jedina ceste vede snad pres quest nakej , ale to zas lidi nesmeji vedet do ceho dou , treba omezeno poctem pres gatu
ale to je spis iluze, pak udelat quest na urovni obtiznosti despu neni zalezitost na 5 minut , i kdyz dungy jak rekl kaj sou asi obehrany a lidi to znaj
neni v zajmu udelat prestavbu despu jako kdysi udelaal naja nekdy v blizke dobe?
Anarchy píše:kaji tak treba nekteri berou desp za tezky dung
V pořádku. Ale když existujou skupiny, které ho jsou schopné vybírat každý den a navíc někteří i v počtech, které naprosto nesouhlasí s původním (3?4? roky starým) projektem, tak to se holt nedá nic dělat. Poklady musí být přizpůsobeny.
Hunter píše:někteří i v počtech, které naprosto nesouhlasí s původním (3?4? roky starým) projektem, tak to se holt nedá nic dělat. Poklady musí být přizpůsobeny.
ze sme se na to v tech 5 lidech nevyprdli
Guildmaster of Templars
Bazinka[Templar] Ziva voda opet ziskana!
Ducky[Templar] Warrior
Proč všechno řešit léčicí havětí?
Tak ať dungy mají trochu kreativity. Pasáž pro jednoho, nutné rozdělení skupiny, potřeba určitých povolání a skillů pro projití nebo počet lidí na počet čudlíků atd.
-J-afk:
Chtel bych vam rict ze mamon smrdi
Kutik:
to odvolas
Alex:
to kapr taky a žereš ho :-D
Keeper píše:ale ano musis vzit vic lidi to je vic pasti takze vetsi sance umrit ....
zase mas proti tem vice pastem vetsi dmg a vetsi heal/ress, takze mas vetsi sanci prezit ...
Proste obtiznost dungeonu netvori pocet osob, ktere ssebou musis vzit.
Obtizny dungeon = dungeon s velkym rizikem vylehu. Ze ssebou do obtizneho dungeonu obvykle musis brat vic hracu je jen vedlejsi efekt. Ale i kdyby to byl singl dungeon, do ktereho to pusti pouze jedineho hrace, stale muze byt lehky nebo tezky.
No jak stizit dung??? Velice lehce napriklad aby se otevrela truhla s pokladem tak by se musela uhadnout nejaka logicka hadanka. Myslim, ze by 2/3 lidi na tom skocilo:D:D
O: Prosim vás, v čem mám podnikat abych vydělal co nejvíc peněz??
Od:No víte dnes uz je to tezke, ale nejtezsi je vydelat první miliardu pak uz to je prde*...
To není stížení samotného dungu, ale pouze té části s pokladem.
Navíc stížením nemyslíme hádanky. Na ty žádná výprava neumře, pouze se nedostane dál. Hádanky nejsou závislé na jejich herním skillu, ale na něčem trochu jiném.