ja nevim (Leny asi taky ne) ale gm imho bude vedet..Hinata píše:A aky?Leny-m píše:ad. cech - dříve cechy nebyly vůbec, třeba to, že jsou teď pusté, má svůj smysl... just idea
Paladin
- Night Storm
- Undead Scriber
- Příspěvky: 704
- Registrován: 08.07.2007 01:39:31
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- Deacon Frost
- Pencil Master
- Příspěvky: 528
- Registrován: 07.09.2006 19:43:09
- Bydliště: Nová Nara
- Kontaktovat uživatele:
- Inkvizitor Dan
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 18.10.2006 05:59:00
- Bydliště: Za tebou ve stinu!
- Kontaktovat uživatele:
Z principu... Pokud si dobre pamatuju tak Pal ma i nakej ten taming ne? Toz by bylo logicky, kdyby mel i vetsi znalosti zvirat, otazka je, jka negativni vliv by melo snizeni timeru na klamaky.....Bloodboy píše:Proč myslíš, že by měl mít v tomhle ohledu výhodu před warem?
Edit: Kdyz uz sem pisu, je mozny na tyhle Sfere udelat neco ala Dungeons and dragons special ability charu? Zahral sem si ted z nostalgie Baldurs Gate 2 a napadlo me, ze by bylo moc fajn rozlisit Pala/Wara nakym specialnim utokem trebas. ( napr. Paladin - nakej sermirskej utok - trebas ignorace armoru, Warior - nakej drtivej utok co treba pri uspesnym zasahu paralyzuje cil bo tak necp.)
professional mindfucker
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson
Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson
Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
- Inkvizitor Dan
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 18.10.2006 05:59:00
- Bydliště: Za tebou ve stinu!
- Kontaktovat uživatele:
No pokud by to nebyl nakej super prescriptenej lag item, byl bych pro vsema deseti a loboval bych za par dalsich zmen s tim souvisejicich.Napospas píše:Tady by se na to musel udělat spešl item
1) bych ztizil +10/20 hadry a naramky a to podstatne.
2) Sundal bych lehce plechovkam dmg (jen trosku zas ale)
3) Udelal bych questiky na nauceni se tehle special utoku a dal Palovy i Warovy treba az 3 ruzny utoky odstupnovany podle obtiznosti.
Technicky by se to dalo resit neco ala werewolf tedka (myslim principem, o scriptech toho moc nevim )
Hru za mlaticku by to vcelku ozivilo, co se do moznosti taktik tyce.
professional mindfucker
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson
Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson
Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
- Hunter
- thug
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 07.09.2006 19:27:13
- Bydliště: depends
- Kontaktovat uživatele:
Tak tak. Paladin má třeba tu kissku, nebo speciální zbraně na typy monster, kdežto war, kterej může narozdíl od pala prakticky jen mlátit a nic jinýho ne, má jedinou věc od pala navíc, a to zbraně z formy, který jsou teď (teď = po změně šutrovek) úplně nanic.Byotch píše:Mas artefakty, holy kisku mit war treba nemuze.
Nexios
jojo hunter rek ze zbrane z forem jsou uplne nanic urcite ma zase jako dycky pravdu ale plete se noHunter píše:Tak tak. Paladin má třeba tu kissku, nebo speciální zbraně na typy monster, kdežto war, kterej může narozdíl od pala prakticky jen mlátit a nic jinýho ne, má jedinou věc od pala navíc, a to zbraně z formy, který jsou teď (teď = po změně šutrovek) úplně nanic.Byotch píše:Mas artefakty, holy kisku mit war treba nemuze.

Hunter píše:Jsi dostal od kmotra nařízeno, že se musíš snažit pořádně rejpat dycky když něco napíšu, nebo jsem tě mocinky naštvinkal tou UDS?Keeper píše:jojo hunter rek ze zbrane z forem jsou uplne nanic urcite ma zase jako dycky pravdu ale plete se no
Já vím, taky bych se měl rád, být mod.
me si nenastval


Mám dotaz,
když pal projde kvestíkem na speciálky kopne ho to do cechu, ovšem po vypršení timeru jaký má na kvest ho to stějně kopne do jeskyně pro neúspěšné.
Nešlo by to nějak zařídit, aby to buď rovnou kopalo do jeskyně nebo do cechu ale tak aby nemusel člověk další - dejme tomu hodinu počítat s tím, že nemůže nikam vyrazit dokud nevyprší timer?
když pal projde kvestíkem na speciálky kopne ho to do cechu, ovšem po vypršení timeru jaký má na kvest ho to stějně kopne do jeskyně pro neúspěšné.
Nešlo by to nějak zařídit, aby to buď rovnou kopalo do jeskyně nebo do cechu ale tak aby nemusel člověk další - dejme tomu hodinu počítat s tím, že nemůže nikam vyrazit dokud nevyprší timer?
Noobikem navždy :)