátit - brána - vymlátit - rewarda...)
EDIT: Já měl na kvesty vždycky malou motivaci. Taky, co bych chtěl... Vždycky jsem to bral, že kvestík je na odfamení se a na ztrátu equipu. A to jsem byl ještě naivní a věřil jsem, že jeden z těch pytlíčků si lootnu. Bez lootu, s mass výlehama, případně se ztrátou těla (páni looteři mívaj fajn skriptíky, že nerozlišují corpses - jail nejail, skript je skript). Rewarda s 10k gp a 1k fame mě většinou neutěšila.
Z herního hlediska - kvestíky mi moc zábavu nepřinášely. Většinou to bylo mlácení potvory, massko, hromadnej výleh, mlácení potvory, lagy, výleh, ress, mlácení potvory, resp, výleh, ztráta těla (po pár rk při snaze lootnout se - nakonec to udělá někdo jinej, ať už hráč, nebo npc, nebo zmizení po čase, nebo mizerná nálada v pokračování hraní), ress, rewarda.
PS: Sochu si v rewardě opravdu nepředstavuju a aktivně už nehraju. Tohle byl pouze můj postoj, ostatní to baví, tak fajn, nemám do toho co kecat :)
Turboloot - zakázat! (stalo se ;))
EDIT2: Omlouvám se, Pheme to napsal předemnou. Moc jsem to nečetl, no.
Pheme píše:Navrhl bych nekteremu gm (jestli bude mit zrovna cas, jako, ze asi ne), aby se jen tak sel/sla na nejaky masovy quest podivat s herni postavou
Nejsem klidny clovek, a nekdy trosku neunesu tyhle questy
...lide cekajici jen na rewardu....stojici s prstem na loot scriptu az spadne npc.... blaznive pobihani x lidi, ktere spis skonci smrti vsech....stres pri snaze se v tom blazinci resnou, probojovat se ke svemu telu zjistit, ze neni co lotnout
Ale tem kteri na masove questy chodi, se prave tohle asi libi :wink:
"...a rudé budou vaše slzy..."
Mr. PeKař
18:55 Tear
i psát nespisovně je umění a má to svoji gramatiku :(
Mr. PeKař
18:55 Tear
i psát nespisovně je umění a má to svoji gramatiku :(
Re: Quest a autoloot
tak to by bylo nejlepsi, jenze ve vysledku bys mel na kazdym druhym foru hate o tom jak chodej qdungy furt ty samy supporteriLettlos píše: Kdyz uz questy tak omezit pro prislunou skupinu, co neco obevi (vyresi), prekona a pak nalezite ji odmenit.
- Amadeus
- Paper Elemental
- Příspěvky: 294
- Registrován: 07 zář 2006 20:18
- Bydliště: Povodí Anduiny
- Kontaktovat uživatele:
A posílit tím ještě víc turbolootery, proti kterým je právě tenhle topik?Papez píše:A co takhle spíš pořešit, aby se alespoň těla hráčů daly odlišit skriptem od těl potvor? Ve hře a v yoku totiž funkce uo.GetNotoriety a UO.getGraohic vracejí na všechna mrtvá těla stejné hodnoty. Zkoušel jsem tenhle problém v yoku vyřešit, ale zdá se, že je to nemožné.
"...a rudé budou vaše slzy..."
Mr. PeKař
18:55 Tear
i psát nespisovně je umění a má to svoji gramatiku :(
Mr. PeKař
18:55 Tear
i psát nespisovně je umění a má to svoji gramatiku :(
-
- Undead Scriber
- Příspěvky: 813
- Registrován: 19 úno 2007 12:32
- Bydliště: Yew
- Kontaktovat uživatele:
Jenže sbírání lootu z potvurky není ten problem, je to spíš topic o tom, že turbolooteři sbírají i to, co nemají (a nechtějí) sbírat? Nebo snad zakladateli topicu nosí bandy Balron?Amadeus píše:A posílit tím ještě víc turbolootery, proti kterým je právě tenhle topik?Papez píše:A co takhle spíš pořešit, aby se alespoň těla hráčů daly odlišit skriptem od těl potvor? Ve hře a v yoku totiž funkce uo.GetNotoriety a UO.getGraohic vracejí na všechna mrtvá těla stejné hodnoty. Zkoušel jsem tenhle problém v yoku vyřešit, ale zdá se, že je to nemožné.
- Amadeus
- Paper Elemental
- Příspěvky: 294
- Registrován: 07 zář 2006 20:18
- Bydliště: Povodí Anduiny
- Kontaktovat uživatele:
V tom případě nereaguju na úvodní post, ale pouze rozšiřuju diskuzi o turbolootery, které nemám rád :) ...Ohledně zakladatele topiku máš teda pravdu.Papez píše:Jenže sbírání lootu z potvurky není ten problem, je to spíš topic o tom, že turbolooteři sbírají i to, co nemají (a nechtějí) sbírat? Nebo snad zakladateli topicu nosí bandy Balron? :-DAmadeus píše:A posílit tím ještě víc turbolootery, proti kterým je právě tenhle topik?Papez píše:A co takhle spíš pořešit, aby se alespoň těla hráčů daly odlišit skriptem od těl potvor? Ve hře a v yoku totiž funkce uo.GetNotoriety a UO.getGraohic vracejí na všechna mrtvá těla stejné hodnoty. Zkoušel jsem tenhle problém v yoku vyřešit, ale zdá se, že je to nemožné.
Anyway, Balt už můj problém rozlouskl (hned na začátku).
"...a rudé budou vaše slzy..."
Mr. PeKař
18:55 Tear
i psát nespisovně je umění a má to svoji gramatiku :(
Mr. PeKař
18:55 Tear
i psát nespisovně je umění a má to svoji gramatiku :(